Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Πρώτη Συνεδρίαση του Ανώτατου Αεροπορικού Συμβουλίου (ΑΑΣ)

Εκτακτες Κρίσεις Σμηνάρχων 2011 -2012
Τακτικές Κρίσεις Σμηνάρχων 2011-2012

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει ότι το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο κατά τις τακτικές κρίσεις έτους 2011-2012, έκρινε τους παρακάτω Σμηνάρχους της Πολεμικής Αεροπορίας ως εξής:

Ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους :
# Ιπτάμενος, Απόστολος Τσιμπούκας του Ιωάννη
# Μηχανικοί Αεροσκαφών

Σταμάτιος Βλάσσης του Σωκράτη

Γεώργιος Πανόπουλος του Δημητρίου

Νικόλαος Λουρδής του Κωνσταντίνου

# Μηχανικοί Τηλεπικοινωνιών - Ηλεκτρονικών

Σπυρίδων Τζιάκης του Νικολάου

Εμμανουήλ Στρατάκος του Ευσταθίου

Νικόλαος Μαργαρίτης του Γεωργίου

# Μηχανικοί Αεροπορικών Εγκαταστάσεων

Μιχαήλ Μακρόπουλος του Ευστρατίου

Ανδρέας Ναυπακτίτης του Νικολάου

# Αεράμυνας:

Βασίλειος Σιάσος του Χρήστου

Κωνσταντίνος Τομπουλίδης του Ιωάννη

Σπυρίδων Κολοβός του Αποστόλου

# Οικονομικοί:

Λυσίμαχος Μαυρομάτης του Μάη

Βύρων Τσακνάκης του Δημητρίου

# Υγειονομικού Νοσηλευτικής, Ελένη Μίσκου του Χρήστου
# Μετεωρολόγος, Ζαχαρίας Αντωνογιαννάκης του Αντωνίου.

Μη Διατηρητέοι Ιπτάμενοι

* Γεώργιος Δεμέτης του Χρήστου
* Αντώνιος Ιωάννου του Ευαγγέλου
* Χρήστος Κόκκος του Δημητρίου

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει ότι, το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο κατά τις έκτακτες κρίσεις έτους 2011-2012 για την κάλυψη κενών θέσεων Ταξιάρχων, έκρινε τους παρακάτω Σμηνάρχους της Πολεμικής Αεροπορίας ως εξής:

Προακτέους κατ' εκλογή στο βαθμό του Ταξιάρχου:

* Ιπτάμενοι:
o Βασίλειος Βρεττός του Ανδρέα
o Αντώνιος Σαραμαντής του Δημητρίου
o Ιωάννης Μανιαδάκης του Μιχαήλ
o Κωνσταντίνος Μπελούλης του Λεωνίδα-Βύρωνα
o Ηλίας Σκαλτσάς του Γεωργίου
o Μιχαήλ Θεοδωράκης του Γεωργίου
o Γεώργιος Παρασχόπουλος του Παναγιώτη
o Ιωάννης Μανωλάκος του Αντωνίου
o Δημήτριος Παπαμιχαήλ του Χρήστου
o Αθανάσιος Μακαντάσης του Κωνσταντίνου
o Νικόλαος Λιακόπουλος του Ιωάννη
o Γεράσιμος Αθανασόπουλος του Κωνσταντίνου
o Συμεών Αστρεινίδης του Αθανασίου
o Αντώνιος Αθανασίου του Βασιλείου
o Λεωνίδας Ευαγγέλου του Δημητρίου
* Μηχανικοί:
o Αεροπορικών Εγκαταστάσεων, Αριστείδης Ντέτσικας του Νικολάου
o Αεροσκαφών, Μιχαήλ Καμπαλούρης του Δημητρίου
* Οικονομικοί:
o Δημήτριος Γιαλαμίδης του Γεωργίου
o Δημήτριος Νταμπάκης του Αθανασίου
* Υγειονομικού Ιατροί:
o Ιωάννης Δεμερούτης του Παπαναστάση
o Γεώργιος Τολούμης του Χαριλάου
* Υγειονομικού Οδοντίατρος,
o Νικόλαος Ζαφειριάδης του Στεφάνου.
* Υγειονομικού Φαρμακοποιός,
o Αλέξανδρος Παναγόπουλος του Κωνσταντίνου.


Ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους Ιπταμένους:

* Χαράλαμπος Μακρής του Νικολάου
* Παναγιώτης Καλημέρης του Γεωργίου
* Δημήτριος Μιχαλολιάκος του Αντωνίου
* Μιχαήλ Καρναχωρίτης του Κωνσταντίνου
* Γεώργιος Δριμαρόπουλος του Ιωάννη
* Ευστάθιος Σούκιος του Λάμπρου


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
''ΙΔΙΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΑΤΑ, ΑΦΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ ΑΤΑ ΑΝΤΙΠΤΕΡΑΡΧΟΣ Α. ΑΤΜΑΤΖΑΚΗΣ. ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΤΕΡΑΡΧΟΣ Γ. ΔΟΥΜΟΥ ΚΑΤ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΠΤΕΡΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΑΤΑ Ο <> Α. ΤΣΑΝΤΙΡΑΚΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ 2009 ΕΙΧΕ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑΣΙΜΟΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΙΝΕ ΣΤΑΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΕ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΤΕ Α/ΓΕΑ ΚΑΙ ΝΥΝ Α/ΓΕΕΘΑ, ΠΤΕΡΑΡΧΟ Ι. ΓΙΑΓΚΟ. ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΤΕΡΑΡΧΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ Δ' ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΓΕΑ , ΕΞΟΠΛΙΣΤΗΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ.ΚΡΙΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ 2009 ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Η ΠΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΥΠΟΠΤΕΡΑΡΧΟΥ Σ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΑΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΩΣ <> ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΩΣ ΔΝΤΗΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ ΔΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΓΕΑ. ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΚΟΥΤΡΑ ΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ. ΣΥΜΕΡΑΣΜΑ: ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ <>
Συμφωνώ απόλυτα με τα αναγραφόμενα και αναρωτιέμαι τελικά υπάρχουν αρχηγοί που επιτελούν το έργο τους ή μήπως είναι απλώς εκτελεστικά όργανα χωρίς οντότητα ή μηπως ενεργούν κάτω απο ιδιοτελείς σκοπούς. Είναι λυπηρό τέλος να αποστρατεύονται άξιοι αξιωματικοί και να βρίσκονται στην επετηρίδα άτομα που έχουν ελάχιστες ώρες σε μαχητικά αεροσκάφη.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή υπάρχει σύγχυση άλλο πιλότος άλλο ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ...


"Αφού πλέον είχε αντίληψη αρκετών καταστάσεων της ΠΑ το μόνο που του έμενε ήταν η μελέτη της κυρίαρχης τάξης. Είχε καταλάβει πλέον ότι σύμφωνα με την θεωρία του Βιλφρέντο Παρέτο (1848-1923) ήταν μια ξεκάθαρη περίπτωση όπου οι κυβερνώντες ήταν “λιοντάρια” (τάση αντίστασης στις αλλαγές) και οι άλλοι “αλεπούδες” (τάση για ανακάλυψη ή καθιέρωση σχέσεων μεταξύ των πραγμάτων και των ιδεών). Άρα τα πράγματα φαινόταν εύκολα και θα ξεκινούσε αύριο μετά τον καφέ που είχε κανονίσει με τον καθηγητή Μπαμπινιώτη εδώ και καιρό.

Προς το τέλος της συζήτησης με τον καθηγητή Μπαμπινιώτη ο ψυχαναλυτής είχε αρχίσει να προγραμματίζει στο μυαλό του την επόμενη ασχολία του. Ήξερε ότι η σοφία των πραγμάτων κρύβεται στην ονομασία τους. Έτσι τον ρώτησε εάν είναι δόκιμος ο όρος "ιπτάμενος" που χρησιμοποιείται για την ειδικότητα των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας. Ο καθηγητής του απάντησε ότι θεωρεί ότι ο όρος είναι λανθασμένος και κάθε φορά που πέφτει στην αντίληψη του το μυαλό του πάει στα ιπτάμενα UFO!!! Σημαίνει ότι κάποιος έχει την ικανότητα να ίπταται και άρα ο σωστός όρος είναι "πιλότος", ο οποίος ισχύει και στις υπόλοιπες αεροπορίες ως "pilot". ‘Άλλωστε είπε με το χαρακτηριστικό του ύφος πιλότος < ιταλική piloto < παλιότερο pedotta < βυζαντινό πηδώτης, τιμονιέρης < πηδόν, τιμόνι.

Μετά το καφέ ο ψυχαναλυτής επέστρεψε σπίτι και άρχισε μεθοδικά να απαντάει σε ερωτήματα. Για την Σχολή Ικάρων είχε κατανοήσει τα πάντα. Έψαξε και βρήκε τι ισχύει για το επάγγελμα του πιλότου στην USAF, την πιο μάχιμη αεροπορία του κόσμου

www.valpo.edu/afrotc/Career%20Path%20Guide.doc

Αρχικά εντυπωσιάστηκε από την θεωρία του "bloom where you are planted” που ήταν η βάση όλου του κανονισμού. Κατάλαβε ότι τα λιοντάρια για να επιβάλουν την κλίκα τους έχουν πείσει ότι άξιος αξιωματικός είναι μόνο αυτός που πετάει F-16.

Μετά του έκανε εντύπωση το διάγραμμα 2.1 της σελίδας 6. Παρουσιάζει ότι μετά τα 15 χρόνια υπηρεσίας μένει κάτω από το 50% των πιλότων, ενώ ενεργοί είναι κάτω από 20%. Στα 25 χρόνια το σύνολο των πιλότων που έχει μένει είναι κάτω από 10% ενώ ενεργοί είναι μόνο εξαιρετικές περιπτώσεις. Όσοι μένουν μετά τα 15 χρόνια έχουν αντίστοιχη εκπαίδευση και η χρησιμοποίηση τους είναι ως leadership, operations και staff."


....................

Ανώνυμος είπε...

............


"Άρα εδώ σκέφτηκε κολλάει η απάτη που είχε στηθεί με την ονομασία. Ονομάζονται ιπτάμενοι και άρα δεν έχουν ανάγκη το αντικείμενο. Μπορούν να είναι πίσω από ένα γραφείο και να πληρώνονται όλοι εσαεί (και όχι μόνο αλλά και στην σύνταξη αλλά και όταν τον επαναφέρει το κόμμα για όλα τα χρόνια που ήταν στο καφενείο της γειτονιάς)! Ενώ αντίθετα ο πιλότος έχει ανάγκη το αεροπλάνο... Επιπλέον παρατήρησε ότι σε όλες τις αεροπορίες του ανεπτυγμένου κόσμου στους βαθμούς των ανωτάτων αξιωματικών δεν αναφέρεται η ειδικότητα και έτσι θεωρούνται ταξίαρχοι της αεροπορίας και όχι ταξίαρχοι ιπτάμενοι. Γέλασε ειρωνικά όταν είδε ότι ακόμα και ο Α/ΓΕΕΘΑ χρησιμοποιεί ακόμα το (Ι), λες και φοβάται μήπως χάσει την υπόσταση του άμα του το αφαιρέσουν.

Έψαξε και βρήκε τι είναι τελικά αυτό το περιβόητο πτητικό επίδομα επικινδυνότητας

http://www.stormingmedia.us/99/9905/A990504.html

Κατάλαβε ότι πλέον δεν είναι επίδομα επικινδυνότητας, ονομάζεται Aviation Career Incentive Pay (ACIP), εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό και το ύψος του καθορίζεται από μαθηματικό τύπο και όχι από “λευκές” απεργίες και στυγνή εκμετάλλευση αεροπορικών ατυχημάτων.

Έψαξε και βρήκε τι τιμή έχει τελικά αυτό το ποσό από τα στοιχεία μισθοδοσίας της USAF για το 2008:

http://www.dfas.mil/militarypay/militarypaytables/2008MilitaryPayCharts35.pdf

Είδε ότι ξεκινάει από ξεκινάει από 125$/μήνα και φτάνει το μέγιστο 840$/μήνα. Χαρακτηριστικά παρατήρησε ότι ένας νέος σμηναγός με πάνω από 4 χρόνια υπηρεσίας (έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση του και έχει τοποθετηθεί σε Μοίρα +/- 1 χρόνια) είχε τις εξής αποδοχές για το 2008: 4.545$/μήνα και 206$/μήνα ACIP. Άρα εκεί μετράει πρώτα η ιδιότητα του αξιωματικού και μετά του πιλότου. Άραγε τι νόημα έχει ένα επίδομα όταν είναι στο 100% του μισθού;"

Ανώνυμος είπε...

Απ' εδώ και πέρα τ' αεροσκάφη θα τα πετούν οι κατά το ΤΕΕ "επιστημονικές κουράδες". Κάτι ξέρουν αυτοί. Αλλά οι άλλοι να τόχουν μαράζι;

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου φίλε μου ...: επιστημονικές κουράδες...
ειλικρινά μπορεί και να σε πίστευα...αν δεν ήξερα τους συντεχνιακούς λόγους που το ΤΕΕ (με την αρωγή της Π.Α (αλλά εσύ που να το ξέρεις...) δεν θέλει να μας αναγνωρίσει...και αναγκάζεται να μας αναγνωρίσει το ΤΕΕ μιας τριτοκοσμικής χώρας όπως η Αγγλία (και άλλες..) με την προσθήκη ενος απλού (για εμάς...μην ξεχνιέσαι...) Msc....
αχχχχ, τελικά έχεις μεγάλο πρόβλημα φιλαράκι...

Νικος Σγος (Π.Α) είπε...

Οι Έλληνες, είμαστε πολύ έξυπνοι και πολλά άλλα πλεονεκτήματα αλλά έχουμε δυστυχώς και πολλά άλλα μειονεκτήματα. Μεταξύ αυτών, είμαστε ανενημέρωτοι και ακαλλιέργητοι και κυρίως στρουθοκαμηλιστές, (η στρουθοκάμηλος βάζει το κεφάλι της στην άμμο όταν την κυνηγούν, θεωρώντας ότι επειδή δεν βλέπει τους εχθρούς της δεν την βλέπουν ούτε αυτοί). Εκλέγουμε πολιτικούς ηγέτες οι οποίοι, ενώ μεταξύ μας συζητάμε, ότι είναι ξενόφερτοι, ότι εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα (βλ. ΗΠΑ, ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ) και ενώ εκ των υστέρων αυτό αποδεικνύεται στην πράξη, (βλ. σημερινή κατάσταση της Ελλάδος), «ποιούμε την νήσσα». Οι ηγέτες αυτοί είναι πολύ λογικό να επιλέγουν στην συνέχεια τους συνεργάτες τους μέσα από τον κύκλο των ανθρώπων που μετέχουν στα ίδια συμφέροντα. Αυτοί μπορεί να είναι υπουργοί, Αρχηγοί των Γενικών Επιτελείων των Ενόπλων δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Εν προκειμένω, μου προκαλεί απορία/εντύπωση πως ο σημερινός Πρωθυπουργός μας προέρχεται από Μητέρα και γιαγιά Εβραία, μεγάλωσε ο ίδιος στις ΗΠΑ εκλέχθηκε Πρωθυπουργός κάνοντας ότι ήταν (ανήθικα) δυνατόν, (το σύνθημα υπάρχουν λεφτά σήμαινε: μην φοβάσαι θα συνεχίσω να σου δίνω χρήματα και να περνάς καλά όπως τώρα) ενώ με το που εκλέχθηκε έκανε δύο (2) βασικές και σημαντικές κινήσεις με τον ίδιο όμως στόχο: α) κατάρριψε την αξιοπιστία της Ελλάδος δηλώνοντας ότι έχουμε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα (που είχαμε αλλά δεν θέλαμε να το δούμε), με αποτέλεσμα να μην μας δανείζει πλέον κανείς ώστε να καταφύγουμε στο (από πολλές πλευρές σωστής κατεύθυνσης) μνημόνιο αλλά όχι και με υποθήκευση της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας…. Και β) την απόδοση δικαιώματος του εκλέγειν στους μετανάστες, κατ’ αρχάς σε επίπεδο Δήμων και σε επόμενο επίπεδο σε επίπεδο Κοινοβουλίου. Ποιος λέτε ότι είναι ο στόχος και των δύο κινήσεων που προανέφερα; Μα, η εξουθένωση των Ελλήνων πολιτών σε οικονομικό, ηθικό και πολιτισμικό επίπεδο, (και πολλά άλλα). Μην τα ρίχνουμε όμως κύριοι όλα στους ηγέτες μας για τι όπως και οι (σοφοί) αρχαίοι ημών πρόγονοι έλεγαν: «κατά τον λαόν και οι άρχοντες» ή με άλλα λόγια: κάθε λαός έχει την ηγεσία που του αξίζει!!!
Οι Έλληνες, είμαστε πολύ έξυπνοι και πολλά άλλα πλεονεκτήματα αλλά έχουμε δυστυχώς και πολλά άλλα μειονεκτήματα. Μεταξύ αυτών, είμαστε ανενημέρωτοι και ακαλλιέργητοι και κυρίως στρουθοκαμηλιστές, (η στρουθοκάμηλος βάζει το κεφάλι της στην άμμο όταν την κυνηγούν, θεωρώντας ότι επειδή δεν βλέπει τους εχθρούς της δεν την βλέπουν ούτε αυτοί). Εκλέγουμε πολιτικούς ηγέτες οι οποίοι, ενώ μεταξύ μας συζητάμε, ότι είναι ξενόφερτοι, ότι εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα (βλ. ΗΠΑ, ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ) και ενώ εκ των υστέρων αυτό αποδεικνύεται στην πράξη, (βλ. σημερινή κατάσταση της Ελλάδος), «ποιούμε την νήσσα». Οι ηγέτες αυτοί είναι πολύ λογικό να επιλέγουν στην συνέχεια τους συνεργάτες τους μέσα από τον κύκλο των ανθρώπων που μετέχουν στα ίδια συμφέροντα. Αυτοί μπορεί να είναι υπουργοί, Αρχηγοί των Γενικών Επιτελείων των Ενόπλων δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Εν προκειμένω, μου προκαλεί απορία/εντύπωση πως ο σημερινός Πρωθυπουργός μας προέρχεται από Μητέρα και γιαγιά Εβραία, μεγάλωσε ο ίδιος στις ΗΠΑ εκλέχθηκε Πρωθυπουργός κάνοντας ότι ήταν (ανήθικα) δυνατόν, (το σύνθημα υπάρχουν λεφτά σήμαινε: μην φοβάσαι θα συνεχίσω να σου δίνω χρήματα και να περνάς καλά όπως τώρα) ενώ με το που εκλέχθηκε έκανε δύο (2) βασικές και σημαντικές κινήσεις με τον ίδιο όμως στόχο: α) κατάρριψε την αξιοπιστία της Ελλάδος δηλώνοντας ότι έχουμε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα (που είχαμε αλλά δεν θέλαμε να το δούμε), με αποτέλεσμα να μην μας δανείζει πλέον κανείς ώστε να καταφύγουμε στο (από πολλές πλευρές σωστής κατεύθυνσης) μνημόνιο αλλά όχι και με υποθήκευση της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας…. Και β) την απόδοση δικαιώματος του εκλέγειν στους μετανάστες, κατ’ αρχάς σε επίπεδο Δήμων και σε επόμενο επίπεδο σε επίπεδο Κοινοβουλίου. (συνεχίζεται)

Νικος Σγος (Π.Α) είπε...

Ποιος λέτε ότι είναι ο στόχος και των δύο κινήσεων που προανέφερα; Μα, η εξουθένωση των Ελλήνων πολιτών σε οικονομικό, ηθικό και πολιτισμικό επίπεδο, (και πολλά άλλα). Μην τα ρίχνουμε όμως κύριοι όλα στους ηγέτες μας για τι όπως και οι (σοφοί) αρχαίοι ημών πρόγονοι έλεγαν: «κατά τον λαόν και οι άρχοντες» ή με άλλα λόγια: κάθε λαός έχει την ηγεσία που του αξίζει!!!
Νίκος, Σγος (Π.Α)

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει φίλε 16 Μαρτίου 2011 7:22 μ.μ., όλοι συνομωτούν σε βάρος σου εδώ. Φαίνεται ότι ο περίφημος ψυχαναλυτής λόγω έλλειψης αντικειμένου μετανάστευσε στη Λόντρα όπου συνάντησε καθηγητή λόρδο της περικνημίδας και χτύπησε κέντρο. Ξέρεις εκεί που όλα αναγνωρίζονται όχι όμως από το ΔΟΑΤΑΠ. Δυστυχώς φίλε είσαι αντικειμενικά πολύ έλληνας και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι θέλεις να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα. Δικαίωμα σου. Δικαίωμα μου είναι να σχολιάσω και τα παρακάτω. Όπως καλά γνωρίζεις οι μηχανικοί του ΣΞ είναι όπλο γιατί πολεμάνε δίπλα στους πεζικάριους. Ακόμα και οι ΣΕΜίτες στον ΣΞ στον πόλεμο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για παροχή διευκολύνσεων. Στο ΠΝ οι μηχανικοί όταν βουλιάξει το πλοίο πάνε άκλαφτοι μαζί με το λοιπό πλήρωμα. Στην ΠΑ συμμετοχή στη μάχη έχουν αποκλειστικά οι ιπτάμενοι και οι μηχανικοί στην πίστα (κατά τις αεροπορικές επιδρομές) που αν δεν κάνω λάθος προέρχονται αποκλειστικά από τη ΣΤΥΑ. ΕΣΥ σε μάχη πού θα βρίσκεσαι; ΆΣΕ μην προβληματίζεσαι θα σου πω εγώ. Σε κάποιο προφυλαγμένο και καλά αεριζόμενο υπόγειο σίγουρα κινδυνεύοντας από πιθανές αναθυμιάσεις τσιγαροκατάνυξης ή σπάσιμο σβέρκου αν πέσεις προς τα πίσω τεντωνόμενος στην πολυθρόνα όταν πίνεις τη φραπεδιά σου. Δικαίωμα σου επίσης να διεκδικείς παραπάνω αμοιβή εν ειρήνη για την εργασία(;) σου. Άσε όμως του άλλους ήσυχους. Ποιός ασχολείται μαζί σου στην υπηρεσία;
Αιδώς επιτέλους "ολίγιστοι" Αργείοι και μάθετε να διαβάζετε τις επιστολές δικών σας στην "Ηχώ των Αιθέρων.
Σημ: Δεν σου ξαναλέω τίποτα γιατί είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως.

Ανώνυμος είπε...

Τα δημοσιεύματα στην "Ηχώ των Αιθέρων" καθώς και σε εφημεριδούλες του τύπου ΑΠΟΨΗ και ΠΑΡΟΝ δυστυχώς αποδεικνύουν περίτρανα το αρρωστημένο κλίμα της ΠΑ.

Δυστυχώς η επιλογή για τους μηχανικούς της ΠΑ είναι μια και μοναδική πλέον: ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.

Πρέπει να μπει εισαγγελέας και να δούμε μετά ποιος έχει δίκιο...