Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΛΕΟΣ

Όταν ενδιαφέρθηκα για τους καρκινοπαθείς εισέπραξα μια μήνυση, εσύ για λογοθεραπεία ίσα με θανατική ποινή;;;

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΛΕΟΣ
ΕΧΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΛΗΡΩΝΩ 240 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.
ΓΙΑ ΤΟ 2010 ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΩΣΕΙ
240 Χ 12 = 2880 ΕΥΡΩ ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ.
ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ?
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

egw file mou twra ksekinaw tis logo8erapeies, kai me ta grafomena sou eilikrina tromazw sto endexomeno, to pote 8a mou kataballoun ta noshleia.

Ανώνυμος είπε...

Δεν σου συνιστώ να κινηθείς νομικά για δύο βασικούς λόγους.
1 Τα έξοδα είναι μεγάλα και μπορεί να ξεπεράσουν ακόμα και αυτά που σου χρωστάνε.
2. Οι νομικές διαδικασίες είναι τόσο χρονοβόρες που δεν αξίζει τον κόπο να μπείς σε τέτοιες διαδικασίες.
Η συμβουλή μου (επειδή έτσι βρήκα άκρη σε αντίστοιχη υπόθεση αλλά με άλλο ασφαλιστικο ταμείο)είναι να κάνεις αναφορά στον συνήγορο του πολίτη. Δεν κοστίζει τίποτα και οι διαδικασίες εξεύρεσης λύσης είναι πολύ ποιό σύντομες