Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΑΔΟΥΛΩΤΕΣ ΨΥΧΕΣ

Αφήστε τις ψυχές των αεροπόρων μας… αδούλωτες!... και μακριά από τη… μιζέρια.

Ακόμη και εάν ένα μικρό μέρος, από αυτά που έχουν γραφτεί για τη χειραγώγηση του ΓΕΑ και το ρόλο του Διευθυντή του κ. Βενιζέλου, αποδειχτεί αληθές και αντικειμενικό, τότε οι εξελίξεις που προδιαγράφονται για τη Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) θα πρέπει να ανησυχήσουν όλους μας, και ιδιαίτερα αυτούς που έχουν τη πολιτική και την επιχειρησιακή ευθύνη για την εθνική μας άμυνα. Ουσιαστικά, θα έπρεπε να αρχίσουν να χάνουν τον ύπνο τους, για τους παρακάτω αυτονόητους λόγους:

- Θα ήταν άραγε δυνατό, ένα τόσο ευαίσθητο και αποτρεπτικό όπλο, να είναι πράγματι αποτελεσματικό, στα χέρια μιας φυσικής ηγεσίας που χειραγωγείται και συμβιβάζεται (εάν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο), υποθηκεύοντας ακόμη και θέματα ή τομείς με επιχειρησιακές προεκτάσεις και επιπτώσεις;

- Θα ήταν άραγε δυνατό, μια ηγεσία με τέτοιες αδυναμίες (εάν αυτές υφίστανται) να ασκήσει ουσιαστική διοίκηση και έλεγχο αεροπορικών επιχειρήσεων, εάν η επιλογή και η διατήρησή της βασιζόταν σε παραμέτρους υποταγής ή/και συναλλαγής, και όχι σε αυστηρά αξιοκρατικά και επιχειρησιακά κριτήρια;

- Θα ήταν ποτέ δυνατό, μια ηγεσία που αμφισβητείται (εάν αμφισβητείται αντικειμενικά), να παραδειγματίσει, να εμπνεύσει και να δώσει όραμα στους μαχητές αεροπόρους που καθημερινά ιδρώνουν στη γραμμή πτήσεων, ρισκάροντας τη ζωή τους και ενίοτε ματώνοντας, εκφράζοντας δυναμικά την παρουσία τους στις εσχατιές του Αιγαίου;

Και εάν πράγματι ισχύουν όλα αυτά που ακούγονται και γράφονται, ως πότε θα είναι δυνατό να ζητάμε από αυτούς τους μαχητές των αιθέρων, να είναι προσηλωμένοι στο καθήκον και στους όρκους τους, μακριά από βιοποριστικές και δημοσιοϋπαλληλικές αντιλήψεις, εάν η ηγεσία τους αδιαφορεί για το ηθικό τους και την επίλυση των προβλημάτων τους;
Ως πότε θα τους ζητάμε να κλείνουν τα αυτιά τους στις σειρήνες της συναλλαγής και των ηθικών συμβιβασμών και να διατηρούν το πνεύμα της προσφοράς και του καθήκοντος χωρίς ανταλλάγματα;
Ως πότε θα τους ζητάμε να παραμένουν αποστασιοποιημένοι μπροστά στα φαινόμενα αναξιοκρατίας, που καθημερινά εξελίσσονται δίπλα τους και τους επηρεάζουν βάναυσα και προκλητικά; Μήπως έχουμε αγγίξει επικίνδυνα τα όρια της ανοχής και της αντοχής τους; Μήπως τους ζητάμε ένα ανυστερόβουλο πατριωτισμό, που η ηγεσία τους δεν επιδεικνύει στο βαθμό που θα έπρεπε και θα έπειθε;


Πραγματικά, για όσους γνωρίζουν, δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο και πιο επικίνδυνο από το να απογοητεύσουμε και να «προσγειώσουμε» στη μιζέρια αυτούς τους υπέροχους νέους, τους μαχητές του Αιγαίου και τους υπερασπιστές της τιμής μας. 

Εάν με τα λάθη μας, καταφέρουμε να τους κάνουμε βιοποριστές (όπως πολύ άδικα και εσφαλμένα τους χαρακτήρισε ο κ. ΥΕΘΑ πριν από μερικές εβδομάδες) και επαγγελματίες με την πονηρή έννοια του όρου, τότε θα μπούμε σε ένα δρόμο χωρίς εύκολη επιστροφή. Γιατί θα υποθηκεύσουμε και θα πληγώσουμε την αποτελεσματικότητα της αεροπορικής μας ισχύος, που σήμερα είναι τόσο απαραίτητη για την τιμή και την αξιοπρέπεια του ελληνικού λαού.

Ιδού λοιπόν ΠΕΔΙΟ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ για εσάς κύριοι Πτέραρχοι, που σέβεστε πραγματικά τα γαλόνια σας και το διακριτικό του ιπταμένου, για το οποίο έχετε ιδρώσει. Εάν πράγματι συμβαίνουν όλα αυτά τα θλιβερά, τα οποία διαβάζουμε και ακούμε, είναι η ώρα των αποφάσεων, της δράσης και του καθήκοντος!!!
Πετάξτε από την οικογένεια της αεροπορίας τα σαράκια που ροκανίζουν την αξιοπρέπεια και τη τιμή του όπλου. 

Πετάξτε τα παράσιτα που επιβιώνουν και τελικά αναδεικνύονται σε παράγοντες με εξωθεσμικά δεκανίκια, σε βάρος της αξιοκρατίας και του ηθικού των στελεχών σας. 
Σταθείτε πραγματικά δίπλα στους αεροπόρους που αγωνίζονται στα πολεμικά αεροδρόμια, εκεί που και εσείς αγωνιστήκατε πριν από μερικά χρόνια, και αφουγκραστείτε τις αγωνίες και τα προβλήματά τους.  
Και επιτέλους (εάν απαιτείται) προσδιορίστε και εξηγήστε άφοβα, υπερήφανα και υπεύθυνα, στους πολιτικούς σας προϊσταμένους αλλά και στους πολιτικούς παράγοντες γενικότερα, ότι υπάρχουν ΟΡΙΑ στις συνεχείς παρεμβάσεις και πατρωνίες τους!!! Οι ρόλοι της πολιτικής και της φυσικής ηγεσίας θα πρέπει να είναι πραγματικά διακριτοί και επιτέλους σεβαστοί. Εξηγήστε τους, γιατί ίσως δεν καταλαβαίνουν τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσουν.

Κύριοι Πτέραρχοι, εάν πράγματι υπάρχουν τέτοια προβλήματα, κάντε απλά το καθήκον σας…..χωρίς φόβο αλλά με πάθος!!! 

Το οφείλετε στον όρκο που δώσατε προς τον ελληνικό λαό. Το οφείλεται προς τις νεώτερες γενιές των αεροπόρων αλλά και στους συναδέλφους που χάθηκαν στο βωμό του καθήκοντος.
Το οφείλεται στη τιμή και την υπερηφάνεια της πολεμικής αεροπορίας που σας ανέδειξε, και που περιβάλλεται με την αγάπη και την εμπιστοσύνη όλων μας. 
Και τέλος, επειδή στη ζωή αυτή όλα έχουν ημερομηνία λήξεως, το οφείλεται και στην υστεροφημία σας!!!! Για να μπορείτε να βλέπετε στα μάτια, όλους όσους σας εμπιστεύτηκαν.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Θέλουμε να πιστεύουμε στις αγνές προθέσεις και στην αντικειμενικότητα, αυτών που έστω και ανώνυμα εκφράζουν την αγωνία τους για τις εξελίξεις στη ΠΑ, μέσα από τα διάφορα BLOGS. Διαφορετικά, καθίστανται συνένοχοι στην αποσταθεροποίηση του ηθικού των στελεχών της.

Εάν πράγματι τεκμηριώνονται οι διάφορες καταγγελίες μέσω των BLOGS, είμαστε βέβαιοι ότι και η πολιτική ηγεσία θα κάνει το καθήκον της, έστω και με τη συνηθισμένη καθυστέρηση. Αρκεί να μην είναι πολύ αργά !!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για τον ρόλο του κ. Παπανικολάου, κ Πριόνα, κ. Σωτηρίου και άλλων συναδέλφων οι οποίοι με τον άκρατο κομματισμό που τους διακρίνει ισοπέδωσαν την Π.Α.Όμως κάποτε θα φύγουν και αυτοί από την Π.Α και το μόνο που θα μείνει θα είναι ότι υπήρξαν τα ποιά μισητά πρόσωπα που πέρασαν ποτέ από την Π.Α και είναι λυπηρό να σε θυμούνται με αυτόν τον τίτλο. Όσον αφορά τους Πτεράρχους το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Όταν ο Αρχηγός δεν έχει κάνει Διοικητής πτέρυγας Μάχης και Διοικητής Πολεμικής Μοίρας, όταν ο υπαρχηγός έχει να δει μαχητικό αεροσκάφος 20 χρόνια , όταν ο Διοικητής της ΣΕΘΑ έχασε δύο διθέσια F-16 και τέσσερις ιπταμένους και προάγεται ως να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ο Διοικητής της ΔΑΥ καθώς και άλλοι υποπτέραρχοι
προάγονται με μόνο κριτήριο την κομματική τους ταυτότητα, όταν ταξίαρχοι προάγονται επίσης με μόνο κριτήριο την κομματική ταυτότητα περιμένει κανείς στα αλήθεια να χειριστούν όλοι αυτοί τα θέματα του προσωπικού ή να διαχειρισθούν κρίση; Δυστυχώς τα γεγονότα είναι τόσα πολλά για την απαξίωση του όπλου τόσο από την πολιτική Ηγεσία με τις επιλογές που κάνει όσο και από την ηγεσία της Π.Α που λόγω ανικανότητας δεν μπορεί να πει όχι στον Σάκη και την παρέα του. Το ΑΑΣ είναι αυτό που αποφάσισε την επιστροφή του Σάκη και είναι οι ίδιοι που τον περασμένο χρόνο είχαν απορρίψει το αίτημα, τι άλλαξε και το αίτημα έγινε αποδεκτό και μάλιστα με παρέμβαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους; Εάν στα αλήθεια πιστεύει κάποιος ότι τα αναφερόμενα είναι τραβηγμένα τότε ας βάλλουν όλοι οι πτέραρχοι πλήρη βιογραφικά για να δούμε πόσα απίδια έχει ο σάκος . Τα γεγονότα στην Π.Α ξεκίνησαν την δεκαετία του 80 και είχαν σαν αποτέλεσμα την πληθώρα των αεροπορικών ατυχημάτων και τη απώλεια μεγάλου
αριθμού ιπταμένων αλλά ποιός σκέφτηκε τις χήρες και τα ορφανά, η καρέκλα και μόνο η καρέκλα ήταν ο σκοπός. Είναι λυπηρό να βλέπουμε κάθε μέρα στα BLOGS την απαξίωση του όπλου από τους πολιτικούς, τις παρέες και τους κουμπάρους πράγμα που δεν γίνεται στα άλλα όπλα διότι ο Στρατός Ξηρά και το Πολεμικό Ναυτικό έχουν ιστορικές παραδόσεις σε βασικές αρχές Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ που έχει από το 1999 ανώτατος αξιωματικός όσο κανείς άλλος στο στράτευμα τι σχέδιο είχε για να αποτρέψει γεγονότα που επηρεάζουν την δομή του στρατεύματος και ειδικότερα της Π.Α; και αυτός φρόντισε για το δένδρο και όχι το δάσος. Οι αποφάσεις θέλουν γνώση και έχουν ρίσκο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για τον ρόλο του κ. Παπανικολάου, κ Πριόνα, κ. Σωτηρίου και άλλων συναδέλφων οι οποίοι με τον άκρατο κομματισμό που τους διακρίνει ισοπέδωσαν την Π.Α.Όμως κάποτε θα φύγουν και αυτοί από την Π.Α και το μόνο που θα μείνει θα είναι ότι υπήρξαν τα ποιά μισητά πρόσωπα που πέρασαν ποτέ από την Π.Α και είναι λυπηρό να σε θυμούνται με αυτόν τον τίτλο. Όσον αφορά τους Πτεράρχους το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Όταν ο Αρχηγός δεν έχει κάνει Διοικητής πτέρυγας Μάχης και Διοικητής Πολεμικής Μοίρας, όταν ο υπαρχηγός έχει να δει μαχητικό αεροσκάφος 20 χρόνια , όταν ο Διοικητής της ΣΕΘΑ έχασε δύο διθέσια F-16 και τέσσερις ιπταμένους και προάγεται ως να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ο Διοικητής της ΔΑΥ καθώς και άλλοι υποπτέραρχοι
προάγονται με μόνο κριτήριο την κομματική τους ταυτότητα, όταν ταξίαρχοι προάγονται επίσης με μόνο κριτήριο την κομματική ταυτότητα περιμένει κανείς στα αλήθεια να χειριστούν όλοι αυτοί τα θέματα του προσωπικού ή να διαχειρισθούν κρίση; Δυστυχώς τα γεγονότα είναι τόσα πολλά για την απαξίωση του όπλου τόσο από την πολιτική Ηγεσία με τις επιλογές που κάνει όσο και από την ηγεσία της Π.Α που λόγω ανικανότητας δεν μπορεί να πει όχι στον Σάκη και την παρέα του. Το ΑΑΣ είναι αυτό που αποφάσισε την επιστροφή του Σάκη και είναι οι ίδιοι που τον περασμένο χρόνο είχαν απορρίψει το αίτημα, τι άλλαξε και το αίτημα έγινε αποδεκτό και μάλιστα με παρέμβαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους; Εάν στα αλήθεια πιστεύει κάποιος ότι τα αναφερόμενα είναι τραβηγμένα τότε ας βάλλουν όλοι οι πτέραρχοι πλήρη βιογραφικά για να δούμε πόσα απίδια έχει ο σάκος . Τα γεγονότα στην Π.Α ξεκίνησαν την δεκαετία του 80 και είχαν σαν αποτέλεσμα την πληθώρα των αεροπορικών ατυχημάτων και τη απώλεια μεγάλου
αριθμού ιπταμένων αλλά ποιός σκέφτηκε τις χήρες και τα ορφανά, η καρέκλα και μόνο η καρέκλα ήταν ο σκοπός. Είναι λυπηρό να βλέπουμε κάθε μέρα στα BLOGS την απαξίωση του όπλου από τους πολιτικούς, τις παρέες και τους κουμπάρους πράγμα που δεν γίνεται στα άλλα όπλα διότι ο Στρατός Ξηρά και το Πολεμικό Ναυτικό έχουν ιστορικές παραδόσεις σε βασικές αρχές Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ που έχει από το 1999 ανώτατος αξιωματικός όσο κανείς άλλος στο στράτευμα τι σχέδιο είχε για να αποτρέψει γεγονότα που επηρεάζουν την δομή του στρατεύματος και ειδικότερα της Π.Α; και αυτός φρόντισε για το δένδρο και όχι το δάσος. Οι αποφάσεις θέλουν γνώση και έχουν ρίσκο.

Ανώνυμος είπε...

Μέρες τώρα βλέπω διάφορα σχόλια που αναφέρονται σε συναδέλφους Ιπταμένους που είτε το θέλουν μερικοί είτε δεν το θέλουν αυτή την στιγμή συμμετέχουν στο κέντρο αποφάσεων. Θα ήθελα να ρωτήσω το συγκεκριμένο ατομο συκοφάντη το 2004 μέχρι το 2009 θυμάστε τι κανατε? Θυμάστε τα εγλήματα σας?Επίσης για να δεις πόσο συκοφάντης είσαι πες μας έναν Δκτη Μοίρας ή ΑΕ που να έχει κάνει Ασφάλεια ή Μεταθέσεις επί ΠΑΣΟΚ. Τόσο άχρηστοι είναι? Δεν νομίζω, απλά πάλι οι Δεξιοί κάνουν κουμάντο και δεν σε άκουσα να λες τίποτα για τον Πέτρουλα. Επεται και συνεχεια μεγάλη γιατι έχουμε και δουλειες.