Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Εν Αμύνη

ΜΤΣ,ΕΑΑΣ, Εκλογικά αλλά και εξοπλιστικά!

ΠΑΡΟΝ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω δηλώσεις πολιτικών επί του θέματος, διότι πολύ απλά δεν τους εμπιστεύομαι ούτε κατά διάνοια. Φυσικά δεν εμπιστεύομαι και τα παπαγαλάκια των πολιτικών.....Όπως εξ’ άλλου απέδειξαν οι πρόσφατες εκλογές , δεν είμαι δα και ο μόνος…..
Τέλος πάντων, συνεχίζω να εμπιστεύομαι την Δικαιοσύνη. Θα αναζητήσω το δίκαιο μου σε αυτήν και θα απαιτήσω όχι μόνον τα κεκτημένα αλλά και ανάλογη ηθική αποζημίωση για όσα θα υποστώ εγώ και τα μέλη της οικογένειάς μου συνεπεία τυχόν άδικων κυβερνητικών αποφάσεων.
Διότι τα δικά μου κεκτημένα δεν αποκτήθηκαν με απεργίες, εξεγέρσεις και εκβιασμούς.
Διότι ποτέ δεν έκλεψα τίποτε.
Διότι ποτέ δεν τιμωρήθηκαν αυτοί που έκλεψαν,ενώ έβαλα εγώ πλάτη να σηκώσω τα δικά τους ασήκωτα βάρη.
Ξέρετε κάτι ; Δεν σκοπεύω να βάλω κι άλλο την πλάτη μου αγόγγυστα στην Υπηρεσία κανενός. Μέχρι εδώ και μη παρέκει.