Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Αιγαίο μου

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΣΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΚΟΣ ΑΜΜΟΥ ΣΕ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Πρόταση προς όλους τους πολιτικούς αυτού του τόπου. Κρατήστε ότι ακίνητο έχετε στον τόπο απ' όπου κατάγεστε (π.χ πατρικό σπίτι, το κτήμα του πατέρα σας) ρευστοποιήστε ότι άλλο έχετε, δώστε τα χρήματα στο κράτος και σε ανταπόδοση αυτό να σας διαθέσει γη ίσης αξίας σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου με πληθυσμό κάτω των 5000 κατοίκων. Δίκαιο! Ίσως και με προοπτική.

Εγώ προσωπικά έχω τέτοια γη και τα παιδιά μου πάνε σε δημόσιο σχολείο και 7 μέρες πριν πάρω το μηνιάτικό μου μένω με 50€.

Για φαντάσου ο κύριος αυτός να έρθει σε λίγο καιρό και να μου πει ότι το νησί που έχω το χωράφι μου (όχι οικόπεδο δεν βλέπει θάλασσα) πιθανόν θα το πάρουν οι Τούρκοι και ότι αυτό είναι δίκαιο αφού το αποφάσισε ο τάδε Ισπανός (τυχαία εθνικότητα) δικαστής. Γιατί το νησί μου να δοθεί στους Τούρκους και όχι ο Εθνικός Κήπος που είναι και διαμορφωμένος ή γιατί όχι το οικόπεδο του κυρίου αυτού.

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΣΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΚΟΣ ΑΜΜΟΥ ΣΕ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Βέβαια σήμερα όλα έχουν και μια τιμή. Άλλος ανταλλάσσει τα πιστεύω του με ένα πιάτο μακαρονάδα και άλλος με το αίμα που κουβαλάει.
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: