Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ένας απόστρατος ερωτά

Εύλογα ερωτήματα αποστράτου που θα μείνουν αναπάντητα και οι υπεύθυνοι ατιμώρητοι!

κ.Μπεγλίτη να σου κάνω μία ερώτηση.Οταν βγήκα στη σύνταξη έβαλα κάτω τα οικονομικά μου, μέτρησα αυτά που παίρνω, μέτρησα και αυτά που χρειάζομαι να παιρνάω εγώ και τα παιδιά μου και υπολόγισα ότι κουτσά στραβά ένα δάνειο θα μπορούσα να το πληρώνω,μην έχοντας άλλους οικονομικούς πόρους,μιας και το εφάπαξ μου όλο είχε φύγει(και όχι μόνο αυτό) στις σπουδες του γιου μου.Πήγα λοιπόν στην τράπεζα και πήρα 50000 ευρώ για να κάνω το σπίτι μου,το ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.Χρόνια δύσκολα ακρίβια αυξήσεις στη ΔΕΗ στο νερό στα καύσιμα,και η σύνταξη φτάνει στο τσίμα-τσίμα.Το λάστιχο έχει ένα όριο,αν το ξεπεράσεις σπάει.Προσπαθώ να είμαι συννεπης στις οικονομικές μου υποχρεώσεις όσο πλέον μπορώ κόβωντας πρώτα από τα ατομικά μου έξοδα,Πχ το τσιγάρο,την ταβέρνα που πήγαινα με την σύζυγό μου μια φορά την εβδομάδα,το ντύσιμο τοΛΟΤΤΟ το στοίχημα και ότι ατομικό έξοδο μπορεί να έχει ένας άντρας 52 ετών.Το ίδιο και η γυναίκα μου.Εδώ και τρία χρόνια δεν εχει πάρει τίποτε από ρουχισμό και φορά τα ίδια ρούχα.Στα παιδία μου μείωσα όσο γίνεται το χαρτζιλίκι διότι κι αυτά είναι άνεργα και περιμένουν τις "ευκαιρείες"που θα μας δώσετε για δουλειά μιας και ζούμε στην επαρχία και οι ευκαιρείες για εργασία είναι από ελάχιστες έως μηδενικές. Ερχεστε λοιπόν εσείς ,που μόνο το καλό μας θέλετε, και μου κόβετε τα δώρα και το επίδομα αδείας εντελώς,γιατί είμαι κάτω των 60 ετων.(Τις υποχρεώσεις μου σαν γονιός που είναι στο ζενιθ δεν τις λάβατε υπ όψιν)Ξαναέρχεστε και θέλετε να βάλετε χέρι και στο μέρισμα,που στο κάτω κάτω καμία ευθύνη δεν φέρνω εγώ για την όποια κακοδιαχείρηση του Ταμείου. Εγώ τι πρέπει να κάνω τώρα? Θα σας πώ αμέσως. Να πάω στην τράπεζα που χρωστάω το στεγαστικό και τους πώ..κύριοι λυπάμαι ,αλλά όταν δανήστηκα, τα πράγματα ήταν διαφορετικά, και δεν είχαμε ούτε ΔΝΤ ούτε μνημόνια.Τώρα οι συνθήκες άλλαξαν,και η δόση του δανείου που με τόση προσπάθεια μπορέσαμε να φέρουμε στα μέτρα μου τότε,τώρα έχει γίνει πλέον υπεβολική και αδυνατώ να πληρώνω όλο το ποσό,αφού οι ετήσιες απολαβές μου έχουν μειωθεί κατα μερικές χιλιάδες ευρώ και μάλλον θα μειωθούν κι άλλο.
κεΜπεγλίτη αυτό που γράφω, εκφράζει την μεγαλύτερη πιστεύω μερίδα συναδέλφων και όχι μόνο.Δεν έμεινε κάτι άλλο που μπορούμε να κόψουμε για να τα βγάλουμε πλέον πέρα.Μόνο ο λαιμός μας έμεινε...αν αυτόν θέλετε...

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια φιλε μου ολα οσα γραφεις ,αλλα δε τους καιγετε καρφακι...αυτοι και τα δωρακια τους παιρνουνε(μιζες)και τις χερουκλες τους απλωνουνε μεχρι αηδιας...εμεις ειμαστε οι μλκες που θα τρεξουμε να ψηφισουμε ολα τα πολιτικα λαμογια πρασινα η μπλε(ολα τα γουρουνια εχουνε ιδια μουρη)...
εγω προσωπικα δε προκειτε να περασω εξω απο κανενα εκλογικο κεντρο εκεινη τη μερα...
ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΥΓ... κανενας στη φυλακη θα μπει ρε λαμογια για οτι κανατε στην ελλαδιτσα μας??????????

Ανώνυμος είπε...

«Μόνο ο λαιμός μας έμεινε...αν αυτόν θέλετε...»
Δεν έμεινε μόνο ο δικός μας λαιμός αλλά και ο δικός τους με την επισήμανση ότι οι δικοί μας είναι εκατομμύρια και οι άλλοι ελάχιστοι.
Κάτι λίγο χρειάζεται για κοινωνική αφύπνιση.
Μια σπίθα.
Κάτι απρόβλεπτο. Το ξέρουν καλά. Το φοβούνται.
Κατά τα άλλα δεν πρέπει να πας στην τράπεζα…
Μεγαλύτερο έγκλημα διαπράττει αυτός που ιδρύει μια τράπεζα από αυτόν που τη ληστεύει.
Δεν το έμαθες;
Τι περιμένεις;
Στην καλύτερη περίπτωση θα σε «συμπονέσουν» θα δείξουν «κατανόηση» θα σου πάρουν το σπίτι κοψοχρονιά και ίσως σου κάμουν διακανονισμό αν βρουν ότι υπάρχει υπόλοιπο.
Αλλού πρέπει να πας. Ξέρεις που…
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΝΑΠΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΤΣ …..
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΚΑΤΩ ΤΟΝ 60 ΕΤΩΝ ,,,,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΚΟΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΩΡΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΛΠ ΕΙΜΑΙ ΜΑΤΕΡΑΣ 3 ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΤΑΓΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΑ ΛΟΙΠΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΑ ΖΥΓΙΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΟΚ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΜΟΥΜΕ ….,ΑΛΛΑ Η ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΕΠΙΦΗΛΑΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ …..Η ΣΥΖΗΓΟΣ ΑΝΕΡΓΗ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ..ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ ΑΛΒΑΝΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !!!!
ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΕ ΚΑΡΦΙ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ,,,,,,,,,,,,,,,ΝΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΤΑ 60….
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΤΡΩΓΑ!!!!
ΒΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ……ΑΧΡΗΣΤΗ ΑΝΕΠΑΓΚΕΛΤΗ ΓΙΑΤΙ ! ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟ ΤΗΝ ΖΩΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΣΗΣ ΟΥΤΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ,,,,

Ανώνυμος είπε...

μετά από 25 χρόνια στο στράτευμα ..... και οπαδός του ΠΑΣΟΚ, σας διαβεβαιώνω ότι δεν πρόκειται να "ανοίξει" μύτη!!! το πόσο "δουλικοί" ειναι όλοι οι στρατιωτικοί ειναι ξεκάθαρο, γιατί έτσι έζησαν και έτσι θα συνεχίσουν να ζούν ..... γλύφοντας, παρακαλώντας, μυξοκλαίγοντας ..... μην ελπίζετε σε επαναστάσεις .......

Ανώνυμος είπε...

AAA...δεν πείρατε χαμπάρι, μου φαίνετε,αγαπητοί συνάδελφοι οτι η λύση για όλα τα προβλήματα μας είναι απλή και είνε προσφορά της ηγεσίας μας.Πρωί-Μεσημέρι-Βράδυ,πριν ή μετά το φαγητό,δεν έχει σημασία,μια ώρα μελέτη του πονήματος "χωρίς ιππείς".Η φήμη οτι τα συγγραφικά δικαιώματα θα πάνε υπέρ του ΜΤΣ ...μάλλον δεν ευσταθεί.

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει μεγαλύτερος "ηλικιακός" ρατσισμός από αυτό το κόλπο της κυβέρνησης για τους κάτω των εξήντα ετών. Πρέπει να ξέρετε αγαπητοί συνάδελφοι ότι αυτό το έκαναν για μας και μόνο για μας.
Γιατί κύριοι, εγώ πήγα 18 χρονών και έφυγα 52. Δεν δούλεψα όσα ένας δημόσιος υπάλληλος που μπαίνει στο δημόσιο στα 30 και φεύγει στα 60? Αυτός γιατί παίρνει δώρο και εγώ όχι? Δεν πληρώσαμε και οι δύο παράδειγμα για 30 χρόνια κρατήσεις? Αυτή είναι η δικαιοσύνη του ΠΑΣΟΚ?
Μας κόψατε δώρα, μας κόψατε μισθούς, μας βάλατε ΛΑΦΚΑ και μας κόψατε και το μέρισμα. Κόψτε μας και το λαιμό να μην αναπνέουμε, για να ησυχάσετε.
Αλλά αυτά μπορεί να τα καταλάβει μόνο κάποιος που ζει την κατάστασή μας. Οι πολιτικοί μας (η εκάστοτε κυβέρνηση και όχι μόνο) έχουν τον κουβά και την κουτάλα στα χέρια. Ποιος μας λογαριάζει εμάς τους δυστυχείς, που για 30 και πλέον χρόνια, γυρνούσαμε από κουτσοχώρι σε κουτσοχώρι, με το ράντσο στα χέρια? Κανείς, δυστυχώς κανείς.
Το κρίμα όμως είναι στην ηγεσία μας που ασχολείται με συγράμματα και λοιπά συναφή. Αίσχος κύριοι. Λίγη ντροπή και ιδιαίτερα ευθυξία δεν βλάπτει.

Ένας ακρίτας από ψηλά (Εδώ που μπαίνει η πινέζα στο χάρτη)

Ανώνυμος είπε...

25 Οκτωβρίου 2010 6:11 μ.μ.
Ουτε πριν ούτε μετα αλλά:
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε 2:08
Θα τους κάνεις τη μεγαλύτερη χάρη απέχοντας της ψηφοφορίας, για να μας κάνουν ακόμη χειρότερα....

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε 2:08
Θα τους κάνεις τη μεγαλύτερη χάρη απέχοντας από την ψηφοφορία, διότι τους δίνεις το δικαίωμα να μας κάνουν και χειρότερα...

Ανώνυμος είπε...

Δε φτάνει που ξεκουράζεστε από τα 40 σας φωνάζετε κιόλας γιατί μπήκε μέσα το ΜΤΣ και δεν παίρνετε μέρισμα. Πως να φτάσουν τα λεφτά ρε όταν κάθεστε από τα 40 σας και πεθαίνετε στα 90 σας; Πληρώνεται για 25 χρόνια εισφορές και εισπράττεται για 50 χρόνια και φωνάζετε γιατί μπήκε μέσα το ΜΤΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ ΜΕΣΑ ΚΗΦΗΝΕΣ Αλλά για να το σκεφτείς αυτό χρειάζεται και μυαλό αλλά που; Μονό να φωνάζετε ξέρεται. Αυτά

Ανώνυμος είπε...

φίλε της 26 Οκτωβρίου 2010 6:39 μ.μ.,

όσο ξέρεις από ΕΔ, άλλο τόσο ξέρεις τι σημαίνει μετοχές και μερίσματα,


και υπάρχουν δουλειές που 25 χρόνια = 100 χρόνια δουλειάς και υπάρχουν και άλλες που μπορείς να δουλεύεις μέχρι τα 100 (βλ. τον τρισκατάρατο - στη σύνταξη βγήκε και ακόμα δηλώσεις κάνει) - αυτά τα λίγα τώρα και πολύ ασχολήθηκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Σοφα τα ειπε ο 25/10/2010 04.47 . Ουδεν ετερον σχολιον. Μεγαλε σε δυο γραμμες τα ειπες ολα. ΥΓ. Χαιρομαι χαρα μεγαλη γιατι υπαρχουν και αλλοι σκεπτομενοι. Ευγε συναδελφε.