Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Όταν πλέον και ο ανθρώπινος νούς αδυνατεί να καταλάβει..


Διαβάζω στον τύπο: Σύλληψη διευθυντή Σχολείου στην Καβάλα για παιδική πορνογραφία!
“Διευθυντής σχολείου συνελήφθη για κατοχή και διακίνηση οπτικού υλικού παιδικής πορνογραφίας”, ο άνθρωπος στον οποίο εμπιστευόμαστε παιδικές ψυχές να τα μάθει γράμματα, να τα γαλουχήσει με αξίες και ιδανικά, να διαπαιδαγωγήσει Ελληνόπουλα ( ως επί το πλείστον βέβαια.. ) , δεν είναι “άνθρωπος” αλλά “κτήνος”! Πως αλλιώς μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει αυτούς που … Εδώ σταματά το μυαλό μου και δεν μπορώ να συνεχίσω ούτε να διανοηθώ τις αισχρότητες ενός παιδεραστή. Αυτό που με κάνει έξαλλο είναι το γεγονός ότι αυτά τα “κτήνη’ προστατεύονται από την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και δεν θα μάθω ποτέ ποιός είναι, πιθανόν αύριο αφού αποφυλακιστεί να τον έχω γείτονα, δάσκαλο του παιδιού ή του εγγονού μου, να πίνω καφέ στο καφενείο καθημερινά μαζί του, να τον καλέσω στο σπίτι μου!
Συγγνώμη αλλά αν αυτό λέγεται “Δημοκρατία” ή θεωρείται ότι τέτοιου είδους Δημοκρατία εννοούσαν οι πρόγονοί μας είστε γελασμένοι κύριοι και θα μου επιτρέψετε την έκφραση “ευχαριστώ δεν θα πάρω”!
Ναι, δεν έχω κανένα ενδοιασμό να στηρίζω ότι αξίζει για κάτι τέτοιους υπάνθρωπους να επανέλθει η ποινή της “θανατικής καταδίκης”!
Σπύρος Σταματόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: