Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΤΙ (ΔΕΝ) ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΩ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ?

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Θα γιορτάσω το όχι στην παιδεία που ήξερα.

Θα γιορτάσω το όχι στο σύστημα υγείας που πίστευα.

Θα γιορτάσω το όχι στο κώδικα οδικής κυκλοφορίας που έμαθα.

Θα γιορτάσω το όχι στο χέρι που ζητά βοήθεια και εγώ χάιδευα.

Θα γιορτάσω το όχι στα όνειρα που έκανα.

Θα γιορτάσω το όχι στα σύνορα που παρέλαβα.

Θα γιορτάσω το όχι στην ιστορία που διδάχτηκα.

Θα γιορτάσω το όχι στα τέλη κυκλοφορίας που έρχονται

Θα γιορτάσω το όχι στο δώρο των Χριστουγέννων που έπαιρνε ο σύζυγος.

Θα γιορτάσω το όχι στη αγοραστική δύναμη που κάποτε είχα.

Θα γιορτάσω το όχι δεν έκλεψα αλλά πρέπει να πληρώσω.

Θα γιορτάσω το όχι στην αξιοπρέπεια που με χαρακτήριζε.

Θα γιορτάσω το όχι στην ευγένεια που κληρονόμησα.

Θα γιορτάσω το όχι στη δουλειά που δεν δούλεψα.

Θα γιορτάσω το όχι δεν κλείνω την τηλεόραση, δεν σηκώνομαι από τον καναπέ ,δεν θέλω να νιώθω, να σκέφτομαι.

Θα γιορτάσω το όχι δεν μπορώ να κάνω τίποτα ,είμαι πολύ «μικρή» για να μπορώ να κάνω κάτι.

Θα «γιορτάσω» το δικό μου «όχι» γιατί αυτό των προγονών μου δεν μου λέει τίποτα.

Ποιοι ήταν αυτοί που είπαν ΟΧΙ στα μεγαθήρια ? Ποιοι ήταν αυτοί που πολέμησαν? που φώναζαν αέρα ?που θυσιαστήκαν για μια πατρίδα ελεύθερη?

ΟΧΙ φώναξαν και ακόμα αντηχεί η φωνή τους. Μας χάραξαν το δρόμο, μας έδειξαν πως πρέπει να ΖΟΥΜΕ……… αλλά εμείς προτιμούμε …..

Να λέμε ΟΧΙ στα δύσκολα , στα ιδανικά , στα όσια.
Ντρέπομαι για την γιορτή που έρχεται, ντρέπομαι γιατί το όχι είναι κουβέντα μικρή αλλά με τόσο μεγάλη σημασία.
Γιατί να ντρέπομαι ?

μπορώ και εγώ να φωνάξω

και φωνάζω

ΟΧΙ δεν ξεχνώ όσους πολέμησαν για μένα και τα παιδιά μου .

ΟΧΙ δεν ξεχνώ γιατί είμαι περήφανη που είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ.

ΟΧΙ δεν ξεχνώ τα όσια και ιερά.

ΟΧΙ δεν χαρίζω ούτε ένα κομματάκι γης ελληνικής.

ΟΧΙ δεν χαρίζω όνομα, ιστορία.

ΟΧΙ δεν φοβάμαι να ΑΓΩΝΙΣΤΩ .

ΟΧΙ δεν θα πάψω να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να πιστεύω.
Δεν μου το επιτρέπει η ιδιότητα της μάνας. Της πολύτεκνης μάνας.


Ελένη Στόγια

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οποτε διαβαζω λογια με τετοιο παθος χαιρομαι διοτι ξερω οτι υπαρχουν ακομα ελληνες και ελληνιδες.το κακο ειναι πως ο λαος μας εχει δηλητηριαστει και εχει βολευτει παρα πολυ και αυτο ειναι ασχημο.ολοι στην παρελαση.
manso2012@windowslive.com

Ανώνυμος είπε...

EYTYΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΦΡΟΝΙΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μιά μικρή πτυχή του Τιτάνιου Αγώνα.

"Το Ι/51 Τάγμα του Αποσπάσματος Συνταγματάρχου Κετσέα εκινήθη προς Σέλγκου,οπόθεν διήλθε περί την 1100 υπό σφοδράν χιονοθύελλαν και ψύχος πλέον των 12 βαθμών υπό το μηδέν.
Αίτησις του Δκτού Τάγματος περί αναστολής της κινήσεως του δεν ενεκρίθη,το Τάγμα συνέχισε την κίνηση του προς Τσούκα Φεσίτ,όπου έφθασε μόλις την επομένη,με μύριες δυσχέρειες εκ της χιονοθυέλλης,η οποία εμαίνετο όλη την ημέρα. Μετά την άφιξη του,οι Άνδρες διανυκτέρευσαν όρθιοι,καλυμμένοι δια των αντισκήνων των,καθόσον ήτο αδύνατο να καθήσουν ή να στήσουν αντίσκηνα".(ΓΕΣ/ΔΙΣ)

Αυτό το ΟΧΙ γιορτάζουμε,προσκυνώ την ΘΥΣΙΑ σας!!!
Ποιά Δύναμη ζέστανε τις καρδιές σας;
OXI λοιπόν δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποιοί είμαστε,γεννηθήκαμε Έλληνες και θα πεθάνουμε σαν Έλληνες!
Χρόνια πολλά Πατριώτες!!!