Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΗΣ ΕΑΒ

ΠΟΙΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΑΒ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ;

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ GOLDEN BOYS ΤΗΣ ΕΑΒ


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (ΕΑΒ) ιδρύθηκε με τον Νόμο 43 του 1975, για να εξυπηρετεί τις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδας μας, ( συντήρηση όλων των πτητικών μέσων) ..........


συμβάλλοντας στην απεξάρτηση από τα ξένα επισκευαστικά κέντρα και ταυτόχρονα εξοικονομώντας πολύτιμο συνάλλαγμα.

Για τον σκοπό αυτό, από ιδρύσεως της εταιρίας είναι συγκεκριμένος ο τρόπος με τον οποίο το ελληνικό δημόσιο πληρώνει την εταιρία για τις υπηρεσίες που αυτή παρέχει και φυσικά η αμοιβή αυτή δεν έχει καμία σχέση με την αμοιβή που επικρατεί στις διεθνείς αγορές. Είναι δηλαδή κάτω του κόστους.


Η εταιρία προσπαθώντας να απεξαρτηθεί από την σχέση της με τον βασικό της πελάτη, ανέπτυξε εξωστρέφεια και μέχρι σήμερα κατάφερε να συμπεριλάβει στο πελατολόγιο της μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας αεροναυπηγικής βιομηχανίας ( BOEING, AIRBUS, PRATT & WITNEY, LOCKHEED MARTIN) δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις που κρατούν μέχρι σήμερα. Με αυτόν τον τρόπο εξηγείται και η μεγάλη προίκα της ΕΑΒ ( υπογεγραμμένες συμβάσεις) που για τα επόμενα 10 έτη ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Υπό αυτή την σκοπιά η ΕΑΒ αποτελεί αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο φιλέτο των ΔΕΚΟ, καθώς αν πουληθεί ο νέος ιδιοκτήτης δεν θα έχει να ανησυχεί για την προσέλκυση νέου έργου.

Λογω της φύσης της εργασίας της, διαχρονικά, η ΕΑΒ προσέλαβε και εκπαίδευσε ( με ιδιαίτερα ακριβό κόστος) το προσωπικό, της χάρη στο οποίο κερδίζει διαρκώς διεθνείς διακρίσεις.

Ας δούμε λοιπόν πραγματικά πόσο στοιχίζει στον Έλληνα φορολογούμενο.

Αν εξαιρεθούν τα στελέχη της εταιρίας, για τα οποία θα διαβάσετε παρακάτω, οι απολαβές του λοιπού προσωπικού μετά την εφαρμογή του μνημονίου έχουν ως εξής:

Μέσος ετήσιος μισθός - Υπάλληλοι με 10 έτη υπηρεσίας 21.000 ευρώ,

Μέσος ετήσιος μισθός - Υπάλληλοι με 20 έτη υπηρεσίας 28.000 ευρώ,

Μέσος ετήσιος μισθός - Υπάλληλοι με 30 έτη υπηρεσίας 37.000 ευρώ,



Ενώ δεν προβλέπεται από καμία διάταξη του κανονισμού εργασίας προσωπικού η καταβολή ουδεμίας άλλης χρηματικής απολαβής πέραν αυτών που προβλέπει η εργατική νομοθεσία.


Η πρόσφατη Δημοσίευση των οικονομικών στοιχείων των ΔΕΚΟ, στο σκέλος που αφορά την ΕΑΒ αναφέρει σαν μέσο όρο αποδοχών τις 44.000 ευρώ περίπου. Σε αυτό το ποσό όμως περιλαμβάνεται και η μισθοδοσία των 180 περίπου στελεχών της εταιρίας, που στοιχίζουν πάνω από 10 εκατ. Ευρώ σε ετήσια βάση. Επιπρόσθετα θα πρέπει να ληφθουν υπόψη και τα δυσανάλογα για την κρίση που διανύουμε έξοδα της Ανώτατης Διοίκησης.

Αυτά περιλαμβάνουν, πληθώρα συμβάσεων με πανάκριβους εξωτερικούς συμβούλους ( 3 Νομικά γραφεία, παρά την πολυπληθή νομική υπηρεσία της εταιρίας, Σύμβουλους επικοινωνίας περιβάλλοντος, σύμβουλο οικονομικών θεμάτων και μάλιστα συνταξιούχο πρώην υπάλληλο της ΕΑΒ, δημοσιογράφους, κλπ).

Θα πρέπει να αναφερθούν εδώ τα πανάκριβα ταξίδια του Διευθύνοντος Συμβούλου σε θέση business class και σε ξενοδοχεία πολλών αστέρων (με υπηρεσίες όπως καθαριστήριο για τα ρούχα του), τα ταξίδια στην ιδιαίτερη πατρίδα του σχεδόν κάθε Παρασκευή με το Υπηρεσιακό αυτοκίνητο, οι υψηλότατοι λογαριασμοί του κινητού του τηλεφώνου, οι ατελείωτες υπερωρίες που υπογράφονται για τον οδηγό του και τις γραμματείς του, και φυσικά τα χρηματα τις δεκάδες συσκευής κινητής τηλεφωνίας και των ακουστικών Bluetooth που αγοράζονται και αλλάζονται σαν τα πουκάμισα.

Στο κλίμα αυτό φυσικά δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος και ο Εκτελεστικός Σύμβουλος Γενικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ, το υπηρεσιακό αυτοκίνητο του οποίου μπορεί κανείς να το θαυμάσει στα διάφορα στέκια της Χαλκίδας της Δροσιάς και των τριγύρω περιοχών ενώ το προσωπικό του αυτοκίνητο σκουριάζει και σκονίζεται μέσα στις εγκαταστάσεις της εταιρίας. Τέλος δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει τον πακτωλό χρημάτων που σκορπά η εταιρία για την συμμετοχή πολυπληθούς αποστολής σε διάφορες εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού, όπου με θράσος, κάποιοι ζητούν να πληρώσει η εταιρία ακόμη και για τα τσιγάρα τους.



Αυτά τα έλαβαν υπόψη τους τα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών πριν ανακοινώσουν τα στοιχεία;

Έτσι ενώ ο εργαζόμενος τρώει καθημερινά την σφαλιάρα του μνημονίου από παντού, στην ΕΑΒ μετά την Δημιουργία της θέσης του Εκτελεστικού Συμβούλου από την κυβέρνηση της ΝΔ με μηνιαίο μισθό 7800 ευρώ και την κατάληψη της από κομματικό στέλεχος του γραφείου Σπηλιωτόπουλου, έχουμε την πρόσφατη τοποθέτηση από την κομματική επετηρίδα του ΠΑΣΟΚ, Αναπληρωτή Διευθυντή ( με προσόντα αποφοίτου μέσης εκπαίδευσης), ο οποίος λογοδοτεί σε Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή. Η συγκεκριμένη θέση καλύφθηκε από τον Γραμματέα της ΠΑΣΚΕ και δείχνει την βρώμικη συμφωνία και διαπλοκή της Διοίκησης με την Πράσινη Πτέρυγα του Σωματείου των εργαζομένων.

Ρωτάμε λοιπόν, που φταίει ο απλός εργαζόμενος σε αυτή την κατασπατάληση σε καιρό κρίσης ; Έχουμε χάσει όλοι τον ύπνο μας μη γνωρίζοντας τι μας ξημερώνει, ακούγοντας στα βραδινά δελτία ειδήσεων, καλοπληρωμένους Δημοσιογράφους ( εκτελεστικά όργανα του μνημονίου) να αναφέρουν επί λέξη « Τι είναι να χάσουν την θέση τους 20.000 εργαζόμενοι ακόμη, μπροστά στον ήδη τεράστιο αριθμό ανέργων;» ενώ η Διοίκηση μιλαει για αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του κόστους..



Ο ίδιος ο πρωθυπουργός δήλωσε μέσα στο κοινοβούλιο ότι εχουμε χάσει μέρος της Εθνικής μας Κυριαρχίας, αφού ξεπουληθήκαμε για να μας δανείσουν.

Δεν είναι τίποτα λοιπόν σπουδαίο για την κυβέρνηση αυτή να ξεπουλήσει (σε τιμή ευκαιρίας)το φιλέτο των ΔΕΚΟ την ΕΑΒ, ξεπουλώντας ταυτόχρονα και την υποστήριξη της Εθνικής μας Άμυνας.



Θα επανέλθουμε με νέες τεκμηριωμένες θέσεις σχετικά με τον τρόπο απαξίωσης της ΕΑΒ.



ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΑΒΙΤΕΣ



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστά τα όσα αναφέρονται όμως θα πρέπει να εξαιρεθεί η προσφορά του διευθύνοντα συμβούλου από τους υπόλοιπους δεδομένου ότι ο διευθύνοντας σύμβουλος είναι τεχνοκράτης και όχι κομματικό στέλεχος όπως ο εκτελεστικός σύμβουλος. Ο δεκαετής προγραμματισμός έργων στην ΕΑΒ είναι το έργο του διευθύνοντα συμβούλου με προσωπικές επαφές αλλά και της εκτίμησης που έχει το πρόσωπό του στις αγορές αλλά και του πολύ καλού επιτελείου που έχει οι οποίοι όλοι τους διακρίνονται για την εργατικότητά τους και την προσφορά τους στην εταιρεία μαζί με το προσωπικό. Τουλάχιστον ο άνθρωπος για όσους τον γνωρίζουν είναι εξαίρετος χαρακτήρας, γνώστης και οι προσπάθειές του για την εταιρεία και το προσωπικό είναι γνωστές. Το πρόβλημα είναι αλλού και εκτιμώ ότι θα έχει ενημερωθεί η ηγεσία του ΥΕΘΑ όπως και η προηγούμενη. Η εταιρεία έχει τεράστιες δυνατότητες. Ελπίζω να μην χαθεί ένας άνθρωπος από κομματικές σκοπιμότητες με τεράστια προσφορά στο κράτος, διότι αυτό το επίπεδο τεχνοκράτη δύσκολα το βρίσκουμε στον τόπο μας. Ο Διευθύνον σύμβουλος παράτησε την δουλειά του στην Αμερική με πολλύ περισσότερα χρήματα και ήρθε να βοηθήσει τον τόπο, για όσους δεν το γνωρίζουν, παρά την επιμονή στενών του φίλων να μην το κάνει διότι στο τέλος θα εισέπρατε πίκρα. Μην απαξιώνουμε πρόσωπα και πράγματα πριν τα εξετάσουμε διεξοδικά. Αυτός είναι και ο ρόλος των BLOGS στην ενημέρωση.

Ανώνυμος είπε...

ΕΑΒ: κοστος για την ΠΑ > 100 εκ. ευρω ανα ετος... αποδοση εργου στην ΠΑ ... ανεκτιμητη... (χαχαχαχα)

εργατωρα ΕΑΒ > 80 ευρω , εργατωρα αλλης ευρωπαικης αεροπορικης βιομηχανιας 60 ευρω και χωρις καθυστερησεις στην αποδοση εργου...

κοστος γενικης επισκευης κινητηρα στην ΕΑΒ > 300 χιλιαδες ευρω και τα υλικα από την ΠΑ...

κοστος γενικης επισκευης του ιδιου κινητηρα στις ΗΠΑ < 200 χιλιαδες δολλαρια ...και τα υλικα εντος του κοστους αυτου...

σχεδον ολος ο εξοπλισμος της ΕΑΒ δωρεαν ή δανεικός από τις ΕΔ...

να πω κι αλλα για τα καλοκαιρινα "εφαπαξ" των τεχνικων της ΕΑΒ ???

ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...