Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΛΑΜΟΓΙΑ-ΚΛΕΦΤΕΣ-ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ..

Άλλο ένα σχόλιο αναγνώστη για τον Mr "Τοίχο-τοίχο"..!
Μεγάλε σύγχρονε σοσιαλιστή εργατοπατέρα-συνδικαλιστή Κουτρουμάνη:ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Μετά από 26 χρόνια που διορίστηκες (1984 σαν ανταμοιβή προφανώς για τις πολύτιμες υπηρησίες που πρόσφερες στο Π.Α.Σ.Ο.Κ..

που είσαι ενεργο μέλος από το 1976)στο δημόσιο τομέα και ειδικά στην κοινωνική ασφάλιση και αφού ξενύχταγες και αγωνιούσες για τη σωτηρία του έθνους βρήκες τους υπεύθυνους της καταστροφής της χώρας.Τους ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ κάτω των 60 ετών και έχεις στήσει απόσπασμα για να πάρεις όχι μόνο τις δικές μας ζωές αλλα και των παιδιών μας.
Αυτό που σε ενοχλεί περισσότερο σε εμάς είναι ότι εμείς δεν κλέψαμε,δεν χρεώσαμε κανένα,δεν είπαμε ψέματα σε κανένα και πάντα πληρώναμε αυτά που μας αναλογούσαν,υπηρετόντας πάντοτε το έθνος.Εσύ όμως και το συνάφι σου(ΛΟΒΕΡΔΟΣ-ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ)έχετε ληστέψει το κράτος και προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τις προσωπικές σας βουλημίες(λεηλασία-κλοπή δημόσιου χρήματος)καταργώντας ακόμα και τα 800 ευρώ που μας ανήκουν δικαιωματικά.
Οι περισσότεροι δεν αποστρατευτήκαμε επειδή το θέλαμε αλλά μας έδιωξε το δικό σας σύστημα που ήθελε να έχει γνώμη και άποψη παντού.
Επειδή όμως εσύ είσαι τεμπέλης(είσαι 55 χρονών και δεν πέτυχες κάτι μόνος σου αλλά πατώντας από 21 χρονών πάνω στην πράσινη κλαδική),όπως θα κάνεις και το γιό σου αργότερα διορίζοντάς τον στο δημόσιο και με ένα μισθό της τάξεως 6.000-7.000ευρώ θα του μάθεις πως θα κλέβει:
α)Τους ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ
Β)Τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
Όταν με ρωτήσουν τα παιδιά μου γιατί δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου(καθημερινές ανάγκες,φροντηστήρια,σπουδές) θα τα στείλω σε εσάς να τους πείτε γιατί εγώ δεν μπορώ να τα προσφέρω όλα αυτά(αφού κατά τη γνώμη σας εμείσ είμαστε οι ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ αυτής της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ).
Και ΤΕΛΟΣ κύριοι(τρόπος του λέγειν γιατί στην πραγματικότητα γαϊδούρια είστε) ένα έχω να σας πω μην σας ΠΕΤΥΧΩ πουθενά..........
ΛΑΜΟΓΙΑ-ΚΛΕΦΤΕΣ-ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ.............................

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ. Κουτρουμανη, είμαι κατω των 60, λυπαμαι που κατεστρεψα την πατριδα.
Λυπαμαι ομως περισσοτερο που ψηφισα την παραταξη σας, εκανα το λαθος να πιστεψω, σε εσας.
Σήμερα σιχαινομαι τον εαυτο μου.
ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑΖΩ ΠΟΡΕΙΑ.ΣΑΣ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.
Ο ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑ;
ΦΤΥΣΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΑΣ, κ ειδικα στους εργατοπατερες.
Εσυ δεν ειστε ικανοι να μοιρασετε σε δυο γιαδουρια αχυρο κ θελετε να σωσετε την ελλαδα.
Αλλα μαλλον κανω λαθος πονηροι ειστε κ αλληλοκαλυβεστε, πως αλλιως εξηγειται για το βατοπαιδι, πεντε κομματα πεντε πορισματα.
Καλυνχτα εργατοπατερα κ ελπιζω στα ονειρα σου να δεις καινουρια σωτηρια μετρα.
Εγω τα 800 στα χαριζω.

Ανώνυμος είπε...

Ξεχασες φιλε τον υπουργο μας τον ΜΕΓΑΛΟ Βενιζελο(μονο λογια ειναι και πολυ παχυς)που αφηνει αυτους τους κλεφτες: ΛΟΒΕΡΔΟ(επρεπε να τον αφαλοκόψουν στη γεννα) ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ(το βαμπίρ που ζει με το αιμα μας)ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ(ο χαρος βγηκε παγανια για αποστρατους κατω των 60 και συγκεκριμενα κατω των 55ετων)και βαζουν χερι (χωρις κουκουλα πλεον)στο πενιχρο εισοδημα μας το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι τα εχουν κανει πλακακια και στο τελος θα τα μοιραστουν μευαξυ τους τα λαμογια. Δεν μπορω να βρω οπως και'συ φανταζομαι τι κακο τους εχουμε κανει; Πρεπει να ξεσηκωθουμε ολοι οχι μονο οι αποστρατοι και να τους πεταξουμε ολους αυτους τους ανεπαγγελτους που μας εχουν εξαθλιωσει και καταστρεψει τα ονειρα των παιδιων μας στη θαλασσα παρεα με νηστικους καρχαριες. Θελω να εχω την τιμη αυτον τον εργατοπατερα ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ να τον ριξω εγω αφου πρωτα εχω ριξει την οικογενεια του γιατι προκειται για πολυ μεγαλο πρασινο λαμογιο. και εξηγω:πληρωνοταν ως δημοσιος υπαλληλος,ως συνδικαλιστης,ως ΓΣ της ΑΔΕΔΥ,ως ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ,ως εκδοτης και συντακτης του βιβλιου απο το 2000,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΗΣστο βιβλιο , δηλαδη απο 10 μισθους και πανω. Οπως βλεπεις το σλογκαν τους ειναι "ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 60,Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 55 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Λυπαμαι που υπηρετησα την πατριδα με τις αρχες ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Λυπαμαι που αυτη την στιγμη δεν μπορω να σωσω την πατριδα μου την οικογενεια μου μα πανω απο ολα για αυτο που ορκιστηκα μεχρι τελευταια ρανιδα του αιματος μου την ΣΗΜΑΙΑ. ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΑΣ ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΤΕ ΚΑΙΜΕΤΑ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ. ΛΟΒΕΡΔΟΣ-ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ-ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ οι αρχιμαφιοζοι της νεας ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ κλεψιματος- λαμογιας του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΞΙΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΠΑΓΚΑΛΟΣ.