Γράφει και ελπίζει σε αντιδράσεις από το ΓΕΣ και την Ένωση Αποστράτων ο Αντγος ε.α Στέλιος Καστραντάς.
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Αγαπητοί φίλοι,
Για μια ακόμη φορά η γνωστή τρομοκρατική ομάδα των ΜΜΕ «Λαμόγια της Δημοσιογραφίας» χτύπησαν το χώρο του Στρατού. Όσο και αν φαίνεται περίεργο τα όπλα που χρησιμοποίησαν αυτή τη φορά ήταν κρουασάν και γάλατα. Στην προκήρυξή τους που δημοσιεύεται στην «Καθημερινή» της 2-Απρ-2011 και την υπογράφει εξ ονόματος της ομάδας κάποιος Κωνσταντίνος Ζούλας κατηγορείται, σύμφωνα με τη διατύπωση, ένας ανεκδιήγητος «μονιμάς» που μάζευε κάθε μέρα τα περισσευούμενα κρουασάν για να τα πουλήσει έξω καθώς και ένας άλλος που έπαιρνε τα γάλατα για να τα πάει σπίτι του.
Και σύμφωνα με την προσφιλή μέθοδο όλων των τρομοκρατικών οργανώσεων να κρίνουν «εξ’όνυχος τον λέοντα», ο συντάκτης της προκήρυξης χαρακτηρίζει τον Στρατό ως τη χειρότερη εκδοχή του Δημοσίου τα δε στελέχη ,όπως λέει, μη έχοντας τίποτα παραγωγικό να κάνουν χαζεύουν ολημερίς στην τηλεόραση, κουτσομπολεύουν και ποδοσφαιροφιλοσοφούν και σκαρφίζονται τρόπους για να αυξήσουν τις αποδοχές τους. Και για να σπάσουν τη μονοτονία τους ,δίνουν και εντολές στους φαντάρους που «υπάρχουν» απλώς για τα θελήματά τους.
Καταλήγοντας η προκήρυξη αναφέρει ότι σήμερα που όλοι καλούμαστε να προσαρμοστούμε σε μια νέα εποχή ,η παρωδία που λέγεται ελληνικό στράτευμα πρέπει άμεσα να αλλάξει και όλοι αυτοί οι αργόμισθοι που υπηρετούν να αναλάβουν τον καθαρισμό και τη προστασία των δασών ή τη βελτίωση της εικόνας των πόλεων…
Σεβόμενος τις απαγορευτικές διατάξεις του νόμου « περί τρομοκρατίας» δεν θα αναφερθώ σε άλλες λεπτομέρειες της προκήρυξης αλλά θα περιορισθώ σε ορισμένα σχόλια.
Εξ όσων γνωρίζω ο συντάκτης της προκήρυξης «παιδί του μπαμπά του» είναι από εκείνες τις περιπτώσεις τέκνων επωνύμων που δεν είχαν καμία επαφή με τον στρατό και που χρησιμοποιούσαν τις γνωριμίες τους για να λουφάρουν και να την κοπανήσουν. Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που έκαναν τα πάντα για να βολευτούν προσφέροντας μηδαμινές υπηρεσίες στο δημοτικό ραδιόφωνο της Αθήνας και την ελληνική τηλεόραση, αμειβόμενοι με υπέρογκα ποσά. Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που στο όνομα της «κονόμας» σιωπούσαν όταν έβλεπαν τους κολλητούς τους της εξουσίας να στήνουν το μεγάλο πάρτυ και φαγοπότι στο οποίο όλοι αυτοί ήσαν προσκεκλημένοι και κατείχαν εξέχουσα θέση.
Δεν έχουν κανένα δικαίωμα εκείνοι που συνέβαλαν στη χρεοκοπία της χώρας να μας το παίζουν πατριώτες από τη μια και από την άλλη με λιβελογραφήματα να προσπαθούν να γκρεμίσουν ότι εξακολουθεί να στέκεται όρθιο όπως είναι ο Στρατός.
Θα πρότεινα στον συντάκτη της προκήρυξης και σε όσους κρύβονται από πίσω του να κοιμηθούν μια νύχτα σε ένα παγωμένο φυλάκιο στον Έβρο, να πετάξουν με ένα μαχητικό και να ζήσουν το ρίσκο μιας αναχαίτισης, να μπουν σε ένα υποβρύχιο και να αισθανθούν το στέγνωμα του λαιμού και το βάρος της αναπνοής τους κάτω από τη θάλασσα, να αποτολμήσουν να πέσουν με αλεξίπτωτο, να πάρουν μέρος σε μία ομάδα άρσης ναρκοπεδίου και μετά να μας μιλήσουν για παρωδία που λέγεται ελληνικό στράτευμα, για αργόμισθους «μονιμάδες» και για στρατό που αποτελεί τη χειρότερη μορφή Δημοσίου. Ντροπή.
Τέλος θα πρότεινα στον Πατέρα Ζούλα να ζητήσει συγγνώμη από τις στήλες της «Καθημερινής» για τα αίσχη του γυιού του. Στον ίδιο το συντάκτη της προκήρυξης να κάνει χαρακίρι για να εξιλεωθεί στα μάτια όχι του Στρατού και των Στελεχών του αλλά στα μάτια όλου του ελληνικού λαού που σε όλες τις δημοσκοπήσεις ,προς απογοήτευση του ιδίου και των ομοίων του, τοποθετεί τις Ένοπλες Δυνάμεις στο υψηλότερο σημείο των προτιμήσεών του και δηλώνει ότι τις εμπιστεύεται απόλυτα.
Είναι εκτιμώ καιρός να δούμε κοινές αντιδράσεις από το ΓΕΣ την Ένωση Αποστράτων και τις Οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων.
Μέχρις Εδώ.
Στέλιος Καστραντάς
Αντγος ε.α
9 σχόλια:
Βλέπετε, δεν φτάνει που οι «γόνοι» οικογενειών και λοιπών «χωμένων» λουφάρουν στο στράτευμα, αλλά, ακριβώς λόγω αυτών των δυνατοτήτων τους εν συνεχεία εκτός Στρατού βρίσκονται εύκολα και σε θέσεις από τις οποίες μιλώντας ο λόγος τους ακούγεται. Γίνονται αρθογράφοι σε μεγάλα έντυπα, καθηγητές, πανεπιστημιακοί γενικώς, και πάει λέγοντας.
Έτσι, δεν φτάνει που λούφαραν ως στρατευμένοι, αλλά την μονομερώς σχηματισθείσα εμπειρία δίπλα σε κάποιο καλοριφέρ και σε απόσταση μιας πόρτας γραφείου από... το κυλικείο του ορόφου, την μεταφέρουν ως γενίκευση για όλο το στράτευμα, και όλους τους εμπλεκόμενους με αυτό, και με περισσή χολή μάλιστα.
Τα άτομα αυτά όταν γενικεύουν, και από θέσεις που ακούγονται μακριά όπως στην προκειμένη περίπτωση, θα έπρεπε να τα οργώνουν με τον βούρδουλα δεμένα στην πλατεία Συντάγματος!
Μιλάμε για γουρούνια παραγωγής κόπρου, και όταν ήσαν στον Στρατό και μετά εκτός αυτού!
Είναι ακριβώς οι άνθρωποι εκείνοι που μετά τον Στρατό, στην κοινωνία, πουλάνε τους πάντες χωρίς δεύτερη σκέψη! Είναι οι άνθρωποι που θα κατέβουν από την Καγιέν για να σηκώσουν την μπάρα στα διόδια "κάνοντας αντίσταση". Είναι οι άνθρωποι που θα ζητήσουν φακελάκι ακόμη και από τον φτωχό αγρότη. Ακριβώς οι ίδιοι, αυτοί!
Νενέκοι της δημοσιογραφίας είναι και όχι τρομοκράτες!
Ο όρος «Νενέκος», είναι συνώνυμος της εθνικής προδοσίας.
Η απαξιωτική και μειωτική αυτή έκφραση, οφείλεται στον Νενέκο, έναν οπλαρχηγό της Επανάστασης του 1821. Ο Δημήτριος Νενέκος καταγόταν από το χωριό Ζουμπάτα των Πατρών κι έγινε οπλαρχηγός του προκρίτου της Πάτρας Βενιζέλου Ρούφου (ο Ρούφος αργότερα, διετέλεσε πρωθυπουργός), αφού προηγουμένως δολοφόνησε τους πολεμιστές Σπανοκυριάκο και Σαγιά που διεκδικούσαν το ίδιο αξίωμα.
Αρχικά διακρίθηκε στις πολιορκίες της Πάτρας και του Μεσολογγίου, αλλά μετά την άλωση του, συνεργάστηκε με τον αλβανικής καταγωγής, Αιγύπτιο στρατηγό Ιμπραήμ, ο οποίος του προσέφερε ορισμένα προνόμια. Το 1826 προσκύνησε και συμπαρέσυρε μαζί του και πολλούς άλλους. Το 1827, επικεφαλής των Τουρκοπροσκυνημένων πολέμησε εναντίον των Ελλήνων και τους νίκησε. Για αυτά τα «κατορθώματα» του και με τη μεσολάβηση του Ιμπραήμ, έγινε με διαταγή του Σουλτάνου, «μπέης».
Οι «προσκυνημένοι», σε συνάρτηση και με την επέλαση του Ιμπραήμ, αποτέλεσαν εκείνη την εποχή, μεγάλο πρόβλημα για την έκβαση της Επανάστασης και την έθεταν σε άμεσο κίνδυνο. Ήταν τότε, που ο Γέρος του Μοριά, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, βλέποντας τις θυσίες και τους αγώνες των Ελλήνων, να πηγαίνουν χαμένοι, από την μάστιγα των «προσκυνημένων» (στα απομνημονεύματά του ο Κολοκοτρώνης μάλιστα σημειώνει χαρακτηριστικά: «Μόνον εις τον καιρόν του προσκυνήματος εφοβήθηκα διά την πατρίδα μου»), αντέτεινε το ιστορικό «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!» και «ξαναζωντάνεψε» την ετοιμοθάνατη Επανάσταση. Απάντησε με μια χωρίς προηγούμενο τρομοκρατία στην τρομοκρατία του Ιμπραήμ. Όσα χωριά αρνούντο να επανέλθουν στο ελληνικό στρατόπεδο, δέχονταν αιφνιδιαστικές επιθέσεις από τους άνδρες του Γέρου. Σε όλο τον Μοριά οι πρωτεργάτες του προσκυνήματος συλλαμβάνονταν και εκτελούνταν. Στις πλατείες των χωριών οι απαγχονισμένοι συνεργάτες του εχθρού έκαναν τους διστακτικούς κατοίκους να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τις απειλητικές προειδοποιήσεις του Έλληνα στρατηγού.
Όταν ο Ιμπραήμ από την Πάτρα ξεκινούσε για τα Καλάβρυτα με τον στρατό του και το Νενέκο με 2.000 δικούς του(!) στο χάνι του Βερβένικου ο Ιμπραήμ παραδρόμησε και περαπλανήθηκε μέσα στο δάσος ώσπου έπεσε πάνω στο Νενέκο και τους Αρβανιτάδες του. Στου Δεσπότη τη Βρύση καθώς προχωρούσε αυτός με τη νέα του συνοδεία κοιμήθηκε. Στην διάρκεια του ύπνου του όμως τον φύλαγαν καλά οι Νενεκαίοι γι’ αυτό σαν έφτασε στο στρατόπεδό του «επήνεσε τον Νενέκον δια την πίστην του,και παρρήσια μάλιστα τον εχάιδευσε με τα χέρια του ενώπιον των επισήμων Τούρκων». Ο Κολοκοτρώνης μαθαίνοντας ότι ο Νενέκος είχε τον Ιμπραήμ στα χέρια του και δεν τον «έφαγε», σύμφωνα με τα απομνημονεύματα του υπασπιστή του Φωτάκου, αγανάχτησε που «…ωρκίσθει παρρησία ημών εις τον Μεγάλον Θεόν των Ελλήνων και είπεν, ότι επιθυμεί τον φόνον του Νενέκου, και αν τον εύρισκε πουθενά με τα ίδια του τα χέρια τον εφόνευεν, πράγμα πολύ παράξενον και πρωτάκουστον απο το στόμα του Κολοκοτρώνη να ομιλή περί φόνου, και ότι μόνος του θέλει να τον κάμη».
Η εκτέλεση του Νενέκου, έγινε τελικά το 1828, κατ’ εντολήν του Κολοκοτρώνη, από τον αδελφό του δολοφονημένου Σαγιά.
Έκτοτε, το όνομα του Νενέκου ταυτίστηκε με τον προσκυνημένο, το δουλοπρεπή άνθρωπο, το μίασμα, τον προδότη, τον άνθρωπο που δεν έχει σε τίποτα να ξεπουλήσει τις ιδέες του, την αξιοπρέπεια του, την εθνική, την αγωνιστική του ταυτότητα, πουλώντας τους παλιούς συναγωνιστές του και συμπράττοντας με παλιούς αντιπάλους του προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συγκυριακά του συμφέροντα.
Εκτελούν εντολές οι Νενέκοι. Και η εντολή που έχουν είναι με τα άρθρα τους να απαξιώσουν το στρατό και τα σώματα ασφαλείας περνώντας την εντύπωση πως είναι καταχραστές λαμόγια κομπιναδόροι κοπρίτες ίδιοι με τους πολιτικούς. Αυτό σημαίνει πως σε ενδεχόμενες κινητοποιήσεις όταν θα φέρουν νόμους και διατάγματα που θίγουν τα σμφέροντά μας ο λαός θα είναι απέναντί μας. Γνωστή τακτική!
Μια χαρά τα είπε ο Ζούλας. Όλοι έχουμε πάει φαντάροι και έχουμε δει και αυτούς τους σταρτιωτικούς. Υποστηρίζει κανείς ότι δεν υπάρχουν και τέτοιοι λουφατζήδες στο στρατό, όπως παντού στο ελληνικό Δημόσιο; Και ο λαός ήδη γελά και αποδοκιμάζει αυτούς τους σταρτιωτικούς-δημοσίους υπαλλήλους γιατί τους έχει ζήσει, δεν περίμενε το άρθρο του κάθε Ζούλα για να μάθει ότι υπάρχουν.
Ευνούχοι παράφρονες, οδηγούν; ευνουχισμένους τυφλούς;
-Λοιπόν, Καλοί μου; Γιατί δυσανασχετείτε και πάλι καί πικραίνεστε και τα βάζετε με μία σειρά πραγμάτων, πού στήθηκε προσεχτικά υπομονετικά με επιμονή και προ πάντων με Τέχνη; Τι θέλετε και διαμαρτύρεστε επειδή τάχα, λέει, δεν πήγαν στο Στρατό οι διάφοροι ριψάσπιδες κουσουρλήδες , δειλοί και ανίκανοι; Μα αυτοί έχουν όνομα μεγάλο βαρύγδουπο και τρανό (με Μπάρμπα στην Κορώνη;) πού ριγούν και ανατριχιάζουν στο άκουσμά τους πάντες οι ευνουχισμένοι ύποτακτοί! Πρώτα – πρώτα οι άνθρωποι αυτοί από μόνοι τους δήλωσαν παράφρονες, ήγουν, τρελοί και ανίκανοι και για στράτευση. Και έγινε σεβαστό (μήπως και αποδεκτό;) το αξίωμα: είσαι ότι δηλώσεις. Φρενοβλαβείς και τρελοί από κείνους πού ήρθαν για να φάνε του γνωστικού το βιός. Πάντως δήλωσαν ευθαρσώς τρελοί σχιζοφρενείς και ολίγον οπισωγλέντηδες. Δηλαδή; Θα θέλαμε (-τε ) να ντυθούν οι άνθρωποι αυτοί στο χακί, να κρατήσουν όπλο και να φυλάνε σκοπιά στις εσχατιές των βορείων προαστίων του λεκανοπεδίου, των νήσων του Αιγαίου και αλλού; ΄Απα,πα πα!!! .Και ύστερα!; ποιοί θα παίρνουν σειρές ολόκληρες από χρυσωμένες εκπομπές σε ράδια και TV; Ποιοί θα ναυλώνουν γήπεδα, μέγαρα, στάδια προκυμαίες , παραλίες αρένες κλάμπ΄ς, εξέδρες, Λαοσυνάξεις; Ε;;! Ποιοί θα γράφουν στιχάκια επικά και λογίδρια αηδιαστικώς συναρπαστικά; Ποιοί θα κατοικούν σε σουίτες καμπάνες φτωχικές πολυτελείας, οτέλια πολλαπλών αστέρων έμπλεα χλίδας και θα σουλατσάρουν με κότερα και θαλαμηγές και με άλλα συναφή σκάφη συνωστισμένοι; Ποιοί θα συνωστίζονται διά σκί εις την Αράχοβα με καγιέν το Χειμώνα και με κελβινιέιτορ στην Μύκονο; Σε ποιούς θα στήνονται κουστωδίες δημοσιολόγων και ειδησοποιητών, χειροκροτητών, κραχτών για να καταγράφουν ότι σπουδαίο, τρανό μεγαλόστομο και πομπώδες κι αν πουν μόλις ανοίξουν το στόμα τους για το μεγάλο Αααααα;;;!!! για να μας ψυχαγωγήσουν και να μας νουθετήσουν κιόλας τούτα τα υπέροχα καλλιτεχνικά φρόκαλα; Βεβαίως- βεβαίως υπάρχει σήμερα και μια άλλη σειρά πραγμάτων που την αποδέχεται (;) και την επικροτεί πάντα μεθοδευμένα ο κυρίαρχος Λαός της οποίας σειράς, απλές οδοντόκρεμες και λεπτομέρειες είναι όλα τα παραπάνω. Είσαι αγρότης, μελισσοκόμος, αιγοπροβατοτρόφος, αλιέας, ράπτρα, βυζάχτρα Μάνα, καθαρίστρια, σοβατζής, υδραυλικός, οδοντοτεχνίτης, ηλεκτροτεχνίτης, αρτοποιός, ζαχαροπλάστης, δάσκαλος, υπάλληλος ι.δ. γενικά μικρομικρομεσαίος; Ε, και; Καλά να πάθεις. Ας πρόσεχες! Για όλους τους παραπάνω τρέχεις να πληρώσεις τους φόρους πού σου αναλογούν πανικόβλητος και δεν φτάνεις. Γι’ αυτούς δεν τρέχεις στα γήπεδα, στους τζόγους μανιωδώς, στα μέγαρα, στις συναυλίες τους, στους καναπέδες με ντελίβερι και ξηροκάρπι. Γι’αυτούς δεν τσαλακώνεσαι; (συνέχεια)
Γι’ αυτούς δεν συζητάς και δεν μαλώνεις; Για το γκάστρωμα της σκυλίτσας τής τάδε ή τη ζαρτιέρα τού δείνα; Δεν θυσιάζεις μήπως χρόνο, χρήμα, ξελιγωμένος (ειδικά τα πρωϊνά των Κυριακών) που φορτώνεσαι παραμάσχαλα ένθετα, σύνθετα, σιντιά, ντιβιντιά, κυνήγια, ψαρέματα, επαύλεις, μαγειρέματα, τσόντες και άλλα συναφή μαστορέματα στα μυριάδες χιλιάδων εμετικά εξώφυλλα και τηλεπαράθυρα; Δηλαδή θέλουμε (– τε) να τα δούμε ντυμένα στο χακί όλα αυτά και λαϊκά φαντάρια; Τα ινδάλματα αυτά και τις θεότητες αυτές τις έχουμε προ πολλού, για κάτι πολύ σπουδαίο και απίθανα μοναδικό και υψηλό, για να παίρνουν κάποια ιερή στιγμή και με δέος, τα μαρκούτσια στο στόμα τους και να ξερνούν νυχτερίδες και αράχνες και μόλις πούνε εκείνο το υπέροχο τρέφομαι με λαχανικά και με άλλα είδη υγιεινής ή τι να πούμε να ΄ούμε ΄γώ, αυτά να ΄ούμε ΄γώ, τα είπε ο υποφαινόμενος να ΄ούμε΄γώ του τημ, δεν έχω κάνει μπότοξ, αλήθεια ή Κλάρα τι απόγινε; πού αποπατεί τις καβαλίνες της; Θυμάστε πού περίμενε πρωτοχρονιάτικα το τηλεβλαμένο κοινό σε πιο τετράγωνο, του τετραγώνου, θα χέσει η κλάρα(μουουουού ρε μοσχάρια!!!) για να κερδίσει λέει «έπαθλο», και άλλα τινά φαιδρά, να τινάζεται το Πανελλήνιο νά θολώνουν οι κοστουμάτοι χλιδάτοι και νά χοροπηδά ζητωκραυγάζοντας, νενικήκαμεν!!! γκόόόλλλ.!!!. Καθίσματα, πιατικά, γαρύφαλλα, ροδοπέταλα συντρίβονται μονομιάς και πάντες οι παρασιτούντες και παροικούντες ξεπατώνονται (ένεκα το νυχτοκάματο γαρ). Έτσι πιθανόν νά έχουν (; ) λοιπόν τα πράγματα σήμερα. Οι επώνυμοι και οι ανώνυμοι. Ο ποδοσφαιρισταράς, ο τραγουδισταράς, ο μπουζουξής, ο θεατρίνος, ο δισκοθέτης, ο χορευταράς, ο τηλευπάλληλος, ο ραδιογλείφτης, ο τηλεπαρουσιαστής, ο καλογραφιάς, ο Μέγκας κάποιος μαγγανοποιός Ευνούχος. Με όνομα μαρκιζαρισμένο φωτεινό λαμπρό γιγάντιο!!. Αν όμως τύχει να είσαι μόνο ένας απλός και σεμνός πατέρας ,γιατρός, μικροβιολόγος, καθηγητής, πιλότος, αμπελουργός, καπετάνιος, ναύτης, οδοκαθαριστής, νοσοκόμος, αξιωματικός, αστυνομικός, φοιτητής, σπουδαστής, ποιητής, αρτοποιός βιβλιοθηκάριος, μηχανικός ή έστω ένας απλός εργαζόμενος, παγοπώλης, αγωγιάτης, οδηγός, χειριστής σκαπτικού, ξυλουργός, σιδηρουργός κ.ά. έ,! τότε τυγχάνει να είσαι γι΄αυτούς ο ανώνυμος κύριος τίποτας. Είσαι σχεδόν ένα ανύπαρκτο ευνουχισμένο (;) πρόσωπο στη μέση του πουθενά. Δηλαδή δεν σε ονoματοδώτησαν ποτέ, δεν σε βάφτισαν και ακολουθείς τους υπέροχους αυτούς ανοιχτομάτηδες τυφλούς οδηγούς στο άγνωστο αβέβαιο μέλλον με βάρκα την ελπίδα, και μείς όλοι οι γνωστικοί(;) μάταια (;) άναμένωμεν την Νέμεσιν, …ίνα έπιφέρει επί των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν.-
Έλα!!!. Δώσε, πάμε για μπρέικ !!!._ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Τότε φίλε των 11.58 να μιλήσει γι'αυτούς τους στρατιωτικούς και να τους καταγγείλει επώνυμα ως λειτουργός της ενημέρωσης ,όπως θέλει να ονομάζεται,και όχι να παίρνει σβάρνα και να βγάζει χολή για το Στρατό και για όλα τα στελέχη.Αυτό λέγεται φασισμός και όχι δημοσιογραφία.
@12.16
Δεν έκανε δημοσιογραφική έτρευνα ο άνθρωπος, την προσωπική του εμπειρία από τη θητεία του κατέθεσε. Προφανώς δεν θέλει πολύ μυαλό και ο αναγνώστης να καταλάβει ότι δεν είναι όλοι έτσι. Αλλά είναι επίσης γνωστό σε όλους ότι αυτοί που βρίσκονται στις μη μάχιμες μονάδες είναι κυρίως τα βίσματα, από απλούς φαντάρους μέχρι αξιωματικούς και ότι γίνεται σφαγή για το ποιός θα πρωτοπάει εκεί. Μην τους βάζουμε λοιπόν όλους στο ίδιο τσουβάλι, αλλά μην θέλουμε και σώνει και καλά να παρουσιάζουμε ότι τίποτα από αυτά δεν γίνεται στο στρατό.
Να γράψω και εγώ τη..... τον... εγκλωβισμό μου, (σύμφωνα με τον .. εγκλωβισμένο Λάκη).
Λοιπόν όπως πάντα η αλήθεια (αν υπάρχει) είναι κάπου στη μέση.
Και "κακοί" ένστολοι υπάρχουν και "καλοθελητές" καλοπερασάκηδες δημοσιογραφίσκοι υπάρχουν.
Προς το παρόν μαζί με όλους τους εγκλωβισμένους πολιτικούς και μη που μας έχουν καθήσει στο σβέρκο τους ανεχόμαστε.
Όταν θα έρθει η ώρα (σύντομα αργά κανείς δεν ξέρει) το ..."τσουνάμι" θα πέσει επί δικαίω και αδίκω. Τότε τα ξαναλέμε!!!!
Προτείνω να ορίσουμε ένα σημείο συγκέντρωσης κλεμμένων κρουασάν όπου θα μπορούν όλοι οι "μονιμάδες" που επί τόσα χρόνια τα έκλεβαν από το Στρατό να τα επιστρέψουν.Η εξασφάλιση της ανωνυμίας πρέπει να είναι δεδομένη. Στη συνέχεια προτείνω η επιτροπή που θα συγκροτηθεί για το σκοπό αυτό να επισκευθεί το σπίτι του κ.Ζούλα και να αποθέσει έξω από την πόρτα του τις συγκεντρωθείσες ποσότητες σε γάλατα και κρουασάν σε ένδειξη μεταμέλειας για όλα αυτά που επί τόσα χρόνια οι επίορκοι "μονιμάδες" κλέβανε από το Στρατό.Πιστεύω να εκτιμηθεί η προσπάθεια ώστε να φιλοτιμηθεί ο κ.Ζούλας να μας αποκαταστήσει μέσα από τις στήλες της εφημερίδας του.Μέχρι τότε όμως ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" Αλλά να προσφέρει τα χρήματα αυτά στην επιτροπή αγώνα συγκέντρωσης των Κρουασάν.
Δημοσίευση σχολίου