Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Ποιος είμαι....

Είμαι αυτός που στα 18 με πανελλήνιες διάλεξα και μπήκα σε μια από τις στρατιωτικές σχολές.

Είμαι αυτός που τελείωσα τις σπουδές μου στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα.
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από τη σχολή πήρα πρώτο μισθό 800 μεικτά.
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω στρατιώτες παιδία στην ίδια ηλικία με μένα και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Είμαι αυτός που στα 22 έριχνα με πυροβόλο έκανα πτώση με αλεξίπτωτο ,έκανα κατάδυση, οδηγούσα άρμα ελικόπτερο φρεγάτα τζετ και πάλι ήμουν υπεύθυνος και για άλλους εκτός από εμένα.

Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια όπου γης και πατρίς.
Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δε ζήτησε αύξηση.
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει.
Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρκίνο καρδιά και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά ,με κατηγορείς.

Είμαι αυτός που ήμουνα μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα και πάλι με έβριζες.
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε εμένα έριξες το φταιξιμο,γιατι εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω καθώς δεν ήμουν πολιτικός.
Είμαι αυτός που τραβάει 8g και διαλύει μέση και αυχενα,που πέφτει από τα 1200 ποδιά και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα, που ανεβαίνει στα 12.000 ποδιά για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει να πετάει ,που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο αρμα,που καταδύεται σε ένα κομμάτι σιδερό στα 800 πόδια, που ταξιδευει με φουρτουνα σε ολο το Αιγαιο.
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες.
Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν από το μισθό και με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα αλλά με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο για την ασφάλιση μου.

Είμαι αυτός που πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές για να του πουν ότι το ταμείο του δεν έχει λεφτά.
Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο.
Είμαι αυτός που βρίζεις και λες καραβάνα, που μου χρεώνεις ακόμα τη χούντα μετά από 43 χρόνια, που δεν με θες αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς. Σε αεροδιακομιδη ,φωτιά ,θεομηνία η πόλεμο.
Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μια δουλεία που δεν υπάρχει όμοια της.
Είμαι αυτός που πάντα έκοβες και δεν με ρώταγες.

Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον "φίλο" προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις.
Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως "καραβάνας" "βολεψακιας" "κηφήνας" και εγώ δεν σου απαντώ.
Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος δεν διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος άρα δεν έχω περιθώρια για λάθη.

Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δις για εξοπλισμούς αλλά εγώ δουλεύω σε άθλιες συνθήκες και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό.
Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδία του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρεις και λίγο μετακινήσεων.

Είμαι αυτός που φοράει τη σημαία του με περηφάνια στο μπράτσο και τη σηκώνει σε μέρη μακρινά για να μπορείς εσύ να πας για μπάνιο και διακοπές ,και εσύ της βάζεις φωτιά και την πατάς.
Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι'αυτο σου δίνω τα καλύτερα μου χρόνια και τη ζωή μου ακόμα.

Είμαι μανά, πατέρας, γιος, κόρη, αδερφός, αδερφή σου.
Αυτός είμαι.
ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Ότι και αν λες εσύ.....
Για αυτούς που χάθηκαν και αυτούς που φυλάνε τις Θερμοπύλες

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μας συγκίνησες. Και εγώ είμαι αυτός που μου σακάτεψες τα καλύτερα μου χρόνια επειδή σε πίστεψα. Δεν ήξερες ότι ο Τσοχατζοπουλος τα παίρνει; από τις προμήθειες των εξοπλισμών; Τότε τί έκανες; Συμφωνούσες μη τυχόν και σε αποστρατεύσουν; Το ίδιο θα κάνεις και στη μάχη. θα αφήσεις τους άλλους, τους παλαβούς, να βγάλουν το φίδι από την τρύπα μη τυχόν και χάσεις την ζωή σου αφού φοβήθηκες για την καριέρα σου.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι επίσης αυτός που σου ανάθεσαν και αναθέτουν καθήκοντα λαμβάνοντας υπόψη τους το βαθμό σου, τη θέση σου στη Διοικητική αλυσίδα, και την επαγγελματική σου κατάρτιση.
Ουδέποτε σκέφθηκε κανείς την ΗΛΙΚΙΑ σου.
Πολλές φορές μάλιστα σου ανάθεσαν καθήκοντα πέραν αυτών που αναλογούν στο βαθμό σου κι εσύ τα ανέλαβες με περηφάνεια, αφήνοντας στην άκρη τα νιάτα σου ή την οικογένειά σου !
Κι όλα αυτά τα έκαμες όταν, κάποιοι άλλοι ήξεραν μόνον το "μαμά φαΐ - μπαμπά λεφτά" !

Ανώνυμος είπε...

εισαι αυτος που κανει τη λιγοτερο παραγωγικη δουλεια....

εισαι αυτος που εκπαιδευεται πως θα σκοτωσει...

εισαι αυτος που δεν προσφερει τιποτα στο κοινωνικο συνολο...

εισαι αυτος που απαγορευεται να κριτικαρει να διαμαρτυρηθει, να μιλησει... γιατι απλα ετσι ειναι...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΙ ΤΥΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ. ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ... ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΕΣΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ???? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΕΓΩ ΦΙΑ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ? ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ? ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ??? ΟΤΑΝ ΔΕ ΣΕ ¨¨ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ¨ ΛΟΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ??? ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Π-----ΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΜΕ ΜΑΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ....

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΓΟΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΟΤΟΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ) ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΡΙΣΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΥΣΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΥΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΒΑΖΟΥΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ???
ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

Κι επειδή κάποιος γράφει, προφανώς χιουμοριστικά ότι, δεν προσφέρεις τίποτε στο κοινωνικό σύνολο, σκέφθηκα να το θίξω λιγουλάκι αυτό, διότι υπάρχουν τόσοι μα τόσοι πολλοί άνθρωποι που μάλλον δεν έχουν καταλάβει.....
Ας το πούμε απλά λοιπόν.
Είσαι το "συρματόπλεγμα", είσαι ο ενεργός φράκτης γύρω-γύρω από πάνω κι απ' έξω από το όμορφο σπίτι μας.
Είσαι στη γη , στον αέρα και στη θάλασσα.
Πάντα στην άκρη και παραπεταμένος....αλλά εκεί είναι η δουλειά σου !
Μόνον αν υπάρχεις εσύ, μπορούν όλοι να οικοδομούν με ασφάλεια μέσα από το φράκτη.
Κι όσο καλύτερος είσαι εσύ , τόσο περισσότερο δεν θα έχουν τίποτε να φοβηθούν αυτοί που δημιουργούν μέσα από το φράκτη.
Κι όσο πιο καλός είναι ο φράκτης, τόσο πιο καλά για τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας.
Αλοίμονο αν ξεχάσουμε το φράκτη και πέσουμε με τα μούτρα στη δουλειά και φτιάχνουμε και χτίζουμε παλάτια , τα οποία σήμερα - αύριο ή μεθαύριο θα έρθουν κάποιοι και θα τα πάρουν .....
ΝΑΙ θα μας τα πάρουν !
Επειδή δεν δώσαμε σημασία στο φράκτη...
Επειδή τον αφήσαμε και σκούριασε.
Επειδή τον κλωτσήσαμε και γελάγαμε εις βάρος του καθώς γκρεμιζόταν.
Επειδή υποβαμίσαμε την σημασία του κι ασχοληθήκαμε μόνον με την ανάπτυξη μέσα από το φράκτη.

Ανώνυμος είπε...

Tο θέμα δεν είναι εμείς και σεις, και σίγουρα δεν είσαι συνάδελφος, απόδειξη: 1ον στις ειδικές δυνάμεις δεν πληρώνονται 800 μικτά, 2ον δεν βρίζουν αλλά μιλούν με επιχειρήματα και 3ον δεν είναι επιχείρημα εμείς στις ειδικές δυνάμεις επειδή όλοι ξέρουμε τουλάχιστον για τα στελέχη πως επιλέγονται για να πάνε. Όλοι όσοι υπηρετούν σε πεζικό και τεθωρακισμένα είναι σε χειρότερη μοίρα από τις ειδικές δυνάμεις, κανείς τους δεν έγινε ποτέ αρχηγός και έχουν εκπαίδευση ανάλογη. Και ένα τελευταίο πως γίνετε να υπηρετείς στις ειδικές δυνάμεις και ταυτόχρονα να μπορείς να έχεις χρόνο να διαβάζεις και να τελειώνεις την νομική ενώ εμένα δεν με αφήνουν οι υποχρεώσεις γιατί έτυχα σε διοικητή και σε μονάδα με πολλά καθήκοντα και συνεχείς αναγνωρίσεις συντηρήσεις έργων και κλπ Δέχομαι το τελευταίο που λες: να πληρώνεσαι για ότι προσφέρεις και όχι επειδή φοράμε όλοι στολή να κερδίζουν και να χρησιμοποιούν εις βάρος των κορόιδων όλοι. Αν με θέλει η υπηρεσία 24 ώρες θα πληρώσει αν όχι όχι. Αν δεν με θέλει να έχουν όλοι ένα πτυχίο και όχι αυτοί που έτυχε να είναι μια ζωή σε πρωτεύουσες. Βγαίνοντας από την σχολή να είναι όλοι με πτυχίο και όχι όμηροι του Τσοχατζόπουλου και του Βενιζέλου (βλέπε ομιλία στη βουλή)

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 16 Ιουλίου 2010 12:00 μ.μ.
ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙΣ ΓΛΥΦΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ -ΜΑΥΡΟΓΥΑΛΟΥΡΟΥΣ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ-ΡΕΜΟΥΛΕΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΤΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ
ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΜΩΣ
ΑΦΗΣΑΝ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΤΙ ΤΥΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ψυχραιμία παιδιά!
Δεν έχει νόημα να ευλογάτε τα γένια σας.
Παραβιάζετε ανοιχτές πόρτες.
Ο Ελληνικός λαός έχει απαντήσει στο ερώτημα για τη προσφορά και την αξιοπιστία των ΕΔ.
Σε δημοσκοπήσεις και κυρίως
εμπράκτως!
Όσες φορές χρειάστηκε ακόμη και στην προδοσία της Κύπρου το απέδειξε.
Απλοί άνθρωποι του λαού πολέμησαν με αυτοθυσία σαν στρατιώτες ή έφεδροι αξιωματικοί δίπλα στους μόνιμους στρατιωτικούς.
Αλλά και σήμερα "στα δύσκολα" το βλέπετε στα μάτια των στρατιωτών σας.
Κανένα κόμμα στη βουλή δεν τολμά να υποστηρίξει κατ οιονδήποτε τρόπο υποβάθμιση της άμυνας της χώρας.
Αν το κάμει ο ίδιος ο λαός θα το εξαφανίσει από την πολιτική κονίστρα.
Όποιος θέλει (Θεσμός ή υπεύθυνος παράγοντας της πολιτείας) ας το τολμήσει...
Αν δεν χρειάζεται ο στρατός ας τον καταργήσουν.
Χάρη νομίζετε μας κάνουν;
Ιδού η Ρόδος. Ας δούμε και το πήδημα.
"Τι χρείαν εχωμεν μαρτύρων";
Εξαιρέσεις διαφορετικές απόψεις κλπ υπάρχουν απλα για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Δυστυχώς, στην μέχρι σήμερα ιστορική εξέλιξη των κοινωνιών δεν έχει αποδειχθεί ότι κάποιο κράτος ή λαός μπορεί να επιβιώσει χωρίς άμυνα.
Και άμυνα θα πει στρατός...
Ακόμη και οι αναρχικοί στον Ισπανικό Εμφύλιο είχαν ...οργανώσει στρατό και μάλιστα με ...ενσυνείδητη πειθαρχία.
Το ίδιο και ο αναρχικός Νέστορας Μάχνο στη Ουκρανία.
Και ο Λέοντας Τρότσκι
Τα άλλα είναι παραμύθια...
Το "επάγγελμα" του "στρατιώτη" ιστορικά είναι ίσως το αρχαιότερο μετά ..."το αρχαιότερο επάγγελμα"
Και τα δυο κοινωνικά χρήσιμα για διαφορετικούς λόγους και σίγουρα πιο τίμια και πιο ειλικρινή από το επάγγελμα του κερδοσκόπου,του ραντιέρη, του δημοσιογράφου, του πολιτικού, του βιομηχάνου,του τραπεζίτη, του παρατρεχάμενου, του αεριτζή, του εφοπλιστή, του σύμβουλου, του παράγοντα, του δικηγόρου,του αυλικού, του γιάπη, του σταρ και άλλων χαμερπών υποκειμένων που πλην ελαχίστων εξαιρέσεων συναγωνίζονται στη λεηλασία των κόπων του ελληνικού λαού.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ??????

Ανώνυμος είπε...

Το να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για το ποιος έχει υπηρετήσει που, ποιος έχει προσφέρει πιο πολλά, ποιος είναι ειδικοδυναμίτης κλπ, μόνο κακό μας κάνει. Δεν το βλέπεται ότι θέλουν να εφαρμόσουν το "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ"? Τα προβλήματα μας είναι κοινά, είτε είσαι στον ΣΞ, στο ΠΝ, στην ΠΑ. Πρέπει όλοι μαζί, ως ενιαίο εργατικό τμήμα (διότι είμαστε εργαζόμενοι) να τα αντιμετωπισουμε, όπως και αυτούς που μας τα δημιουργούν.
Ας κάνουμε λοιπόν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μια αρχή, ζητώντας μετά στο τέλος κάθε μήνα να μας καταβάλλονται οι υπερωρίες λόγω υπηρεσιών.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ! ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ?
Ξυπνήστε....όλοι μαζι μπορούμε, θέλουν να μας διχάσουν.
Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΑ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ ΜΑΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΗΣΥΧΟΙ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ,ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΙΓΑ, ΚΑΘΙΖΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΑΣ…! ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟ...ΑΣ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ..! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Π Ο Τ Ε ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΠΟΣΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ!! ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΛΕΙΨΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ Η ΝΟΜΑΡΧΗ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗ Η ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΒΟΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ… ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΑ 13000 ΠΟΔΙΑ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΙ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Κ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ…ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΤΑΩ Κ ΘΑ ΒΟΥΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΣΥ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ Κ ΘΑ ΙΚΕΤΕΥΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ…ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΕΣΥ Κ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΤΗΘΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΡΔΙΑ ΠΙΣΤΗ Κ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ {ἔσσεται ἦμαρ}…!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ μην πέφτετε στην παγίδα που τόσο έντεχνα έχουν στήσει κάποιοι. Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα και σε κανέναν. Ο καθένας μας ξέρει πολύ καλά τι αξίζει. Ακόμη και ο τυπάκος που μας λοιδωρεί μέσα του ξέρει την αλήθεια. Για μας θα εξακολουθεί να υπάρχει η Πατρίδα ακόμη κι άν μας τα πάρουν όλα. Εμείς θα εξακολουθούμε να δακρύζουμε βλέποντας τη Σημαία ή ψάλλοντας τον Εθνικό Υμνο. Ισως κάποτε το καταλάβουν και εκείνοι που την υπηρετούν - γιατί η Πατρίδα το ξέρει. - ΥΓ

Ανώνυμος είπε...

@ 16 Ιουλίου 2010 12:00 μ.μ.
Είσαι απλά ανύπαρκτος.

Ανώνυμος είπε...

κοροιδευοσαστε μεταξυ σας..?

τι ποσοστο απο εσας που μπαινει στισ στρατιωτικες σχολες το κανει διοτι θελει να υπηρετησει την πατριδα και οχι για να επαγγελματικη αποκατασταση..?

ολοι εσεις που γραφετε εδω για τα κατορθωματα σας γιατι το κανετε...?

τελειοφοιτος ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι και 12 μηνες ημουν υποχρεωμενος να υπακουω ατομα σαν κι εσας.. αντε για να σας φυγει η περιεργια...παραγωγικοι...

"εισαι αυτος που απαγορευεται να κριτικαρει να διαμαρτυρηθει, να μιλησει... γιατι απλα ετσι ειναι..."

αυτο θα το σχολιασει κανενας...?

Ανώνυμος είπε...

"τελειοφοιτος ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι και 12 μηνες ημουν υποχρεωμενος να υπακουω ατομα σαν κι εσας"..
Εισαι Η/Υ μπραβο λεβέντη μου!
Μπράβο και στον πατέρα σου που τα πλήρωσε!
Εχω πληρώσει και εγώ ακριβώς για τα ίδια πράγματα...
Τώρα που υπακους άραγε;
Στην εταιρεία;
Σε ποιούς;
Με ποιούς ορους;
Μηπως σε εκμετλλεύονται;
Οχι;
Για τους γυρω σου τι γνώμη εχεις;
Την κοινωνία μας;
Παμε καλά;
Εχουμε ελευθερία;
Κοινωνικη δικαιοσυνη;
Κράτος πρόνοιας;
Πότε θα πάρεις άραγε σύνταξη;
Αραγε έχεις δικαίωμα κριτικής για τις συνθήκες δουλειάς σου;
Διαμαρτύρεσαι για το ωράριο εργασίας σου;
Πως μιλάς στο αφεντικο;
Εισαι ελεύθερος επαγγελαμτίας;
Πως τα βλέπεις;
Μπλοκάκι;
ΙΚΑ;
ΤΕΒΕ;
Εξωτερικό;
Για δουλειά
Μεταπτυχιακο;
Κιάλα λεφτά;
Πάλι ο μπαμπας;
Εχεις λύσει τα εργασιακά επαγγελματικά σου προβλήματα και τωρα θέλεις να ... λύσεις και τα δικά μας.
Φουκαρά μου στο ίδιο καζάνι βράζουμε!
Απλά δεν το έχεις ακόμα καταλάβει...
Αστα να πανε...
Νασαι παντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί συνάδελφοι...κατάλαβα ποιος είναι ο αγαπητός ηλεκτρολόγος μηχανικός.
Είναι αυτός που παρακαλούσε και έλεγε: "Σας παρακαλώ κ. Λοχαγέ, μη με τιμωρήσετε που δεν έστρωσα το κρεβάτι μου. Στο σπίτι, η μαμά μου το έκανε.
Σας παρακαλώ, μη με στείλετε να καθαρίσω το θάλαμο στον οποίο κοιμάμε. Στο σπίτι, η μαμά μου το έκανε.
Σας παρακαλώ, δώστε μου 4 μέρες άδεια να πάω να δώ τη μαμά μου να μου πλύνει κανα ρούχο, γιατί στο σπίτι, η μαμά μου το έκανε."
GET A LIFE DUDE!

Ανώνυμος είπε...

Γιατι δεν απαντατε; Τι ποσοστο απο εσας μπαινει στις στρατιωτικες σχολες μονο και μονο για να καβατζωθει;
Ενας αντισυνταγματαρχης μας ειχε πει οτι το μονο που χρειαζεσαι για να διοικησεις τον Ε.Σ. ειναι να διαθετεις κοινο νου. Απο τα παραπανω σχολια καταλαβαινω οτι μαλλον ηταν υπερβολικος.
Απο τη μικρη εμπειρια που ειχα στο στρατο μονο ενα απειροελαχιστο ποσοστο απο εσας πιστευει σε ιδανικα. Ολοι οι υπολοιποι ειστε απλοι δημοσιοι υπαλληλοι.
ΠΑραδεχτειτε το...Καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ: Τους χαμένους που σχολιάζουν αρνητικά.

Συμπληρώστε "Είμαι αυτός που κάτι προδοτόμ**να σας και εσάς θα σας γ***σει μέχρι να πέιτε τον Δεσπότη Παναγιώτη"

Ανώνυμος είπε...

Όσοι μπήκαν σε Στρατιωτικές σχολές μόνο και μόνο για επαγγελματική αποκατάσταση δεν την τελείωσαν ποτέ! Και κάτι άλλο ο μύθος με τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα ας σταματήσει όλοι στην Ελλαδίτσα κρατικοδίαιτοι είναι ποιά εταιρεία δεν ζει άμεσα ή έμμεσα από το κράτος (κατασκευαστικές , λογισμικού, Ιατρικά μηχανήματα, κινητής τηλεφωνίας κλπ)!! Οι περισσότεροι Αξιωματικοί των ΕΔ φίλε παραγωγικέ μηχανικέ έχουν κάνει και μεταπτυχιακά (Msc , Phd) και σχεδόν κάθε εξάμηνο αξιολογούνται για τον Επαγγελματισμό τους και για τις ικανότητές τους - που αλλού υπάρχει αυτό σαν θεσμός!!! Τέλος πόσους ξέρεις που σε ηλικία 18 ετών θέλουν να κάνουν μια δουλειά που σε πάρα πολλές περιπτώσεις ο βαθμός επικινδυνότητας είναι πολύ μεγάλος (κοστίζει και την ίδια την ζωή. Α ναι το ξέχασα για να βολευτεί το κάνει); Όχι δεν είμαστε Σπαρτιάτες (τους θαυμάζουμε και θέλουμε να γίνουμε σαν και αυτούς πολλοί από μας το έχουν πετύχει) έχουμε πιστεύω και ιδανικά όπως πάρα πολλοί Έλληνες οι οποίοι δεν έχουν πέσει στην παγίδα της Εποχής να βρίζουμε και να μισούμε τους άλλους μισούς Έλληνες (δημόσιοι – Ιδιωτικοί υπάλληλοι ).