Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙΩΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

«Τα υποβρύχια θα κρατήσουν το προσωπικό στον Σκαραμαγκά»
Τι είπε στη Βουλή ο Ισκαντάρ Σαφά, το νέο αφεντικό των Ναυπηγείων

Ερωτήματα σχετικά με το μέλλον των 1.300 εργαζομένων στον Σκαραμαγκά δημιούργησαν τα όσα είπε στην Επιτροπή Εξωτερικών και Αμυνας της Βουλής ο Ισκαντάρ Σαφά, ο ισχυρός άνδρας της Αbu Dhabi Μar (ΑDΜ), η οποία βρίσκεται ένα βήμα πριν από την αγορά του 75% των Ναυπηγείων.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την κύρωση της συμφωνίας ο κ. Σαφά, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες δεν έχει καταθέσει business plan για τη νέα του επένδυση, απέφυγε να εγγυηθεί για τη διατήρηση όλων των θέσεων εργασίας στην επιχείρηση για τα επόμενα 10-15 χρόνια. Σε ερωτήσεις βουλευτών επεσήμανε ότι μετά τη συμφωνία του Ελληνικού Δημοσίου για την κατασκευή δύο νέων υποβρυχίων τύπου 214, συνολικού κόστους 1 δισ. ευρώ, απάντησε ότι αυτή η προμήθεια θα εξασφαλίσει την απασχόληση μόλις του 35% του προσωπικού.

Δεν δίστασε μάλιστα να πει ότι θα χρειαστεί να κατασκευαστούν έως και 20 υποβρύχια ώστε όλο το προσωπικό να έχει δουλειά τα επόμενα χρόνια. Πάντως, σημείωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για την κατασκευή και άλλων υποβρυχίων στον Σκαραμαγκά. Παρ΄ όλα αυτά, ο κ. Σαφά απέφυγε να διασυνδέσει ευθέως το θέμα της βιωσιμότητας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με τις προμήθειες του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.

Πρόσθεσε ακόμη ότι υπάρχει σε εξέλιξη συζήτηση με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας για συνεργασία ή συγχώνευση.

Τόσο ο κ. Σαφά όσο και ο Χανς-Κριστόφ Ατζποντίεν της Τhyssen Κrupp Μarine Systems (ΤΚΜS), ο οποίος επίσης ήταν παρών, απαντώντας σε ερώτηση του υπουργού Εθνικής Αμυνας κ. Ευ. Βενιζέλου δήλωσαν ότι σε κανένα σημείο της διαπραγμάτευσης δεν υπήρξε μεσολάβηση ή πίεση από τρίτα μέρη και δεν δόθηκε καμία αμοιβή.
tovima.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ασ καταλάβουμε πλέον ότι δεν είναι δυνατόν να δανειζόμαστε από δανειζόμενους. Αν υπήρχε πραγματικός ηγέτης "θα έσπαγε άλλους δεσμούς" και θα στρεφόταν πριν από καιρό στην Κίνα και στα Εμιράτα μια και εκεί υπάρχει χρήμα για επενδύσεις και γεωγραφικά ακόμα προσφέρεται η χώρα μας για γέφυρα ευρώπης με τισ χώρες αυτές. Αλλά η αρτηριοσκλήρηση θα μας φάει, με αυτά και με τα άλλα και με χίλιους δυο ελιγμούς και εγκληματικές καθυστερήσεις το ΥΕΘΑ από τον Μάρτιο μέχρι τον Σεπτέμβριο ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ να κάνει αυτό που έκανε σε 48 ώρες. Κάλιο αργά παρά ποτέ αλλά να τώρα που το αργά είναι πολύ κοντά στο ποτε.