Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Τέλος τα ψέματα.

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους στρατέους και μη.

Αυτή τη φορά αποδείχτηκε χωρίς καμιά αμφιβολία ότι είμαστε, ο πιο αδύναμος κρίκος της νεοελλάδας .
Μας εξίσωσαν με τους δημοσίους υπαλλήλους μας τσουβάλιασαν μας σαλαμοποίησαν, μας αδίκησαν κατάφωρα χωρίς να υπολογίσουν τίποτα.
Και τα χειρότερα ηρθαν, το συνταξιοδοτικό είναι η ταφόπλακα στο λάκκο που μας ρίξανε.
Δεν σεβάστηκαν τις 10 μεταθέσεις που έχω πάρει και τη θητεία μου σε όλη την παραμεθόριο, τις 1200 υπηρεσίες στις χειρότερες συνθήκες στα άθλια στρατόπεδα της Ελλάδος ,τις άπειρες ασκήσεις στα χωράφια χωρίς καμιά χρηματική αποζημίωση τις αφόρητες πιέσεις που δέχτηκα όλα αυτά τα χρόνια αφού ήμουν έρμαιο του κάθε Διοικητή που με απειλούσε με μετάθεση, τα περίπολα πυρασφαλείας τη δασοπυρόσβεση, τα περίπολα για τους μετανάστες, άπειρα οχτάωρα μέσα σε άθλια αυτοκίνητα χωρίς καλοριφέρ η κλιματιστικό που βρώμαγαν κάπνα και πετρέλαιο. Βολές νυχτερινές με άσχετους πιτσιρικάδες που θέλανε χάϊδεμα και ντάντεμα γιατί έτσι τα μάθανε οι μαμάδες τους.
Πιάστηκα μαλάκας εκμεταλλευτήκαν τα πιο παραγωγικά χρόνια της ζωής μου.
Και στο τέλος έρχεται ο γελοίος υπουργός και με αποκαλεί αυτιστικό και γραφειοκράτη, ο ............... που έχει γίνει 300 κιλά από τη μιζέρια του και την απραξία.
Υπέκυψα στο το φόβο που μου είχαν καλλιεργήσει από μικρό παιδί, τώρα πια δεν έμεινε τίποτε δεν υπάρχει τίποτα να χάσω, τέρμα τα ψέματα τώρα θα είμαι κύριος του εαυτού μου, αλίμονό τους… μόνο άνθρωποι σαν εμένα μπορούν να καταλάβουν.
Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδερφέ μου πόσο δίκιο έχεις, στα 16 χρόνια υπηρεσίας, έχω πάρει είδη 5 μεταθέσεις,έχω πιάσει 3 φόρες την παραμεθόριο νησιωτική Ελλάδα, έχω κουβαλήσει 3 φορές την οικογένεια μου, έχω χάσει τον λογαριασμό από τα ενοίκια που έχω πληρώσει όλα αυτά τα χρόνια, πρέπει να πληρώνω το δάνειο της κυρίας κατοικίας μου,επιπλέον τα ενοίκια και την διατροφή της οικογενείας μου,με ένα μισθό διότι που θα δουλέψει,η σύζυγός μου όταν θα πρέπει να μεγαλώνει τα παιδιά?
Αναγκάζομαι στα 34 μου να δουλεύω και ως διανομέας φαγητού,γιατί τα φέρνουμε αρκετά δύσκολα, 8 ώρες στο στρατόπεδο,και 8 ώρες στην πιτσαρία, που είναι η μέριμνα του κράτους για την οικογένεια του Στρατιωτικού??? Μας έκοψαν και 200 ευρώ από τον μισθό μας και οι τιμές έχουν φθάσει στον Θεό.
Για ποιο φρόνημα και για ποια αξιοπρέπεια ομιλούν όλοι οι πολίτικοι αγύρτες?
Που είναι οι Αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων?
Κατάντησαν τον Έλληνα Στρατιωτικό Επαίτη για ολίγα ψίχουλα, και αυτά τα έκοψαν.
ΝΤΡΟΠΗ ΑΙΣΧΟΣ και ΑΗΔΙΑ.

Εν τη Σαμο
ΔΟΝΕΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Ποιοί Αρχηγοί?
Οι αρχηγοί άρχουν, είδες κανένα να άρχει? την καρέκλα τους φροντίζουν και τίποτε άλλο. Πιστεύεις ότι ενδιαφέρονται για σένα και την οικογένειά σου? Κάνεις μεγάλο λάθος. Η καρέκλα συνδέεται με τους πολιτικούς, τα ρουσφέτια τους και όλα μαζί την πραγματικότητα στην ζωή των στελεχών. Με μεταθέσεις και όλα όσα αναφέρεις, αλλά άντε να βρείς το δίκαιο σου.Εδώ θέλει λύσεις ριζοσπαστικές, όπως να φύγουν όλοι οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί και στρατιωτικοί του σημερινού κατεστημένου. Και θα γίνει απο μόνο του λόγω της δυναμικής της παρούσας κατάστασης λχ για τους Αρχηγούς μας τί θα κάνουν με τις συνεχείς παραχωρήσεις στους Τούρκους?... φυσικά θα υπακούσουν στον χοντρό, δεν έχουν άλλη λύση ...Νύχτα θα φύγουν λόγω των καταστάσεων , ο καιρός γάρ εγγύς
Ο Πολέμαρχος

Ανώνυμος είπε...

"Ο σώζων εαυτόν σωθήτω".
Φίλε μου κατανοώ το θυμό σου αλλά άσε τα μεγάλα λογια:
ΜΟΝΟΣ δεν μπορεί να κάνεις τίποτε άλλο από το να παίζεις το παιγνίδι τους.
Και αυτοί που σε υποβάθμισαν έτσι, αυτό ακριβώς σου λένε:
"Ο σώζων εαυτόν σωθήτω"
Αυτό που θέλουν από σενα είναι ατομική αντίδραση!
Και κλέφτης να γίνεις δεν τους πειράζει...
Ατομικές λυσεις ισον αποδοχή - συναίνεση.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!
Αν για παράδειγμα στο συνταγμα αντι 200000 μαζεύονταν 2000000 δεν θα λυνόταν βέβαια το πρόβλημα αλλά θα υπήρχε αχτίδα φωτος, αξιόλογο αντιπαλο δεος απέναντι στους εντολοδόχους των κερδοσκόπων που σίγουρα θα τους έκοβε τη φόρα και θα χρησίμευε σαν αρχή πραγματικης κάθαρσης.
Και τουλαχιστον δε θα μας κορόιδευε ο ΓΑΠ με δηλωσεις του τύπου "θα ...συμμετείχα και εγώ στη διαδήλωση"

Ανώνυμος είπε...

Ο καιρός γάρ εγγύς, τα ελικόπτερα θα τα προλάβουν?
Πολέμαρχος

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΜΟΧΘΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ . ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΣΤΙΣ Ε.Δ.

Ανώνυμος είπε...

8:35
ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

"ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΜΟΧΘΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ . ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΣΤΙΣ Ε.Δ."
Αγαπητέ φίλε , ΦΥΣΙΚΑ και λέμε ευχαριστώ για το επάγγελμα που θέλαμε να κάνουμε.Όμως, ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ με ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ εξετάσεις,πετύχαμε ΥΨΗΛΕΣ βαθμολογίες και περιμέναμε σύμφωνα με τα δεδομένα του 1990, να ζήσουμε μια καλλίτερη ζωή.Όμως για πες μου,ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ,ο ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ,ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΟΤΕ και τόσοι άλλοι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ......δεν διαλέξαν το επάγγελμά τους;ΓΙΑΤΙ κάθε τρείς και λίγο ΑΠΕΡΓΟΥΝ;.......ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;
Επειδή διαλέξαμε κάτι, πρέπει συνεχώς να γίνονται χειρότεροι οι οροι εργασίας για να φτιαχνόμαστε και να δουλεύουμε σαν τα ΒΟΔΙΑ αδιαμαρτύρητα; Αυτό θα γινόταν, αν η σεβαστή πολιτική ηγεσία(διαχρονικά) καταλάβαινε το έργο μας και το εκτιμούσε.Και φυσικά, ποτέ δεν ζητήσαμε ξεχωριστή μεταχείρηση,αλλά ΙΣΟΤΗΤΑ και ΙΣΟΝΟΜΙΑ. Όμως μόνο αυτό δεν γίνεται. Η πολιτική ηγεσία(διαχρονικά, η παρούσα όμως με εξαιρετικούς τόνους υπερβολής)απαξιώνει το στρατό, λές και είναι στρατός άλλης χώρας και όχι της Ελλάδος, προσπαθώντας να ικανοποιήσει τα κόμπλεξ της.
Όλοι αυτοι οι "τύποι" που σήμερα το παίζουν πολιτικοί και υποδύονται τους κυβερνώντες, εχουν ένα εξαιρετικό μένος που πηγάζει απο την ιδεολογία τους(εγώ θα την έλεγα τρικυμία εν κρανίω) η οποία επιτάσσει την δαιμονοποίηση και απαξίωση οτιδήποτε ένστολου.
Πάρε για παράδειγμα τον επί 8 χρόνια "τύπο" που υποδυόταν τον πρωθυπουργό...τον "μικρό" Σημίτη.
Μικρός στο μέγεθος και ακόμα πιό μικρός σαν προσωπικότητα. Στα 8 χρόνια θητείας του(είναι τρελλοί αυτοί οι Ελληνες) ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ......έτσι για να δεί πως πάει ο έτερος βραχίονας της διπλωματίας, που λέγεται ένοπλες δυνάμεις....ΠΟΤΕ....
Απο τους υπόλοιπους, ποιόν να ξεχωρίσεις.... ο τελευταίος...ΑΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ....Το παρουσιαστικό τα λέει όλα.
Έτσι λοιπόν ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ όταν με αδικούν, αλλά ΘΑ ΑΠΑΙΤΩ κιόλας απο εδώ και περα....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ "ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΞΥΠΝΗΣΑΝ" και οτι τίποτα δεν δίνεται αμισθοί...ΤΙΠΟΤΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ.
ΕΧΩ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ(ΣΜΥ ΤΑΞΗ 1986)ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΩ 1 ΑΓΟΡΑΚΙ 8 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΖΟΡΙΖΟΜΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2011 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ 56% ΧΡΟΝΟΕΠΙΔΟΜΑ.ΑΠΟ ΗΘΙΚΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΑΤΟ ΣΕ ΛΙΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

Και όποιος το επέλεξε τι σημαίνει?
Δουλεύει τζάμπα?
Και το ψωμί είναι 3 φορές δουλευμένο ,και ευχαριστώ λέει αυτός που τον δουλεύεις τρία και σου δίνει ένα.
Και συγγνώμη λέει αυτός που σε παίρνει για στρατιωτικό και σε βγάζει συνταξιούχο σαν κλητήρα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ 15 Ιουλίου 2010 9:30 μ.μ.

ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙΣ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 6ΕΤΙΑΣ, ΩΣΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΩΝ ΚΟΜΑΝΤΑΤΟΥΡΩΝ ΣΤΙΣ Ε.Δ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ.

ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΟΥ ΜΝΗΜΗ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Νύκτα θα φύγουν όλοι τους.

Ανώνυμος είπε...

προς τον 15 Ιουλίου 2010 10:50 μ.μ.


"Έτσι λοιπόν ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ όταν με αδικούν, αλλά ΘΑ ΑΠΑΙΤΩ κιόλας απο εδώ και περα....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ "ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΞΥΠΝΗΣΑΝ" και οτι τίποτα δεν δίνεται αμισθοί...ΤΙΠΟΤΑ!!! "

Μέχρι να ξαναέλθει η Ν.Δ. στην εξουσία και να το παίξεις πάλι ευνοούμενας σκλάβος.

Ανώνυμος είπε...

Το νέο σκηνικό που θα προκύψει πολύ σύντομα δεν θα έχει ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, κλπ. όλα ανατρέπονται και το πολιτικοστρατιωτικό κατεστημένο θα εξαφανισθεί!!!!!!!!!!
Πολέμαρχος

Ανώνυμος είπε...

@ 15 Ιουλίου 2010 10:50 μ.μ.
Άλλαξε πλευρό φίλε.
Άν κοιμάσαι συνεχώς από το ίδιο, θα μουδιάσεις.
Ήδη, άρχισε από τον εγκέφαλό σου (το μούδιασμα).

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ 16 Ιουλίου 2010 4:45 μ.μ.

ΦΙΛΕ ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ !!!!

ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ, ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ army alert, ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ?? Η ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΧΘΕΣΙΝΟΣ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΣΚΛΑΒΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ" ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥ.