Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Οργή για την "Παράλληλη Επετηρίδα"



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παιδιά...θέλω να με πιστέψετε...ο "κυριος" αυτός έχει ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ" για τους ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ και γενικά για τους ένστολους...ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ και στις εκλογές θα παρακαλάει πάλι....ξέρει αυτός στον πεζόδρομο της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ....ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΦΑΕΙ ΠΟΡΤΑ....

Ανώνυμος είπε...

Βρε καλα σας κανει!!Κανονικα θα πρεπει νας σας διωχνει χωρις συνταξη ,γιατι ειστε αχρηστοι οι πιο πολλοι!!

panos είπε...

Με αποστράτευσαν όταν ήμουν 42 χρονών. Με είχαν για τρία χρόνια σε παράλληλη επετηρίδα στο βαθμό του Τχη
Ήμουν σε Ε.Γ. Συν/τος. Ο χαρακτηρισμός στο άρθρο "μοναδική αποστολή: αναμονή 10 χρόνων για να έρθει η ημερομηνία συνταξιοδότησης" και "να δημιουργηθεί στρατιά αδιάφορων" είναι άδικη για όλα τα στελέχη. Δεν μπορεί να υπάρχει αδιάφορος, δηλαδή όλοι οι Συν/ρχες που υπηρετούν σε θέσεις που δεν έχουν εξέλιξη, είναι αδιάφοροι; το ίδιο και τους ταξιάρχους; το ίδιο και τους στρατηγούς; Στο στρατό δουλεύουν μόνο για την προαγωγή; Και όμως το άκουσα και από νυν στρατηγούς, άλλα είναι που τα έχουμε χάσει προ πολλού και δεν ξέρω αν θα τα ξαναβρούμε.
Ταξίαρχος που τον αποστράτευσε το ΠΑΣΟΚ ως Ανχη και που ήταν με Ευέλπιδες στο πολυτεχνείο το 1974, η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον επανέφερε τον έκανε και δκτη Ταξίαρχο της στρατονομίας, κατάφερε να με βγάλει εμένα Ε.Ο.Θ. (παράλληλη επετηρίδα;) Μετά ήρθε το ΠΑΣΟΚ και πίεζαν άλλοι στρατηγοί τους Δκτες μου να με βάλουν ένα 8 για να με διώξουν. Αυτοί δεν το έκαναν, με έδιωξαν όμως σαν Ανχη με τρία μικρά παιδιά και μου δίνουν 1400+300 το μήνα και κάθομαι από τα 42 μου χρόνια. Το ευτράπελο είναι ότι ήταν τόση η απογοήτευση του τελευταίου δκτού μου, όταν με αποστράτευαν, που μου έδωσε συστατική επιστολή που αυτά που γράφει είναι 1000 παράσημα και γροθιά στο τότε κατεστημένο. Φυσικά αυτόν τον Σχή τον έδιωξαν και αυτόν, χωρίς να υπολογίσουν τις άριστες σπουδές του και το ήθος ενός τρελού που έπεσε στη φωτιά για να πει το αυτονόητο. Τέτοιους ανθρώπους θέλει ο στρατός και όχι στρατηγούς του ΥΕΣ ΣΕΡ. Διότι Αξκούς που θέλουν καριέρα για να δουλέψουν είδαμε τα χάλια τους.
Βάλτε λιγότερους και ικανότερους στις Σχολές και αναβαθμίστε τους Υπξκούς.
Συμμαθητές ανοίξτε τα μάτια σας, τα μυαλά σας. Λέγαμε κάποτε....
Ένας ασυμβίβαστος Ανχης με πολύ- πολύ τρέλα που την έλαβε στη ΣΣΕ μετά από εκπαίδευση.