Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Ψυχές στον ουρανό


Η μάχη που έδινε ο Ιωσήφ Αναστασάκης,ήταν άνιση. Πολύ δυσκολότερη από τις απάνθρωπα σκληρές αερομαχίες που αποτελούσαν την καθημερινότητά του.

Η επιβίωση του Ιωσήφ από τα τραύματά του ήταν απίθανη από τη πρώτη στιγμή που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ηρακλείου,αλλά όπως πάντα στη ζωή του το πάλεψε. Τα κρίσιμα 24ωρα που ο Ιωσήφ έδινε τη τελευταία μάχη επιβίωσης και η οικογένεια του συναδέλφου του θρηνούσε το χαμό του,ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά για την εναέρια σύγκρουση των F-16 . Τα περισσότερα αφορούσαν τις πανάκριβες μηχανές οι οποίες καταστράφηκαν και το πως θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί η σύγκρουση με την προμήθεια και τοποθέτηση κι άλλων συστημάτων στα αεροσκάφη!

Ζητήθηκε από τον υπουργό Άμυνας να πάρει κεφάλια συνεργατών του,γιατί δεν προωθούν αυτές τις αγορές και άνοιξε μια συζήτηση ...περί εξοπλισμών με μια ψυχή ήδη χαμένη και μια δεύτερη να παλεύει να κρατηθεί στη γη δίπλα στη γυναίκα του και τα παιδιά του. Το ίδιο είχε συμβεί και με το θάνατο των δύο χειριστών του ελικοπτέρου Apache στα Μέγαρα!

Όλα αυτά μοιάζουν ακατανόητα και παράδοξα σε μία χώρα που τα τελευταία 20 χρόνια έχει χάσει 35 άξιους πιλότους οι οποίοι άφησαν πίσω οικογένειες. Πριν αγγίξουμε τα τεχνικά θέματα των ατυχημάτων πρέπει να ασχοληθούμε με τους ανθρώπους που χάθηκαν όχι επειδή αυτό θα τους φέρει πίσω,αλλά για να διασφαλίσουμε όσο μπορούμε, ότι αυτοί που συνεχίζουν να εκτελούν τις υπεράνθρωπες αποστολές στους ελληνικούς ουρανούς,θα έχουν την απαραίτητη ηρεμία για εξακολουθήσουν να πετούν με υπερηχητικές ταχύτητες λίγα μέτρα πάνω από τα κύματα του Αιγαίου,κυνηγώντας εχθρικές κουκίδες στον ορίζοντα,παίζοντας τη ζωή τους κορώνα γράμματα κάθε μέρα.

Πριν μερικούς μήνες, οι χειριστές της ΠΑ,είχαν προχωρήσει σε μία συμβολική ενέργεια,μία "λευκή απεργία". Κατηγορήθηκαν σχεδόν για ...ανταρσία και απείθια,όχι μόνο από τους πολιτικούς και στρατιωτικούς τους προϊσταμένους αλλά και από ένα σημαντικό τμήμα της κοινής γνώμης,που μέσα στη δική του απόγνωση από την οικονομική κατάρρευση,θεώρησε ότι όλοι πρέπει να αντιμετωπιστούν το ίδιο από τα κυβερνητικά μέτρα.

Κατά ένα περίεργο σκεπτικό, οι μάχιμοι χειριστές της ΠΑ -αναφερόμαστε αποκλειστικά στους πιλότους που κάθε μέρα πετάνε- παρουσιάστηκαν περίπου ως προνομιούχοι της ελληνικής κοινωνίας. Μιας κοινωνίας η οποία έχει ...κοστολογήσει τις έξω από κάθε ανθρώπινη λογική πτήσεις αναχαίτισης στο Αιγαίο,περίπου στα 2000 ευρώ το μήνα που είναι ο μέσος όρος ενός μισθού ιπταμένου.

Για δεκαετίες το ελληνικό κράτος αναγνωρίζοντας προφανώς ότι ένας πιλότος που καλείται δυο και τρεις φορές την ημέρα να πετάει σε πτήσεις αυτοκτονίας στο Αιγαίο,θα έπρεπε τουλάχιστον να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς την οικογένειά του, πριμοδοτούσε το πενιχρό εισόδημά τους με επιδόματα,με κυριότερο απ΄ αυτά το λεγόμενο επίδομα επικινδυνότητας ή πτητικό. Η έλευση του ΔΝΤ και η απειλή οικονομικής κατάρρευσης οδήγησε τη κυβέρνηση σε λύσεις πανικού που είχαν ως αποτέλεσμα τις δραστικές περικοπές στα εισοδήματα των πιλότων.

Οι διορθωτικές κινήσεις που ακολούθησαν από την ηγεσία του Πενταγώνου ,ισσορόπησαν κάπως τη κατάσταση,αλλά η πληγή που άνοιξε δύσκολα θα κλείσει,γιατί το κύριο ζήτημα δεν είναι το οικονομικό.Το ζήτημα είναι ότι οι πιλότοι της ΠΑ,νοιώθουν ότι ασχολούνται μαζί τους μόνο όταν το άγημα ρίχνει τις προβλεπόμενες τιμητικές βολές πάνω από το φέρετρό τους,που συνήθως είναι κενό. Δεν είναι,δεν νοιώθουν και δεν θέλουν να γίνουν προνομιούχοι της κοινωνίας,όπως ήταν τόσοι και τόσοι συμπολίτες τους που εργάζονταν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και οι οποίοι είναι σαφές ότι δεν εργάζονταν σε περιβάλλον που επιβάρυνε τον οργανισμό τους με 9 και 10 g, διαλύοντας το σκελετό τους.

Η αδιαφορία με την οποία επί χρόνια αντιμετωπίζονται δεν τους αποκαλύφθηκε τώρα με τις περικοπές των εισοδημάτων τους. Την νοιώθουν κάθε φορά που αναγκάζονται να εκτελούν υπηρεσίες ετοιμότητας αναχαίτισης, σε νησιά του Αιγαίου,ζώντας σε εγκαταστάσεις που εύκολα χαρακτηρίζονται τρώγλες.

Την βιώνουν κάθε ημέρα στην υπηρεσία τους,στην οποία αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος του 24ωρου,αφήνοντας στην άκρη τις δεδομένες οικογενειακές τους υποχρεώσεις. Κι όταν κάτι πάει στραβά,είναι οι πρώτοι που θα κληθούν να επωμιστούν τις ευθύνες του "ανθρώπινου λάθους" που στην Ελλάδα καλύπτει γρήγορα,εύκολα και βολικά τις όποιες ευθύνες αρμοδίων και αναρμοδίων.

Όλη αυτή η απαξίωση που εισπράττουν "σβήνεται" από ένα υψηλό αίσθημα ευθύνης και καθήκοντος που χαρακτηρίζει τους χειριστές της ΠΑ,αλλά και από την όμορφη "τρέλα" με την οποία μεγάλωσαν και γαλουχήθηκαν εκπαιδευόμενοι για "μαχητές του Αιγαίου". Το ερώτημα είναι για πόσο θα αντέχουν να βλέπουν ψυχές να χάνονται στον ουρανό και πίσω κάποιοι να τσακώνονται για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να αγοραστούν νέα συστήματα για τα αεροσκάφη. Πάρις Καρβουνόπουλος/newsit.gr

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα γνωστά δημοσιεύματα μετά από κάθε ατύχημα.....
Είναι ντροπή να εκμεταλλεύεσαι τον θάνατο....
Αφού ο συντάκτης ξέρει πολύ καλά το θέμα με το πτητικό επίδομα, γιατί άραγε δεν λέει την αλήθεια.....
Γιατί αυτή η προσπάθεια να εξαγνιστεί μια απαράδεκτη αντιστρατιωτική πράξη, που εξυπηρετούσε την προάσπιση συγκεκριμένων συμφερόντων?

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν ειμαι στρατιωτικός και φαίνεται να γνωριζεις καλά το θέμα, μου αποσαφηνίζεις την αντίθεσή σου στο δημοσίευμα;Να καταλάβω και εγω την αλήθεια

Ανώνυμος είπε...

Αφού δεν είσαι στρατιωτικός πως τα περιγράφεις όλα αυτά?


Για να βρεις την αρχή της αλήθειας πρέπει να βρεις τις απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

Ποιος είναι ο όρος του επιδόματος που αμείβονται οι πιλότοι προηγμένων αεροποριών, οι οποίες διεξάγουν πόλεμους?

Έχει πλέον σχέση το επίδομα αυτό εδώ και δεκαετίες με την επικινδυνότητα?

Πόσο διάστημα παραμένουν οι πιλότοι σε αυτές τις προηγμένες αεροπορίες, κατά μέσο όρο?


Υπάρχει επίδομα το οποίο να είναι στο ύψος του 100% του μισθού?

Υπάρχουν πιλότοι της ΠΑ που κανονικά δεν έχουν δικαίωμα σε αυτό το επίδομα αλλά το λαμβάνουν, με αποτέλεσμα να το στερούν από τους πιλότους που είναι σε Μοίρες?

Αν το ύψος του επιδόματος γίνει 1.000.0000€ θα έχει η Ελλάδα αύριο μια καλύτερη αεροπορία?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΝΑ ΕΛΕΓΚΤΗ ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ, ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΗ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΕΝΑΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΣΤΗΝ Π.Α. ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΟΡΜΩΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ ΜΟΥ Η ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΔΩ ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!

Ανώνυμος είπε...

Οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι απαξιωμένες από την κοινωνία και την εκάστοτε πολιτική ηγεσία.
Οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι χωρισμένες σε φατρίες ή αλλιώς "συντεχνίες" συμφερόντων.
Όταν κληθούν όμως να κάνουν το καθήκον τους, είτε χειριστής Α/Φ είτε φαντάρος σε σκοπιά, το κάνουν με το παραπάνω και εκεί πατάνε οι πολιτικές ηγεσίες, σε κάτι που έχει ο Έλληνας, γιατί αν ήταν αλλού θα τους έπαιρναν με τις ντομάτες. ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ.

Αυτό εκμεταλλεύονται!

Όσο για τους χειριστές, κρίμα στα παιδιά που πάνε χαμένα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρωτήστε έναν μη Ιπτάμενο. Διότι οι Ιπτάμενοι θα συμφωνούν με τον Καρβουνόπουλο. Ενώ υπάρχουν κακοπροαίρετοι που δεν συμφωνούν με το πτητικό επίδομα των Ιπταμένων.

Απαντήστε επίσης και το πόσοι μη Ιπτάμενοι, άλλων ειδικοτήτων παίρνουν πτητικό επίδομα, στερώντας το από τους Ιπταμένους.

Και βέβαια οι Ιπτάμενοι που γλύτωσαν τον θάνατο, στις αερομαχίες του Αιγαίου, και τώρα έχουν επιτελικά καθήκοντα, διατάζοντας στην ουσία τους νεώτερους, δικαιούνται να παίρνουν πτητικό, διατηρώντας πτητική ικανότητα και βέβαια μεγαλύτερες αποδοχές στο σύνολο από τους νέους. Φανταστείτε έναν ταξίαρχο με μικρότερες αποδοχές από έναν υποσμηναγό. Τιμητικά θα έπρεπε να το παίρνουν για την μέχρι τώρα προσφορά τους.

Απλά με τέτοιους μισθούς τα επιδόματα αυτά θα έπρεπε να είναι διπλάσια.

Ανώνυμος είπε...

Δάκρυα τρέχουν από τα μάτια μου διαβάζοντας το άρθρο "Ψυψές στους Ουρανούς". Για να συμπληρώσω τον απέραντο πόνο μου νιώθω ένα μόνο μπορώ να πω: "ΤΙ ΠΑ...ΕΣ είναι αυτές;!"
Νομίζουν ότι έτσι (με νεκροκαπηλεία) θα κάνουν ότι νομίζουν κάποιοι (βλέπε Άρθρο 36 περί Αρχαιότητας Ιπταμένων);
Τα άρθρα αυτά κοινής νεκροκαπηλείας να πάνε να τα βάλουν εκεί που πρέπει... Σε κανέναν σιριαλ του Φώσκολου: Η Λάμψη, Η κάμψη, Η αέρινη σουπιά, Τα σκ...α του μπάρμπα, κλπ

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό το τελευταίο σχόλιο!!!

Ανώνυμος είπε...

"σε περιβάλλον που επιβάρυνε τον οργανισμό τους με 9 και 10 g, διαλύοντας το σκελετό τους"

Προφανώς ο αρθρογράφος αναφέρεται και στα ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑΣ οι οποίοι λαμβάνουν το ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑΚΙ!!!!

Σ...Κ...Α στα μούτρα σας Δημοσιογραφίσκοι!!!

Ανώνυμος είπε...

Κουραστικά σχόλια. Το θέμα 'εχει ως εξής: Ένας Ευρωπαίος Αντισμήναρχος (εννοώ ανεπτυγμένης ευρωπαικής χώρας όχι των σκοπίων και της Αλβανίας.....)όχι ιπτάμενος..., λαμβάνει μισθό (όχι πτητικό) περί τις 6.000 ευρώ μηνιαίως. Ο Έλλην αντίστοιχος ούτε το ένα τρίτο..... Τώρα τα περί άλλων προηγμένων αεροποριών κ.λ.π πείτε τα αλλού. Απλά αναρωτηθείτε πόσες ξένες αεροπορίες έχουν πόλεμο κάθε μέρα και κάθε νύκτα. Πόλεμο στον οποίο συμμετέχουν βεβαίως όλοι και όχι μόνο οι ιπτάμενοι. Διότι το αεροπλανάκι δεν πετάει δια μαγείας...καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

Προς τον συνάδελφο, ανώτερο ή ανώτατο Αξκο (Ι) ,18 Σεπτεμβρίου 2010 9:20 μ.μ.

Για να δεις πόσο μικρή χώρα είμαστε (όχι σε πληθυσμό), κοίταξε το site της US Air Force, που πολεμάνε σε πραγματικές συνθήκες!

Ο Υπσγος (Ι) παίρνει πτητικό επίδομα 10000$ και ο ΤΑξχος (Ι) 2000$.

Γιατί άραγε? Μάλλον είναι Αμερικανάκια και δεν ξέρουν ενώ εμείς είμαστε οι έξυπνοι.
Ας τους στείλουμε το ΔΝΤ τότε...

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Αν μπορείς να βρεις τις πλήρης αποδοχές των Αμερικάνων, που πολεμάνε, στείλε σύνδεσμο.
Να αποδείξουμε σε όλους πόσο καλοπλήρωμένοι είναι οι πιλότοι της Ελλάδας, και σε σχέση βέβαια με το έργο που προσφέρουν. Οι άλλοι πολεμάνε ενώ αυτοί τρακάρουν μεταξύ τους. Αίσχος.

Ανώνυμος είπε...

Το επίδομα της USAF ονομάζεται Aviation Career Incentive Pay (ACIP).
Ξεκινάει από 125$/μήνα και φτάνει το μέγιστο 840$/μήνα, στοιχεία από το Defense Accounting Service (DFAS) για το 2008.

Ένας νέος σμηναγός με πάνω από 4 χρόνια υπηρεσίας (έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση του και έχει τοποθετηθεί σε Μοίρα +/- 1 χρόνια) είχε τις εξής αποδοχές για το 2008: μισθό 4.545$/μήνα και 206$/μήνα ACIP.

Αναλυτικά το επίδομα ACIP είχε το 2008 ως εξής:

Aviation Career Incentive Pay
Years of Aviation Service
2 or less 125.00
Over 2 156.00
Over 3 188.00
Over 4 206.00
Over 6 650.00
Over 14 840.00
Over 22 585.00
Over 23 495.00
Over 24 385.00
Over 25 250.00

Τα σχόλια περιττεύουν......

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Μου φαίνεται σχεδόν ίδιες οι συνολικές αποδοχές με τους δικούς μας.... Βέβαια καλά λεφτά. Απλά αυτοί έχουν μεγαλύτερους μισθούς και μικρότερα επιδόματα. Και από ότι είδα, δυστυχώς, δεν τους το κόβουν το πτητικό επίδομα ακόμα και μετά από 25 ολόκληρα χρόνια!!! Σιγά μην πετάνε πρώτη γραμμή.
Στείλε και σύνδεσμο....

Και να φτάσουμε στο δια ταύτα. Οι Έλληνες πιλότοι παίρνουν πολλά λεφτά. Ενώ οι υπαξιωματικοί που λιώνουν για να πετάνε τα αεροπλάνα, ψίχουλα. Άσε που αρχηγοί γίνονται μόνο ιπτάμενοι... Αδικία. Δεν έχουμε και κάποιο συνδικαλιστικό όργανο να διαμαρτυρηθεί. Δεν πάει άλλο. Έλεος. Όχι άλλο κάρβουνο. Την πατώσαμε την Ελλάδα.
Στείλε σύνδεσμο όμως να μην πει κανείς ότι λες μπαρούφες.

Ανώνυμος είπε...

Τα στοιχεία μισθοδοσίας της USAF:
http://www.dfas.mil/militarypay/militarypaytables/2008MilitaryPayCharts35.pdf

Στην σελίδα 6 του αντίστοιχου Κανονισμού Αξιοποίησης Αξιωματικών της USAF (Officer Career Path - που μπορείτε να τον βρείτε στην διεύθυνση www.valpo.edu/afrotc/Career%20Path%20Guide.doc) στο διάγραμμα 2.1 της σελίδας 6 παρουσιάζεται ότι μετά τα 15 χρόνια υπηρεσίας μένει κάτω από το 50% των πιλότων, ενώ ενεργοί είναι κάτω από 20%. Στα 25 χρόνια το σύνολο των πιλότων που έχει μένει είναι κάτω από 10% ενώ ενεργοί είναι μόνο εξαιρετικές περιπτώσεις. Όσοι μένουν μετά τα 15 χρόνια έχουν αντίστοιχη εκπαίδευση και η χρησιμοποίηση τους είναι ως leedership, operations και staff.
Αντίθετα στην ΠΑ ο καθένας χωρίς εκπαίδευση αναλαμβάνει ηγετικούς ρόλους και το παίζει μάνατζερ. Επίσης ως απόστρατος πιλότος μπορεί να εκπροσωπεί εταιρείες οπλικών συστημάτων, με κύρια βάση τις γνωριμίες που έχει.
Επιπρόσθετα υπάρχει και στην ΠΑ και το πτητικό στους συνταξιούχους πιλότους για να ολοκληρωθεί το έγκλημα, καθότι και ως συνταξιούχοι πρέπει να πληρώνονται με επίδομα επικινδυνότητας: http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/NOM_NOM_Tr_2592_1661_659_UB03.doc

Δυστυχώς τα συμφέροντα είναι μεγάλα και οδηγούν ακόμα και σε αντισυνταγματικές και αντιστρατιωτικές πράξεις.

Η ΠΑ είναι δέσμια μιας συγκεκριμένης πολιτικής. Για το εξακριβώσει κανείς πρέπει να αφήσει έξω τα συναισθήματα και να δει πως οι ΗΡΩΕΣ είναι τελικά ΘΥΜΑΤΑ, ενός χρυσοφόρου ακήρυχτου πολέμου.............

Ανώνυμος είπε...

Τα στοιχεία μισθοδοσίας της USAF:
http://www.dfas.mil/militarypay/militarypaytables/2008MilitaryPayCharts35.pdf

Στην σελίδα 6 του αντίστοιχου Κανονισμού Αξιοποίησης Αξιωματικών της USAF (Officer Career Path - που μπορείτε να τον βρείτε στην διεύθυνση www.valpo.edu/afrotc/Career%20Path%20Guide.doc) στο διάγραμμα 2.1 της σελίδας 6 παρουσιάζεται ότι μετά τα 15 χρόνια υπηρεσίας μένει κάτω από το 50% των πιλότων, ενώ ενεργοί είναι κάτω από 20%. Στα 25 χρόνια το σύνολο των πιλότων που έχει μένει είναι κάτω από 10% ενώ ενεργοί είναι μόνο εξαιρετικές περιπτώσεις. Όσοι μένουν μετά τα 15 χρόνια έχουν αντίστοιχη εκπαίδευση και η χρησιμοποίηση τους είναι ως leedership, operations και staff.
Αντίθετα στην ΠΑ ο καθένας χωρίς εκπαίδευση αναλαμβάνει ηγετικούς ρόλους και το παίζει μάνατζερ. Επίσης ως απόστρατος πιλότος μπορεί να εκπροσωπεί εταιρείες οπλικών συστημάτων, με κύρια βάση τις γνωριμίες που έχει.

Επιπρόσθετα υπάρχει και στην ΠΑ και το πτητικό στους συνταξιούχους πιλότους για να ολοκληρωθεί το έγκλημα, καθότι και ως συνταξιούχοι πρέπει να πληρώνονται με επίδομα επικινδυνότητας: http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/NOM_NOM_Tr_2592_1661_659_UB03.doc

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς τα συμφέροντα είναι μεγάλα και οδηγούν ακόμα και σε αντισυνταγματικές και αντιστρατιωτικές πράξεις.

Η ΠΑ είναι δέσμια μιας συγκεκριμένης πολιτικής. Για το εξακριβώσει κανείς πρέπει να αφήσει έξω τα συναισθήματα και να δει πως οι ΗΡΩΕΣ είναι τελικά ΘΥΜΑΤΑ, ενός χρυσοφόρου ακήρυχτου πολέμου.............

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Εεε, καλά και εδώ στο ελλάδα, ταξίαρχοι δεν γίνονται όλοι. Και λένε ότι η ΣΠΑ και η ΑΔΙΣΠΟ τους εκπαιδεύει για να γίνουν επιτελείς (6 και 12 μήνες αντίστοιχα), αα και η σχολή εθνικής άμυνας 9 μήνες ....

Από την άλλη οι ΜΕΕ (μόνιμοι εξ εφεδρείας) αφού τους επανέφερε η Π.Α. (λάθος) και πετάνε οι άνθρωποι, γιατί να μην παίρνουν πτητικό;
Δεν συμφωνώ με ότι συμβαίνει, αλλά δεν είναι έγκλημα να πετά κάποιος και να παίρνει πτητικό. Άλλο το να μην τους επαναφέρανε στην ενεργό δράση. Κάτι που πάει να τελειώσει στις μέρες μας. Αποστρατεύονται όλοι τους. Να λέμε και του στραβού το δίκιο, διότι αλλιώς δεν θα διεκδικήσουμε και εμείς το δικό μας.

Όλα θα σταματήσουν όταν με το καλό καταργηθεί ο στρατός. (τουλάχιστον όπως τον ξέρουμε σήμερα, αν όχι εντελώς). Ίσως να ζούμε να το χαρούμε!!!

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Δεν είχα σκεφτεί την προσαύξηση της σύνταξης ανάλογα με τα πτητικά εξάμηνα. Μάλλον έγκλημα εννοείς την διαφοροποίηση των πτητικών εξαμήνων ή την προσαύξηση αυτή καθαυτήν , στην σύνταξη;

Μήπως το κάνουν για να δοθεί κίνητρο να μένουν οι πιλότοι στις πολεμικές μοίρες; Γιατί μάλλον την κάνουν πολύ γρήγορα...

Ανώνυμος είπε...

Ο Αλκιβιάδης είπε: "Δημοκρατία είναι το πολίτευμα στο οποίο μπορώ να καθαιρέσω από το αξίωμα του κάποιον ο οποίος, ενώ είναι άξιος, μού είναι αντιπαθής..." Διαβάζοντας όλες αυτές τις αερολογίες απλά θα πω ότι οι έλληνες στρατιωτικοί αμοίβονται κατά το ήμισυ από αυτούς της Ε.Ε., το οποίο ισχύει ιδιαίτερα για τους χειριστές της Π.Α. ανάλογα με το έργο που παράγουν! Οι υπαξιωματικοί στους προηγμένους στρατούς ΔΕΝ γίνονται αξιωματικοί, πόσο μάλλον αρχηγοί Όπλου-ΕΛΕΟΣ...!