Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Το ΓΕΝ διαψεύδει τα περί " Σκανδάλου στον ναύσταθμο Σαλαμίνας "

Άμεση υπήρξε η αντίδραση του ΓΕΝ για τα δημοσιεύματα περί της συμβάσεως για Αποκατάσταση Προβλημάτων Καθίζησης Synchrolift στο ΝΣ.
Η δύναμη του τύπου αλλά και των ελεύθερων και αδέσμευτων από συμφέροντα ιστοτόπων του διαδικτύου είναι ακριβώς αυτή. Άμεση, γρήγορη και αποτελεσματική πληροφόρηση αλλά και ενημέρωση όταν υπάρχει αδικία.
Βέβαια το ΓΕΝ δεν μας ανακοινώνει αν υπήρξε επιτροπή διαπίστωσης της αναγκαιότητος των συμπληρωματικών έργων και ποιοί την αποτελούσαν, τις γνώσεις τους κλπ...

.Με αφορμή σχετικά σχόλια αναρτημένα στο διαδίκτυο, που αναφέρονται σε δήθεν απευθείας ανάθεση σε μεγάλο όμιλο τεχνικών εταιρειών έργου προϋπολογισμού 17 εκατ. από το ΓΕΝ, από τo Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

α.Το 2008 μετά από διεξαγωγή διαγωνισμού και εγκριτική απόφαση του τότε Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, συνήφθη σύμβαση για την αποκατάσταση των προβλημάτων καθίζησης του synchrolift στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας, προϋπολογισμού 8.692.370,36 με ανάδοχο την εταιρεία «EKTE AE» (με Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Π. Κοπανά) η οποία στη συνέχεια συγκρότησε κοινοπραξία με την «Λ. ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ».

β.Στη συνέχεια και επειδή κατά τη διάρκεια των αποξηλώσεων διαπιστώθηκε ανάγκη ανακατασκευής όλων των ηλεκτρομηχανολογικών δικτύων με τις καλωδιώσεις και τις σωληνώσεις, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση, τα αρμόδια όργανα του ΓΕΝ αποφάσισαν, από το Σεπτέμβριο του 2009, τη σύναψη πρώτης συμπληρωματικής σύμβασης, στο πλαίσιο της αρχικής και όπως προβλέπει η νομοθεσία περί δημοσίων έργων.


γ.Η συμπληρωματική αυτή σύμβαση, ύψους 3.986.500 ευρώ, εγκρίθηκε μετά το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης στις 16.12.09 από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελο Βενιζέλο.

δ.Προ της υπογραφής της κύριας αλλά και της συμπληρωματικής σύμβασης διενεργήθηκε προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο, μετά από την έγκριση του οποίου υπεγράφησαν οι σχετικές συμβάσεις.

2.Επισυνάπτεται αναλυτκό ενημερωτικό σημείωμα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ENHMΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Έργο: Αποκατάσταση υφισταμένων προβλημάτων καθιζήσεων synchrolift στο
ΝΣ.
ΔΗΜΟΠΡΑΣΊΑ 22/4/2008
Ανάδοχος ΕΚΤΕ ΑΕ
Εγκριτική απόφαση 31/7/08 Υφυπουργός Ι. Πλακιωτάκης
Ποσό σύμβασης 8.692.370,36 μαζί με ΦΠΑ.
Αντικείμενο: Πλήρης ανακατασκευή της ανωδομής (σκυροδέματα και
σιδηροτροχιές) της Ναυπηγικής Μονάδας του ΠΝ (S/L) στο Ναύσταθμο
Σαλαμίνας η οποία κατασκευάσθηκε το 1978 και παρουσίασε προβλήματα
καθιζήσεων.
Κατά την διάρκεια των αποξηλώσεων διαπιστώθηκε η ανάγκη
ανακατασκευής όλων των ηλεκτρομηχανολογικών καναλιών μετά των
καλωδιώσεων και σωληνώσεων τα οποία ευρέθησαν σε κακή κατάσταση. Η
ανάγκη επέβαλλε τη σύναψη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης.
Η Συμπληρωματική Σύμβαση ενεκρίθη στις 16/12/2009 με απόφαση κ.ΥΕΘΑ
Ε.Βενιζέλου. Ποσό σύμβασης 3.986.500 με ΦΠΑ.
Η αρχική σύμβαση υπεγράφη από την «ΕΚΤΕ ΑΕ» με Πρόεδρο και
Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Π. ΚΟΠΑΝΑ.
Μετά την υπογραφή της σύμβασης δημιουργήθηκε η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΕΚΤΕ
- Λ. ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ» σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Νόμου.
Εν συνεχεία ο κατασκευαστικός Κλάδος της «ΕΚΤΕ ΑΕ» αποσχίσθηκε και
απορροφήθηκε από την « Κ Π ΤΕΧΝΙΚΗ» με Πρόεδρο και Διευθύνοντα
Σύμβουλο Π. ΚΟΠΑΝΑ.
Σήμερα το έργο εκτελείται με ανάδοχο την
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «Κ.Π ΤΕΧΝΙΚΗ – Λ.ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ» .
Προ υπογραφής κύριας και συμπληρωματικής σύμβασης διενεργήθηκε
προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών είναι ως εξής:
Κ.Π ΤΕΧΝΙΚΗ
Π.ΚΟΠΑΝΑΣ Πρόεδρος
Δ.ΠΟΛΙΤΗΣ Αντιπρόεδρος
Β.ΠΑΠΑΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Μέλος
Σ.ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗ Μέλος
Δ.ΚΑΚΟΥΡΗΣ Μέλος
Λ.ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ
Λ.ΡΗΓΑΣ Πρόεδρος
Α.ΡΗΓΑ Αντιπρόεδρος
Ι.ΡΗΓΑΣ Μέλος
Ε.ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Μέλος
Ι.ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ Μέλος
Όπως προκύπτει από τα Μετοχολόγια :
Για την «Κ.Π ΤΕΧΝΙΚΗ» κύριοι μέτοχοι είναι οι :
Π.ΚΟΠΑΝΑΣ και Δ.ΠΟΛΙΤΗΣ
Για την «Λ.ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ» κύριοι μέτοχοι είναι :
Λ. ΡΗΓΑΣ , Α.ΡΗΓΑ , Ι. ΡΗΓΑΣ (οικογένεια)
Για την αρχική εταιρεία ΕΚΤΕ μέτοχοι είναι :
Π.ΚΟΠΑΝΑΣ , Δ.ΠΟΛΙΤΗΣ, Π.ΒΑΣΑΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: