Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Αλήθειες και Ψέματα

Αγαπητοί κύριοι, προ ημερών σε ημερήσια εφημερίδα, (Real News),σε άρθρο με τίτλο "Τρέχουμε (να φύγουμε) τώρα.." μεταξύ άλλων αναφερόταν ότι βασικός ο μισθός Αθυποσμηναγού είναι 1.440 ευρώ! Επειδή αυτό είναι ψευδέστατο και αναληθές σας αποστέλλω την μισθολογική μου κατάσταση, Υπολοχαγού, προκειμένου το αναγνωστικό σας κοινό να πληροφορηθεί την αλήθεια.

Πως είναι δυνατόν ένας Ανθυποσμηναγός να έχει μεγαλύτερο βασικό μισθό από έναν Υπολοχαγό; Με δεδομένο ότι όλοι οι στρατιωτικοί έχουν σαν αφετηρία για την μισθοδοσία τους τον βασικό μισθό του Ανθυπολοχαγού;Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και προσπάθεια δημιουργίας δυσοίωνου κλίματος για τα στελέχη των Ενοπλων Δυνάμεων και ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι το διαδίκτυο. Σας ευχαριστώ εκ των προταίρω και καλή δύναμη στην προσπάθειά σας.
Υπολοχαγός εν ενεργεία


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παληκάρι μου που λες την αλήθεια. Γιατί και εγώ είμαι πατέρας συναδέλφου σου (μπορεί και να είστε και συμμαθητές) και μου σηκώνεται η τρίχα όταν ακούω τις βλακείες κάποιων γελοίων τύπων, που δημοσιεύουν ότι θέλουν

Ανώνυμος είπε...

O Χατζηνικολάου μπορεί να μας πεί πόσα βγάζει, και που υπηρέτησε? Μήπως σε κάποιο γραφείο δημοσίων σχέσεων του πενταγώνου τις εποχές που εμείς γυρνάγαμε τα αεροδρόμια του Αιγαίου κυνηγώντας τα μεμέται?