Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Υπουργείο Παιδείας: Tα Ελληνικά είναι μια μικρή Γλώσσα!!!


Tο πρωί της 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.

Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.

(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!

(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)

Επίσης μίλησε για τη δασκάλα κα Νικοπούλου που δίδαξε στη Θράκη, ότι το πέρασμά της από τα σχολεία στα Πομακοχώρια ήταν ατυχές γιατί δίχασε την τοπική κοινωνία. (Αποσιωπά το γεγονός ότι η κα Νικοπούλου προσπάθησε να κάνει σωστά τη δουλειά της και να διδάξει την ελληνική γλώσσα στους Πομάκους που είναι Έλληνες πολίτες).

Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ, ΟΥΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ !! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΚΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ...ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, Η ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΝ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ. ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ....ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ. ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΣΚΟΠΟ. ΝΑ ΦΥΓΕΙ....ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ