Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΑΙΤΗΣΙΣ-ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΝΑΜΕ ΜΤΣ

ΑΙΤΗΣΗ-ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Κάτωθι υπογραφομένων αιτούντων – αναφερόντων μερισματούχων του Μ.Τ.Σ., εν αποστρατεία ανωτάτων στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας

ΠΡΟΣ

Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού

Υπ’ όψη Διοικητικού Συμβουλίου

Κολοκοτρώνη 13, Αθήνα

Κοινοποίηση:

1. Πολιτικά Γραφεία:

κ. Προέδρου Κυβέρνησης

Ηρώδου Αττικού 19 – 10674

κ. Αρχηγού Αξιωματικής Αντιπολίτευσης

Ρηγίλλης 18 – 10674

κ. Γενικής Γραμματέας Κ.Κ.Ε.

Λ. Ηρακλείου 145 – 14231

κ. Προέδρου ΛΑ.Ο.Σ

Καλλιρόης 52 – 11745

κ. Προέδρου ΣΥ.ΡΙΖΑ

Βαλτετσίου 39 Αθήνα

κ. Προέδρου Δημοκρατικής Αριστεράς

Κριεζώτου 4 - 10671

2. Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Λεωφόρος Μεσογείων 227-231, Τ.Κ. 15451 Χολαργός

3. Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Π. Κανελοπούλου 4, Τ.Κ. 101 77, Αθήνα

4. Υπουργείο Οικονομικών

Καραγιώργη Σερβίας 10, Τ.Κ. 10184, Αθήνα

5. Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας
6. Πανελλήνια Ομοσπονδία Αποστράτων Αξιωματικών Σωμάτων Ασφαλείας
7. Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων


1. Άπαντες οι υπογραφόμενοι την παρούσα τυγχάνουμε μερισματούχοι του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, ως προερχόμενοι από την Ελληνική Αστυνομία. Καθ’ όλο το χρόνο της Υπηρεσιακής μας διαδρομής καταβάλλαμε τις προβλεπόμενες κρατήσεις προκειμένου, μετά τη συνταξιοδότησή μας, να λαμβάνουμε το απονεμόμενο μέρισμα σε εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων, που συνίσταται:

* Στην έγκαιρη καταβολή ανά τρίμηνο (5η εκάστη των μηνών Ιανουαρίου, Απριλίου, Ιουλίου, Οκτωβρίου) του δικαιουμένου κατά μήνα μερίσματος και

* Στην καταβολή του Βοηθήματος Επαγγελματικής Αυτοτέλειας (ΒΕΑ), στα δικαιούμενα πρόσωπα.



2. Την 25/10/2010, ημερομηνία κατά την οποία θα συνερχόταν το Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Τ.Σ., για τη λήψη σοβαρών και επαχθών μέτρων για τους μερισματούχους του Ταμείου, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση από αυτό, συγκεντρώθηκε ικανός αριθμός αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας, στα γραφεία του (Κολοκοτρώνη 13 – Αθήνα). Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Υποστράτηγος ε.α. κος Σωτηρόπουλος Χαράλαμπος, επεχείρησε να μας ενημερώσει σε πολύ γενικές γραμμές για την κατάσταση του ταμείου και την αδυναμία στην οποία έχει περιέλθει για την καταβολή των παραπάνω νομίμων απαιτήσεων στους μερισματούχους του. Η ενημέρωση που μας έγινε δεν διευκρίνιζε τους λόγους που οδήγησαν το Μ.Τ.Σ., να παρουσιάζει έλλειμμα πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ, παρ’ ότι έχει σταθερές πηγές εσόδων (κρατήσεις από μισθούς, προσόδους, ενοίκια, εισφορές κλπ), με συνέπεια να έχουμε άγνοια, γι’ αυτό κατά την ενημέρωση μας γνωστοποίησε ότι θα προτείνει σειρά μέτρων προς το εποπτεύον ΥΕΘΑ, που θα συμβάλλουν στην εξυγίανσή του. Ειδικότερα τα μέτρα εξυγίανσης του Ταμείου αφορούσαν:

* Περικοπή του μερίσματος κατά 25% (15% από το 2011 και 10% επί πλέον από το 2012).

* Αύξηση των κρατήσεων υπέρ Μ.Τ.Σ. από τους εν ενεργεία.
* Κατάργηση επιδόματος θανάτου (15 μερίσματα).
* Θέσπιση ηλικιακού ορίου, έναρξης καταβολής μερίσματος από τη συμπλήρωση του 53ου έτους της ηλικίας του μερισματούχου).
* Αναστολή πληρωμής μερισμάτων για το έτος 2011.


3. Τα προτεινόμενα μέτρα, πέραν του ότι διακρίνονται για την ασάφεια και αοριστία τους, προβληματίζουν έντονα, ενώ ορισμένα από αυτά και για τη νομιμότητά τους (θέσπιση ηλικιακού ορίου κλπ.). Τα μέτρα αυτά έρχονται σε ευθεία αντίθεση με την κυβερνητική πολιτική (αναστολή πληρωμών, θέσπιση ηλικιακού ορίου κλπ.), αφού από τα επίσημα χείλη του Πρωθυπουργού και κορυφαίων Υπουργών, ο ελληνικός λαός έχει πληροφορηθεί ότι υπεγράφη το Μνημόνιο, με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Δ.Ν.Τ., για να μην υπάρξει παύση πληρωμών, ενώ αντίθετα εδώ προτείνεται το αντίθετο, ως προς νόμιμες πέραν για πέραν συνταξιοδοτικές απαιτήσεις μας και οι οποίες δεν αποτελούν χαρισματικές παροχές, όπως θέλουν ορισμένοι (Κυβερνητικοί και μη παράγοντες) να τις παρουσιάσουν, ώστε να πουν στο τέλος ότι εφ’ όσον υπάρχει έλλειμμα στο Ταμείο, μην ζητάτε τίποτα περισσότερο και αρκεσθείτε στο ό, τι παίρνετε. Για το λόγο αυτό συνιστούμε στο Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Τ.Σ., που έχει την ευθύνη σύμφωνα με το νόμο της Διοίκησής του να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στις προτάσεις του, καθ’ όσον εμείς ως έχοντες ξεχωριστά ο καθένας προσωπικό, άμεσο και ενεστώς έννομο συμφέρον, θα διεκδικήσουμε ό, τι από το νόμο μας ανήκει, με την παράλληλη αναζήτηση ευθυνών όπου αυτές υπάρχουν.


4. Όπως προαναφέρθηκε η ενημέρωση που μας έγινε από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Μ.Τ.Σ., για τους λόγους που φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση ήταν ελλιπής και με την επισήμανση ότι οφείλεται σε διαχρονικά λάθη και παραλείψεις των Διοικήσεών του με έναρξη αυτών από το έτος 1986.

Το ερώτημα όμως που πλανάται εν προκειμένω και βασανίζει αφόρητα τον κάθε υγιή σκεπτόμενο ένστολο (εν ενεργεία ή μη) είναι αν για αυτά τα διαχρονικά λάθη ή παραλείψεις υπήρξε:

* Ενημέρωση των μερισματούχων.
* Έλεγχος για τη διαπίστωση αδικημάτων (ποινικών – πειθαρχικών).
* Ενημέρωση των Εισαγγελικών Αρχών.

Φοβόμαστε ότι τίποτα εξ’ αυτών δεν υπήρξε όταν με βάση τα όσα λέγονται και καταγράφονται στο διαδίκτυο και στον καθημερινό τύπο (σχετικό το από 6/11/2010 δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας σελ. 40) υπάρχουν πολλά αναπάντητα ερωτήματα από το Μ.Τ.Σ., ως προς τις παραλείψεις και τη κακοδιαχείριση του Ταμείου και τις λάθος διαχρονικά επιλογές του, ώστε οι συμπεριφορές αυτές να πληρούν τις αντικειμενικές υποστάσεις ποινικών αδικημάτων διωκομένων σε βαθμό κακουργήματος (απιστία, υπεξαίρεση), καθώς και παράβασης καθήκοντος.

Έτσι σπάνια ενημερωνόμαστε για τις ενέργειες του Μ.Τ.Σ. και των αποφάσεων των πολιτικών ηγεσιών του ΥΕΘΑ, για τη διάθεση των πόρων του Ταμείου, που προέρχονταν από τις δικές μας εισφορές – κρατήσεις. Aκόμη και σήμερα βλέπουμε από δηλώσεις κυβερνητικών μελών (Αναπληρωτής Υπουργός ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης) να αντιμετωπίζεται το θέμα σαν να είναι ζήτημα που αφορά μόνο τους προερχόμενους από τις ένοπλες Δυνάμεις, με την κυβερνητική πρόθεση για ενοποίηση των τριών μετοχικών Ταμείων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, αφήνοντας έτσι απ’ έξω και στην τύχη τους, τους βασικούς επί σειρά δεκαετιών αιμοδότες του Μ.Τ.Σ., που δεν είναι άλλοι από τους προερχόμενους από την Ελληνική Αστυνομία. Φοβόμαστε ότι και εδώ η ενημέρωση που γίνεται στην πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ δεν είναι πλήρης ώστε να μην είναι τυχαίο επίσης το γεγονός, όπως φαίνεται από δημοσιεύματα στο διαδίκτυο (17/7/2010 Γ. Τσακίρης – Ελευθεροτυπία) να θεωρείται ότι ένα από τα βασικά προβλήματα του ταμείου, ως ελλειμματικού, είναι «η ένταξη των ένστολων της πρώην Χωροφυλακής που χωρίς να έχουν πληρώσει κρατήσεις δικαιούνται μέρισμα». Οποίο, λοιπόν ψεύδος και ποίοι είναι αυτοί που το συντηρούν και τι κάνει επί τούτου το Διοικητικό Συμβούλιο. Οφείλει λοιπόν το Διοικητικό Συμβούλιο να βάλει τα πράγματα στη θέση τους ως έχουν, γιατί όταν θα ζητηθούν οι λόγοι το πώς φθάσαμε ως εδώ θα είναι κρίμα να πληρώσουν κάποιοι υπηρεσιακοί παράγοντες τα εγκλήματα που διέπραξαν οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι. Αυτό φυσικά δεν απαλλάσσει τους τυχόν διαχρονικούς υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι αντί να ενεργήσουν για την αξιοποίηση της περιουσίας του ταμείου, στο οποίο από εικοσαετίας και πλέον διαπιστώθηκε έλλειψη ρευστότητας, με εισηγήσεις και προτάσεις τους συνέργησαν στη χαώδη αυτή κατάσταση και στο ξεπούλημα σε ορισμένες των περιπτώσεων των μερισμάτων του ταμείου.

5. Παρά ταύτα αντί οι διαχρονικές διοικήσεις του ταμείου να ενεργούν για την αξιοποίηση της περιουσίας του και παράλληλα να ακολουθούν μία σώφρονα ορθολογιστική εισοδηματική πολιτική, απεναντίας αποφάσισαν το έτος 1993 την αύξηση του μερίσματος κατά 46% και δέχτηκαν επίσης το έτος 2003 την ένταξη στο ταμείο των μελών της εθνικής αντίστασης, χωρίς αυτά ουδέποτε να καταβάλλουν εισφορές και χωρίς να απαιτήσουν από το κράτος να προκαταβάλλει το αντίστοιχο ποσό, όπως προέβλεπε ο νόμος, για την αντιμετώπιση της πρόσθετης αυτής δαπάνης. Αλλά εκτός αυτού οι διοικήσεις του ταμείου ελέγχονται σοβαρά και για την αναποτελεσματικότητά τους, καθ’ όσον δεν αποκόμισαν το μεγαλύτερο μέρος της παρασχεθείσας το έτος 1992 από το κράτος επιδότησης για την ενίσχυση του Μ.Τ.Σ. Συγκεκριμένα από το ποσό των 5 δισεκατομμυρίων δραχμών που ήταν η επιδότηση, φέρεται να εισπράχτηκαν μόνο 400 εκατομμύρια δραχμές.

Δυστυχώς όμως, όπως δεικνύει η φορά των πραγμάτων, η μοναδική έγνοια των διοικήσεων του Μ.Τ.Σ., ήταν και παραμένει να είναι η βίαιη αποπομπή των μερισματούχων της Ελληνικής Αστυνομίας από το ταμείο. Δηλαδή αυτών που ως ιδρυτικά μέλη του ταμείου (έτος συστάσεως ταμείου 1853) προσέφεραν, σύμφωνα με το νόμο υποχρεωτικά τις εισφορές τους, καθ’ όλο το χρόνο της ενεργούς υπηρεσίας τους και αποτελούσαν τη μεγάλη πλειοψηφία των μετόχων του Μ.Τ.Σ. Για την ιστορία δε οι πρώτοι μέτοχοι το έτος 1853 ήταν 1859 άντρες της Ελληνικής Αστυνομίας (τέως Ελληνικής Χωροφυλακής) και 235 Αξιωματικοί του Στρατού. Την πλειοψηφία δε αυτή διατήρησε η Ελληνική Αστυνομία πάντοτε, γεγονός που είχε και έχει ως συνέπεια η αποκτηθείσα περιουσία του ταμείου να προέρχεται κυρίως από τους μετόχους της Ελληνικής Αστυνομίας.

Έτσι οι διοικήσεις του Μ.Τ.Σ. έχοντας κατά νου πάντοτε την αποπομπή και την εκδίωξη μας από το ταμείο, κατά παράβαση του νόμου, των χρηστών ηθών και της ασφάλειας του δικαίου επιχείρησαν με το άρθρο 27 του Ν. 1911/1990 το διαχωρισμό του ταμείου και την αποβολή από αυτό των μερισματούχων της Ελληνικής Αστυνομίας. Η διάταξη αυτή δεν έτυχε υλοποίησης μέχρι σήμερα καθ’ όσον με νεότερο νόμο (αρ. 39 του Ν. 1975/1991) απαιτείτο η έκδοση εν συνεχεία Προεδρικού Διατάγματος, πράγμα το οποίο δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Πάντοτε όμως αποτελεί στόχος η επιδίωξη αυτή καθ’ όσον επανειλημμένα το διοικητικό συμβούλιο του Μ.Τ.Σ., που σχεδόν όλα τα μέλη του προέρχονται από το Στρατό Ξηράς, εκτός από ένα που προέρχεται από την Ελληνική Αστυνομία, εισηγείτο το διαχωρισμό του ταμείου με τελευταία πρόταση, την 15/10/2008 η οποία ελήφθη κατά πλειοψηφία (μειοψήφησε ο εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ.). Έτσι σε περίπτωση υλοποίησης της πρότασης για την ενοποίηση των τριών μετοχικών ταμείων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και οι μερισματούχοι της Ελληνικής Αστυνομίας. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να μας αποδοθεί το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας του Μ.Τ.Σ., το οποίο δικαιωματικά μας ανήκει και έχει αποκτηθεί είτε από εισφορές – κρατήσεις δικές μας είτε από κρατικές επιχορηγήσεις ή κοινωνικούς πόρους που παραχωρήθηκαν βάσει του νόμου σε συνάρτηση πάντοτε με τον αριθμό των μερισματούχων.


6. Αφού δεν μπόρεσαν να υλοποιήσουν μέχρι σήμερα το στόχο τους αυτό προέβησαν με τις διατάξεις των άρθρων 8 και 9 του Ν. 2448/1996 στην ίδρυση εντός του Μ.Τ.Σ. του Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενισχύσεως Μερισματούχων Στρατού (ΕΚΟΕΜΣ), που στοχεύει στην αποκλειστική εξυπηρέτηση των συμφερόντων του Στρατού Ξηράς. Δεν αποτέλεσε δηλαδή ίδια νομική προσωπικότητα ο ΕΚΟΕΜΣ δεσμεύοντας το Μ.Τ.Σ. με τα βάρη και τις εν γένει υποχρεώσεις του, αφού ο ίδιος δεν αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Όμως με τον τρόπο αυτό επήλθε άμεσα ή έμμεσα βλάβη στα περιουσιακά δικαιώματα των μερισματούχων της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά παράβαση των σχετικών διατάξεων του Συντάγματος και της ΕΣΔΑ. Επίσης για τη βιωσιμότητα του ΕΚΟΕΜΣ πραγματοποιήθηκε μεταφορά κοινωνικών πόρων σε αυτό, απολαμβάνοντας μόνο οι μερισματούχοι του Στρατού Ξηράς, ενώ αντίθετα οι μερισματούχοι της Ελληνικής Αστυνομίας δεσμεύονται με τις υποχρεώσεις και τα βάρη του Μ.Τ.Σ., ως Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου.



7. Σε συνέχεια δε των ανωτέρω, σπάνια ενημερωνόμαστε για τις ενέργειες του Μ.Τ.Σ. και των αποφάσεων των πολιτικών ηγεσιών του ΥΕΘΑ, για τη διάθεση των πόρων του ταμείου, που προέρχονταν από δικά μας χρήματα, αλλά και ενημέρωση να είχαμε διαπιστώναμε ενέργειες σε αντίθεση με τα τυχόν προταθέντα από μας. Έτσι απόντων κατ’ ουσίαν ημών πάρθηκαν αποφάσεις:

* Για την αγορά μετοχών του χρηματιστηρίου, προ δεκαετίας και πλέον.

* Για την εξαγορά στη Γενική Τράπεζα μεγάλου ποσοστού μετοχών, επένδυση από την οποία απωλέσθηκαν πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ.
* Για τη ρευστοποίηση μέρους της ακίνητης περιουσίας του ταμείου κατά τα έτη 1995 – 2000.
* Για την κάλυψη των συντάξεων των μελών της Εθνικής Αντίστασης, χωρίς την αναγκαία ως προς τούτο επιχορήγηση από το κράτος.
* Για εκμισθώσεις ακινήτων του ταμείου, με προνομιακούς όρους για τους μισθωτές.
* Για αδικαιολόγητες αυξήσεις των μερισμάτων, καθ’ όν χρόνο τα οικονομικά στοιχεία του ταμείου δεν το επέτρεπαν.
* Για παράνομη μεταφορά πόρων του Μ.Τ.Σ. στο ΕΚΟΕΜΣ.
* Για μη επιστροφή ποσού 8,6 εκατομμύρια ευρώ από την επιβολή παράνομου, σύμφωνα με τελεσίδικη απόφαση, φόρου 12,2 εκατομμύρια ευρώ, ως προερχόμενο από την εκμίσθωση του κτιρίου του ταμείου.
* Για τη μη εισροή στο Μ.Τ.Σ. του μεγαλύτερου μέρους της χορηγηθείσας το έτος 1992 από το κράτος επιχορήγησης, ήτοι ποσού 4,6 δις δραχμών που εναπομένει ακόμη.
* Για τη μη είσπραξη από το Υπουργείο Δικαιοσύνης ποσού 6 εκατομμυρίων ευρώ που προκαλείται από τη χρήση του Σαρόγλειου Μεγάρου.
* Για επενδύσεις υψηλού ρίσκου, κατόπιν προτροπών των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών, με συνέπεια να απολεστεί σημαντικός όγκος χρημάτων, ως και λοιπών άλλων ενεργειών, που πραγματικά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Είναι δε θλιβερό οι παράμετροι αυτοί που κατέστησαν το Μ.Τ.Σ. ελλειμματικό να γίνονται σε μας γνωστοί, όχι από κάποια επίσημη ενημέρωση, όπως οφείλεται σε νόμιμους μερισματούχους να γίνεται, αλλά από έξωθεν πληροφόρηση (μέσα ενημέρωσης – διαδίκτυο), καθώς και από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Έτσι η ευθύνη διαχρονικά του Μ.Τ.Σ. είναι ιδιαίτερα μεγάλη έναντι των μερισματούχων της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίοι αγογγύστως κάθε μήνα κατέβαλαν και συνεχίζουν να καταβάλλουν τις προβλεπόμενες νόμιμες κρατήσεις, αλλά εκτός τούτων επέβλεπαν και μεριμνούσαν επίσης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στην εισροή και άλλων πόρων στο Μ.Τ.Σ., μέσω της χαρτοσήμανσης των συντασσόμενων από την Ελληνική Αστυνομία εγγράφων.



8. Κατόπιν των παραπάνω και έχοντας υπ’ όψη τις διατάξεις:

* Του άρθρου 10 παρ.1 και 3 του Συντάγματος.

* Του άρθρου 16 του Ν. 1599/1987.
* Του Ν. 2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις.


ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ

α) Λεπτομερή έγγραφη ενημέρωση στην οποία να εμπεριέχονται με πλήρη σαφήνεια και ακρίβεια, οι λόγοι για τους οποίους οδηγηθήκαμε στην παρούσα κατάσταση του Μ.Τ.Σ., με συνέπεια να αδυνατεί να εκπληρώσει στο ελάχιστο τις υποχρεώσεις του, καθώς και αντίγραφα διαχρονικών αποφάσεων του Δ.Σ. του Μ.Τ.Σ. για τα θέματα που αναφέρονται στην παράγραφο 7 της παρούσας, ως και αντίγραφο οποιασδήποτε άλλης απόφασης εντός της τελευταίας δεκαπενταετίας, που αφορά τη διαχείριση της περιουσίας του Μ.Τ.Σ. και των πόρων αυτού.

β) Κατάρτιση κατά προτεραιότητα σχεδίου εξυγίανσης του ταμείου στο οποίο απαρέγκλιτα θα πρέπει να προβλέπονται – εμπεριέχονται:

* Διατήρηση του ισχύοντος καθεστώτος παραμονής του αντιστοίχου σε ποσοστού προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, ως μερισματούχων στο Μ.Τ.Σ. με ίσα δικαιώματα – υποχρεώσεις με αυτά των αντιστοίχων του Στρατού και ακύρωσης αποφάσεων του διοικητικού συμβουλίου που κινούνται αντίθετα ως προς αυτό.
* Προτάσεις για την πλήρη αξιοποίηση της περιουσίας του ταμείου, ως και παύση παροχών σε τρίτα πρόσωπα από τους πόρους του ταμείου (π.χ. συντάξεις εθνικής αντίστασης).
* Κατάργηση του ΕΚΟΕΜΣ και θεσμοθέτηση κοινωνικών πόρων υπέρ του Μ.Τ.Σ.

γ) Καταβολή κανονικά των μερισμάτων κάθε 5η των μηνών Ιανουαρίου, Απριλίου, Ιουλίου και Οκτωβρίου.

δ) Εξασφάλιση και καταβολή εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος του Βοηθήματος Επαγγελματικής Αυτοτέλειας (γνωστόν ως ΒΕΑ), από το χρόνο υποβολής της αίτησης του δικαιούμενου και το οποίο διάστημα, επ’ ουδενί να ξεπερνά τους οκτώ (8) μήνες.

ε) Τροποποίηση του ισχύοντος νομικού καθεστώτος Μ.Τ.Σ. με τη μεταφορά της εποπτείας του ταμείου από το ΥΕΘΑ στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, όπως ισχύει γενικά για όλα τα ταμεία.

στ) Μετατροπή της σύνθεσης του Διοικητικού Συμβουλίου του Μ.Τ.Σ. με την πρόβλεψη συμμετοχής σε αυτό αναλόγου αριθμού μελών προερχομένων από την Ελληνική Αστυνομία σε συνάρτηση πάντοτε με τον αριθμό των μερισματούχων που προέρχονται από αυτή.

9. Τα αιτηθέντα στοιχεία να διαβιβαστούν και στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Απόστρατων Αξιωματικών Σωμάτων Ασφάλειας (Μενάνδρου 54, Αθήνα), μέσω της οποίας ενημερώνονται οι απόστρατοι.

Αθήνα, 2 Δεκεμβρίου 2010

Ακολουθούν ονοματεπώνυμα και υπογραφές 147 απόστρατων ανώτατων στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας.

2 σχόλια:

Π.ΕΝ.Α.ΜΕ. Μ.Τ.Σ είπε...

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Η Π.ΕΝ.Α.ΜΕ Μ.Τ.Σ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ. ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ Ε.Α. κ. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ), ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Π.ΕΝ.Α.ΜΕ Μ.Τ.Σ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ 147 ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛ.ΑΣ. Ε.Α., ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Π.Ο.Α.Α.Σ.Α. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Π.ΕΝ.Α.ΜΕ. Μ.Τ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Και ο αντικειμενικός σκοπός (ΑΝΣΚ)επιτυγχάνεται.Οι αλληλοκατηγορίες και ο αλληλοσπαραγμός των μερισματούχων ,είναι οτι πρέπει, για να μην ασχοληθούν οι πολιτικοί μας ηγέτες για την επίλυση των προβλημάτων του ΜΤΣ.
Πλαστήρας