Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ

Μαχαίρι στα εξοπλιστικά, Βούλγαροι και Αλβανοί στο επιτελείο, ο Ελευσινιώτης στην Τουρκία και φυσικά Πάγκαλος!

ΑΠΟΨΗ

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτά και άλλα πολλά....ήθος και αξιοπρέπεια μηδέν! τί περιμένουμε να δούμε ακόμα? πες τε μου τί? ξέρω...έχουμε υποχρεώσεις και δεν πρέπει να μιλάμε μπας και το 13 ηρεμήσουμε...γιατί μετά το 14 τί νομίζετε ότι θα έλθουν? καλύτερες μέρες? Λοιπόν, άντε...όσο είναι η ώρα...μετά θα είναι πλέον αργά...πρέπει να φύγει η κοπριά για να ξεμυρίσει αυτός ο τόπος!!!! (από τους ντόπιους και τους ευρωπαίους κοπρίτες)

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί ο γράφων το άρθρο να μας πεί ποιό είναι ακριβώς το δίκιο που έχουν οι πιλότοι ?

Ανώνυμος είπε...

Αντίθεση πιλότων-μηχανικών στην οποία έχουν δίκιο οι πιλότοι; Για κάντε το πιο λιανά κύριοι δημοσιογράφοι (ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)...

Ανώνυμος είπε...

Πρόβλημα Αριθμητικής (ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΑ):
Αν μειώνονται τα αεροπλανάκια σε συνάρτηση με τον χρόνο (t) πόσα αεροπλανάκια θα πετάνε μέχρι το τέλος του 2011; Do the maths...

Ερώτημα: Αν δεν υπάρχουν αρκετά αεροπλανάκια για τους πιλότους/χειριστές πόσοι από αυτούς θα συμπληρώνουν τις ώρες του 6μηνου και με ποιόν τρόπο;

Κάποιο "πουλάκι" μου είπε οτι νέα ανθυποσμηναγάκια χειριστές συμπλήρωσαν τις ώρες για το 6μηνο τους ως CARGO σε C-130/C-27. Μήπως πρέπει να ψάξουμε τα βιβλία πτήσεων με τα ονοματάκια τους και να βγουν στον αέρα; Εκτός αν όλοι οι μικροί και άβγαλτοι ανθυποσμηναγοί είναι πραγματικοί πιλότοι των αεροπλάνων αυτών και τα αεροπλανάκια αυτά έχουν 50 χειριστήρια!!!! Στην ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ μόνο ισχύουν αυτά!

Αν δε σε σέβονται πρέπει να σε φοβούνται!

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζεις ότι αρκετά ασχοληθήκατε με το τι κάνουν οι Ιπτάμενοι ? Κοίτα τι δουλειά σου όπως τι κάνουν οι Ιπτάμενοι από το πρωί έως το βράδυ για να πάμε μπροστά την ΠΑ!
Ειλικρινά δεν αξίζει να ασχοληθώ μαζί σου γιατί είσαι «τσάμπα μάγκας»!( δηλαδή κρύβεσαι στην ανωνυμία). Αλλά όμως από σεβασμό και μόνο στο Ιδρώτα που έχω χύσει (γεμίζει η μάσκα ιδρώτα και την αδειαζω πάνω στη φόρμα μου) θα σπαταλήσω λίγο από το χρόνο μου για να απαντήσω σε αυτούς που με αποκαλούν «πουλάκι» και που προσπαθούν να διαλύσουν την ΠΑ που τόσο πολύ αγαπώ. Συγκεκριμένα θα προσπαθήσω να τοποθετηθώ στα θέματα που κατά καιρούς έχετε θίξει:

1. Αναφορικά με το επίπεδο εκπαίδευσης των Ιπταμένων θα ήθελα να υπενθυμίσω στους αγαπητούς συναδέλφους τα κάτωθι:
• Ότι τα τρία τελευταία χρόνια, τουλάχιστον αυτά θυμάμαι τώρα, οι βάσεις στη ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ (τμημα Ιπταμένων ούτε πουλάκια, ούτε χειριστακια ούτε ανθυποσμηναγάκια!!!), ήταν περίπου 17.200 με 17.300 και οι πρώτοι πάνω από 19200!
• Οι περισσότεροι από αυτούς, σε ποσοστό πάνω από 90%, έχουν τη ΣΙ σαν πρώτη επιλογή.
• Αρκετοί συνάδελφοι έχουν κάνει ή κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές σε Ελληνικά πανεπιστήμια ή στο εξωτερικό.
• Σχεδόν όλοι οι Ιπτάμενοι φοιτούν στην ΑΔΙΣΠΟ ενώ στις τέσσερις τελευταίες σειρές είδα σχεδόν 100 Ιπταμένους και μόνο δύο (2) Μηχανικούς!!! (διόρθωσέ με ήταν 3 ή 4)!!!!

2. Αναφορικά με το πτητικό επίδομα:
• Δυστυχώς για σένα κάνω μια δουλειά και θα πρέπει να πληρωθώ.
• Πληρώνομαι για τριάντα ώρες το εξάμηνο και πετάω για 15-20 χρόνια 80 με 90 !!
• Δουλεύω και κάνω υπερωρίες για όλα μου τα χρόνια αλλά δεν πληρώνομαι.
• ¨Όταν είμαι στο επιτελείο πάλι πετάω τουλάχιστον 30 ώρες. Και το C-130 ή το C-27, αν σου διαφεύγει, είναι αεροσκάφη.
• ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ? Αν είναι λόγω ιατρικών λόγων δεν μπορώ να πώ τίποτε, ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΠΕΣ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΙΩΝΩ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ READINESS ΓΙΑ 3 ΚΑΙ 60, ΤΟΤΕ ΜΕΝ ΜΙΛΑΣ!! ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!

3. Σχετικά με τη μείωση του στόλου, να σου υπενθυμίσω ότι αν δεν έχει Α/Φ δεν θα έχει ούτε Ιπτάμενους ούτε Μηχανικούς!! (Σου διέφυγε νομίζω?)

Επειδή δεν έχω άλλο χρόνο θα τελειώσω για τη ώρα …..
Τελειώνοντας λοιπόν θα σου έλεγα ότι μάλλον ισχύουν ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
α. Δεν αγαπάς την ΠΑ και επιζητάς την καταστροφή της,
β Δεν είσαι στις νέες γενιές και έχεις μείνει στα 80’ς. οπότε πάρε σύνταξη και αφήσε μας ήσυχους.
γ. Ταυτίζεις τον εαυτό σου με τους γέρους του μαπετ σόου!
δ. Αν είσαι στις νέες γενιές και δεν πιστεύεις σε θεσμούς και ιδέες, αυτοί που σε μπόλιασαν με χολή μάλλον δεν αγαπούσαν την ΠΑ!!!

Αυτά για τώρα……

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζεις ότι αρκετά ασχοληθήκατε με το τι κάνουν οι Ιπτάμενοι ? Κοίτα τι δουλειά σου όπως τι κάνουν οι Ιπτάμενοι από το πρωί έως το βράδυ για να πάμε μπροστά την ΠΑ!
Ειλικρινά δεν αξίζει να ασχοληθώ μαζί σου γιατί είσαι «τσάμπα μάγκας»!( δηλαδή κρύβεσαι στην ανωνυμία). Αλλά όμως από σεβασμό και μόνο στο Ιδρώτα που έχω χύσει (γεμίζει η μάσκα ιδρώτα και την αδειαζω πάνω στη φόρμα μου) θα σπαταλήσω λίγο από το χρόνο μου για να απαντήσω σε αυτούς που με αποκαλούν «πουλάκι» και που προσπαθούν να διαλύσουν την ΠΑ που τόσο πολύ αγαπώ. Συγκεκριμένα θα προσπαθήσω να τοποθετηθώ στα θέματα που κατά καιρούς έχετε θίξει:

1. Αναφορικά με το επίπεδο εκπαίδευσης των Ιπταμένων θα ήθελα να υπενθυμίσω στους αγαπητούς συναδέλφους τα κάτωθι:
• Ότι τα τρία τελευταία χρόνια, τουλάχιστον αυτά θυμάμαι τώρα, οι βάσεις στη ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ (τμημα Ιπταμένων ούτε πουλάκια, ούτε χειριστακια ούτε ανθυποσμηναγάκια!!!), ήταν περίπου 17.200 με 17.300 και οι πρώτοι πάνω από 19200!
• Οι περισσότεροι από αυτούς, σε ποσοστό πάνω από 90%, έχουν τη ΣΙ σαν πρώτη επιλογή.
• Αρκετοί συνάδελφοι έχουν κάνει ή κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές σε Ελληνικά πανεπιστήμια ή στο εξωτερικό.
• Σχεδόν όλοι οι Ιπτάμενοι φοιτούν στην ΑΔΙΣΠΟ ενώ στις τέσσερις τελευταίες σειρές είδα σχεδόν 100 Ιπταμένους και μόνο δύο (2) Μηχανικούς!!! (διόρθωσέ με ήταν 3 ή 4)!!!!

2. Αναφορικά με το πτητικό επίδομα:
• Δυστυχώς για σένα κάνω μια δουλειά και θα πρέπει να πληρωθώ.
• Πληρώνομαι για τριάντα ώρες το εξάμηνο και πετάω για 15-20 χρόνια 80 με 90 !!
• Δουλεύω και κάνω υπερωρίες για όλα μου τα χρόνια αλλά δεν πληρώνομαι.
• ¨Όταν είμαι στο επιτελείο πάλι πετάω τουλάχιστον 30 ώρες. Και το C-130 ή το C-27, αν σου διαφεύγει, είναι αεροσκάφη.
• ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ? Αν είναι λόγω ιατρικών λόγων δεν μπορώ να πώ τίποτε, ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΠΕΣ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΙΩΝΩ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ READINESS ΓΙΑ 3 ΚΑΙ 60, ΤΟΤΕ ΜΕΝ ΜΙΛΑΣ!! ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!

3. Σχετικά με τη μείωση του στόλου, να σου υπενθυμίσω ότι αν δεν έχει Α/Φ δεν θα έχει ούτε Ιπτάμενους ούτε Μηχανικούς!! (Σου διέφυγε νομίζω?)

Επειδή δεν έχω άλλο χρόνο θα τελειώσω για τη ώρα …..
Τελειώνοντας λοιπόν θα σου έλεγα ότι μάλλον ισχύουν ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
α. Δεν αγαπάς την ΠΑ και επιζητάς την καταστροφή της,
β Δεν είσαι στις νέες γενιές και έχεις μείνει στα 80’ς. οπότε πάρε σύνταξη και αφήσε μας ήσυχους.
γ. Ταυτίζεις τον εαυτό σου με τους γέρους του μαπετ σόου!
δ. Αν είσαι στις νέες γενιές και δεν πιστεύεις σε θεσμούς και ιδέες, αυτοί που σε μπόλιασαν με χολή μάλλον δεν αγαπούσαν την ΠΑ!!!

Αυτά για τώρα……

Ανώνυμος είπε...

Το κόμπλεξ, η κακία, η ασχετοσύνη και το εγκεφαλικό updown που δημιουργεί η τεμπελιά, προσβάλουν δυστυχώς την συμπεριφορά, με αποτέλεσμα κάποιοι να ομιλούν πριν βουτήξουν τη γλώσσα στη μυαλοθήκη.
Παρακαλώ αφήστε τις συντεχνιακές μικρότητες, κοιτάξτε να γίνεται αποδοτικοί για την ΠΑ, μην ασχολείστε μόνο με τα σχολεία - σχολές εξωτερικού ή την κατάληψη θέσης σε διευθύνσεις εξοπλιστικών με αντικειμενικό σκοπό τον "ΚΕΠΙΔΙΣΜΟ" και τέλος τέλος ασχοληθείτε με την ένταξη σας στο ΤΕΕ.
Καταλάβετε το, κάποιοι έχετε καταντήσει τόσο γραφικοί που σε λίγο θα γίνεται θέμα θεατρικής επιθεώρησης.
Αφήστε επιτέλους την ΠΑ να προχωρήσει. Εσείς θα την σώσετε; Αν την άφηναν στα χέρια σας τώρα θα ήταν τύπου μπανανίας και όχι αυτή που εμφανίζεται στις "RED FLAGS".
Ευτυχώς για την αεροπορία και δυστυχώς για κάποιους από εσάς (όχι όλους) υπάρχουμε κι' εμείς που σας ξέρουμε από μέσα και έξω.
Τσιμουδιά παρακαλώ όσο λέτε ανοησίες, τόσο θα τ' ακούτε.
Και για να μη το ξεχάσω: Το δίκιο που έχουν οι πιλότοι μας είναι το φιλότιμο που δεν έχουν κάποιοι από εσάς. Έλεος πια σας βαρεθήκαμε.

Κάποιος που παραλίγο
να τον ονοματίσετε
ΑΡΧΙΤΕΧΝΙΤΗ

Ανώνυμος είπε...

...2. Εκπαίδευση στην Σχολή Ικάρων: Κατά κύριο λόγο Πτητική σε όλων των ειδών εκπαιδευτικά Α/Φ (Τ-41,T-6, πιο παλιά Τ-37). Το αποτέλεσμα, οι "Ιπτάμενοι" να βγαίνουν περισσότερο χειριστές και πολύ λιγότερο αξιωματικοί καταρτισμένοι σε στρατιωτικα και επιστημονικά θέματα της αεροπορικής τεχνολογίας και επιστήμης. Η υπέρμετρη ενίσχυση του πτητικού τμήματος της εκπσης έχει οδηγήσει επίσης σε άρνηση των "ιπταμένων" Ικάρων να δεχθούν την σπουδαιότητα της ακαδημαϊκής εκπσης. Ένα παράδειγμα αρκεί για να πεισει τον οποιονδήποτε (εκτός στρατεύματος): το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος, το πρώτο εξάμηνο, το 90+% των τεταρτοετών "ιπταμένων" ικάρων απέτυχε στο μάθημα "Προωθητικά Συστήματα" το οποίο διδάσκει ο Κοσμήτορας της Σχολής Ικάρων, αλλά το σπουδαιότερο είναι ο τρόπος με τον οποίο συνέβη αυτό. Για άλλη μια φορά ακολουθόντας την πρακτική των "λευκών απεργιών" όταν τα θέματα των εξετάσεων που τους επιδόθηκαν θεωρήθηκαν ως δύσκολα και εκτός ύλης, η αντίδραση του ΣΥΝΟΛΟΥ της Τάξης των Τεταρτοετών "ιπταμένων" Ικάρων ήταν να παραδόσουν ΛΕΥΚΕΣ κόλλες στον Κοσμήτορα αρνούμενοι να εξατασθούν. Ο Κοσμήτορας εξαγριωμένος απευθύνθηκε στον Α/ΓΕΑ για την παραδειγματική τιμωρία των ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ. Η τιμωρία: Ο Α/ΓΕΑ (γνωστός ΚΛΟΚ) "εκνευρίστηκε" και τους (τεταρτοετείς "ιπτάμενους") έκλεισε "οικειοθελώς" όλους ένα Σβκο εντός της Σχολής Ικάρων για να συνετισθούν. Φυσικά αυτό όπως γνωρίζετε δεν είναι Πειθαρχική ποινή αλλά "πατρικό χάιδεμα" στα παιδιά τα οποία στο δεύτερο εξάμηνο ως δια μαγείας διέπρεψαν στο μάθημα και ορκίσθηκαν ΑΠΑΝΤΕΣ Ανθυποσμηναγοί ΑΡΙΣΤΟΙ γνωστες της Αεροπορικής Επιστήμης. Το μάθημα των "Πρωθητικών Συστημάτων" προφανώς θεωρήθηκε δευτερεύον και άχρηστο άρα το ότι δεν έμαθαν ελάχιστα σε αυτό μάλλον είναι για το καλό της Ασφάλειας Πτήσεων και την επαγγελματική τους κατάρτιση ως ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ (εκτός αν πετάνε ανεμόπτερα χωρίς κινητήρες!). ...

Ανώνυμος είπε...

...
2. Εκπαίδευση στην Σχολή Ικάρων: Κατά κύριο λόγο Πτητική σε όλων των ειδών εκπαιδευτικά Α/Φ (Τ-41,T-6, πιο παλιά Τ-37). Το αποτέλεσμα, οι "Ιπτάμενοι" να βγαίνουν περισσότερο χειριστές και πολύ λιγότερο αξιωματικοί καταρτισμένοι σε στρατιωτικα και επιστημονικά θέματα της αεροπορικής τεχνολογίας και επιστήμης. Η υπέρμετρη ενίσχυση του πτητικού τμήματος της εκπσης έχει οδηγήσει επίσης σε άρνηση των "ιπταμένων" Ικάρων να δεχθούν την σπουδαιότητα της ακαδημαϊκής εκπσης.

... συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...

...Ένα παράδειγμα αρκεί για να πεισει τον οποιονδήποτε (εκτός στρατεύματος): το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος, το πρώτο εξάμηνο, το 90+% των τεταρτοετών "ιπταμένων" ικάρων απέτυχε στο μάθημα "Προωθητικά Συστήματα" το οποίο διδάσκει ο Κοσμήτορας της Σχολής Ικάρων, αλλά το σπουδαιότερο είναι ο τρόπος με τον οποίο συνέβη αυτό. Για άλλη μια φορά ακολουθόντας την πρακτική των "λευκών απεργιών" όταν τα θέματα των εξετάσεων που τους επιδόθηκαν θεωρήθηκαν ως δύσκολα και εκτός ύλης, η αντίδραση του ΣΥΝΟΛΟΥ της Τάξης των Τεταρτοετών "ιπταμένων" Ικάρων ήταν να παραδόσουν ΛΕΥΚΕΣ κόλλες στον Κοσμήτορα αρνούμενοι να εξατασθούν. Ο Κοσμήτορας εξαγριωμένος απευθύνθηκε στον Α/ΓΕΑ για την παραδειγματική τιμωρία των ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ. Η τιμωρία: Ο Α/ΓΕΑ (γνωστός ΚΛΟΚ) "εκνευρίστηκε" και τους (τεταρτοετείς "ιπτάμενους") έκλεισε "οικειοθελώς" όλους ένα Σβκο εντός της Σχολής Ικάρων για να συνετισθούν. Φυσικά αυτό όπως γνωρίζετε δεν είναι Πειθαρχική ποινή αλλά "πατρικό χάιδεμα" στα παιδιά τα οποία στο δεύτερο εξάμηνο ως δια μαγείας διέπρεψαν στο μάθημα και ορκίσθηκαν ΑΠΑΝΤΕΣ Ανθυποσμηναγοί ΑΡΙΣΤΟΙ γνωστες της Αεροπορικής Επιστήμης. Το μάθημα των "Πρωθητικών Συστημάτων" προφανώς θεωρήθηκε δευτερεύον και άχρηστο άρα το ότι δεν έμαθαν ελάχιστα σε αυτό μάλλον είναι για το καλό της Ασφάλειας Πτήσεων και την επαγγελματική τους κατάρτιση ως ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ (εκτός αν πετάνε ανεμόπτερα χωρίς κινητήρες!).
...συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...

Συμπέρασμα: Οι "ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ" στην Ηγεσία και οι Ικαροι απαξιώνουν σε μέγιστο βαθμό την Ακαδημαϊκή Μόρφωση!
...
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν και έπεται συνέχεια. Φυσικά για να γίνεται "διάλογος" περιμένω την απάντησή σας σε αυτά που αναφέρθηκαν περιληπτικά εδώ, αν και δε νομίζω ότι σας συμφέρει να κρατάτε αυτή την στάση (ανταπαντήσεων) γιατί θα βγούν τα πάντα στην επιφάνεια και θα πονέσει πολύ η ειδικότητά-φατρία σας!

Ανώνυμος είπε...

ντροπή σας κύριοι, έτσι είναι η ζωή επί ΝΔ είχαν το πανω χέρι οι ιπτάμενοι και επί ΠΑΣΟΚ οι μηχανικοί...διαίρει και βασίλευε...θεωρώ αυτή η φαγομάρα είναι υποκινούμενη από τους έχοντες συμφέροντα και ενδεχομένως να είανι και εκτός ΠΑ. έλεος πιά κύριοι μη ξεκατινιάζεστε άλλο..δε σας ανεβάζει στη μάτια μας αυτό....καταλάβετέ το..εκτός και αν είστε αυτιστικοί.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε ΙΠΤΑΜΕΝΕ 27 Νοεμβρίου 2010 11:08 μ.μ.:
Τιμή και Δόξα στους Νεκρούς Αεροπόρους ότι χρώμα και είδους στολής φοράνε! Μην ξεχνάς πόσοι Τεχνικοί έπεσαν στο καθήκον, όχι μόνο σε περιόδους πολέμου αλλά και στην προσπάθεια να υποστηρίξουν τις πτήσεις.
Πέρα από το καθήκον μας να τιμούμε τους νεκρούς και αυτούς που προσφέρουν τη ζώη τους να υπηρετούν σε επικίνδυνες εργασιακές συνθήκες πρέπει να δούμε πως θα προοδεύσει ο Οργανισμός που λέγεται ΠΑ. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί ΜΟΝΟ μέσω της Αξιοκρατίας. Δεν μπορούμε λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ και ΚΑΜΜΙΑ ειδικότητα να προσβλέπουμε και να μαχόμαστε για το πως θα διατηρήσουμε ή θα κερδίσουμε προνόμια τα οποία είναι ατομικά και όχι αναπτυξιακά για τον Οργανισμό στον οποίο εργαζόμαστε.
Μπορείτε κύριοι Ιπτάμενοι να το καταλάβετε αυτό; Οι Μηχανικοί έχουν λόγο που νιώθουν αδικημένοι, για να λύσουμε ένα πρόβλημα θα πρέπει πρώτα να το αναγνωρίσουμε, εκτός αν δεν μας ενδιαφέρει η λύση. Η πρώτη κίνηση είναι να σκύψει ο Αρχηγός του Οργανισμού (ΑΓΕΑ) με κατανόηση και ανοικτό πνεύμα και να ενώσει με την δύναμη που του δίνει η θέση όλο το προσωπικό και ιδιαίτερα την αφρόκρεμα της ΠΑ που δεν είναι άλλη από τους ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ και τους ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ της Σχολής Ικάρων. Θέλουμε και μη η ΠΑ έχει λόγο ύπαρξης επειδή υπάρχουν αυτές οι δύο ειδικότητες και οι άνθρωποι που θέλουν και μπορούν να κάνουν θαύματα ΜΑΖΙ και όχι πολεμόντας ο ένας τον άλλον.

Ανώνυμος είπε...

...
ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον ΑΡΧΙΤΕΧΝΙΤΗ

Το σχόλιο “Το κόμπλεξ, η κακία, η ασχετοσύνη και το εγκεφαλικό updown που δημιουργεί η τεμπελιά, προσβάλουν δυστυχώς την συμπεριφορά, με αποτέλεσμα κάποιοι να ομιλούν πριν βουτήξουν τη γλώσσα στη μυαλοθήκη” ισχύει για όλες τις ειδικότητες και για όλους τους ανεγκέφαλους, ιπτάμενους και μη.

Οι συντεχνιακές μικρότητες έχουν γίνει πλέον επιστήμη για τους ιπταμένους και εκεί πρέπει να απευθύνεσαι την επόμενη φορά.

Τα σχολεία - σχολές εξωτερικού ή η κατάληψη θέσης σε διευθύνσεις εξοπλιστικών είναι πλέον θέμα ιπταμένων ξεκάθαρα και εμάς δεν μας αφορούν γιατί το μόνο που αναζητάμε είναι η βελτίωση του επαγγελματικού μας περιβάλλοντος, με αντικειμενικό σκοπό να αποφύγουμε τον καταστροφικό "ΓΙΑΓΚΙΣΜΟ" ξανά στην ΠΑ.

Όσο για την αεροπορία τώρα είναι μπανανία και νομίζουν κάποιοι ότι με κάτι τεχνάσματα τύπου "RED FLAG" θα κρύψουν την κατάσταση. Για πάρτε ένα τηλέφωνο τους τεχνικούς που γύρισαν πίσω και έκλαιγαν για αυτά που είδαν εκεί σε θέματα οργάνωσης και στρατιωτικού επιπέδου και αφήστε τα σκορ σε αυτούς που έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα.

Και για να μη το ξεχάσω: Το άδικο που έχουν οι πιλότοι μας είναι ότι δεν έχουν φιλότιμο, που έχουν κάποιοι άλλοι. Έλεος πια σας βαρεθήκαμε.

Ανώνυμος είπε...

Ξεδιάντροποι μην ανακατέβετε τους τεχνικούς με εσάς. Εσείς είστε κατά τα δικά σας λόγια μηχανικοί. Εμείς είμαστε κατά σας κατώτερα όντα. Μη χρησιμοποιείτε τον όρο ιπτάμενοι και τεχνικοί δεν σας πάει και προσοχή μη σκίσετε τα μεταξωτά σας γάντια.
Καταλάβετε το. Είστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

Αρχιτεχνίτης

Ανώνυμος είπε...

Αποκάλυψη πλέον ότι ο αρχιτεχνίτης είναι ένας αρχι-ιπτάμενος!!!

Εάν ήταν ΣΤΥΑτζής θα είχε πιάσει το θέμα και δεν θα έγραφε αυτά.

Καλό το κόλπο αλλά παλιό!!!