Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΝΑΤΟ

Άνευ προσόντων φυσικά!
Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο Δυ-Να-Τό !


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λάμπρο, όταν ήσουν στα F-104 κάθισες τρία χρόνια και έφυγες γιατί είχες πτητική ανεπάρκεια και για να μην σε κόψουν όπως τον συμμαθητή σου τον Τσιντάρη έτρεξες τότε στα πολιτικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Πάτρα και έγινες μέγας και τρανός από υποσμηναγός. Μετά ασχολήθηκες με τις ασφάλειες στο ΓΕΑ, δίπλα στον Κουρή κάποιο διάστημα, δύο φορές στο εξωτερικό διότι αυτή που πας είναι η τρίτη. Αλήθεια Λάμπρο τι έχεις προσφέρει στην Πολεμική Αεροπορία, με ποιές γνώσεις ,ποιό έργο; Είσαι το ποιό χαρακτηριστικό παράδειγμα κομματικοποίησης ατόμου στις Ένοπλες Δυνάμεις. Θυμάσαι που όλοι οι ιπτάμενοι δεν ήθελαν να πετάνε μαζί σου γιατί είτε χανόσουν στον αέρα, είτε ήσουν μονίμως σε παραίσθηση;. Θυμάσαι Λαμπρούκο πως επιβίωσες;. Θυμάσαι που και στα F-5 ήσουν για κόψιμο και μάλιστα είχες το θράσος να θέλεις να εκπαιδευθείς στα F-16 και τότε σε έσωσε το ΠΑΣΟΚ. Λάμπρο θυμάσαι που το ΠΑΣΟΚ σε έβαλε στην 110 Πτέρυγα Μάχης σε θέση ευθύνης και σε ξήλωσαν οι ίδιοι λόγω ανικανότητας. Τότε πήγες για δεύτερη φορά στο εξωτερικό για να σωθούν τα προσχήματα. Λάμπρο αλήθεια πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση έστω και την τελευταία στιγμή να προσφέρεις στην πατρίδα πέραν της αρπαχτής που πας να κάνεις; Ο Υπουργός γνωρίζει πόσες ώρες πτήσης έχεις και πόσα πτητικά επιδόματα έχεις πάρει χωρίς να πετάς;. Πως αποδέχεται ο συμμαθητή σου και καθόλα άξιος, σύμβουλος του ΥΦΕΘΑ αυτήν την κατάντια;.Λαμπρούκο στην συνείδηση των αεροπόρων θα μείνεις πάντοτε ως ανεπαρκής και χαρακτηριστικό παράδειγμα κομματικοποίησης. Ως ο αξιωματικός Ιπτάμενος που δεν προσέφερε τίποτα και η πολιτεία για να σε ανταμείψει σε στέλνει για τρίτη φορά στο εξωτερικό. Πιθανόν κάτι να γνωρίζει η πολιτική ηγεσία που δεν γνωρίζουμε εμείς οι απλοί αεροπόροι. Την γέφυρα στα Γιάννενα δεν την βρίκες ποτέ αν και είσαι από την Πρέβεζα. Είσαι η μεγαλύτερη περίπτωση απαξίωσης στον χώρο που υπηρέτησες.
.