Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ


Αγαπητό @rmy@lert,

Αν και διαφωνώ κάθετα με τις πρακτικές Βενιζέλου - Μπεγλίτη στον όλο χειρισμό των θεμάτων Εθνικής Άμυνας και τελευταία με το νομοσχέδιο "περί κρίσεων και προαγωγών" το οποίο δημιουργεί αντί να επιλύει προβλήματα,εν τούτοις στο θέμα της ανωτατοποίησης και σωστής δομής των στρατιωτικών σχολών ως ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα θέλω να συμφωνήσω για τους παρακάτω απλούς λόγους:
α.Σε κανένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν θεωρούνται καθηγητές όσοι δεν διαθέτουν τίτλους σπουδών και συγγραφικό έργο. Στη περίπτωση των στρατιωτικών σχολών επιτρέπεται όποιος έχει κάποιο "κολλητό" να μπορεί να το παίζει καθηγητής.
β.Σε όλα τα ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα η απόκτηση πτυχίου προϋποθέτει εκ μέρους του σπουδαστή την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας. Στις στρατιωτικές σχολές τι γίνεται; θα πρέπει κάποτε να αντιληφθούμε ότι ο σύγχρονος στρατός απαιτεί αξιωματικούς που να θεωρούνται επιστήμονες στο έργο τους.
γ.Τέλος θα πρέπει,εφόσον οι στρατιωτικές σχολές αποκτήσουν δομή ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος το "επάγγελμα" του Αξιωματικού να είναι κατοχυρωμένο όπως γίνεται με όλα τα επιστημονικά επαγγέλματα.Εδώ, και σε αυτό διαφωνώ απόλυτα με την φιλοσοφία του νέου νόμου περί κρίσεων και προαγωγών ,ο καθένας μπορεί να γίνει αξιωματικός ακόμη και πολίτες αποτυχημένοι επιστημονικά μπορούν να γίνουν αντισυνταγματάρχες. Είναι δηλαδή σα να λέμε ότι κάποιος που έκανε πέντε χρόνια νοσοκόμος μπορεί να ονομασθεί γιατρός ή κάποιος που ασχολήθηκε επί κάποια έτη ως διοικητικός υπάλληλος σε δικαστήρια μπορεί να γίνει δικαστής.Θεωρώ ότι αυτά είναι καιρός να ξεκαθαρίσουν.


Στέλιος Καστραντάς

Αξιωματικός (ε.α)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Α π ό λ υ τ ο ς !!

(ένας περαστικός.........)