Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Σε ένα χρόνο χάσαμε δύο ελικόπτερα Απάτσι και θρηνήσαμε δύο πιλότους

Εάν η ένταξη των ελικοπτέρων στον Ελληνικό Στρατό έγινε τον Αύγουστο του 2009, τότε γιατί ο κ. ΥΕΘΑ έκανε ολόκληρη φιέστα στα Μέγαρα για την ένταξή τους στην επιχειρησιακή δύναμη της χώρας;
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν έκανε καμιά τέτοια φιέστα.

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της ΝΔ, βουλευτής Δράμας, κ. Μαργαρίτης Τζίμας, σε απάντηση της δήλωσης του κ. Βενιζέλου για την πτώση των ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ, έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Το μείζον ζήτημα για τον Υπουργό Εθνικής άμυνας κ. Βενιζέλο είναι αν και πότε παρελήφθησαν τα ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ;
Η εάν από την ώρα που παρελήφθησαν αυτά έγινε η απαιτούμενη συντήρηση και τεχνικός έλεγχος;
Εάν η ένταξη των ελικοπτέρων στον Ελληνικό Στρατό έγινε τον Αύγουστο του 2009,τότε γιατί ο κ. ΥΕΘΑ έκανε ολόκληρη φιέστα στα Μέγαρα για την ένταξή τους στην επιχειρησιακή δύναμη της χώρας;
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν έκανε καμιά τέτοια φιέστα.
Αληθεύει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία των ελικοπτέρων εξέδωσε οδηγία αλλαγής των γεννητριών των ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ ,που πρέπει να γίνει μέχρι το Νοέμβριο του 2011;
Βρήκε τρόπο να ξεφύγει από τις ευθύνες του ο κ. Βενιζέλος με τον χρόνο παραλαβής.
Μήπως η παραλαβή γίνεται σε μια μέρα κύριε υπουργέ;
Και πως η κυβέρνησή σας τα ενέταξε στο στρατό χωρίς να ακολουθήσει τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας για ρύθμιση των ατελειών τους;
Εν πάση περιπτώσει το αποτέλεσμα μετράει.
Σε ένα χρόνο χάσαμε δύο ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ και θρηνήσαμε δυο πιλότους.
Παρόλα αυτά καλείται να απαντήσει συγκεκριμένα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας:
1. Που οφείλονται οι πτώσεις των δύο επιθετικών ελικοπτέρων εντός ενός έτους και ποια είναι τα κονδύλια συντηρήσεως που διέθεσε το υπουργείο για τα υπόψη 12 ΕΕ/Π από την ημερομηνία παραλαβής μέχρι σήμερα;. Νομίζει ο κ. ΥΕΘΑ η οικονομία που επαίρεται ότι επιτυγχάνει , εξισορροπεί την τεράστια ζημιά από την απώλεια των ανθρώπινων ζωών και των πανάκριβων αυτών οπλικών συστημάτων.
2. Για ποιο λόγο διεκόπη η εκπαίδευση των πληρωμάτων της τελευταίας διετίας σε εξομοιωτές πτήσεων του εξωτερικού και ποιά μέτρα έλαβε για την προμήθεια αναλόγων εξομοιωτών πτήσεων προκειμένου το προσωπικό να εκπαιδεύεται στον Ελλαδικό χώρο;
3. Τι συμβαίνει με το Τεχνικό προσωπικό του Συγκροτήματος Συντήρησης ΕΕ/Π. Υπάρχει η απαιτούμενη επάνδρωση και με την απαιτούμενη εμπειρία ; Μήπως με τις πρόσφατες μεταθέσεις μετατέθηκε έμπειρο προσωπικό και αυτό δεν αντικαταστάθηκε;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: