Όπως γνωρίζεται όλοι, έχουμε αναρτήσει και θα εξακολουθήσουμε να αναρτούμε όλων τις επιστολές , οι οποίοι επιθυμούν να αναδείξουν ένα πρόβλημε ή ένα αίτημα το οποίο τους απασχολεί και δεν έχουν άλλο τρόπο να το κάνουν γνωστό. Σε καμμία όμως περίπτωση δεν θα γίνουμε καθαρτήριο ευθυνών που ανήκουν στην πολιτική ηγεσία,...
όποια και αν είναι ή ήταν αυτή, επιρρίπτοντας τις ευθύνες στην Στρατιωτική ηγεσία αποκλειστικά, η οποία δεν μπορεί ούτε την αγορά βασικών υλικών να εξασφαλίσει για την ομαλή λειτουργία των μονάδων. Κάποιοι θα πουν να παραιτηθούν κλπ, δέχομαι τα πάντα αλλά όχι την απαλλαγή όσων υπόσχονταν προς άγραν ψήφων και την κατακραυγή της στρατιωτικής ηγεσίας με το όποιο μερίδιο ευθυνών έχουν για άλλες ενέργειές των ή μη...
Επιστολή αναγνώστη
Πολλά έχουν γραφτεί-ακουστεί τελευταία γύρω από τους Εθελοντές Μακράς Θητείας την μόνη κατηγορία στρατιωτικών (αριθμούν 20.000 άτομα) που 25 χρόνια τώρα υφίστανται τις περισσότερες διακρίσεις, συγκριτικά βέβαια, με τις άλλες κατηγορίες στρατιωτικών που δεν προέρχονται από τις παραγωγικές σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων.
Όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν - από την δημιουργία του θεσμού, το 1985 - μέχρι σήμερα, έμεναν στη προεκλογική υπόσχεση ικανοποίησης ενός οφθαλμοφανώς δικαίου αιτήματος της κατηγορίας αυτής οπλιτών; και ως φερέγγυες κυβερνήσεις τους παρέδιδαν ολοσούμπιτους «βορά» στους «στρατηγούς» (στρατιωτικό κατεστημένο), που φρόντιζαν αμέσως για την «τακτοποίησή» τους στη «βρώμικη» και ιδιαίτερα επίπονη, για όσους ξέρουν, δουλειά των μονάδων, σαφώς αναντίστοιχη του τιμήματός τους ! Βλέπεις, η Δουλεία συνεχίζεται και στις μέρες μας, με άλλα ονόματα βέβαια ! Μία βρώμικη πολιτικοστρατιωτική παγίδα που βόλεψε προφανώς πολιτικούς, ως «πελατεία» και «στρατηγούς», ως βρώμικη και κάκιστα αμειβόμενη δουλειά των μονάδων τους, που απλώς άλλαζε ονόματα (ΟΠΥ, ΕΠΥ) κατά τις αντιλήψεις τους ! Τώρα όσο για τα καυτά θέματα επαγγελματικής προοπτικής των ανθρώπων αυτών η στρατιωτική «ηγεσία» μας «έστελνε», επί της ουσίας, «τη μπάλα στην εξέδρα», κάθε φορά που ανέκυπτε το πρόβλημα !
Η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας που προέκυψε μετά τις εκλογές του 2009 (κ.κ Βενιζέλος και Μπεγλίτης) με τις κινήσεις της -δημιουργία επιτροπής - έδειξε πως είχε τη διάθεση να επιλύσει το πρόβλημα (Ασφαλιστικό-Μονιμοποίηση- Βαθμολογική Εξέλιξη) και η ικανοποιητικά άρτια λύση του περιλήφτηκε στο νέο νομοσχέδιο «Περί Ιεραρχίας και Προαγωγών Στελεχών των Ε.Δ».
Τι μεσολάβησε όμως και αφαιρέθηκε από τον υπό συζήτηση νόμο το θέμα της Βαθμολογικής Εξέλιξης των Εθελοντών Μακράς Θητείας;
Μεσολάβησε η λυσσαλέα αντίδραση των κ.κ Αρχηγών με πρωταγωνιστές τους κυρίους Α/ΓΕΕΘΑ Γιάγκο και Α/ΓΕΣ Φραγκούλη που επιτέθηκαν μάλιστα φραστικά στους εισηγητές συμβούλους των Υπουργών κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου στο ΣΑΓΕ, απειλώντας μέχρι με παραίτηση, (αν είναι ποτέ δυνατόν για παχύδερμα της κατηγορίας τους) εάν περνούσε η εισήγηση !
Η αισιοδοξία λοιπόν που διακατείχε την μεγαλύτερη πλειοψηφία των Εθελοντών Μακράς Θητείας ήλθε ο καιρός να «εξατμισθεί», αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν, ως εμπαιζόμενα θύματα, τον άθλιο ρόλο των πραγματικών πρωταγωνιστών της ιστορίας τους ! Οι τελευταίοι είναι καιρός και αυτοί να μάθουν, ως παντελώς άσχετοι με το γενικότερο θέμα του «στασιμοπληθωρισμού» που ταλαιπωρεί χρόνια τώρα το στρατιωτικό οργανισμό της χώρας μας, ότι το πρόβλημα λύνεται πάντοτε από πάνω και για όλες τις περιπτώσεις του φαινομένου, δηλαδή στο επίπεδο(της βιομηχανίας) των στρατηγών κατ’αρχήν και όχι το «τελευταίο τροχό της αμάξης», τους ΕΜΘ σήμερα και αύριο ποιος ξέρει;. Αν οι «κύριοι» αυτοί είχαν στοιχειώδεις γνώσεις στρατιωτικής ιστορίας των πολέμων, θα καταλάβαιναν ότι τον τελευταίο τροχό τον προσέχουν, αν θέλουν το όχημα να «περπατήσει» σε δύσκολες περιστάσεις και θα φρόντιζαν να μην επιδεικνύουν τίτλους σπουδών στα βιογραφικά τους που απλά καλύπτουν για τους γνωρίζοντες την ασχετοσύνη τους !!!
80 σχόλια:
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΕΘΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ
ΤΟ 1922 ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ.
ΔΕΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009 ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ
3.012.373 ΑΤΟΜΑ 1.000.000 - 1.500.000 ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ
ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 500 ΑΤΟΜΑ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ ΕΙΝΑΙ 200.000 ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ 1 ΧΡΟΝΟ Η ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΘΙΞΟΥΝ ΟΤΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ.
Είμαι ΕΜθ του Ναυτικού(απόφοιτος λυκείου) και πιστεύω ότι τουλάχιστον δικαιούμαι να φτάνω ως Αντιπλοίαρχος, όπως οι παλαιοί απόφοιτοι δημοτικού της ΣΜΥΝ.
To γνωστικό μου επίπεδο είναι ανώτερο από αυτούς και σαφώς δικαιούμαι να είμαι και ανώτερος βαθμολογικά.
Όπως και οι παλιές ανθυπασπίστινες δικαιώθηκαν και σωστά έγιναν Ανθυπολοίαρχοι σε μια μέρα, έτσι θα γίνει και με εμάς.
Υπάρχουν κάτι ΠΥ στο υπουργείο που αντιδρούν αλλά λίγα τα ψωμιά τους.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ. ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ?? ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ???
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΠΟΠ???
ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ???
ΑΠΕΙΛΕΙΣ????
ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ???
ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΄ΈΓΛΥΦΑΝ΄ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ???
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΞΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΧΟΛΕΣ...
ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΙΣΩΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΙΩΤΗΤΑ ΣΑΣ.... ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ....
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΘ-ΕΠΟΠ) ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΚΟΙ... ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΜΘ (5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 10) ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ: 5 Σεπτεμβρίου 2010 3:34 μ.μ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ.
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΗΜ. ΥΠΗΡΕΣΙΑ...
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΠΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΩΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΜΘ...
ΑΙΣΧΟΣ...
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΘ-ΕΠΟΠ) ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΚΟΙ... ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΜΘ (5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 10) ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ: 5 Σεπτεμβρίου 2010 3:34 μ.μ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ.
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΗΜ. ΥΠΗΡΕΣΙΑ...
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΠΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΩΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΜΘ...
ΑΙΣΧΟΣ...
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΙΣΩΠΑΙΔΩΣΗ ΘΕΣΜΩΝ, ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΙΣΩΤΗΤΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΠΕΔΩΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ...
ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ....
ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΚΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ....
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΦΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ...
ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ:ΟΙ ΑΕΤΟΙ ΠΑΝΕ ΨΗΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΛΛΙΓΚΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ....ΣΑΛΙΟ ΤΟΥΣ!!!
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΣΟΥ (ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΗ)ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!
ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
Κάτι μου λέει ότι ο 3,42 ο 3,44 και ο 3,46 είναι το ίδιο άτομο.
Αυτό το ξεκατίνιασμα, αυτό το ξεβράκωμα που γίνεται στα πλαίσια αυτής της επικοινωνίας,έχει ξεπεράσει τα όρια.Στρατηγοί-Ναύαρχοι κλπ Αξκοί εναντίον συναδέλφων τους, που ανήκουν σε αντίπαλο πολιτικό κόμα,Υπαξκοί εναντίον Υπαξκών κλπ.Αυτό το πράγμα δεν γίνεται σε κανέναν άλλο οργανισμό,τουλάχιστον σε τέτοιο ύφος.Αλλά σίγουρα σε κανένα άλλο Στρατό. Μου είναι αδύνατο να φανταστώ οτι όλοι εσεις θα συνυπάρξετε σε περίπτωση που θα χρειαστεί να τηρήσετε τον όρκο σας σε ώρα κινδύνου,πράγμα για το οποίο ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ απ τον ιδρώτα του λαού.Ποιοι νομίζετε οτι είστε τέλος πάντων.Πιστεύετε οτι τα πάντα περιστρέφονται γύρω από σας; Εχετε ΞΕΥΤΙΛΙΣΕΙ τη στολή που φοράτε.Αντί με τη συμπεριφορά σας και με το έργο σας να προσδώσετε αξία στη στολή που φοράτε,είστε ανίκανοι να κρατήσετε την αξία και την τιμή που, ήδη, φέρει η ίδια στολή και τα γαλόνια σας που οι προκάτοχοί σας, σας άφησαν παρακαταθήκη.ΕΛΕΟΣ ΝΤΡΟΠΗ.Αν υπάρχουν κάποιοι ηλίθιοι , μην τους ακολουθείτε οι υπόλοιποι,περιμένοντας με το δάχτυλο στη σκανδάλη. Αυτό είναι το επίπεδό τους μη τους δίνετε αξία.ειναι δύσκολο να καταλάβετε οτι χαμηλόβαθμοι και υψηλόβαθμοι οδεύετε για τα μπάζα; Αλήθεια έλεγχος εσωτερικός στην Υπηρεσία δεν υπάρχει.Επι τέλους δεν επιλαμβάνεται κανείς για τα πλείστα πειθαρχικά και όχι μόνο αδικήματα που υποπίπτουν αυτοί οι ηλίθιοι με τα γραφόμενά τους. Αλλά τι λέω ο αφελής φοβάμαι οτι θα με χαρακτηρίσουν παρωχημένο,γιατί όντως είμαι Αξκός εα με άλλη νοοτροπία και ο νοών νοήτω. Ζητώ συγνώμη για το ύφος μου απ τους σώφρονες αναγνώστες συναδέλφους
Ενας απόστρατος Ανχης.
Προς τους παρατρεχάμενους που έχουν πάρει εργολαβία τη σπίλωση των ΕΜΘ και αναγράφουν με copy+paste τα ίδια σχόλια 11 Σεπτεμβρίου 2010 3:46 μ.μ.
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:46 μ.μ.
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:42 μ.μ.
έχω να πω το εξής: Τουλάχιστον διορθώστε τα ορθογραφικά σας λάθη...
Πηγαίνοντας παραπέρα, σχολές 2ετούς φοίτησης είναι τα ΙΕΚ που λαμβάνει κάποιος επαγγελματική κατάρτιση... Ανώτερες σχολές είναι τα ΤΕΙ με4ετή φοίτηση!
Προσωπικά, δεν ήθελα τους βαθμούς. Γιατί μπήκα στις ΕΔ με εγκύκλιο που όριζε καταληκτικό βαθμό αλλά με 25 χρόνια υπηρεσίας! Τώρα με 35 χρόνια που μου φόρτωσαν χωρίς να θέλω, δεν θα καθίσω στην ηλικία των 50 να κάνω τη χαμαλοδουλειά. Αρκετά!
"Υπάρχουν κάτι ΠΥ στο υπουργείο που αντιδρούν αλλά λίγα τα ψωμιά τους.
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ."
ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΣΦΙΞΕΙ Ο Κ.... ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙΕΣ.
ΒΡΕ ΧΑΛΒΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ?? ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟ??
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ.
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ
ΡΕ ΦΩΣΤΗΡΑ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
ΚΑΘΥΒΡΙΖΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 93 ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΣΧΟΛΩΝ
ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΗΝ
ΜΕ ΕΥΑΡΕΣΚΙΕΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΗΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ
ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΟΧΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ
ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑΥΑΡΧΟ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΟ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΟΥ
ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΛΟΙ ΝΑΥΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΑΠΕΞΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΝ ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΑΝ ΜΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
ΟΣΟΙ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙ ΓΝΩΣΤΟ
ΕΓΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ
ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΟΠΛΟΝΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΛΟΥΦΑ ΣΤΑ
ΥΠΟΦΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΔΑΥ
ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ ΟΛΟ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΥΛΗ ΚΑΜΜΙΑ
ΚΑΝΤΙΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΔΗΚΟΤΗΤΑ ΗΝ/ΤΥΡΟΠΗΤΑΔΕΣ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΡΕ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΑΝΕΣ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ?????????
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΧΡΗΣΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ??????????
ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΔΩ (ΟΠΟΥ ΠΗΓΑ ΕΦΑΓΑ
ΠΟΡΤΑ)
ΟΥΠΣ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΥΘΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΘ-ΛΕΞΙΚΟ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ.
ΚΑΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ.
ΤΟ ΕΥΑΡΕΣΚΕΙΕΣ ΜΕ ΕΙ.
Βρέ αστροπελέκι των 4:31μμ
Ακόμη δεν έχεις μάθει να γράφεις;
Έχω διαβάσει το σχόλιό σου πέντε φορές και ακόμη δεν μπορώ να σε κατανοήσω.
Εάν ο προφορικός σου λόγος είναι ίδιος με τον γραπτό σου, σίγουρα προσφέρεις απλόχερα το γέλιο γύρω σου!!!
Παρακαλώ διατάξτε!!! χαχαχα!!!
Σιγά, ρε χρυσοκάνθαροι στρατιωτικοί! όλους θα σας πληρώνουμε, ως στρατηγούς; γκλίτσα που σας χρειάζετε.
Λαικός, άνεργος και που κατά τύχη είδα τις φιλοτομαρικές αναρτήσεις σας.
Σε ό, τι αφορά στη βαθμολογική εξέλιξή μας. Με μια υπουργική απόφαση του 1989 (για την Πολεμική Αεροπορία) ο καταληκτικός μας βαθμός είναι αυτός του Ανθυπασπιστή. Εμείς, δεν ζητούμε να πάρουμε κάποιους βαθμούς επειδή εισήλθαμε στις ΕΔ με, έστω, ένα απολυτήριο Λυκείου, τη στιγμή που οι συνάδελφοι των στρατιωτικών σχολών εισέρχονταν στις ΕΔ με απολυτήριο Γυμνασίου. Επίσης, δεν ζητούμε βαθμολογική προαγωγή επειδή άσπρισαν τα μαλλιά μας και μας λυπούνται, ούτε επειδή κάνουμε τις ίδιες υπηρεσίες που κάναμε όταν ήμασταν 20 χρονών και αντέχαμε, ενώ, τώρα, σε ηλικία 40 και 45 ετών, η εκτέλεση αυτών των υπηρεσιών φαντάζει ως διαστροφή.
Ζητάμε να προαχθούμε γιατί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να καθορίζει τη βαθμολογική μας εξέλιξη ο τρόπος εισαγωγής μας στις ΕΔ (Αντίστοιχο πρόβλημα επιλύθηκε στο Δημόσιο τομέα με τους συμβασιούχους αορίστου χρόνου, πέρυσι). Ζητάμε να προαχθούμε γιατί μπήκαμε, στις ΕΔ, με τα ίδια προσόντα και κριτήρια με τους Εθελοντές Υπαξιωματικούς και με μια υπουργική απόφαση μας έθεσαν ως βαθμολογική οροφή τον βαθμό του Ανθυπασπιστή, σε αντίθεση με αυτούς. Τέλος, ζητάμε να προαχθούμε γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης στις ΕΔ. Αν υπήρχε, ας μέναμε Δεκανείς, εφόσον το αξίζαμε. Από τη στιγμή που δεν έχεις τέτοιο σύστημα δεν μπορείς να καθορίζεις ετσιθελικά και χωρίς αιτιολόγηση τη βαθμολογική εξέλιξη του καθενός. Βέβαια, η αξιοκρατική αξιολόγηση στη χώρα μας αποτελεί «ου τόπο».
Το πρόβλημα που σας περιέγραψα θα μπορούσε να επιλυθεί, λόγω της ύπαρξης διαφορετικής επετηρίδας, χωρίς να επηρεάζει τη βαθμολογική εξέλιξη των μονίμων υπαξιωματικών. Επίσης, αυτή η ρύθμιση δεν θα επιβαρύνει οικονομικά το Κράτος, αφού τις μισθολογικές προαγωγές τις παίρνουμε ανεξάρτητα από το βαθμό που φέρουμε. Για να αντιληφθείτε τη ρατσιστική συμπεριφορά που υπάρχει, θα σας πω το εξής: Ένας στρατιωτικός από παραγωγική σχολή με πτυχίο ΑΕΙ μπορεί να γίνει Αξιωματικός, ενώ ένας ΕΜΘ και ένας ΕΠ.ΟΠ δεν μπορεί.(Λες και τα πτυχία μας δεν προέρχονται από τα ίδια πανεπιστήμια)
Και το πιο τραγικό, διάβαζα σε ένα τόμο που εξέδωσε το ΓΕΑ όλες τις διαταγές, ΠΔ, Νόμους κτλ που αφορούν σε στρατολογικά θέματα του Στρατιωτικού Προσωπικού. Μέσα σε ένα τόμο με εκατοντάδες σελίδες ΔΕΝ υπάρχει καμία αναφορά για τους ΕΜΘ (μόνο για τους ΕΠΥ-δηλαδή, την κατάσταση των ΕΜΘ στη διάρκεια της πρώτης τους πενταετίας). Θεσμικά, λοιπόν, είμαστε σαν να μην υπάρχουμε. Μιλάμε για 20.000 άτομα! Δυστυχώς, η περίπτωσή μας με παραπέμπει στο μυθιστόρημα του Νικολάι Γκόγκολ «Νεκρές ψυχές», όπου ο πρωταγωνιστής εμπορεύεται ανύπαρκτους –νεκρούς- δούλους.
Σε ό, τι με αφορά, έχω 20 χρόνια υπηρεσίας, δεν έχω ούτε μία ποινή στο μητρώο μου, αντιθέτως, έχω δεχθεί έγγραφη απονομή συγχαρητηρίων και μετάλλιο ευδόκιμου υπηρεσίας. Στις ετήσιες αξιολογήσεις από τους Διοικητές μου, επίσης, έχουν καταγραφεί άριστα ηθικά, στρατιωτικά και επαγγελματικά προσόντα.
Ολοκληρώνω φέτος τις πανεπιστημιακές μου σπουδές, με τη βαθμολογία μου να χαρακτηρίζεται, έως σήμερα, ως «ΑΡΙΣΤΗ». Επίσης, στη διάρκεια των σπουδών μου, έχω λάβει αρκετές διακρίσεις, ενώ εργασίες μου έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα έντυπα. Με τέτοιο βιογραφικό, αν εργαζόμουν σε μία ιδιωτική επιχείρηση, σίγουρα, θα είχε επιβραβευθεί η προσφορά μου. Εδώ, στις ΕΔ, εν έτει 2010, απαγορεύεται να προαχθώ.
γιατι σε αυτη τη χωρα θελετε ολα να ειναι ισωμα???
με τι δικαιωμα εσεις οι ΕΜΘ ζητατε να εχετε την ιδια εξελιξη με αυτη που εχουν οι υπαξιωματικοι απο σχολη??
τα τελευταια 15 χρονια οι σχολες υπαξιωματικων ειναι στις πανελληνιες και καθε χρονο οι βασεις τους ανεβαινουν ραγδαια.ειναι ολες πολυ πιο πανω απο πολλα πανεπιστημια....
γιατι ενα παιδι που εχει ιδρωσει και εχει προσπαθησει να μπει σε μια σχολη με το σπαθι του θα πρεπει να εχει την ιδια εξελιξη με εναν τυπο που επειδη δε μπορεσε να κανει κατι καλυτερο στη ζωη του εβαλε βυσμα το μπαρμπα του και εγινε ΕΜΘ??
γιατι ρε γαμωτο σε αυτη τη χωρα οι αξιοι πρεπει να εξομοιωνονται παντα με τους μετριους??
αυτο βεβαια δεν ισχυει για ολους μιας και υπαρχουν και παιδια ΕΜΘ που ειναι πολυ καλυτερα ακομα και απο αξιωματικους ανωτατων σχολων....ομως ο κανονας δεν ειναι αυτος....
και κατι τελευταιο οταν γινατε ΕΜΘ ξερατε πολυ καλα τι εξελιξη θα ειχατε......τωρα τι θελετε???
πρεπει σε αυτη τη χωρα καποτε να αποφασισουμε να ακολουθουμε καποιους κανονες και ο καθενας να παιρνει αυτο που του αξιζει και οχι αυτο που θελει......
αν νομιζετε οτι οι πολιτικοι που σας χωσανε μεσω "παραθυρων" θα σας κανουν και στρατηγους μαλλον κανετε λαθος........
οχι οτι δε το σκεφτονται αλλα επειδη κρεμεται το ΔΝΤ απο πανω τους και αν το κανουν θα εχει και οικονομικο κοστος και αυτο φοβουντε αλλιως και αρχιστρατηγους μπορει να σας κανανε τα μπαρμπαδια σας...........
Οι παραγωγικοί από την σχολή υπαξιωματικών ας μας εξηγήσουν τι σημαίνει παραγωγικός.
Από τι σχολή μονίμων υπαξιωματικών τα παιδιά που αξίζουν τον τίτλο είναι μετρημένοι , τα ποιο πικρόχολα σχόλια για τους ΕΜΘ τα κάνουν οι νέες σειρές με το πολύ 10 χρόνια στο σώμα . τους παρατηρώ με τι φθόνο μας κοιτάζουν γιατί είναι τελείως άσχετοι με το αντικείμενο , αν τους ρωτήσεις το 21 τι γιορτάζουμε θα πάρετε μια απάντηση για γέλια και για κλάματα , δεν μπορώ να καταλάβω τι εκπαιδευτικό σύστημα πέρασαν δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που μπήκαν στο σώμα αφού δεν αντέχουν την στρατιωτική ζωή
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΟ
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ 5 ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΚΠΑ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΜΘ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΦΩΣΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΦΟΥ ΟΣΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ?????????????
ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
ΜΙΛΑΜΕ ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΕΡΟ DELAY
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΣ ΜΑΣ
ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΟΣΤ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ.
"ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΦΩΣΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΦΟΥ ΟΣΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ????????????? "
Θα σου απαντήσω εγώ.. Το 1990 "έδωσα" εξετάσεις για ΣΤΥΑ μαζί με ένα φίλο μου, ο φίλος μου πέρασε, εγώ όχι, οπότε προσλήφθηκα σαν ΕΜΘ. Ο λόγος είναι ότι το "βύσμα" μου δεν ήταν τόσο δυνατό για να με βάλει στη ΣΤΥΑ, αρκούσε μόνο για ΕΜΘ.
Τη σχολή 2ετούς φοίτησης μου την κάνατε και "Ανώτερη σχολή". Από που και ως που? Τα ΙΕΚ που καταρτίζουν επαγγελματικά είναι 2ετούς φοίτησης.
Επίσης.Οι καθηγητές της σχολής! Έχουν πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια? Άντε μην αρχίσω... Που είδατε ρε αλλού στον Κόσμο Σχολές Υπαξιωματικών???
Θα περιμένω να μου πείτε έστω 1...
Δεν μπήκα στην σχολή γιατί δεν είχα κανένα να με στηρίζει οικονομικά, πήρα την ζωή μου στα χέρια μου από πολύ νωρίς και τώρα έχω στα χέρια μου πολύ σοβαρά καθήκοντα σε πολεμικό πλοίο , έχω δοκιμαστεί εκεί που εσύ ακόμα δεν δοκιμάστηκες και έχω μάθει πώς να βάζω στο φιλότιμο ανθρώπους σαν και σένα , έχω μάθει να διοικούμε και να διοικώ , έχω μάθει πολλά πράγματα που με κάνουν αξιόμαχο , όλα αυτά δεν μπορώ να τα βάλω με το ζόρι μέσα στο κεφάλι κάποιων γιατί πιστεύουν ότι τα μάθανε στην σχολή αλλά αν μπορείς ενημέρωσε μας για το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην σχολή για να καταλάβουμε καλύτερα τι εκπαίδευση έχεις ????????????????
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ.
ΠΡΟΣ ΚΑΜΜΕΝΗ ΦΛΑΤΖΑ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:31 μ.μ. ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ. ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 93
ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ.
ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ Η ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΠΩΝ ΗΝ ΤΟΥ ΠΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΠΟ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ 82 ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ 3 ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΑΛΙ 5 ΦΟΡΕΣ
ΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΣΜΥ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΠΑΣ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΣΟΥ
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ.
ΠΡΟΣ ΚΑΜΜΕΝΗ ΦΛΑΤΖΑ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:31 μ.μ. ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ
ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22
μ.μ. ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 93
ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ
ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ.
ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ Η ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΠΩΝ ΗΝ ΤΟΥ ΠΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΠΟ Α
ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ 82 ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ 3 ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΟΙ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΑΛΙ 5 ΦΟΡΕΣ
ΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΣΜΥ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΠΑΣ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΣΟΥ.
Αυτός ο Στρατός,με αυτά τα Στελέχη είναι προορισμένος να χάσει σε όποια αναμέτρηση προκύψει!!!
Όλοι κρινόμαστε για το έργο μας,από ανώτερους και κατώτερους!!!
Η κοινωνία μας ξέρει και μας υποβάθμισε,από την πρώτη βαθμίδα στην τελευταία μέσα σε τριάντα χρόνια!!!
Λέτε να κάνει λάθος;;;
Έχετε ξεφύγει από το πνευμα και το γράμμα κάθε Στρατιωτικής δεοντολογίας!!!
"Αυτός ο Στρατός,με αυτά τα Στελέχη είναι προορισμένος να χάσει σε όποια αναμέτρηση προκύψει!!!
Όλοι κρινόμαστε για το έργο μας,από ανώτερους και κατώτερους!!!
Η κοινωνία μας ξέρει και μας υποβάθμισε,από την πρώτη βαθμίδα στην τελευταία μέσα σε τριάντα χρόνια!!!
Λέτε να κάνει λάθος;;;
Έχετε ξεφύγει από το πνευμα και το γράμμα κάθε Στρατιωτικής δεοντολογίας!!!"
Συμφωνώ με τον συνάδελφο. Θα προσθέσω όμως ότι το ψάρι βρωμά από το κεφάλι πρώτα.
Στον συνάδελφο
"ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ.
ΠΡΟΣ ΚΑΜΜΕΝΗ ΦΛΑΤΖΑ..."
έχω να πω τα εξής:
α)Δεν θα σου απαντούσα αλλά προκλητικά ζήτησες απάντηση από όποιον μπορούσε να δώσει απάντηση. Λοιπόν,σου έδωσα!
β) Στο ιντερνετ, όποιος γράφει με κεφαλαία εκτός του ότι δεν είναι ευανάγνωστα σημαίνει ότι φωνάζει (προς γνώση)
γ) Εγώ θα περιμένω να μου πείτε (όχι μόνο εσύ, όλοι ΑΣΣΥ) που αλλού στον κόσμο υπάρχουν σχολές Υπαξιωματικών.
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 7:03 μ.μ.
(Θα σου απαντήσω εγώ.. Το 1990 "έδωσα" εξετάσεις για ΣΤΥΑ μαζί με ένα φίλο μου, ο φίλος μου πέρασε, εγώ όχι, οπότε προσλήφθηκα σαν ΕΜΘ. Ο λόγος είναι ότι το "βύσμα" μου δεν ήταν τόσο δυνατό για να με βάλει στη ΣΤΥΑ, αρκούσε μόνο για ΕΜΘ)
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΥΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΘ
ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΒΥΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΒΥΣΜΑ???????
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕ ΒΥΣΜΑ.
ΑΝ ΣΤΟΥΣ 60 ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΗ ΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑΙ
ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΜΕ ΒΥΣΜΑΤΑ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΓΡΑΦΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΒΥΣΜΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΕΜΘ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΑΠΟ ΣΜΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 93 ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ.
ΕΣΥ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΩΡΑ Η ΝΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΕΣΟΡΑΣ.
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 7:03 μ.μ.
(Θα σου απαντήσω εγώ.. Το 1990 "έδωσα" εξετάσεις για ΣΤΥΑ μαζί με ένα φίλο μου, ο φίλος μου πέρασε, εγώ όχι, οπότε προσλήφθηκα σαν ΕΜΘ. Ο λόγος είναι ότι το "βύσμα" μου δεν ήταν τόσο δυνατό για να με βάλει στη ΣΤΥΑ, αρκούσε μόνο για ΕΜΘ)
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΥΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΘ
ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΒΥΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΒΥΣΜΑ???????
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕ ΒΥΣΜΑ.
ΑΝ ΣΤΟΥΣ 60 ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΗ ΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑΣ
ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑΙ
ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΜΕ ΒΥΣΜΑΤΑ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΓΡΑΦΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ
ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΒΥΣΜΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΕΜΘ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΑΠΟ ΣΜΥ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΝΑΠΟΔΟ.
ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 93 ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ.
ΕΣΥ ΞΟΥΡΑΦΙ ΜΟΥ 11 Σεπτεμβρίου 20104:49 μ.μ.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΩΡΑ Η ΝΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ
ΠΡΟΦΕΣΟΡΑΣ.
ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΝΕΤ.
ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ : ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ'' ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ''ΤΟ ΕΣΠΑΣΕ ΠΑΡΟΤΙ ΗΤΑΝ ΦΕΚ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΚΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΕΚ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΑΤΕ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ .ΓΙΑΤΙ;ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ;
ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΟΥΔΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΙΝΕΙ.ΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΤΕΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΔΩ.ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΔΕΙΝΕΤΕ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΜΗΝ ΔΙΑΣΠΑΤΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΕΙΔΙΚΟ ΡΟΛΟ.
Να σου απαντήσω εγώ που υπάρχουν σχολές υπαξιωματικών.
Υπάρχουν στα κράτη που έχουν Στρατό και όχι σαν και εμάς που έχουμε μαζέματα.
Για παράδειγμα στην Τουρκία, που είναι η δεύτερη χώρα στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ)σε δύναμη, εκτός από τις Σχολές Μονίμων Υπαξκών, έχουν και στρατιωτικά Λύκεια (Μάλτεπε, Κούλελι, Ισικλάρ κλπ), όπου φοιτούν παιδιά από ηλικίας 15 ετών.
Αγαπητοί φίλοι το πρόβλημα δεν είναι εκεί.
Τα λέμε όλοι καθημερινά. Αυτά που γίνονται στην Ελλάδα , δεν γίνονται πουθενά αλλού.
Έτυχε να υπηρετήσω και εγώ , στα 35 χρόνια της υπηρεσίας μου, μια φορά στο εξωτερικό και σε συνατήσεις που είχαμε με ομολόγους μας, έβλεπες υπαξιωματικούς λεβέντες, με τα διακριτικά τους , τα παράσημά τους, να μιλάνε , να συζητάνε, χωρίς να λαμβάνει κανείς υπόψιν το βαθμό.
Αλλά βλέπετε ότι όλοι τους είναι πολιτισμένοι.
Μέσα σ' αυτούς υπήρχε και είναι ακόμα στο εξωτερικό, ένας ΕΜΘ που είναι λεβέντης.
Τον εμπόδισε κανείς να πάει έξω ?
Τον πείραξε κανείς που είναι Υπαξκός από ΕΜΘ ?
Πάνε όλοι οι Μόνιμοι Υπαξκοί έξω ?
Είναι όλοι οι ΕΜΘ καλοί ?
Νομίζω η ισοπέδωση κάνει κακό σε όλους.
Ας εργαστούμε όλοι για το καλό του Στρατού μας αγαπημένοι και ο καθένας από το μετερίζι του, είτε είναι Δεκανέας, είτε Στρατηγός.
ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 8:06 μ.μ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΥΦΟΣ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ.
ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 93 ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΝΩ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΣΕΙΣ ΞΥΝΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΓΚΛΙΤΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕ 3 Η 4 ΧΡΟΝΙΑ
ΟΛΟΙ
ΑΥΤΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 93 ΚΛΠ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΜΘ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΣΟΙ ΑΡΘΟΓΡΑΦΕΙΤΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΑΣ. ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑΙ! ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ 5ΕΤΙΑΣ ΝΑΙ! ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΩΣ ΠΟΥ;;;; ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ! ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΩΣ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑΣ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝ. ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΚΛΑΔΩΝ. Ε Λ Ε Ο Σ.....
Κυκλοφόρησε ότι κάτι υπουργικοί ανθυποπλοίαρχοι ΠΥ , απόφοιτοι δημοτικού, έβαλαν λυτούς και δεμένους για να κολλήσουν το θέμα της προαγωγής μας.
Ισχύει?
Κύριοι, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η αλλαγή της βαθμολογικής και κατ' επέκταση μισθολογικής εξέλιξης και τίποτα περισσότερο. Σωστά το επισημαίνει κάποιος σε προηγούμενο mail. Δυστυχώς (για όλους μας) οι Εθελόντριες διέθεταν προσόντα που οι υπόλοιποι (άρρενες) δεν διαθέτουμε, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι ένα έγκλημα του παρελθόντος πρέπει να επαναληφθεί. Όλες οι ''προσλήψεις'' βασίζονται σε κάποια εγκύκλιο. Αυτα είναι τα δεδομένα με αυτά θα πορευτούμε είτε προερχόμαστε απο ΑΣΕΙ, είτε από ΑΣΣΥ, είτε από τον ''κομματικό σωλήνα'' (ΟΠΥ-ΕΠΥ-ΕΜΘ-ΟΒΑ-ΕΠΟΠ κλπ).
Σαμόθρακας
Ο 3.22 έχει δίκιο.
Το επίπεδο γνώσεων των παλιών ΠΥ είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με τους μετά το '93 που μπήκαν με πανελλαδικές εξετάσεις και αξιοκρατία.
Σχεδόν τους αναγνωρίζεις και από τα σχόλια τους που βρίθουν ορθογραφικών λαθών.
Εάν ένας από ΣΜΥΝ με απολυτήριο γυμνασίου μπορεί να γίνει Αντιπλοίαρχος, γιατί όχι και εγώ, που έχω απολυτήριο Λυκείου.
Αποδεδειγμένα και με σφραγίδα, το γνωσιακό μου επίπεδο είναι ανώτερο.
Πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα, τουλάχιστον με τους προ του '93, απόφοιτους δημοτικού.
Ένας αδικημένος ΕΜΘ.
Η Τουρκία έχει στρατιωτικά λύκεια αλλά όχι σχολές υπαξιωματικών. Μία επίσκςψη στο site των τουρκικών ΕΔ θα σε πείσει.
Έλα ο επόμενος...ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΠΛΗΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ?
Την απάντηση την ξέρω γιατί το έχω ψάξει... Για να δούμε! Φιντάνια! Θα το βρείτε?
ρε παιδιά ποιοι είναι προ του 93 απόφοιτοι δημοτικού? Αποφοίτους της ΣΜΥΝ εννοείτε? Γιατί εγώ που πέρασα το 1983 στη ΣΜΥ διαγωνίσθηκα εκτός των άλλων εξετάσεων και σε γραπτή δοκιμασία με άλλους 6.500 υποψηφίους αρκετοί εκ των οποίων είχαν περάσει σε πανεπιστημιακές σχολές, η πλειοψηφία ήταν απόφοιτοι λυκείου. Τότε από τα 450 άτομα που είχαμε περάσει ήταν ζήτημα αν υπήρχαν 10 άτομα απόφοιτοι 2ας λυκείου και αυτοί μπήκαν με ειδική κατηγορία.
Εγώ δεν θα κρίνω τα κριτήρια προσληφθήκατε. Αλλά σίγουρα είχαν πολλά κενά αναξιοκρατίας. Οπότε αφήστε τις βλακείες περί δημοτικού. Εγώ είμαι αυτός που λέω ότι πρέπει να καταργηθούν οι σχολές υπαξκων και να προσλαμβάνουν εποπ εμθ κλπ. Αλλά δεν τολμούν λόγω του υψηλού επιπέδου των αποφοίτων, ενώ καλύπτουν και κενά σε καθήκοντα υπαξκου μέχρι και ανώτερου αξκου.
Αυτά....
Πρώην στρκος και νυν επιχειρηματίας
11 Σεπτεμβρίου 2010 10:03 μ
πάλι επανέρχεσαι και συμφωνείς με τον 3.22
και τα 2 πόστα δικά σου είναι.
πριν το 93 εκτός τους ΠΥ που είναι απόφοιτοι γυμνασίου υπάρχουν και ΠΤ οι οποίοι οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι λυκείου αδικημένε ΕΜΕΘ-λεξικό του Μπαμπινιωτη
Αποδεδειγμένα δεν έχεις κανένα επίπεδο μόνο από αυτά που γράφεις.
Λύκειο στην Ελλάδα έχουν τελειώσει οι περισσότεροι
Αυτό τι είναι κατόρθωμα????
Και αυτοί από γυμνάσιο και οι άλλοι του λυκείου έδωσαν και πέρασαν
αν ήσουν τόσο καλός θα είχες δώσει σε σχολή υπαξιωματικών και θα είχες περάσει και αφήστε την καραμέλα με τα βύσματα.
με βύσμα μπορεί να έμπαιναν μερικοί παλιά αλλά αν εσύ είχες γράψει καλά και ήσουν στις πρώτες θέσεις δεν σε κούναγε κανένας.
Τα βύσματα λειτουργούσαν περισσότερο στις ιατρικές εξετάσεις και όχι στα γραπτά.
Εξετάσεις σε σχολή υπαξιωματικών δεν έχετε δώσει οι περισσότεροι παρόλα αυτά γράφετε αηδίες.
Όπως έγραψε και κάποιος άλλος ότι το βύσμα του δεν έφτανε για ΣΤΥΑ αλλά μόνο για ΕΜΘ.
Μονοί σας φανερώνεστε πως μπήκατε ΕΜΘ.
Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από τα βύσματα απόφοιτε κομματικού σωλήνα.
ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.....
Μια ατέλειωτη συζήτηση για το ποιος είναι ο ποιο έξυπνος χαχαχαχαχαχαχαχαχ.
Αχταρμάδες υπαξιωματικοί
Διάβασα όλα τα πόστ που φαίνετε να είναι από την σχολή υπαξιωματικών και απογοητευτικά από την παιδία και την ευχέρεια λόγου που έχουν .
Ας σοβαρευτούμε όμως γιατί με τέτοιους διαλόγους πρέπει να μας απολύσουν όλους από το στρατό .
Είμαστε χειρότεροι και από της συμμορίες στους δρόμους .
Με τα χρόνια που έχω στο στράτευμα παιδιά εγώ έχω το εξής συμπέρασμα για τους υπαξιωματικούς γενικά.
<>
Ξυπνάτε γαμώτο μου , μας διαλύουν και εμείς τσακωνόμαστε σαν μικρά παιδάκια.
11 Σεπτεμβρίου 2010 10:03 μ
πάλι επανέρχεσαι και συμφωνείς με τον 3.22
και τα 2 πόστα δικά σου είναι.
πριν το 93 εκτός τους ΠΥ που είναι απόφοιτοι γυμνασίου υπάρχουν και ΠΤ οι οποίοι οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι λυκείου αδικημένε ΕΜΕΘ-λεξικό του Μπαμπινιωτη
Αποδεδειγμένα δεν έχεις κανένα επίπεδο μόνο από αυτά που γράφεις.
Λύκειο στην Ελλάδα έχουν τελειώσει οι περισσότεροι
Αυτό τι είναι κατόρθωμα????
Και αυτοί από γυμνάσιο και οι άλλοι του λυκείου έδωσαν και πέρασαν
αν ήσουν τόσο καλός θα είχες δώσει σε σχολή υπαξιωματικών και θα είχες περάσει και αφήστε την καραμέλα με τα βύσματα.
με βύσμα μπορεί να έμπαιναν μερικοί παλιά αλλά αν εσύ είχες γράψει καλά και ήσουν στις πρώτες θέσεις δεν σε κούναγε κανένας.
Τα βύσματα λειτουργούσαν περισσότερο στις ιατρικές εξετάσεις και όχι στα γραπτά.
Εξετάσεις σε σχολή υπαξιωματικών δεν έχετε δώσει οι περισσότεροι παρόλα αυτά γράφετε αηδίες.
Όπως έγραψε και κάποιος άλλος ότι το βύσμα του δεν έφτανε για ΣΤΥΑ αλλά μόνο για ΕΜΘ.
Μονοί σας φανερώνεστε πως μπήκατε ΕΜΘ.
Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από τα βύσματα απόφοιτε κομματικού σωλήνα.
Μια ατέλειωτη συζήτηση για το ποιος είναι ο ποιο έξυπνος χαχαχαχαχαχαχαχαχ.
Αχταρμάδες υπαξιωματικοί
Διάβασα όλα τα πόστ που φαίνετε να είναι από την σχολή υπαξιωματικών και απογοητευτικά από την παιδία και την ευχέρεια λόγου που έχουν .
Ας σοβαρευτούμε όμως γιατί με τέτοιους διαλόγους πρέπει να μας απολύσουν όλους από το στρατό .
Είμαστε χειρότεροι και από της συμμορίες στους δρόμους .
Με τα χρόνια που έχω στο στράτευμα παιδιά εγώ έχω το εξής συμπέρασμα για τους υπαξιωματικούς γενικά.
<>
Ξυπνάτε γαμώτο μου , μας διαλύουν και εμείς τσακωνόμαστε σαν μικρά παιδάκια.
΄Εχω διαβάσει ωραία ανέκδοτα σήμερα:
1)Θα γίνουν οι ΕΜΘ Αντισμήναρχοι!! {που πας ρε καραμήτρο!!!Εδώ δεν παίρνεις σύνταξη και εφάπαξ(που την δικαιούσαι)εσύ μου θες βαθμούς(που δεν τους δικαιούσαι βάσει εγκυκλίου)}
2)Οι προ 1993 μπήκαν αξιοκρατικά!!!
(αφορά ειδικά την φουρνια 83-93 γιατί πιο πριν τους έψαχναν με το κυάλι και τους μαζευαν από τις στάνες ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ 0-1)
3)Οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ μετά από εξοντωτικη εκπαίδευση{ένα χρόνο τρέχουν(δεν διαβάζουν) και ένα χρόνο πηδάνε τους πρωτοετείς(πάλι δεν διαβάζουν)}βγαίνουν επιστήμονες!!!{γιαυτό και όταν παραλαμβάνουν τα νέα τους καθήκοντα στις Μονάδες τους εκπαιδεύουν κάτι υποκείμενα με κομμένα γαλόνια(νομίζω ΕΜΘ τους αποκαλούν)}
Οσο για τους Ανώτερους και Ανώτατους Αξκούς ένα θα πω:Όσοι τα έχουν μεγάλα ή κερδίζουν καλύτερες συνθήκες διαβίωσης του προσωπικού τους(για να ανέβει και το ηθικό τους) ή παραιτούνται!!!
ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΦΥΓΑΝ(και θα φύγουν κι άλλα)ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ!!!
O G.A.P(jefrey) apo 35 tous ekane 48!!!Eno afksi8ikan oi ifipourgoi sto diko mas emeine enas!!Einai efkolo na dioikeis karabanades!!Etsi ki allios avouloi einai!!!
Το έψαξες 11:07?
http://sill-www.army.mil/usancoa/academy/hs.htm (Ηνωμένες Πολιτείες)
http://www.bmlv.gv.at/english/forces/nco.shtml
(Αυστρία)
http://www.ejercito.mde.es/ingles/personal/centros/agbs.htm (Ισπανία)
http://www.jamestown.org/programs/edm/single/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=35456&tx_ttnews%5BbackPid%5D=27&cHash=7b8f3f0a00
(Ρωσία)
Είμαι της άποψης ότι το διακριτικό του βαθμού δεν προσδιορίζει τις ικανότητες του ατόμου. Όμως εδώ βλέπω ότι έχει αρχίσει αντιδικία μεταξύ κατηγοριών προέλευσης. Αφού λοιπόν γνωρίζεις τόσο καλά τους ξένους στρατούς καλό θα ήταν να μας αναφέρεις το βαθμό πειθαρχίας των υπάξιωματικών στον Αμερικάνικο στρατό ανεξαρτήτως ηλικίας? Διότι από όσο γνωρίζω η πλειοψηφία του θεσμού των ΕΜΘ όταν σαρανταρίσει παρουσιάζει το σύνδρομο του βετράνου μαχητή. Αυτό μάλλον είναι το πρόβλημα σας. Δυστυχώς όσα χρόνια και αν περάσουν δεν θα καταφέρετε να στρατικοποιηθείτε πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων οι οποίοι λόγω χαρακτήρα και ικανοτήτων το πέτυχαν και θα μπορούσαν να είναι εξίσου επιτυχημένοι και σε άλλους τομείς εκτός του στρατεύματος. Αυτοί οι λίγοι έχουν αναγνωρισθεί και εκτιμηθεί. Η μεγάλη μάζα όμως του θεσμού παρουσιάζει τα συμπτώματα που προανέφερα. Επίσης όταν ζητάτε τη βαθμολογική εξέλιξη να αποδέχεστε και τις ευθύνες των καθηκόντων που αναλογούν στο επίπεδο του βαθμού και όχι να κρύβεστε πίσω από τη προέλευσή σας χρησιμοποιώντας τη σαν απαλλακτικό εργαλείο όταν κάποιος λόγω ανάγκης σας εμπιστευθεί υπεύθυνη θέση. Κατανοήστε ότι πρώτα από όλα, όλοι ανεξαρτήτως βαθμού πρέπει να είμαστε στρατιώτες. Αλλά αυτό είναι κάτι που μόνο η παραγωγική σχολή μπορεί να στο διαμορφώσει με το όλο περιβάλλον της και τη ψυχοφθόρα διαδικασία της απόλυτης πειθαρχίας που θα υποβληθείς στην ηλικία των 18...
Προς 12 Σεπτεμβρίου 2010 10:00 π.μ.
Όταν κάποιος προσπαθεί με πλάγιους τρόπους και με ψεύδη να πουλήσει "αλήθεια" είναι δόλιος, όποιος δεν ξέρει τι του γίνεται και απλά γράφει είναι ανόητος.
Δεν σου προσδίδω κανέναν από τους άνω χαρακτηρισμούς.
Ξαναδιάβασε λοιπόν τα link που έδωσες. Αυτό των ΗΠΑ, δεν είναι σχολή υπαξιωματικών!!! Είναι η αντίστοιχη ΑΔΙΣΠΟ κλπ κλπ των Υπξκων. Ούτε η Ισπανία έχει, ούτε η Τουρκία ούτε καμία χώρα με σοβαρό στρατό.Κοίτα στη Μαλαισία και στην Ινδονησία, εκεί έχουν.
Σε όλες τις χώρες προσλαμβάνονται Υπξκοι χωρίς καν διαγωνισμό, με κατάταξη, παραμένουν πάντα Υπξκοι με τόσες πολλές εκπαιδεύσεις όμως που τους ζηλεύεις... και σαφώς έχουν άλλα καθήκοντα από τους Έλληνες Υπξκους.
Τεσπα, η κουβέντα είναι μεγάλη. Επιπλέον να διευκρινίσω ότι δεν υποτιμώ καθόλου τους απόφοιτους των σχολών. Απεναντίας κρίνω τον συνάδελφο μου από το έργο που προσφέρει και το ποιος είναι, είτε είναι μόνιμος,ΕΜθ ή ΕΠΟΠ.
Ακόμη μία απάντηση στον 12 Σεπτεμβρίου 2010 9:11 π.μ.
"1)Θα γίνουν οι ΕΜΘ Αντισμήναρχοι!!"
Όχι δεν θα γίνουν...οι γυναίκες όμως εθελόντριες θα γίνουν.. Εκεί κάνατε μούγκα όλοι εεεε!!!!
Ξέρεις τι είναι το χειρότερο για ένα άντρα :να είναι λιγούρης!!!
Όσο για το "υποκείμενα". No comment... Αυτοχαρακτηρίστηκες μόνος σου.
Κύριοι, μετά απο 29 συναπτά έτη σε Μονάδες του ΕΣ, εκπαιδεύοντας τους πρώτους, τότε ΟΠΥ στο νεοεισερχόμενο κύριο υλικό των ΤΘ, Leo 1A4, κάπου στην Κεντρ. Μακεδονία & έχοντας ζήσει τον θεσμό απο πολύ κοντά, συνεργαζόμενος μάλιστα όλα αυτά τα χρόνια υπηρεσίας μου με ΕΜΘ, πλέον Υπαξκούς, νομίζω οτι πρέπει να πώ & εγώ την άποψη μου.
1ον)Αγαπητοί ΕΜΘ Υπαξκοι, γνωρίζαται απο την πρώτη στιγμή, ποιά θα είναι η εξέλιξη σας & δεν εναντιωθήκατε τότε σ' αυτό, γιατί;;;
2ον)ενώ υπήρχαν πολλά σοβαρά ζητήματα στον θεσμό σας, που θα έπρεπε να σας απασχολούν, εσείς ασχολούσασταν με το αν θα φέρεται τα διακριτικά στο μανίκι ή στο πέτο , όπως οι Μον. Υπαξκοί, αν θα έπρεπε να κάνετε τις ίδιες υπηρεσίες με τους Μ. υπαξκούς, ΒΑΥΔΜ, Αρχιφυλ. Πύλης κτλ. Και ποιός κύριοι θα φυλούσε σκοπιά στους όρχους των οχημάτων τα οποία εσείς είχατε χρεωμένα; το στρατιωτάκι; μα τα στρατιωτάκια φυλούσαν ήδη λοιπούς ευαίσθητους χώρους του στρ/δου.
3ον) θυμάστε μήπως, αγαπητοί συνάδελφοι, οτι τέλος του 1985, οταν ήρθατε στις Μονάδες, όλο το στρατιωτικό κατεστημένο σας αποκαλούσε πρασινοφρουρούς; εσείς δεν κάνατε τίποτε όμως, για να αποδείξετε οτι είστε απλά στρατιώτες, μάλλον σας βόλευε τότε στις εποχές του σκληρού Rock στις ΕΔ.
4ον) Ακούσατε , τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια του θεσμού σας, τους Μον. Υπαξκούς να διαμαρτύρονται για το εδάφιο των εγκυκλείων πρόσληψης σας που έλεγε οτι έχετε τα ίδια δικαιώματα & υποχρεώσεις μ' αυτούς; Οχι κύριοι, κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε.
5ον) Ξεχνάτε οτι προσληφθήκατε, τουλάχιστον όσοι υπηρετήτε στα όπλα, ως χειριστές μέσων & οπλομηχανημάτων & οχι ως διοικητικοί;
6ον) καλώς κάποιοι απο εσάς γραφτήκατε για φοίτηση σε ΑΕΙ, μπράβο σας, μήπως όμως αυτό έγινε για να ξεφεύγετε απο την Μονάδα & ίσως να αποδείξετε τι άραγε;
Τα τελευταία 2 χρόνια της στρατιωτικής μου υπηρεσίας, λόγω καθηκόντων, οι άμεσοι συνεργάτες μου, Αλχιας Ίλης, Τεχν. Αποθηκάριος, Σιτιστής αλλά & Ουλαμαγοί, ήταν ΕΜΘ Υπαξκοί, άνθρωποι που τους θυμάμαι πάντα, τους τιμώ σαν στρατιώτες & επαγγελματίες & συνεχίζω να έχω επαφή μααζί τους. Κανένας δεν έθεσε τα θέματα που θίγονται εδώ, ίσως γιατί ήταν άνθρωποι των Μονάδων & δεν είχαν τον χρόνο & την διάθεση να ασχοληθούν με τις ανοησίες κάποιων ομόσταυλων τους, που το μόνο που κάνουν είναι με τα γραφόμενα τους στα διάφορα sites, να δημιουργούν έριδες & διχόνοια μεταξύ των στελεχών.
Αφήστε πίσω σας όλα όσα νομίζετε οτι σας θίγουν σαν στρατιώτες & ανθρώπους, όλα ήταν γραμμένα εδώ & 20-25 χρόνια & είναι πλέον αργά για να αλλάξουν & δείτε τα πραγματικά προβλήματα που απασχολούν όλους τους στρατιωτικούς, μην ξεχνάτε οτι η απαξίωση απέναντι στις ΕΔ που επιχειρείται τον τελευταίο καιρό, δεν διακρίνει Μόνιμους-ΕΜΘ-ΕΠΟΠ.
Συγγνώμη αν σας κούρασα.
Να συμπληρώσω στο πιο πάνω σχόλιο ότι είναι εκτός από advanced school είναι και basic school κάποιων εβδομάδων.
Κάποτε στην Αμερική,ένας Εβραίος είχε ένα μαγαζί με παπούτσια...
Μια μέρα λοιπόν,στην άλλη μεριά του δρόμου,άνοιξε ένας Έλληνας και αυτός μαγαζί με παπούτσια,συνεταιρικά με έναν άλλο Έλληνα.
Όλοι οι γείτονες, ρώτησαν τότε τον Εβραίο αν ανησυχεί μην του κόψει δουλειά το απέναντι μαγαζί των Ελλήνων...και εκείνος απάντησε..."μπααααα σε κάνα μήνα θα το κλείσουν...".
Έτσι και έγινε.Σε ένα μήνα είχαν τσακωθεί και το έκλεισαν...
Το μαγαζί των Ελλήνων έμεινε σχεδόν ένα μήνα ανοίκιαστο,και ξαφνικά ένα πρωί...το άνοιξε ένας άλλος Έλληνας ο οποίος όμως ήταν μόνος του, χωρίς συνέταιρο δηλαδή.
Όταν το έμαθε αυτό ο Εβραίος...την ίδια μέρα "έκλεισε" το μαγαζί του και έφυγε από αυτή την γειτονιά.
Θα ήθελα πάρα πολύ να αφήσω το σχόλιο μου επώνυμα αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα κάνω κακό σε εμένα και στην οικογένειά μου.
Ανώνυμα λοιπόν λέω ότι είμαι και εγώ ένας ΕΜΘ με 19 χρόνια υπηρεσίας και ουδέποτε είχα στο μυαλό μου αν θα γίνω ποτέ Αξιωματικός του ΕΣ, ούτε και θα ασχοληθώ ποτέ με αυτό.
Ποτέ μα ποτέ όμως δεν πίστευα ότι οι Υπαξ/κοι της ΣΜΥ θα έριχναν τόση χολή για εμάς.
Είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη απλά τραγικό... είμαι σίγουρος ότι στις μονάδες σας όλοι εσείς δεν τα λέτε αυτά σε αυτούς που είναι όλη την ήμερα στον ίδιο βούρκο και τρώνε την ίδια λάσπη με εσάς... τουλάχιστον έτσι γίνεται στην δική μου την μονάδα.
Σταματήστε το αυτό πριν είναι πολύ αργά για όλους μας.
Ζούμε από τις πιο δύσκολες στιγμές "για τον απλό Λαό" τις Σύγχρονης Ιστορίας μας.
Σταθείτε ο ένας δίπλα στον άλλο και σκεφτείτε πολύ σοβαρά τι γράφετε εδώ μέσα και οπουδήποτε αλλού...μην κάνετε το λάθος των δυο Ελλήνων συνεταίρων του παραδείγματος.
Όσο για εμένα θα επιστρέψω τώρα στο άγχος μου για το πως θα καταφέρω να μην λείψουν τα απολύτως απαραίτητα από την Οικογένειά μου και αυτό το μήνα...
Σας ευχαριστώ όλους για την υπομονή σας να διαβάσετε το σχόλιο μου και συγνώμη αν σας κούρασα...
Καλή συνέχεια σε όλους και πάντα με υγεία...
ΠΡΟΣ Σεπτεμβρίου 2010 1:17 μ.μ.
Δεν ρίχνει κανείς χολή εναντίον σας.
Αντίθετα μερικά σούργελα ΕΜΘ μάλλον απόφοιτοι κομματικού σωλήνα μέ αύτα πού γράφουν κλιμακώνουν τήν αντιπαράθεση καί κακώς παίρνει η μπάλα ολούσ σας.
Μήν διαβάζεις μόνο τίς αντιδράσεις αλλα διάβασε καί αύτους πού πυροδοτούν τό κλίμα.
Εκτός τών αλλων είναι καί ασχετοι
γία τό μένος πού βγάζουν γία τούς πρίν το 93 γιατί πολλοί είναι απόφοιτοι λυκείου τό οποίο γιά μένα δέν σημαίνει καί τίποτα.
διάβασε μυνήματα καί θα καταλάβεις.
Ανώνυμος είπε...
Κυκλοφόρησε ότι κάτι υπουργικοί ανθυποπλοίαρχοι ΠΥ , απόφοιτοι δημοτικού, έβαλαν λυτούς και δεμένους για να κολλήσουν το θέμα της προαγωγής μας.
Ισχύει?
11 Σεπτεμβρίου 2010 9:47 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Είμαι ΕΜθ του Ναυτικού(απόφοιτος λυκείου) και πιστεύω ότι τουλάχιστον δικαιούμαι να φτάνω ως Αντιπλοίαρχος, όπως οι παλαιοί απόφοιτοι δημοτικού της ΣΜΥΝ.
To γνωστικό μου επίπεδο είναι ανώτερο από αυτούς και σαφώς δικαιούμαι να είμαι και ανώτερος βαθμολογικά.
Όπως και οι παλιές ανθυπασπίστινες δικαιώθηκαν και σωστά έγιναν Ανθυπολοίαρχοι σε μια μέρα, έτσι θα γίνει και με εμάς.
Υπάρχουν κάτι ΠΥ στο υπουργείο που αντιδρούν αλλά λίγα τα ψωμιά τους.
11 Σεπτεμβρίου 2010 3:22 μ.μ.
ΕΜΘ του Ναυτικού, απόφοιτε Λυκείου, σιγά μην σου φύγει κανένας πόντος απο το καλτσόν, μελλοντικέ Αντιπλοίαρχε, αν όντως φτάσεις σ' αυτόν τον βαθμό & σου αναθέσουν διοίκηση έστω & ρυμουλκού ναυστάθμου, πιστεύεις οτι θα καταφέρεις να το κυβερνήσεις; Απαντώ εγώ για 'σένα, ΟΧΙ & ξέρεις γιατί; γιατί κάποιοι δεν σου δώσαν τις απαιτούμενες επιτελικές γνώσεις για να το κάνεις, όπως & στους Μον. Υπαξκούς, οχι μόνο του ΠΝ αλλά & του ΕΣ & της ΠΑ, οπότε μην τα βάζεις με τους Μον. Υπαξκούς.
Προς τον 10:27 π.μ.
Αν πραγματι εχεις 29 χρονια,τοτε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να εκπαιδευσες ΟΠΥ στο Λιτοχωρο!!25+2 σχολη+1 ΚΕΤΘ=28!!Ειχες ουτε χρονο στη μοναδα και αποκλειεται να ησουν εκπαιδευτης των ΟΠΥ!!Αλλωστε ποτε στις μαχιμες μοναδες τεθωρακισμενων μονιμος υπαξκος δεν ηταν εκπαιδευτης!!Λουφαρατε απο δω και απο κει,χωρις καμια σχεση με τα αρματα!!Οι περισσοτεροι ησασταν τις ιλες ΔΣ και οχι σε ιλες αρματων!!Το ιδιο συμβαινει κατα 90% και τωρα!!Ασε λοιπον τις θεωριες σε ανθρωπους που δεν γνωριζουν προσωπα και πραγματα!!
Ααν θυμασαι καλα λοιπον,οι ΟΠΥ στο Λιτοχωρο ειχαν τρελαθει στη σκοπια!!Οι μονιμοι υαπξκοι τι υπηρεσιες εκαναν;Για πες μας!!Οπως λες εφτασες να γινεις αξκος!!Εχεις βγαλει μηπως καμια σχολη Αξκων;Για ποια ισα δικαιωματα με τους μ.υπαξκους μιλας πως ειχαμε;Τις ιδιες αριθμητικα υπηρεσιες ειχαμε;Ξεχασες πως πληρωναμε με το ετσι θελω καθε μηνα χρηματα για ενα φαγητο υπηρεσιας που δεν τρωγαμε;Που πηγαν αραγε ολα αυτα τα λεφτα;
Στις τσεπες του Μπορμου και του καθε χοντρομπομου μηπως;
Ο Μ.Λχιας τι ειδικοτητα εχει μπορεις να μου πεις;Δκτικος ειναι με ειδικοτητα ΑΠΜΑ!!Ο ΕΜΘ το ιδιο !!Ποτε ανεβηκες τελευταια φορα σε αρμα ρε ,που τολμας να κρινεις;
Με εξερες και απο χτες,εσυ και οι ομοιοι σου και με αποκαλουσατε πρασινοφρουρο,ανεξαρτητα το τι ειμαι και τι πιστευω;Και ποιος σας ειχε δωσει αυτο το δικαιωμα να κρινετε τον αλλον συμφωνα με αυτα που νομιζατε εσεις οτι ειμαστε;Γραφει στο μετωπο καθενος τι ψηφιζει μηπως;Εμεις ποτε δεν διακριναμε τον αλλο συναδελφο!!Εσεις οι Μ.Υπαξκοι απο την αρχη το κανατε!!Μηπως νομιζεις πως απευθυνεσαι σε παιδακια και πουλας αυτα τα φουμαρα;
Προς τον 12 06:18μμ Σεπ.
Λοιπόν τρελλό αγόρι , μάλλον δεν τα υπολόγισες καλά τα πράγματα. Έχουμε & λέμε:
1ον) Είμαι τάξη ΣΜΥ82, αυτό σημαίνει οτι εξήλθα απο την σχολή το 1982 & συγκεκριμένα τον Νοε. Είμαι της τελευταίας τάξης μονοετούς φοίτησης.
Στην Μονάδα πήγα τον Ιουν. του 1983, παραλάβαμε Leo1A4 τον Δεκ. του ίδιου έτους.
2ον) Αν υπηρέτησες σε μια απο τις 2 ΕΜΑ της ΧΧ... ΤΘΤ & συγκεκριμένα στην ..6 ΕΜΑ & είσαι 1η ή 2η σειρά ΟΠΥ, τότε πρέπει να θυμάσαι καλά τα 2 σχολεία, πύργου & σκάφους , που έγιναν & στις 2 ΕΜΑ, όπως θα πρέπει να θυμάσαι & ποιοί σας εκπαιδεύσαν, αν όχι, τότε μάλλον έχεις επιλεκτική μνήμη, πράγμα αρκούντως άσχημο για σένα.Εγώ όταν σας εκπαίδευα ήμουν Μ. Επχίας & σε ίλη αρμάτων έκανα 2 συνεχόμενα χρόνια ως ουλαμαγός ενώ στην συνέχεια όταν πήγα στην Ίλη Δκσεως ασχολήθηκα άλλα 2 χρόνια ως εκπαιδευτής στα ΤΟΜΠ.
3ον) Συμφωνώ ότι οι ΟΠΥ κάνατε πολλές σκοπιές, αυτό όμως δεν το αποφάσισα εγώ, αλλά η διοίκηση της Μονάδος με άνωθεν διαταγές & το γνωρίζεις καλά.
4ον) Το αν έτρωγες ή οχι το φαγητό της υπηρεσίας τους 4 μήνες που σας υποχρέωσαν να μείνετε εντός, είναι δικό σου θέμα & πάλι δεν αποφάσισα εγώ να μείνετε μέσα & να πληρώνετε μάλιστα το φαγητό, που όπως λές, δεν έτρωγες.
5ον)Για να προαχθώ στον βαθμό του Ανθλχου, έπρεπε & πέρασα το σχολείο Δκων Ανθστων, επι 3,5 μήνες, εσύ πέρασες σχολείο ως ΑΠΜΑ & ουλγος αρμάτων επι6 εβδομάδες & αυτό γιατί η αρχική ειδικότητα σου δεν ήταν ΑΠΜΑ, όπως λές αλλά ΟΔΜΑ Ή ΠΑΜΑ, το ξέχασες;
6ον)Πρασινοφρουρό δεν σε αποκάλεσα ΠΟΤΕ εγώ αλλά όπως ανέφερα, το στρατιωτικό κατεστημένο, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Το τι είσαι & τι πιστεύεις δεν με ενδιαφέρει καθόλου, οτι είσαι, είσαι για τον εαυτό σου.
7ον)Αν είχες υπόνοιες οτι κάποιος τσέπωνε τα λεφτά που πλήρωνες για το συσσίτιο σου , όσο έτρωγες μέσα, γιατί δεν το ανέφερες εγγράφως;
Ότι & να ακούσω εδώ, δεν ακυρώνει την εκτίμηση που έχω για το σύνολο των ΕΜΘ Υπαξκων, πλήν ελαχίστων περιπτώσεων που είναι λογικό να υπάρχουν.
ΥΣ: με τόσα που σου είπα & αν όντως έχεις υπηρετήσει στις πιό πάνω Μονάδες, μάλλον θα κατάλαβες & ποιός είμαι.
Όσο για τα ρε που γράφεις διαρκώς, δείχνουν το επίπεδο σου & σου τα επιστρέφω άμεσα.
Οι υπαξιωματικοί από όλες της παραγωγικές σχολές πολεμάτε το θεσμό μας γιατί αν αναβαθμιστούμε εμείς τότε εσείς θα χάσετε το αίσθημα ανωτερότητας που σας διακατέχει .
Το πρόσχημα σας είναι οι σπουδές σας αλλά ποιες σπουδές , έχετε τελειώσει όλοι την βασική εκπαίδευση όπως όλοι μας . όλα αυτά τα χρόνια τεμπελιάζατε γιατί όλα τα βάρη τα είχαν οι ΕΜΘ και τα έχουν ακόμα , οι ΕΜΘ είναι το ποιο αξιόμαχο κομμάτι του στρατεύματος και αυτό θα το καταλάβετε εν καιρώ.
Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να καταργηθείτε ως θεσμός γιατί σε πολύ μεγάλο βαθμό είστε η μεγαλύτερη αποτυχία του στρατού , αν δεν υπήρχατε ως θεσμός το στράτευμα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα , αν κάποιος από εσάς νιώθει ότι αδικείται τότε καλό είναι να προσπαθήσει να γίνει αξιωματικός από σχολή και όχι από τα χρόνια γιατί όπως λέτε και εσείς είναι πολύ άδικο για τους αξιωματικούς να έχουν εσάς ανάμεσά τους , σας θεωρούν αγράμματους , εγώ βέβαια δεν σας θεωρώ αγράμματους αλλά αποτυχία του συστήματος .
Μεγάλε 12 10:58μμ Σεπ. , για να μην σε αποκαλέσω διαφορετικά, αποτυχία του στρατιωτικού συστήματος είσαι εσύ & στο πρόσωπο σου ο θεσμός των ΕΜΘ, όσο για τεμπέληδες ψάξε να τους βρείς ανάμεσα σας, όπως & τους ευθυνόφοβους τύπου: αααααα, εγώ είμαι ΕΜΘ, δεν έχω εκπαιδευτεί στο αντικείμενο, αναθέστε τα καθήκοντα ή την συγκεκριμένη εργασία σε κάποιον μόνιμο.
Τι λές τώρα μεγάλε, σας φάγαμε στην μάπα 25 χρόνια, μια ζωή τα ίδια & τα ίδια, για ποιά βάρη μιλάς; αξιόμαχο κομμάτι; μάλλον πουλάς τρέλλα, μόλις γίνατε ΕΜΘ, όλοι ψαχνόσαστε που θα τρυπώσετε για να λουφάρετε.
Για ψάξε να μάθεις ποιούς θεωρούν αγράμματους οι εκ των ΣΣΕ, ΣΝΔ & ΣΙ;
Να υποβαθμιστούν οι ρεμπεσκέδες από της σχολές υπαξιωματικών για να ηρεμίσει το στράτευμα .
Θα φροντίσω να το θέσω ως λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο στρατός .
Άλλωστε διακρίνεστε για το κόμπλεξ ανωτερότητας μετά το απολυτήριο λυκείου και για το βρόμικο λεξιλόγιο που χρησιμοποιείτε για να σπιλώσετε συναδέλφους , προσπαθείτε με ύβρεις και λεξιλόγιο πεζοδρομίου να δήξετε ότι έχετε ανώτερη εκπαίδευση
Δεν ξέρω αν θα δικαιωθούμε αλλά είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα καταργήσουν της σχολές μόνιμο υπαξιωματικών γιατί τελικά μόνο έτσι θα ηρεμίσει το στράτευμα .
Πιστεύω να το νιώθετε ότι πλέον δεν είστε τίποτα και όταν πάτε να γίνετε αξιωματικοί τότε καραδοκούν οι αξιωματικοί των σχολών και σας βάζουν στη θέση σας.
προς 12 Σεπτεμβρίου 2010 10:58 μ.
χάχανα
μιλάμε βγάζεις πολύ γέλιο.
είσαι φοβερός
πιο είναι το αξιόμαχο κομμάτι των εμέ φωστήρα μου?
η καντίνα η κάδου η κανένα οπλονόμοι
όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω το μόνιμο τροπάριο σας όσον αφορά την ειδικότητα σας είναι:
εγώ δεν ξερώ εμέ είμαι, τι μου λες τώρα, δεν θέλω να μάθω,
θα φύγω σε 5 χρονιά.
φυσικά υπάρχουν και άξιοι εμέ που παρόλο τις δύσκολες συνθήκες αντιμετώπισης των διοικήσεων για αγγαρείες και όχι
για εκπαίδευση έμαθαν είχαν φοβερή θέληση και αξίζουν πολλά.
αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι δεν ήθελαν να ασχοληθούν με το αντικείμενο της ειδικότητας τους .
ξεχνάς ότι προσληφθήκατε σαν ΕΜΘ και πολλοί από σας είστε παιδιά κομματικού σωλήνα.
να αναβαθμιστείτε τι εννοείς κάρτα γραφικών είσαι?????
ρε αφήστε τις βλακείες γιατί μαζί με σας παίρνει η μπάλα και αλλά παιδιά ΕΜΘ που όπως είπα είναι πολύ αξιόλογα.
μερικοί βγάζετε μεγάλο μένος εναντίον των σχολών ΣΜΥ .
ας δίνατε και εσείς αλλά ξέρω ενώ δεν έχετε δώσει σε σχολές
η γνωστή καραμέλα είναι δεν θα μπαίναμε λόγω βύσματος κλπ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
-ΠΡΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2010 4:49 μ.μ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΟ
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ 5 ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΚΠΑ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΜΘ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΦΩΣΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΦΟΥ ΟΣΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ?????????????-
Γραφικέ -συνάδελφε!!!- είσαι κόσμημα για τις Ε.Δ
Έχεις ταλέντο!!! Συνέχισε το έργο σου. Διατάξτε με, είμαι ένας ΕΜΘ
για τον 6:18 μ.μ. που υπηρετησε στο Λιτοχωρο!!!1 χρονο ΣΜΥ με απολυτηριο Γυμνασιου!!!
Για πες μας λοιπον κυριε,μεχρι Υπλολοχαγος τι χρονο διοικησεως γραφεις στα ατομικασου εγγραφα;Ουλαμαγου-Διμηριτη δεν γραφεις;Ακριβως οπως και ο ΕΜΘ Ολυλγος-Διμηριτης!!
Εβγαλες το φοβερο σχολειο Ανθστων της ΣΑΤΘ επι 3 μηνες!!!Χαχαχαχχ σεαδικησανε ρε μεγαλε!!Δκτη μοναδας επρεπε να σε βαζανε τοτε!!
Και επειδη καταλαβα ποιος εισαι ,εχω να πω πως ολοι σε θεωρουσαμε μεγαλο γλυφτη και τσατσο!!
Καραγκιοζάκο 13 09:19 Σεπ.
Μάλλον τα έχεις ψιλομπερδέψει, εσένα σαν ΕΜΘ ουλγο, μπορεί να σου έγραφα στα ατομικά σου έγγραφα καθώς & στις εκθέσεις ικανότητας καθήκοντα ουλγού, αλλά δεν έγραφες χρόνο διοικήσεως ουλγού ποτέ, ψάξτο & πρόσεχε γιατί μετά απο χρόνια, θα απογοητευτείς. Εγώ απο τον βαθμό του Υπλχου, έγραψα κανονικά 2 χρόνια διοίκηση Υπομονάδος, έχοντας το δικαίωμα σύνταξης Εκθέσεων ικανότητας Υπαξκων, μάλλον αυτά δεν τα γνωρίζεις, όσο για τα σχολεία διοικητικών Ανθστών, είναι βασική προυπόθεση για κάποιον να το τελειώσει ώστε να προαχθεί στον βαθμό του Άνθλχου, πές μου τώρα εσύ για ποιά σχολεία πέρασες μεγάλε, σαν προυπόθεση ωστε να προαχθήτε; σχολεία σχηματισμού 2 εβδομάδων, με εκπαιδευτές ανθστές & Αξκούς εκ των Μ. Υπαξκών, που συνήθως, μη δεχόμενοι να εκπαιδευτείτε απο αυτούς, βρίσκατε διάφορα προσχήματα ώστε να την κάνετε;
Μεγάλε, είστε τραγικά ανεπαρκείς επαγγελματικά, μην ξεχνάς οτι οι καλύτεροι απο εσάς το 1990 φύγαν απο τον ΕΣ, γιατί κατάλαβαν προφανώς τι θα επακολουθούσε & μείνατε, σαν σύνολο, γιατί στα σύνολα υπάρχουν & οι εξαιρέσεις, οι μέτριοι , οι μη γνώστες, οι απείθαρχοι, αυτοί που δεν είχατε κανένα μέλλον στον ιδιωτικό τομέα.
Προσωπικά απο την στιγμή που βγήκα απο την ΣΜΥ, ποτέ δεν είχα φιλοδοξία να διοικήσω Μονάδα, όπως λές, απο τα γραφόμενα εδώ όμως καταλαβαίνω οτι κάποιοι απο εσάς μάλλον έχουν τέτοιες φιλοδοξίες, άσχετα αν είστε ανίκανοι, οι πιό πολλοί να διοικήσετε ακόμα & τον εαυτό σας.
Όσον αφορά το αν κατάλαβες ποιός είμαι, μάλλον κάνεις λάθος, γιατί απο κάτι συγκεκριμένο που γράφεις στο προηγούμενο σχόλιο σου, προς εμένα, δεν έχουμε συνυπηρετήσει ποτέ στην ίδια Μονάδα.
Αυτά τα λίγα & σε προτρέπω εσένα & όλους τους Υπαξκους, ασχέτως προελεύσεως, να βγάλετε την ενέργεια σας πάνω στην δουλειά στην Μονάδα & να αφήσετε τις μεταξύ σας έριδες & διαφορές. Τα πάντα είναι γραμμένα, ο πραγματικός σας αντίπαλος αυτή την στιγμή, βρίσκεται εκτός ΕΔ & ήδη το έχετε νιώσει στις καταστάσεις μισθοδοσίας σας.
Άντε γειάαααααααααααααααα
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ???????
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΕΣΤΕ ???????
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ??????
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΣΧΟΛΗ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΜΘ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ??????
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ????????
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΙ ΧΟΛΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΣΤ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΑΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΟΥΝ ?????
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΕΜΘ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΜΘ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΛΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ .
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 13 ΣΕΠ 10:29
ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ POST Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΠΩΣ & ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΧΟΛΗ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΣΣΥ & ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙς & ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ.ΑΝ ΚΑΝΑΤΕ ΩΣ ΕΜΘ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ, ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ ΕΔΩ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ
Εχετε γίνει περίγελος στό νετ
5-10 σούργελα κάνετε κακό και στους υπόλοιπους ΕΜΘ.
Και μετά παραπονιόσασταν γιατί οι διοικήσεις σάς έβλεπαν μέ άλλο μάτι και δεν σάς άφηναν υποτίθεται να εκπαιδευτείτε αλλά σάς έστελναν σε άλλες δουλείες.
Έχετε μπει στο στρατό μετά από πρόσληψη δηλ οι περισσότεροι παιδία κομματικού σωλήνα
Όλοι οι υπόλοιποι έχουν δώσει εξετάσεις και μπήκαν στο στρατό, τις οποίες έχετε και το θράσος να λοιδορείται αλλά εσείς δεν μπορέσατε να κάνετε ούτε αυτό.
Και επειδή είστε και άσχετοι οι περισσότεροι πριν το 93 είχαν απολυτήριο λυκείου το οποίο τόσο πολύ προτάσσεται, το οποίο δεν σημαίνει και τίποτα για μένα πού είμαι απόφοιτος λυκείου και μπήκα πριν το 93.
Είτε το θέλετε είτε όχι προσληφθηκατε σε αντικατάσταση των οπλιτών λόγω μείωσης της θητείας αλλά και πελατειακών σχέσεων όπως γίνεται σε αυτή τη χώρα στο Ελλαδιστάν.
Καμιά διοίκηση στο ΠΝ στο τεχνικό τομέα τουλάχιστον πού γνωρίζω δεν στηρίζετε σε ΕΜΘ. (αυτό μας έλειπε)
Μπήκατε σφήνα στις Ε.Δ από το πουθενά και έχετε και το θράσος χιλίων καρδιναλίων να έχετε και άποψη και για τις σχολές αντί να ανάβετε κανένα κερί στους πολιτικάντηδες πού σας έβαλαν στις Ε.Δ.
Τελικά πού πας ρε Καραμήτρα.
Που πας.
ΠΡΟΣ 13 Σεπτεμβρίου 2010 10:29 π.μ.
ΟΠΑ ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ
ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΝΤΙΝΑΣ??????
ΡΕ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΠΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΗΚΑΝΤΗΔΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΦΗΝΑ ΣΤΙΣ Ε.Δ ΑΠΟ ΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ.
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΣΦΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΟΛΩΝ.
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΑΙ ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΣΤΟ ΝΕΤ.
Διαβαζοντας τα σχολια πολλων συναδελφων,διακρινω ενα μισος απο τη μια κατηγορια υαπξκων προς την αλλη.Και ειδικα οι προερχομενοι απο τις σχολες μονιμων υπαξκων,βλεπω ενα μισος προς τους ΕΜΘ ανευ προηγουμενου!!Μονο αυτοι ειναι ο ικαλοι και ολοι οι ΕΜΘ δεν αξιζουν μια!!Τι ειναι αυτα ρε παιδια;Μας διαβαζουν και οι ασχετοι και σχηματιζουν γνωμη για εμας!!Δεν ειμαστε ολοι εργαζομενοι στο ιδιο αφεντικο;Ειναι κανενας ιδιοκτητης και αφεντικο,και προσπαθει να χειραγωγησει τους υπολοιπους;Τα προβληματα δεν ειναι κοινα;Τι εινα ιαυτο το μισος που βγαζουν οι Μ. υπαξκοι προς τους ΕΜΘ;Εχετε την εντυπωση πως οι ΕΜΘ θελουν τα σας παρου ντα αξιωματα και τους βαθμους σας,Προσωπικα το μονο που θελω ειναι να φυγω σε μερικους μηνες(εχω κανει ηδη το χαρτι της παραιτησης και περιμενω),να φυγω να μη σας βλεπω γιατι σας σιχαθηκα ολους!!Αυτα που εχω περασει,δεν τα εχει περασει κανενας αξκος και μ.υπαξκος!!Αυτα με εκαναν να σιχαθω τη δουλεια που εδινε ψωμι στην οικογενεια μου!!Ευτυχως που το οικονομικο μου προβλημα το ελυσα εκτος στρατου,και τωρα μπορω να φυγω!!Αλλα ελπιζα να φυγω με αναμνησεις καλες και οχι να θυμαμαι τετοιο μισος και εμπαθεια!!
Επειδη εχω δουλεψει και εξω πριν το στρατο,θα προετρεπα τους μ.υπαξκους να σεβονται περισσοτερο τον συναδλεφο,ανεξαρτητα τι βαθμο και τι προελευση εχει!!Παντου υπαρχουν καλοι και κακοι!!Δνε μπορω να διανοηθω τετοια συμπεριφορα απο ,παιδια του Ελ.λαου που δεν δουλεψαν ποτε τους εξω,λογικο μεν μιας και σε μικρη ηλικια μπηκαν σε καποια στρατιωτικη σχολη,,προς ανθρωπους που εχουν και αυτοι τα προβληματα τους και,κατα τη γνωμη μου παντα,εργαζονται σκληρα για να βγαλουν το ψωμι τους!!
Ηθελα να ηξερα τι θα κανετε βρε,αμα σαν αποστρατους σας συναντησει καποιος ΕΜΘ και σας αρχιζει στα φασκελα και στις ροχαλες για την τοσο απαξιωτικη συμπεριφορα σας!!
Δεν εχετε καταλαβει πως η ζωη ειναι μικρη,και τετοιες μικροτητες δεν μας αρμοζουν;
Ηρεμιστε λοιπον,και οι μ.υπαξκοι αλΛα και οι ΕΜΘ!!!Δεν φταινε οι ανθρωποι που καποιοι δικαιολογημενα η οχι μας κοροιδευουν!!Δεν ειναι ολοι οι Αξκοι και οι μ.υπαξκοι το ιδιο,οπως και ολοι οι ΕΜΘ δεν ειναι αυθεντιες!!
Οι καλυτεροι μου φιλοι δεν ειναι ΕΜΘ ,αλλα αξκοι και μ.υπαξκοι!!Παλικαρια που χαρηκα που τους γνωρισα,και παντα θα τους εχω στην καρδια μου!
Αυτα θελω να θυμαμε βρε συναδελφοι,και οχι τους τσακωμους!!Θελω οταν βγαινωψ στην πολη μου για καφε,να λεω ενα γεια με ολους,και οχι με οσους ειναι στην ιδια επαγγελματικη κατηγορια με μενα!!
Σταματηστε τα λοιπον αυτα τα παιχνιδακι,γιατι μονο δηλητηριο σκορπανε στις καρδιες μας!!
Σας ευχαριστω που με ακουσατε
Ενας ΕΜΘ ,που περικενει το απολυτηριο ,και που θα φυγει με το κεφαλι ψηλα!!Οπως μπηκε!!
Κλα βρε αξιωματικαρα του Λιτοχωρου,σε προηγουνεο ποστ σου ελεγες πως εχεις συναργατες ΕΜΘ πολυ καλους και μπλα μπλα μπλα!!Τωρα θεωρεις ολους τους ΕΜΘ ανεπαρκεις;
Ρε σε ξερουμε ποιος εισαι!!Σου ειπα!!Ολοι μα ολοι σε θεωρουσαμε και σε θεωρουμε μεγαλο ρουφιανο!!Και προσεχε μην πεσεις πανω σε κανενα απ οεμας τους παλιους,γιατι την εβαψες με αυτα που λες!!Τωρα δεν περνανε οι ρουφιανιες που εκανες,κα ισε βλεπω σε κανενα νοσοκομειο για τα καλα!!
Μάλλον δεν μπορεί ή δεν θέλει να μου απαντήσει κανένας .
Αφήστε τις αερολογίες και απαντήστε με στοιχεία και ευθέως , πάντα είστε εκτός πραγματικότητας , απαντήστε τέλος πάντων .
Όσο για της κόντρες δεν τις δημιουργούμε εμείς γιατί ποτέ μα ποτέ δεν διεκδικήσαμε αυτό που είστε , το πρόβλημα είναι δικό σας και αντιδράτε με ύβρεις και φτηνές δικαιολογίες , μου δίνετε την εντύπωση ότι μιλάω με παιδιά του δημοτικό σχολίου. Με την φρασεολογία σας μόνο κατωτερότητα δείχνετε και αμαυρώνετε και το θεσμό σας .
Εχετε γίνει περίγελος στό νετ
5-10 σούργελα κάνετε κακό και στους υπόλοιπους ΕΜΘ.
Και μετά παραπονιόσασταν γιατί οι διοικήσεις σάς έβλεπαν μέ άλλο μάτι και δεν σάς άφηναν υποτίθεται να εκπαιδευτείτε αλλά σάς έστελναν σε άλλες δουλείες.
Έχετε μπει στο στρατό μετά από πρόσληψη δηλ οι περισσότεροι παιδία κομματικού σωλήνα
Όλοι οι υπόλοιποι έχουν δώσει εξετάσεις και μπήκαν στο στρατό, τις οποίες έχετε και το θράσος να λοιδορείται αλλά εσείς δεν μπορέσατε να κάνετε ούτε αυτό.
Και επειδή είστε και άσχετοι οι περισσότεροι πριν το 93 είχαν απολυτήριο λυκείου το οποίο τόσο πολύ προτάσσεται, το οποίο δεν σημαίνει και τίποτα για μένα πού είμαι απόφοιτος λυκείου και μπήκα πριν το 93.
Είτε το θέλετε είτε όχι προσληφθηκατε σε αντικατάσταση των οπλιτών λόγω μείωσης της θητείας αλλά και πελατειακών σχέσεων όπως γίνεται σε αυτή τη χώρα στο Ελλαδιστάν.
Καμιά διοίκηση στο ΠΝ στο τεχνικό τομέα τουλάχιστον πού γνωρίζω δεν στηρίζετε σε ΕΜΘ. (αυτό μας έλειπε)
Μπήκατε σφήνα στις Ε.Δ από το πουθενά και έχετε και το θράσος χιλίων καρδιναλίων να έχετε και άποψη και για τις σχολές αντί να ανάβετε κανένα κερί στους πολιτικάντηδες πού σας έβαλαν στις Ε.Δ.
Τελικά πού πας ρε Καραμήτρα.
Που πας.
Πρός τον 12 σεπ. 06:18μμ & 13 Σεπ. 09:19πμ
Λοιπόν π@π@ρ@,επειδή διαβλέπω στα γραφόμενα σου προσωπική επίθεση, παρότι δεν σε ξέρω & σίγουρα δεν με ξέρεις, μπαίνω στον κόπο, δίνοντας σου μάλιστα μεγάλη αξία, πολύ μεγαλύτερη απ' αυτήν που πραγματικά έχεις να σου πώ ότι ποτέ δεν είχα προσωπικά την ανάγκη να γλείψω κανέναν & να γίνω ο τσάτσος κανενός, ξέρεις γιατί; γιατί πάντα οι βαθμολογίες μου ήταν πάνω απο 9, ως υπαξκος & πάνω απο 96, ως αξκός, χωρίς να το επιζητώ με δόλια μέσα & έργα & μάλιστα μου τις ανακοινώναν, οι προιστάμενοι μου & πρίν το 1993, ενώ εσύ για να πάρεις βαθμολογίες πάνω απο 8 το πιό πιθανό είναι να έγλειφες, να σερνώσουν, να κλαψούριζες & να έκανες κωλοτούμπες.
Κοίταξε την μάπα σου στον καθρέφτη & αν σε πιάσει κρίση ειλικρίνιας, θα δείς ποιός είναι ο πραγματικός φλύφτης & τσάτσος.
Εξακολουθείτε να είστε εκτός πραγματικότητας άρα και εκτός θέματος. Δεν μου απάντησε κανένας στης ερωτήσεις ποιο πάνω .
Ειπώθηκαν νέα θέματα περί αξιολόγησης των εμθ στης υπηρεσίες , ένα άλλο θέμα ότι στο ναυτικό κανένας εμθ δεν είναι στο τεχνικό κομμάτι χαχαχαχαχαχαχα
Απαντώ περί αξιολογήσεις
Ένα εμθ αξιολογείτε για την δουλειά του και την υπομονή του στα πολλά χρόνια στο κατεχόμενο βαθμό. Ένας ΣΜΥ κλπ αξιολογείτε για το αραλίκι για της λίγες βάρδιες , είναι πάντα καθαρή η στολή του… επειδή δεν δουλεύει και το ποιο σημαντικό …. δεν κάνουν λάθει , είναι γνωστό σε όλους ότι λάθει κάνουν αυτοί που δουλεύουν.
Όσο για το τεχνικό κομμάτι που αναρωτιέται ο συνάδελφος έχω να πω ότι στο ναυτικό όλες οι ομάδες τεχνιτών αποτελούνται από εμθ .
Είναι βέβαια καιρός και θα γίνει πολύ σύντομα να αναρωτηθεί το ναυτικό που είναι χαμένοι η ΣΜΥΝ , τι θέσεις έχουν , πόσο καράβι κάνουν , πόσες υπηρεσίες κάνουν ??????
Εδώ οφείλω να απολογηθώ στα παιδιά από την ΣΜΥΝ που κάνουν την δουλειά τους σωστά , δεν είναι μικροπρεπείς και είναι πάνω από όλα συνάδελφοι.
Όλα τα παραπάνω αφορούν τους άλλους τους πολλούς .
Μπαααααααααααα, τι βλέπω τώρα; μέχρι & προσωπικές απειλές; παρότι προσπαθώ να μην πέσω στο επίπεδο σου μ@κ@κ@, με τσιγκλάς.
Ρε τενεκέ ξεγάνωτε, αν διάβαζες με προσοχή αυτά που έγραψα, θα έπρεπε να έχεις ήδη καταλάβει οτι δεν καταφέρομαι εναντίον όλων των ΕΜΘ Υπαξκών , αντιθέτως μάλιστα, οταν λέω ότι υπάρχουν μεταξύ των αξιόλογοι άνθρωποι, άριστοι επαγγελματίες με γνώσεις & ήθος & άψογοι οικογενιέρχες, το εννοώ & το πιστεύω. Δυστυχώς όμως υπάρχουν & κάτι τύποι σαν & σένα που με την συμπεριφορά σου & την φρασεολογία σου ακυρώνετε όλους τους υπόλοιπους.
Τώρα ψάξε να βρείς πόσους παλιούς ΕΜΘ των ΤΘ μπορείς να συγκεντρώσεις, που να έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα & αφού λές οτι ξέρεις ποιός είμαι, ελάτε να τα πούμε απο κοντά. Είσουν άκυρος & τελειωμένος πριν κάν μπείς στον ΕΣ. Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου, σου επιστρέφονται όλοι άμεσα & στο πολλαπλάσιο.
παρεπιπτόντως π@π@ρ@ ΕΜΘ των ΤΘ, μήπως σε ενόχλησαν οι αλήθειες που έγραψα στα προηγούμενα σχόλια μου & ενοχλήθηκες απο το γεγονός οτι αποδείχτηκε η ασχετοσύνη σου; Αγαπητοι συνάδελφοι ΕΜΘ ιδού ποιός ρίχνει χολή, ας μην κρυβόμαστε πλέον & το κακό είναι οτι τους λιγοστούς τύπους σαν & αυτόν τον ΕΜΘ δεν τους απομονώσατε απο την αρχή με αποτέλεσμα οι λίγοι φελλοί απλά να επιπλέουν δίπλα σε όλους εσάς.
Φιλε αξκε,εισαι προκλητικοτατος απο οτι διαβαζω!!Καλα κανει και στα χωνει ο συναδελφος!!Δεν ρωτησε κανενας ΕΣΕΝΑ για το αν οι ΕΜΘ θα τυχουν καποιας καλυτερης βαθμολογικης εξελιξης!!Αυτο ειναι θεμα αλλωνων και οι ΕΜΘ σε αυτους απευθυνονται!!Οταν ρωτησουν εσενα,που εισαι ο τελευταιος τροχος της αμαξης,τοτε απαντας!!Οπως λες εισαι πλεον συνταξιουχος!!Αραξε λοιπον και φαε τη συνταξη σου,φαε τα μερισματα ,που χαριν στους ΕΜΘ και στους ΕΠΟΠ υπαρχουν ακομα και μην ανακατευεσαι.Απο οτι καταλαβαινω ,ομως για να ανακατευεσαι κα ινα πεταγεσαι σαν την σφοινοπ....α τωρα που εισαι αποστρατος,φαντασου τι εκανες οταν ησουν εν ενεργεια!!Μαλλον εχουν δικιο αυτοι πο υσε αποκαλουν ρουφιανο!!Ειναι να μη το εχεις στο αιμα σου!!Αμα εχεις μεγαλωσει με τη ρουφιανια,αυτη θα σε ακολουθει ως το θανατο σου!!Κοιτα λοιπον να τα κοψεις αυτα,και ασε τι κανουν και τι ζητανε οι ΕΜΘ!!Εσυ καλως η κακως τελειωσες για τον στρατο!!Πηγαινε σε κανενα καφενειο και πες τις ιστοριες που λες,μιας και αν τα λες σε συναδελφους δεν σε πιστευει κανενανς,διοτι ολοι γνωριζουν τι γινεται!!!
Αντε και καλη συνταξη!!Και κοιτα,να ξερεις πως ο θεος τιμωρει!!Την κακια και τη χολη που ριχνεις σιγουρα θα την εισπραξεις εσυ η καποιο μελος της οικογενειας σου!!!Δεν ξεφευγεις απ οτον δημιουργο,οσα αστερια και να εχεις !!Ισως σε εχει τιμωρησει ηδη ,εσενα η την οικογενεια σου ,για την κακια σου.Κοιταλ οιπον να ηρεμησεις και να αλαξεις χαραχτηρα γιατι οπως σε διαβαζουμε,πρεπει να εισαι πολυ δυστυχης!!
λοιπόν φίλε μου, σε αποκαλώ φίλο γιατί έτσι με απεκάλεσες & εσύ έστω & τυπικά, στο πρώτο μου post εδώ, ήθελα απλά να να υπενθυμίσω στους ΕΜΘ Υπαξκούς πολλά κακώς κείμενα του θεσμού τα οποία δυστυχώς δεν κάνατε τίποτε, τουλάχιστον στην αρχή του ώστε να διορθωθούν & να μην υπάρχουν τώρα αυτές οι τραγελαφικές καταστάσεις. Αν διαβάσεις όλα μου τα posts με καθαρό μυαλό θα διαπιστώσεις οτι σε καμμία περίπτωση δεν είμαι κατά του θεσμού & ειδικά των ανθρώπων του, μάλιστα έχω κατηγορηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις, απο Μ. Υπαξκούς & Αξκους προερχομένους, οτι υποστηρίζω σε πολλά θέματα τους ΕΜΘ.
Ερωτώ λοιπόν:
1ον) με τι απ' όλα όσα έχω γράψει προκαλώ εσένα & τον οποιοδήποτε ΕΜΘ Υπαξκό
2ον) σε πιό σημείο των γραφομένων μου ρίχνω χολή & κακία κατά των ΕΜΘ Υπαξκών στο σύνολο τους
3ον) συμφωνείς ή όχι με την φρασεολογία του απερίγραπτου, κατ' εμέ, πλήν συναδέλφου ΕΜΘ;
Οσο για τα μερίσματα που λές παλληκάρι μου, δεν τα πέρνω χάριν στους ΕΜΘ & τους ΕΠΟΠ όπως λές, τα παίρνω, για όσο καιρό ακόμα θα τα δίνουν στους αποστράτους, γιατί είναι & δικά μου λεφτά, που μου τα κρατούσαν όλα αυτά τα χρόνια & συνεχίζουν σε πληροφορώ να με κρατούν. Όσον αφορά την ενασχόληση με τον χώρο των ΕΕΔ γενικά & του ΕΣ ειδικότερα, μετά απο όλα αυτά τα χρόνια υπηρεσίας & επειδή στο στρτό δεν πήγα για βιοποριστικούς λόγους αλλά γιατί το ήθελα & μου άρεσε, θα συνεχίσω να ασχολούμε όσο φυσικά μπορώ & μου επιτρέπεται.
Άντε τώρα άντε…… εσύ τελείωσες το στρατιωτικό σου , πήγαινε στο καφενείο να παίξεις μπιρίμπα παππού , ασχολήσου με το λάφκα και να παίρνεις τα φάρμακα σου κατά της πίεσης για να προλάβεις να χαρείς την ζωή σου , άσε όλα αυτά που γίνονται στους εν ενεργεία , ξέρουμε εμείς πώς να διορθώσουμε τα ερείπια που άφησες πίσω σου
11 Σεπτεμβρίου 2010 10:03 μ.μ.
"Ένας αδικημένος ΕΜΘ."
ΦΙΛΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η (ΠΙΚΡΗ) ΑΛΗΘΕΙΑ.ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΠΙΝΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΠΥ ΠΡΟ 93 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΤΕΝΕΚΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΣΑΝ ΑΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΑΥΤΩΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ 1940 ΠΟΥ ΔΙΕΘΕΤΕ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΣΕ Α/Τ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΦΡΕΓΑΤΑΣ ΜΕ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΣ.
ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Α.Ε.Ι.,ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΑΝΙ ΑΝΤΧΟΣ Ε.Α.
Προς 13 Σεπ. 05:48μμ
Δεν βλέπω να απαντάς στις ερωτήσεις που έκανα στο τελευταίο μου post & αν είσαι ο ίδιος που πόσταρε & σαν 13 Σεπ. 07:21μμ, τότε σε αφήνω ασχολίαστο, όσο για την ικανότητα σου να ψυχολογείς ανθρώπους, μάλλον είσαι πολύ βαθιά νυχτομένος, είμαι πανευτυχής, διότι φεύγοντας απο τον ΕΣ στα 45 μου, είμαι με την οικογένεια μου ενωμένη, όλοι υγιείς, σωματικά & ψυχικά, αρτιμελείς, χωρίς προβλήματα, απλά σκέφτομαι τωρα το πως θα είστε όλοι εσείς όταν θα αποφασίσετε & μπορείτε φυσικά να φύγετε, σας εύχομε πάντως τα καλύτερα .
ΤΕΛΟΣ
ΠΡΟΣ 13 Σεπτεμβρίου 2010 3:09 μ.μ.
Είπα:
Καμιά διοίκηση στο ΠΝ στο τεχνικό τομέα τουλάχιστον πού γνωρίζω δεν ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ σε ΕΜΘ. (αυτό μας έλειπε)
Και εσύ απάντησες:
Ειπώθηκαν νέα θέματα περί αξιολόγησης των εμθ στης υπηρεσίες , ένα άλλο θέμα ότι στο ναυτικό κανένας εμθ δεν ΕΙΝΑΙ στο τεχνικό κομμάτι χαχαχαχαχαχαχα
Ούτε τα αυτονόητα δεν μπορείς να καταλάβεις ???
Έχει καμιά σχέση το στηρίζεται με το είναι????
Και τα παράθυρα μέσα στα συνεργεία ΕΙΝΑΙ δεν τα στέλνω για σοβαρές βλάβες.
Άλλωστε για αυτό κάθε χρόνο από ΔΝΕ ζητάμε άτομα με μετεκπαίδευση στο εξωτερικό στα συνεργεία ΗΝ
Αυτό δεν έχει καμία μομφή εναντίον των ΕΜΘ όπως πολλοί θα προτρέξετε να πείτε.
Απλά το ΠΝ στέλνει για μετεκπαίδευση κάθε χρόνο στο εξωτερικό υπαξιωματικούς από ΣΜΥΝ και επειδή μιλάμε για βλάβες σοβαρές και
το πλοίο δεν μπορεί να φύγει η έχει βλάβη εν πλω και εφόσον δεν μπορεί να αποκατασταθεί από προσωπικό πλοίου η τελευταία λύση
είναι το συνεργείο και για αυτό πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι.
κουκουρούκου
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΜΘ ΤΘ, ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΟΣ ΑΞΚΟΥ ΣΑΣ, ΚΑΤΑΡΧΙΝ ΝΑ ΠΩ , ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΝΩ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ & ΠΕΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ & ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΟΡΟΠΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΩ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΆΠΟΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ & ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ & ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ & ΟΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ & ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ, ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ & ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΒΟΥΤΗΞΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ & ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ & ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ.
ΕΜΘ ΑΛΧΙΑΣ ΜΧ, ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ & ΣΥΝΤΟΜΑ, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ, ΠΟΛΙΤΗΣ
Δημοσίευση σχολίου