Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Ακούει κανείς;

Δίχως διάθεση "κουτοπονηριάς" θα σου πω εξ' αρχής ότι έχεις άδικο για όσους παραιτούνται. 
Η φλόγα για την πατρίδα δεν θα σβήσει ποτέ από την καρδιά μας.

Δεν είμαι στρατιωτικός. Διάβασα την ανοιχτή επιστολή των Καλυμνίων προς τον κ. ΥΕΘΑ και αναρωτιέμαι αν κάποιος οποιοσδήποτε μπορεί να μου απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Πράγμαται είναι αλήθεια ότι στην Κάλυμνο δηλδή μια ανάσα από την Τουρκία διορίσανε διοικητή του στρατού που έχει παραιτηθεί;!
2. Αρχίζει πράγματι να γίνεται κι ο στρατός δημόσια υπηρεσία όπως στη ΔΟΥ της περιοχής μου που ο διευθυντής παραιτήθηκε αλλά τον κρατάνε στη θέση του με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να χαζεύουν όλη μέρα;
3. ΄Σε ποια άλλα στρατόπεδα της Ελλάδας και μάλιστα σε θερμές περιοχές όπως στα νησιά ή στον Έβρο έχουν βάλει διοικητές που έχουν παραιτηθεί; Για πόσον καιρό; Γιατί δεν τους αλλάζουν;
4. Το ίδιο θα πολεμήσει άμα χρειαστεί ή το ίδιο θα ανταποκριθεί ένας παραιτημένος με έναν κανονικό; Εμένα η απλή λογική μου λέει άλλα.
5. Συμβαίνει το ίδιο και σε άλλα σώματα δηλαδή πετάνε πάνω από τα κεφάλια μας πιλότοι που έπαψαν να θέλουν να είναι πιλότοι και παραιτήθηκαν ή κυβερνήτες φρεγατών ή υποβρυχίων που παραιτήθηκαν και απλώς περιμένουν το ταχυδρομείο να τους φέρει την έγκριση; Ακόμη στρατιωτικοί γιατροί ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο; Δηλαδή να μας βοηθάει ο θεός είμαστε; Το ίδιο συμβαίνει και στην αστυνομία; στην Πυροσβεστική τώρα το καλοκαίρι; Δεν το πιστεύω.

6. Και τελευταίο και πιο σοβαρό ερώτημα: ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΡΕ ΣΕΙΣ - ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ - Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ή ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΙΜΙΑ ΠΟΥ ΠΕΣΑΝΕ ΗΡΩΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ...

ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ;(ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ).ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗ ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ( ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ,ΣΙΓΟΥΡΑ)ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ "ΜΕΤΑΘΕΣΗ Ή ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ"(ΣΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΑΔΙΚΟ" ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ"ΔΙΚΑΙΟ".ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ.

«Ω ξειν, αγγέλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι»

ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

"Το ίδιο θα πολεμήσει άμα χρειαστεί ή το ίδιο θα ανταποκριθεί ένας παραιτημένος με έναν κανονικό; Εμένα η απλή λογική μου λέει άλλα".
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο @rmy @lert
Μην είσαι απόλυτος!
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΣΕΒΕΙΣ Ή ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ:
Ο Κιγκινάτος ...ΠΑΡΑΙΤΗΜΈΝΟΣ ΗΤΑΝ
Ο Δαβάκης ... απόστρατος
και πολύ άλλοι.
Ασχετα πράγματα οι λόγοι παραίτησης και το αν θα πολεμήσει ενας αξκος.
Στον πόλεμο δε μετράει τόσο η εξέλιξη που μπορεί να διακοπεί βιαίως μαζι με το ...μάταιο τούτο βίο.
Μετράει περισσότερο ας πούμε το "τσαγανό".

Ανώνυμος είπε...

Καλά στρατιωτικός δεν είσαι …
Αλλά δεν ξέρεις πως στην χώρα αυτή οι στρατιωτικοί υπολογίζονται μέσα στους δημόσιους υπαλλήλους

Απογράφονται σαν δημόσιοι υπάλληλοι

Αμείβονται τις περισσότερες φορές λιγότερο από τους δημόσιους υπάλληλους αντίστοιχης εκπαίδευσης

Και συνταξιοδοτούνται σαν δημόσιοι υπάλληλοι στα 60 με 40 χρόνια ασφάλισης .

Τι είναι ο Στρατιωτικός πρόσκοπος για να γεμίζει δημιουργικά τις ελεύθερες ώρες ?

Θεμιτό είναι να βάζει πρώτα την οικογένεια του και μετά όλα τα άλλα.


Ένα στρατιωτικός Υπάλληλος

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ' ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ... ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΚΑΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΘΥΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣΜΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ. ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ... ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ... ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ... ΚΡΙΜΑ...
ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΞΚΟΣ