Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Προς πρόεδρον της Δημοκρατίας

Φιλε πιλότε, που λές ότι θα εγκαταλείψεις την Ελλάδα, καταλαβαίνω ότι έτσι που την κατάντησαν δεν μπορείς να ζήσεις πλέον, αλλά μήπως αυτό επιδιώκουν ;

κε Πρόεδρε της Δημοκρατίας, συγχαρητήρια, για την υπογραφή σας, στο συγκεκριμένο φύλλο της κυβέρνησης..
Μπράβο σας..
Να σας ανακοινώσω κ εγώ κάτι;
Φεύγω, πλέον δεν σας αντέχω άλλο..
Υπάρχει χώρα που θα μου δώσει περισσότερα από ότι η πατρίδα μου, που ειναι πιο δικαια.
Φεύγω σαν υπεύθυνος καταστροφής της πατρίδας μου (47 ετών χειρ. Ε/Π).
Έφαγα τα χρήματα, χρεοκόπησα το κράτος, δεν αντέχω να βλέπω στα μάτια των συμπατριωτών μου το κακό που τους έκανα.
Θέλω όμως να σας ζητήσω την άδεια, αν ποτέ η χρειαστεί η πατρίδα μου κάτι, να μου επιτρέψετε να γυρίσω πίσω.
Αυτή την φορά ΔΩΡΕΑΝ,
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΛΕΦΤΑ, ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ, χωρίς τα 800 ευρώ, αυτά τα χαρίζω στους υπουργούς-βουλευτές (2 τετραετίες 1800 ευρώ), με τους οποίους συμφωνείτε βάζοντας την υπογραφή σας σε ότι σας φέρνουν μπροστά σας.
ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙ Κ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΕ ΤΑΞΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Κ ΣΑΣ ΑΠΑΛΛΑΣΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: