Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΗΣ: Είμαι λάθος, είμαι σε λάθος δρόμο. Πρέπει να αλλάξω από δω και μετά συμπεριφορά, συνήθειες και τρόπο ζωής. 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Μα γιατί, τι έκανα λάθος; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Ζούσες σε μια κοινωνία που υπήρχε υπερβολή και κανένας δεν σέβονταν τίποτα και κανένα και ρωτάς γιατί; 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Δηλαδή τι πρέπει να αλλάξω για να καταλάβω; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Να ζεις με λιγότερα έσοδα, η χώρα μας ζορίζεται οικονομικώς, δεν υπάρχουν λεφτά να πληρωθούν μισθοί, συντάξεις, για αυτό είμαστε αναγκασμένοι να δανειστούμε από το ΔΝΤ και να μας στηρίζει από δω και μετά….. 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Ξαναρωτάω εγώ τι φταίω, που ήμουν εντάξει με την συνείδηση μου και πλήρωνα φόρους και είχα απλά έσοδα για να περνάω με αξιοπρέπεια; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Και σου άρεσε αυτή η κατάσταση; Σου άρεσε αυτός ο τρόπος σκέψης, η νοοτροπία των Ελλήνων; Νοιώθεις όμορφα να είμαστε η χώρα της διαφθοράς; Έλα τώρα, όλοι μαζί φάγαμε και έχουμε όλοι ευθύνη…. 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Μα, μα, μα, συγνώμη εάν κοιτάξω πίσω μου δεν βλέπω να έκανα και την μεγάλη ζωή. Δεν έχω μαζέψει μαύρο χρήμα, ώστε να μπορώ να ζήσω σε αυτή την δύσκολη φάση. Και στο κάτω της γραφής, είναι τιμή μου και καμάρι μου που είμαι Έλληνας. Γιατί μου προσβάλλουν τη χώρα μου; Και εάν ακόμα είμαι συνυπεύθυνος σε κάποια θέματα που έπραξα στο παρελθόν, τι θα διδάξω στο παιδί μου για εθνική υπερηφάνεια; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Όλοι οι λαοί της Ευρώπης είμαστε μια γροθιά και πρέπει να σώσουμε το Ευρώ. Εννοείται ότι αγαπάμε τη χώρα μας και αγωνιζόμαστε όλοι για το καλό της χώρας μας, για αυτό και πρέπει όλοι να συμβάλλουμε και να ζοριστούμε. 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Ακόμα και ο γεροντάκος που κάποτε δούλεψε για να βρούμε κάτι πιο άνετο εμείς; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Καλέ μου το μνημόνιο μας πιέζει κάθε 3μηνο και δεν γίνεται αλλιώς 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Τι είναι το μνημόνιο; Τι είναι το ΔΝΤ; Ποιος με ρώτησε για αυτό που έγινε; Γιατί δεν επέλεξα εγώ ποιοι θα με ελέγχουν; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Πείτε μου πως θα βρίσκαμε το Μάιο του 2010 τόσα λεφτά να πληρώναμε τον κόσμο; Βλέπετε δεν έχετε τι να μου πείτε…… 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Δηλαδή θα πρέπει να πούμε ευχαριστώ για όλη αυτή την πίεση και προσβολή που δέχεται η αξιοπρέπεια μας τον τελευταίο καιρό ως Έλληνες; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Μιλάτε ως εθνικιστής και αυτό είναι επικίνδυνο. Κάνετε υπομονή και όλα θα φτιάξουν όταν σύντομα θα ξεκινήσει η άνοδος της ανάπτυξης. 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Ανάπτυξη…;;; Η ανάπτυξη θα πρέπει να έρθει από την ιδιωτική πρωτοβουλία, έτσι δεν είναι ;;; Πως όμως, δεν διακρίνω κάτι τέτοιο γύρω μου; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Μα δεν έχετε καταλάβει αγαπητέ μου ότι τώρα γίνονται οι διορθωτικές κινήσεις προς τα κάτω; Εισχωρούμε και σπάμε το κατεστημένο σε όλα τα επίπεδα. Διορθώνουμε λάθος νοοτροπίες και δίνουμε προοπτική και λύσεις. 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Να ρωτήσω κάτι; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Παρακαλώ… 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Γιατί ακούω ότι βάζουν λουκέτο καθημερινά τόσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις; Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους αυτοαπασχολούμενους και πρέπει να δούμε ως κοινωνία μόνο τις μεγάλες και υγιείς εταιρείες; Το επιχειρεί δεν μας συμφέρει ως χώρα με ύφεση; Εγώ σαν να διακρίνω μια κινδυνολογία για τον ιδιωτικό χώρο καθημερινά, ότι ζούσαν μια λάθος τακτική, ήταν λαμόγια, απέφευγαν να πληρώνουν όλοι φόρους, πίνανε το αίμα του πολίτη με την ακρίβεια….. Και αναφέρω ως κραυγαλέο παράδειγμα επειδή με πλησιάζει, η προσπάθεια σχεδιασμού του «νέου λυκείου», με στόχο όχι να φτιάξουμε ένα καλύτερο σχολείο κατά βάσει, αλλά να απαλλάξουμε τον Έλληνα πολίτη από τα φροντιστήρια, δηλαδή από επιχειρήσεις που το ίδιο το κράτος αναγνώριζε τόσα χρόνια ως φορολογούμενους πολίτες…… Αυτό λένε συνεχώς όλοι στις τηλεοράσεις…… 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Γιατί άνθρωπε μου, δεν υπήρχε η κατάσταση που περιγράφεις; Εσύ ζεις σε άλλο κόσμο; 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Μα πως θα βοηθήσουμε την επιχειρηματικότητα της Ελληνικής κοινωνίας, όταν δαιμονολογούμε επιχειρηματικές πρακτικές που αναγνωριζόντανε και καλύπτανε αδυναμίες του ίδιου του κράτους επί σειρά ετών;; Πως θα βοηθήσουμε την ανάπτυξη όταν βγάζουμε στο «δρόμο» τόσο κόσμο, αποκαλώντας τους πολύ έντεχνα λαμόγια, γιατί ικανοποιούμε την επικοινωνιακή μας ανάγκη;;;; Την ευθύνη την έχω εγώ; 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Την έχει αυτή η λάθος κοινωνία που τόσα χρόνια, ζούσε σε ένα λάθος δρόμο στην πολυτέλεια, χωρίς να νοιάζεται για την χώρα του ! 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Έ όχι. ΦΤΑΙΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΣΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΑΠΗΜΕΝΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ, ΕΠΕΙΔΉ «ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΜΕ» ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ. ΣΑΦΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΤΣΙ, ΑΛΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ, ΟΤΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΩΡΑ, ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΩ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΩ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ή ΕΙΝΑΙ «ΜΠΑΝΑΛ». ΛΥΠΑΜΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΑΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΆ «ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ», Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΕΓΩ, ΚΟΙΤΑΩ ΣΑΝ ΧΑΝΟΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΗΝΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ !!!! 
ΠΟΛΙΤΗΣ: Και τι προτείνεις, αναιδή πολίτη; 
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: Η μόνη λύση είναι Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑΓΗ. Τίποτα άλλο δυστυχώς ……!!!!! Εάν δεν επαναστατήσουμε, αψηφώντας βόλεμα, οικογένεια, και χρήμα σε αυτή τη φάση, κινδυνεύουμε να δούμε τη χώρα μας να διανύει πολλά χρόνια χειρότερης πίεσης από την σημερινή. Καθημερινά υποκρινόμαστε πίσω από το πρόσωπο του δήθεν ευσυνείδητου πολίτη που συμπάσχει με όλα αυτά, αλλά την άλλη στιγμή κοιτάμε πως θα σώσουμε το τομάρι μας και μόνο, βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα !!!! ΝΟΙΩΘΩ ΔΕΙΛΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ........
Μας αξίζει; 
Έ όχι δεν μας αξίζει. Αυτή η χώρα απέδειξε πολλές φορές στο παρελθόν, ότι έκρυβε θαρραλέους και χρήσιμους ανθρώπους για αυτήν !!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
το είδαμε στο zougla.gr/blog

Δεν υπάρχουν σχόλια: