Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Τελικά μάλλον ΔΕΝ ευνοείται η εξέλιξη των Υπαξιωματικών!

Σχόλιο για την ανάρτηση "ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ":

Δυστυχώς τα αναγραφόμενα πλήτουν την αντικειμενική πληροφόρηση και εν μέρει εκθέτουν το έντυπο που τα φιλοξενεί.
Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά στο νέο νομοσχέδιο περί της Ιεραχίας & Εξέλιξης, θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπόψη σας και τα ακόλουθα:
α. Οι προβλέψεις του νέου νομοσχεδίου θίγουν και την εξέλιξη των Μονίμων Υπαξκών (ΑΣΣΥ) και δεν επιλύουν καμία από τις υφιστάμενες εκρεμμότητες.
β. Στις χώρες της αλλοδαπής που μνημονευονται(λχ ΗΠΑ, Αγγλία) η βαθμολογική εξέλιξη των Μονίμων Υπαξκών είναι περιορισμένη, διότι οι Υπαξκοί δεν προέρχονται από φοίτηση σε παραγωγική σχολή Ε.Δ (ΑΣΣΥ) αλλά από κατάταξη, κάτι αντίστοιχο των ΕΠΥ-ΕΜΘ-ΕΠΟΠ στην Ελλάδα δηλαδή. Κατ' αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η πληθώρα προσωπικού με μειωμένο κόστος και η εύκολη ανανέωση του δυναμικού εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Η επαγγελματική τους επάρκεια βέβαια πολλάκις καθίσταται επισφαλής. Στην Ελλάδα ευτυχώς υπάρχουν Παραγωγικές Σχολές Υπαξκών με τεράστια ιστορία και συνεισφορά στους αγώνες του Έθνους. Κρίνεται σκόπιμο λοιπόν οι απόφοιτοι αυτών των Σχολών (Ανώτερης Εκπ/σης) να μην εξελίσσονται στο βαθμό του Λγού ή Τχή (με 28 και 34 έτη υπηρεσίας αντίστοιχα);
γ. Στις χώρες αυτές λοιπόν υπάρχει απόλυτη εξειδίκευση και καθηκοντολόγιο (job discription), σε αντίθεση με την Ελλάδα στην οποία οφείλεις να γνωρίζεις τα πάντα (αυτοεκπαίδευση λόγω έλλειψης πόρων) καθόσον υπάρχουν 2 μόνο γενικές ειδικότητες (Διοικητικό - Τεχνικό προσωπικό).
δ. Στις παραπάνω χώρες υφίσταται ιδιαίτεριο μισθολόγιο, ανεξάρτητο και παράλληλο με το αντίστοιχο των Αξκών, με πολλές ιδιαίτερες παραμέτρους βελτίωσης του Βασικού Μισθού (μάχιμη υπηρεσία, βαθμός ετοιμότητας Μονάδας, παραγωγικότητα , βαθμός επικινδυνότητας κλπ) που ενίοτε καθιστούν τις αποδοχές τους καλύτερες από καποιες αντίστοιχες Αξκών (που ''πολεμούν'' στα Επιτελέια και σε Μονέδες Υποστήριξης).
ε. Επιπλέον χρήσιμο είναι να μην αμελούμε ότι, στην Ελλάδα η αποδοχές -βάσει του μισθολογίου- είναι σε ευθεία συνάρτηση με τη βαθμολογική εξέλιξη. Κατά συνέπεια οποιαδήποτε περαιτέρω, προς το δυσμενέστερο, τροποποίηση του βαθμολογίου των Υπαξκών, θα έπλητε καίρια τα ήδη χαμηλά εισοδήματά τους.
στ. Οι Αξκοί, πράγματι αποτελούν τη μειοψηφία στο σύνολο του στρατιωτικού προσωπικού, αλλά σας υπενθυμίζω ότι είναι οι μόνοι που έχουν πρόσβαση στα κέντρα των αποφάσεων και μεθοδεύουν - επηρεάζουν και διαμορφώνουν καταστάσεις, σε αντίθεση με τους πληβίους (Υπξκοί). Μήπως άραγε την ψαλίδα μεταξύ των συντελεστών του μισθολογίου (ξεκινά με μικρές - αμελητεές διαφορές στους χαμηλόβαθμους και ''ανοίγει'' ασύμετρα σαν σπιράλ στους βαθμούς άνω του Τχη) την εμπνεύστηκαν και την επέβαλαν και αυτή οι Υπαξκοί;;;; Έ λ ε ο ς!!!
Βέβαιος για την κατανόησή σας, ευελπιστώ να προβλημάτισα δημιουργικά τον συντάκτη του δημοσιέυματος και την ''εγκριτη'' φυλλάδα του, ώστε εφεξής οι κύκλοι πληροφόρησης να μην περιορίζονται σε μερικούς ανώτερους Αξκούς των Γενικών Επιτελείων!

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Συνάδελφε, θα ήθελα να μού απαντήσετε στην εξής ερώτηση: Σε ΠΑ και ΠΝ δεν θα υπάρχει στρατεύσιμο προσωπικό σε 2 χρόνια.Οι ΕΜΘ έχουν αρχίσει να συνταξιοδοτούνται και οι υπόλοιποι θα πλησιάζουν τα...50. Οι Εποπ, απ' ό, τι φαίνεται, δεν θα συνεχίσουν να υφίστανται ως θεσμός. Αν γίνετε και εσείς Αξιωματικοί, ποιος θα φυλάει τις Μονάδες; Άλλο Αξιωματικός με τέσσερα έτη φοίτησης σε σχολή ΙΣΟΤΙΜΗ με ΑΕΙ και άλλο Υπαξιωματικός με δύο έτη φοίτησης σε σχολή που δεν είναι Ισότιμη με κανένα Ανώτατο ή Ανώτερο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της χώρας.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΧΙ ΔΙΧΑΣΜΟΣ είπε...

Κύριο Υπξκοί οφείλετε να αντιληφθείτε την θέση σας στο Στράτευμα. Όσοι θέλετε να προαχθείτε ταχέως αποκτήστε πτυχίο ΑΕΙ, οι υπόλοιποι φροντίστε να αναβαθμίσετε ουσιαστικά την θέση σας μέσω των γνώσεων και της εξειδίκευσης στο αντικείμενό σας.
Είναι αδιανόητο να ζητάτε διαρκώς περισσότερες θέσεις και βαθμούς Αξκών δεδομένου ότι κάποιος επιτέλους θα πρέπει να κάνει και την δουλειά του Υπξκού. Η επιλογή (βάσει δυνατοτήτων και επιθυμίας) να φοιτήσετε και να σταδιοδρομήσετε ως Υπξκοί ήταν δική σας.
Αφήστε τους Αξκούς να κρίνουν καλύτερα από εσάς μιας και διαθέτουν καλύτερη οπτική για τα θέματα αυτά. Ουδείς τέλειος φυσικά, αλλά δεν μπορείτε να αξιώνετε να αναλάβετε θέσεις Λοχαγών-Ταγματαρχών-κλπ χωρίς την ικανοποίηση κριτηρίων τα οποία δεν πληρείτε εξ ορισμού (μη αποφοίτηση από ΑΣΕΙ ή τουλάχιστον ΣΥΝΑΦΕΣ ΑΕΙ).
Ο καταληκτικός βαθμός θα έπρεπε σαφώς να είναι αυτός του Ανθυπασπιστή, αρκεί να αμοιβόσασταν ανεξάρτητα από το μισθολόγιο των Αξκών. Στην Ελλάδα όλοι θέλουν να διοικήσουν, δεν μπορούν όμως να το κάνουν όλοι. Το επιχείρημα των 2ετών σχολών (ΑΣΣΣΥ...κλπ) είναι απλώς αστείο. 2ετείς σχολές παραπέμπουν πλέον σε ΙΕΚ ή Κολέγια.
Κοιτάξτε πιο ουσιώδη θέματα, όπως αυτό που αναφέρατε για τα αντικείμενα εργασίας και τον καλύτερο προσδιορισμό τους. Μόνο έτσι αποκτά κανείς αξία, βάσει του τι προσφέρει και ποιό είναι το έργο του στο Στράτευμα, το οποίο δυστυχώς δεν έχει καθορισθεί με σαφήνεια για καμμία κατηγορία Στρατιωτικού.
Κατά τη γνώμη μου, η συνεργασία Υπξκών-Αξκών σε επαγγελματικά αντικείμενα είναι το ζητούμενο και όχι ο διχασμός για τους βαθμούς, κλπ. Όταν όλοι αντιληφθούν ποιά είναι η θέση τους, τότε θα είναι σαφώς πιο εύκολο να συνεργαστούμε προς τον κοινό σκοπό γιατί τα προβλήματα μας ταλαιπωρούν όλους και ο "εχθρός" (εσωτερικός ή εξωτερικός) είναι κοινός.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η τοποθέτηση του "ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΧΑΣΜΟΣ". Δείχνει τον δρόμο για το μέλλον. Να βρούμε τρόπους να συνεργαζόμαστε και όχι να 'σφαζόμαστε' όπως μας έχουν βάλει τόσα χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι Αξκοί απόφοιτοι ΑΕΙ, αναγνωρίζετε όπως λέτε τον "εχθρό" αλλά συνεχίζετε να ξεκατινιάζεστε και να χύνετε χολή δημοσίως αντί να σταθείτε στο ύψος που επιβάλει η ιδιότητά σας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 26 Σεπτεμβρίου 2010 10:47 μ.μ.
Ήθελα να ήξερα πως κυκλοφορείς ακόμα ελεύθερος και δεν σε έκλεισαν σε κανένα ψυχιατρείο ,τη είναι αυτά που λες. Ποιος υπαξιωματικός είναι αυτός που λες ότι επιθυμεί να διοικήσει ,είσαι απαράδεκτος και κομπλεξικός . Λυπάμαι για σένα γιατί τέτοια άτομα είσαστε επικίνδυνα και δυστυχώς αυτά που περνάμε σήμερα οφείλονται κατά κύριο λόγω σε μερικούς σαν και σένα KOMMATOΣΚΥΛΟ ....
ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΕΚ Σ.Μ.Υ

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.ΦΤΑΙΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΣ?Ο ΥΠΑΞΚΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ?ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΞΚΟΣ Β ΚΛΑΣΗΣ?ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΞΚΟΥΣ?ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΡΟΔΕΣ?ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ"ΜΑΧΙΜΟΙ"ΑΞΚΟΙ ΤΗΣ ΣΣΕ?ΛΟΧΑΓΟΙ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΝΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΑΝ 2 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ?ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΥΠΑΞΚΟΥΣ?ΓΙΑΤΙ? ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ,ΠΟΙΟΣ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ?Ο ΛΓΟΣ Η Ο ΕΠΟΠ Η Ο ΕΜΘ?ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΑΕΙ?ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1 ΚΑΙ 2?ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΑΝ ΦΥΣΙΚΗ 1 ΚΑΙ 2?ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ?ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΕΞΩ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΡΧΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΣΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΣΗΣ!ΚΥΡΙΟΙ ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ.ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Προς ΑΠΟΣΤΡΑΤΟ ΑΠΟ ΣΜΥ

Διάβασε σε παρακαλώ και άλλες παρόμοιες αναρτήσεις αλλά και σχόλια του παρόντος blog και θα δεις ότι κάποιοι θέλουν να διοικήσουν.

Μπορεί βέβαια να είναι ένας και μόνο αφού όλοι γράφουν ανώνυμα. Αλλά μάλλον κάνει αίσθηση, αφού έχει την αμέριστη συμπαράσταση της διαχείρισης ARMYALERT

Ανώνυμος είπε...

Αξιοτιμοι κυριοι....δεν θελω καταρχας να χαρακτηριστω ως διχαστικος.....αλλα ποιος σας ειπε οτι οι Υπξκοι ενδιαφερονται να διοικησουν? να ξεκαθαριστει το αντικειμενο της εργασιας τους και να αμοιβονται για αυτη θελουν...να εχουν το σεβασμο που απαιτει η προσφορα τους και η εμπειρια τους θελουν...να μη υπαρχουν τσιφλικοειδης καταστασεις οπως το περιβοητο ο διοικητης και ο υποδιοικητης στεγαζονται αυτοματα στα ΣΟΑ θελουν...δικαιοσυνη θελουν...οχι να πεθανει η κατσικα του γειτονα. Και σε τελικη αναλυση, για το μαυρο μας το χαλι (ολων μας) δεν αποφασισαν Υπαξιωματικοι...ουτε για τα οικονομικα,ουτε για την ελλιπη εκπαιδευση, ουτε για τις προαγωγες και βεβαιως ουτε για το συνταξιοδοτικο...Ειχα και εχω την τιμη να εχω πολλους φιλους αξκους που σταθηκαν και στεκονται ψηλα...και σε αυτους ελπιζω να αλλαξουν κατι...γιατι οι νοοτροπιες του ''ειμαι αρχαιοτερος και εχω αλλη οπτικη..'' η εμπειρια μου μου εχει δειξει οτι επιβιωνουν μεχρι την πρωτη δυσκολια...και πιστεψτε με...εχω μεγαλη εμπειρια...οι 12 μεταθεσεις μου εκ των οποιων 6 στη μεθοριο,μονο 1 σε τοπο συμφεροντων και οι 3 ειρηνευτικες μου (σε πρωτο 6μηνο) μου επιτρεπουν να πιστευω οτι εχω εμπειρια....λοιπον οσο το καθεστως των Υπαξκων παραμενει ομιχλωδες στα παραπανω λογω μικροπολιτικης και διχασμος θα υπαρχει και διακρισεις....αυτα τα λιγα...

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2010 10:47 Μ.Μ.
Νομίζω κύριε συνάδελφε οτι παρουσιάζεται τα πράγματα όπως σας συμφέρει. Μπορείτε να μου πείτε στην ΠΑ οι αξκοί που κόβονται από Ιπτάμενοι στο τρίτο έτος και γίνονται οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα τι ακριβώς έχουν παραπάνω απο έναν υπξκο της αντίστοιχης ειδικότητας;
Μπορείτε να μου πείτε γιατί αυτοί θα πρέπει να γίνουν προιστάμενοι στελεχών που έχουν 20 χρόνια πείρα στην ειδικότητα;
Γνωρίζεται το πρόγραμμα μιας σχολής υπξκων;
Πότε ζήτήθηκαν αυτές οι θέσεις οι έξτρα που αναφέρεις;
Ξέρεις να μας πεις μήπως ποιος είναι αυτός που αποφασίζει για την τύχη των σχολών υπξκων;
Λες για καταληκτικό βαθμό τον βαθμό του ανθυπασπιστή. Αλήθεια αυτό που το στηρίζεις; Δεν ξέρω τι γίνεται στο ΠΝ ούτε και στο ΣΞ αλλά στην ΠΑ δεν είναι απλά τα πράγματα.
Και κάτι τελευταίο. Αν πάω και πάρω ένα πτυχίο θεολογίας ή γεωπονίας τότε θα πρέπει να γίνω αξκος για ποιο λόγο είπαμε; Α ναι. Γιατί πλέον θα είμαι πτυχιούχος ΑΕΙ. Αυτό μας έλειπε μόνο.

Ανώνυμος είπε...

τς,τς,τς.
Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο 11:54.Τα κομματόσκυλα δια του πονηρού.
Αυτός ο αξκός μας δρόσισε με τις γνώσεις και προτάσεις του, που αμφιβάλω αν είναι και αξκός στην τελική.
Ηδη διοικώ ίλη εδώ και 4 χρόνια.
Γνωρίζει από μονάδες αυτός.; Ή τον βάζουν να απαντά;

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στον 26 Σεπτεμβρίου 2010 11:54 μ.μ
ΣΥμφωνώ με αυτά που λες.Το έχω εξάλου ζήσει από κοντά.
Ουδείς Υπξκος επιθυμεί να διοικήσει.ΑΠλά τους βαθμούς θα ήθελαν και όχι τις υποχρεώσεις που πηγάζουν από αυτούς.
Ποιος υπαξιωματικός, μόλις γίνει ανθυπολοχαγός , θα ήθελε να γίνει διμοιρίτης με όλες τις υποχρεώσεις των λοιπών ανθυπολοχαγών(Αγήματα , φυλάκια, προανακρίσεις και δαπάνες, συμμετοχή σε ασκήσεις);
ΑΠόστρατε Εκ ΣΜΥ ας μη κρυβόμαστρε πίσω από το ΄δαχτυλό μας

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΚΜΜΠΛΕΞΑΡΑ 26 Σεπτεμβρίου 2010 10:47 μ.μ.ΚΑΤΕΒΑ ΑΠ'ΤΟ ΑΛΟΓΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΙΠΠΙΚΟ ΣΤΙΣ Ε.Δ. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΞΕΜΕΙΝΕΙ????

Ανώνυμος είπε...

Οι κ αξκοι πρεπει να ασχοληθητε περισσότερο με τα προβληματα του προσωπικου και των στελεχων γενικοτερα και να αφησουμε τις προαγωγες ειναι δευτερο προλημα αλλα ειναι τα πρωτα

Ανώνυμος είπε...

Αποστρατος αξ/κος ΠΝ(απο ΣΜΥΝ)
Προς τον αποφοιτο σχολής ΙΣΟΤΙΜΗΣ με ΑΕΙ ΩΡΑ 10:45 26/9.
Να το βαλεις καλα στο μυαλο σου ο Υπαξ/κος των 50 χρονων και φυλακιο θα φυλαξει και την πατριδα απο εξωθεν απειλες αλλα και εσωθεν.Και απο αξ/κους σαν και εσενα που θεωρουν την υπηρεσια (βαρδεια)στρατοπεδου οτι ειναι ενα καθηκον που πινεις 8 φραπεδεσ και απαντας τηλεφωνα.Οσο για το ΑΕΙ που λες για να δεις την αξια του ξεκρεμασε το απο την κορνιζα και εβγα να δεις τι αξιζει στην αγορα εργασιας για να καταλαβεις απο τι ΑΕΙ αποφοιτησες.Και οι ΕΔ δεν εχουν αναγκη την ειρωνια που ξεκινας το ποστ σου 'Αγαπητε συναδελφε'
Προς τον αποφοιτο σχολής ΙΣΟΤΙΜΗΣ με ΑΕΙ ΩΡΑ 10:47 26/9
Ουδολλως με απσχολει αν εισαι κομματοσκυλο ή οχι. Δυστυχως για εσενα αυτο που συμβαινει με την ιδιοτητα σας ειναι κατι που λειπει απο το εκπαιδευτικο προγραμμα των σχολων σας. Οι αξιοι εμπευστες και δημιουργοι των Σχολων Υπαξ/κων φροντισαν να μαθαινουν στους σπουδαστες τους και τα καθηκοντα να μαθαινουν και να τα ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ και σε πραγματα εκτος αρμοδιοτητων να μην εχουν καθετες θεσεις ακομα και μεταξυ των.Δεν θα ελεγα οτι ισχυει και στην ιδιοτητα σας, ασχετα αν θελω να πιστευω οτι εσυ και ο παραπανω αποτελειται μειοψηφια.Θα σου ελεγα οτι και στον παραπανω ,οτι δηλαδη παρε το χαρτακι αποφοιτησης,εβγα στο ελευθερο εμποριο και μιλα με επιχειρηματιες λεγοντας τους την οπτικη σου για τις επιχειρησεις τους. Περιμενω βιντεο ετσι.
Για πολλα θα μπορουσα να σου πω αλλα εχουν γραψει αλλοι πιο πανω που με αλλους συμφωνω και αλλους οχι.Θα σχολιασω μονο κατι που κανενας αξ/κος δεν εχει ποτε αναφερει.
Λοιπον εχεις αλανθαστη οπτικη αλλα ημιτελης. Και εξηγουμαι. Βασικα αν μιλαμε για βαθμους αξ/κων απο Σχολες Υπαξ/κων ειναι μονο επειδη υπαρχουν νομοι και διαταξεις εν ισχυ και για να μαθεις αυτα ειναι κεκτημενα και οχι παραχωρημενα. Οντως σε εμας ο τελευταιος μας βαθμος πρεπει να γινει ο βαθμος του Ανθυπασπιστη με τις απαραιτητες οικονομικες διορθωσεις οπως λες.Επειδη οι αξιοκρατια στις ΕΔ ειναι τετοια και καποτε θα ερθεις στη θεση του να βαστας καρπουζι και μαχαιρι, περιμενω απο εσενα να προτεινεις τα εξης: Δηλαδη βαθμος εως Ανθυπασπιστης, οικομικες αποκαταστασεις και κατι αλλο πιο βασικο που το ξεχνατε ολοι σας.Να εχουν οι Υπαξ/κοι υπο την δικη τους εποπτεια και ελεγχο το συστημα κρισεως και προαγωγων και δικο τους συστημα μεταθεσεων.
Πως σου φαινεται; Διευρυνα καθολου την οπτικη σου; Τελος με εσενα και πολλα ειπα.
Προς συναδελφους Υπαξ/κους.Παιδια δεν χρειαζεται να απαντατε με αναλογο υφος σε καθε ειδους τυπακια που ποσταρουν εδω.Ειναι αναξιοι.Ειτε ειναι κοκορακια απο σχολη χωρις εμπειρια ή μεγαλοι σε βαθμο που δεν απεκτησαν ποτε κοχονες(σε μια αλλη γλωσσα) και που ο μονος σεβασμος που ειδαν ηταν μονο αυτος που απαιτησαν απο τους κατωτερους τους. Γιατι ο σεβασμος και η εκτιμηση δεν απαιτουνται αλλα κερδιζονται.Και ευχαρστω την πατριδα που γνωρισα πολλους απο αυτους στο στρατευμα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί "συνάδελφοι"!!!
Ο Λγος Σταυριανάκος και ο Ανθστής Κέντρας,απέδειξαν με την θυσία τους,ενώπιον του εχθρού την ΑΞΙΑ τους!!!
Πόσοι από εμάς είμαστε έτοιμοι να εκπληρώσουμε τον ΟΡΚΟ "μέχρι τελευταίας ρανίδος";
Απόφοιτοι ΑΕΙ και ΑΣΣΥ και λοιπές π@π@ριές,ποιός έχει την ΥΠΟΔΟΜΗ να σηκωθεί όρθιος και να φωνάξει ΑΕΡΑ,ποιός είναι έτοιμος;;;
Σταματήστε την γκρίνια και ασχοληθείτε με τα καθήκοντα σας, δεν θα γίνετε όλοι Στρατηγοί!!!
Ενώπιον του εχθρου φαίνεται αυτός που μπορεί και αυτός που δεν μπορεί........

Ανώνυμος είπε...

Λίγα λόγια για τους βαθμούς....

Καταληκτικός Βαθμός Αντισυνταγματάχης(άρθρο 23)

Χρόνοι Προαγωγής(άρθρο 27)
Ανθλγος...4 χρόνια
Υπλγος....5 χρόνια
Λγος......6 χρόνια
Τχης......2 χρόνια
ΣΥΝΟΛΟ...17 ΧΡΌΝΙΑ

Έτσι λοιπόν 19 σαν Υπαξ-Ανθστής(Άρθρο 85) και 17 σαν Αξιωματικός μας κάνουν....36 χρόνια..
Τόσα θέλεις για να γίνεις Αντισυνταγματάρχης.

Άρα κύριοι ο καταληκτικός βαθμός στα 35 είναι ο Ταγματάρχης.....
εκτός εάν μείνεις 1 χρόνο παραπάνω μιας και είναι πλέον τα 40 χρόνια.

Αυτό είναι ένα από τα δώρα της παρούσας κυβέρνησης στους ένστολους.

Ένα άλλο δώρο είναι ότι όταν υποβάλεις παραίτηση ....ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ.(άρθρο 33)

Αυτές είναι οι 2 παρατηρήσεις μου σε αυτό το νομοσχέδιο.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με ολους με τα υπερ και τα κατα τους. Αλλα δεν ειπατε οτι οι χρονοι που αναφερετε ειναι η ελαχιστη παραμονη σε καθε βαθμο. Δεν υφιστανται ανωτατα ορια παραμονης στο βαθμο. Οποτε το ανωτατω οριο παραμονης στον αυτο βαθμο ειναι το απειρο. Η παραλληλη επετηριδα ισχυει για ολους. Οταν θα πανε για συνταξη ομως θα το θυμιθουν μερικοι. Τωρα στον καναπε παιδια και καλο playstation.

Ανώνυμος είπε...

Ας υποθέσουμε ότι καταληκτικός βαθμός για ΑΣΕΙ είναι αντιστράτηγος.
Τότε εφόσον αρχικός βαθμός για ΑΣΣΥ είναι λοχίας και για ΑΣΕΙ ανθυπολοχαγός με διαφορά 4 βαθμών,λογικά τελικός βαθμός για ΑΣΣΥ θα πρέπει να είναι αντισυνταγματάρχης.
Αν υποθεσουμε ότι υπάρχουν στο στράτευμα 10000 από ΑΣΕΙ με έναν αρχιστράτηγο,τότε αν υπάρχουν 100000 από ΑΣΣΥ θα πρέπει να υπάρχουν και 10 αντισυνταγματάρχες.
με την αναλογία να συντηρείται για τους κατώτερους βαθμούς.
Δεν βλέπω λοιπόν για ποιο λόγο να αδικεί κάποιον το καινούριο νομοσχέδιο,εφόσον τηρείται αυστηρά μια αναλογία.

Ανώνυμος είπε...

Και ποιός σου είπε εσένα Αγαπητέ Συνάδελφε της 26 10:45μ.μ.Σεπ 2010, οτι στα καθήκοντα μου είναι να φυλάω σκοπιά στα στρατόπεδα; γιατί αυτό εννοείς, όσο για το πτυχίο που πήρες απο την μεγάλη του γένους σχολή, πάρε θάρρος & δείξτο κάπου στον ιδωτικό τομέα, χρειάζεται θάρρος, να 'σαι σίγουρος, γιατί πολλοί θα γελάσουν.
Παλιά όποιος πάντρευε την κόρη του με αξιωματικό, ήταν σαν να έπιανε τον γάιδαρο, ξέρεις απο πού, σήμερα μάλλον θα γελάει με το θράσος σου ακόμα & που την ζήτησες

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινα λυπαμαι διοτι μετα απο 29 ετη υπηρεσιας διαπιστωνω πως τα κομπλεξ ενθεν και ενθεν συνεχιζουν να υπαρχουν στις ταξεις των ΕΔ.Εκπλησομαι πραγματικα απο ανθρωπους που λεγονται συναδελφοι να αφοριζουν ο ενας τον αλλον..
Κυριοι η διοικηση ειναι ταλεντο.ποτε δεν μπορω να φανταστω οτι οποιοδηποτε αμφισβητουμενο διπλωμα θα πρικοισει καποιον με το ταλεντο αυτο.εχω να πω πως καλο θα ηταν να εστιαστειτε στον τομεα του ο καθενας και να αφησετε τις κοκορομαχιες.Παρτε τις ευθυνες σας γιατι δεν μπορειτε να ανταπεξελθεται χωρις την πρεπουσα συνεργασια.
Αυτο το ξερουν και προς τουτο το διαιρειν και βασιλευε.Κοιταξτε πρωτα το ΜΤΣ που διπλωματουχοι δεν μπορεσαν να το κρατησουν στην ζωη.Εστιαστειτε απο κοινου στα προβληματα του κλαδου παρα στην επιδειξη διπλωματων.
Με σεβασμο προς καθε συναδελφο.
Αξκος εκ ταξεως ΣΜΥ