Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ!

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και τα παιδιά μου με ρώτησαν όπως κάθε χρόνο τι δώρο θέλει να μου φέρει ο άγιος Βασίλης!!!!!!
Λοιπόν μετά από σκέψη κάθομαι να γράψω στον άγιο Βασίλη τι θέλω φέτος τα Χριστούγεννα!!! Αν δεν μπορεί να τα φέρει τα Χριστούγεννα ας τα φέρει και την πρωτοχρονιά.!!!!!

Αγαπημένε μου ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ!!!

Θα ξεκινήσω με το γεγονός ότι φέτος δεν θέλω να έρθεις εσύ ο χοντρός κοκκινοντυμένος και γελαστός αλλά ο άλλος, ο δικός μας άγιος ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ!!!!

Ο ισχνός, ο ελεήμων, ο άνθρωπος του ΘΕΟΥ και των ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ!!!!

Αυτός από την Καισαρεία και όχι από την Λαπωνία!!!! Δεν θέλω ελαφάκια ούτε δεντράκια μου φτάνει το καραβάκι που στολίζαμε κάποτε!!! Τότε που ζούσαμε από τη θάλασσα ή τη θάλασσα που ξενίτευε τον ΈΛΛΗΝΑ!!!

Από τότε που έγινα μάνα πάντα σου ζητούσα το ίδιο δώρο ……..να είναι τα παιδιά όλου του κόσμου γερά και οι γονείς τους!!!

Φέτος, πολλά έχουν αλλάξει από πέρυσι, σου στέλνω γράμμα γιατί είναι πολλά αυτά που θέλω!!!!!!!

Φέτος αγαπημένε μου άγιε Βασίλη και επειδή ποτέ μου δεν έμαθα να ζητώ για τον εαυτό μου μόνο θα ήθελα να μπορούμε όλες οι μάνες να αγοράζουμε γιαούρτι και φρούτα και ψάρια και γάλα στα παιδιά μας !!! δεν πιστεύω να το βρίσκεις υπερβολικό!!!!

Θα ήθελα να μπορούμε να αφήσουμε τα παιδιά μας για λίγο από το χέρι χωρίς να φοβόμαστε μήπως κάποιος μας τα αρπάξει ή τα χτυπήσει κανένα αυτοκίνητο!!!!!

Θα ήθελα να μπορούν να αθλούνται και να πηγαίνουν σχολείο χωρίς να πρέπει να τρέχουμε συνέχεια !!!! Όχι ότι έχουμε πρόβλημα να τρέχουμε για τα παιδιά μας αλλά όπως ξέρεις φέτος τρέχουμε να προλάβουμε γενικά!!!!!

Θα ήθελα να ξέρουν ότι η πατρίδα που μεγαλώνουν θα μπορεί να εκπληρώσει τα όνειρα τους!!!!

Θα ήθελα να μπορούν να κοιμούνται χωρίς το φόβο ότι κάποιος μπορεί να μπει στο σπίτι!!!!

Θα ήθελα να κυματίζει η σημαία και στο πιο ακριτικό χωριό για να θυμούνται την ιστορία που μαθαίνουν!!!

Τώρα που το θυμήθηκα αν μπορείς φώτισε αυτούς που ασχολούνται με την παιδεία να μάθουν στα παιδιά μας ποιοι πραγματικά είμαστε!!!!

Θα ήθελα αν κατάλαβες για φέτος όχι μόνο την σωματική υγεία αλλά και την πνευματική και την ηθική!!!!!! των παιδιών μας αλλά και των γονέων τους και των παππούδων τους!!!!!

Αν ζήτησα πολλά είναι που ξέρω ότι εσύ δεν είσαι εμπορικός άγιος, είσαι ένα μαξιλάρι που μπορούμε να ακουμπήσουμε λίγο, για να ξεκουράσουμε τη ψυχή μας που τόσο ταλανίζεται αυτό το καιρό!!!!!

Έστω και ένα να φέρεις έμενα θα μου είναι αρκετό!!!!! για να μπορώ να ελπίζω ότι του χρόνου θα είναι όλα καλύτερα!!!!!!

Με σεβασμό μια απλή Ελληνίδα μάνα!!!!!!


2 σχόλια:

Σπ@ρτι@της είπε...

Συγκινητικό το γράμμα της Ελληνίδας Μητέρας που συμπυκνώνει όλη την αγωνία των Ελλήνων για το αύριο.
Εύστοχη και η παράκλησή της στον δικό μας Άγιο Βασίλειο από την Καισαρεία.
Το αίτημά της ταπεινό,ζητάει να δωρίσει ο Άγιος Ελπίδα στην ίδια αλλά και σε όλους εμάς.
Πραγματικά αυτό το γράμμα-προσευχή ξυπνά συνειδήσεις και δείχνει σαν πυξίδα την επιστροφή μας στην ταπεινότητα και τον Αγαθό και Παντοδύναμο,Άγιο Θεό.

Koridalliotis είπε...

Ειλικρινά με πήραν τα δάκρυα...
Το χειρότερο απ'όλα, είναι ότι αυτά που γράφει η εν λόγω κυρία, δεν είναι μια ακόμη σαπουνόπερα που μας κάνει να κλαίμε στην τηλεόραση, αλλά η τρομακτική ΑΛΗΘΕΙΑ!..
Μπράβο κυρία μου.
Εύχομαι σε εσένα και σε όλες τις μανούλες να φέρει κάτι απ'αυτά ο Μέγας Βασίλειος.
(Το καλύτερο απ'όλα, είναι το "...Έστω και ένα να φέρεις έμενα θα μου είναι αρκετό!!!!! για να μπορώ να ελπίζω ότι του χρόνου θα είναι όλα καλύτερα!!!..."
Αντιπροσωπεύεις την αληθινή μάνα και τον αληθινό άνθρωπο...)
Και πάλι μπράβο σου...
Αν μου επιτρέπεις θα το εκτυπώσω να το δείξω και στη δικιά μου τη μάνα να το διαβάσει...

Koridalliotis