σχόλιο για την ανάρτησή "Ψυχές στον ουρανό"
Παρακολούθησα με πολύ ενδιαφέρον τη συζήτηση, είμαι εν ενεργεία Μηχανικός της ΠΑ και θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:
1. Συμφωνώ με τον κύριο συνάδελφο που ξεκίνησε τη συζήτηση. Τα γεγονότα στα οποία αναφέρεται καταγράφονται κάθε μέρα στους χώρους της ΠΑ και δυστυχώς αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου στο θέμα της νοοτροπίας που έχουν υιοθετήσει οι συνάδελφοι κύριοι Ιπτάμενοι.
2. Αυτό που δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εν ενεργεία Ιπτάμενων δεν είναι υπεύθυνοι για τα γεγονότα που καταγράφει ο συνάδελφος ΕΑ, αλλά τα γεγονότα αυτά αποτελούν αποτέλεσμα μιας ενορχηστρωμένης προσπάθειας δεκαετιών της Ηγεσίας των Ιπταμένων της ΠΑ που είχε ως αποτέλεσμα τη σημερινή κατάσταση, όπως περιγράφεται και από τον συνάδελφο ΕΑ, αλλά και από το σύνολο των ειδικοτήτων (συμπεριλαμβανομένων και των Ιπταμένων γιατί γνωρίζω ότι και μεταξύ τους υπάρχουν διακρίσεις στην αντιμετώπιση ανάλογα με τον τύπο του αεροσκάφους στο οποίο υπηρετούν!).
3. Η Ηγεσία αυτή, στα πλαίσια της ενασχόλησής της με τη στρατηγική σχεδίαση για το μέλλον της ΠΑ, επιδόθηκε και στη διασφάλιση των συμφερόντων της ειδικότητας των Ιπταμένων.
4. Υπό το πρίσμα αυτό δεν πρόκειται να μας παραξενεύει το γεγονός ότι:
α. Η Ηγεσία των Ιπταμένων αρνήθηκε πεισματικά, παρά τις αναρίθμητες εισηγήσεις και τη διεθνή πρακτική, να εφαρμόσει Συγκεντρωτικό Σύστημα Διαχείρισης της Συντήρησης των αεροσκαφών, εκτός από την φωτεινή εξαίρεση της 120 ΠΕΑ, σύστημα το οποίο θα απέφερε σημαντικά επιχειρησιακά και οικονομοτεχνικά πλεονεκτήματα, αλλά θα σήμαινε ότι οι κύριοι Ιπτάμενοι θα έχαναν την εποπτεία των διαδικασιών συντήρησης σε επίπεδο Πολεμικής Μοίρας, την οποία εξακολουθούν να έχουν σε όλες τις Μονάδες αεροσκαφών της ΠΑ, ατυχώς κατά την προσωπική μου άποψη.
β. Η Ηγεσία των Ιπταμένων, αρνήθηκε πεισματικά, μέσα στα πλαίσια του υπό κατάρτιση σχεδίου νόμου περί ιεραρχίας και προαγωγών, να αποδεχθεί την αποκατάσταση της αδικίας (σε διακλαδικό επίπεδο) σχετικά με την αρχαιότητα μεταξύ Ιπταμένων, Μηχανικών και Ελεγκτών Αεράμυνας. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο τελικό σχέδιο νόμου που έφυγε πέρυσι στις αρχές του χρόνου από τα ΓΕ προς το Υπουργείο, είχαν απαλειφθεί ως δια μαγείας (!) οι παράγραφοι του αρχικού κειμένου που αποκαθιστούσαν την αδικία, αλλά και ότι στις κρίσεις του 2009, αποδεκατίστηκε η Ηγεσία των Μηχανικών που αντιτάχθηκε στην αδικία και δρομολόγησε τις διαδικασίες για την υποβολή εγγράφου για την αποκατάσταση αυτής.
γ. Το ανώτατο συλλογικό όργανο της ΠΑ, το ΑΑΣ σήμερα αποτελείται από 22 άτομα, εκ των οποίων τα 16 είναι ειδικότητας Ιπταμένου(!). Αναφέρθηκε από συνάδελφο Ιπτάμενο ότι η δύναμη των Ιπταμένων είναι περίπου 1500 άτομα. Το σύνολο του ένστολου προσωπικού της ΠΑ είναι περίπου 24000 άτομα, οπότε τα συμπεράσματα δικά σας. Προσωπικά πιστεύω ότι το ΑΑΣ πρέπει να είναι ολιγομελές αλλά είναι γνωστό τοις πάσοι ότι το ΑΑΣ είναι πολυάριθμο για λόγους διάχυσης της ευθύνης αλλά και για να προωθεί τα συμφέροντα των Ιπταμένων.
δ. Η Ηγεσία των Ιπταμένων αντιτίθεται γενικά σε οποιαδήποτε προσπάθεια δομικών αλλαγών που εξυπηρετούν το συμφέρον της ΠΑ, διαισθανόμενη λανθασμένα ότι σε ένα σύστημα στο οποίο η συγκεκριμένη ειδικότητα έχει καταφέρει να διασφαλίσει πλήρως τα συμφέροντά της, συντηρώντας βέβαια καταφανέστατες αδικίες σε βάρος όλων των άλλων, έχει μόνο να απολέσει κεκτημένα.
ε. Η Ηγεσία των Ιπταμένων δεν ανησύχησε ποτέ για τις μαζικές παραιτήσεις έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών ειδικοτήτων μη Ιπταμένων, ούτε και για το γεγονός ότι οι Ιπτάμενοι προτιμούν να παραμένουν στην ΠΑ ακόμα και Εκτός Οργανικών Θέσεων (ΕΟΘ), υποβαθμισμένοι από το σύστημα των σύγχρονων ‘ιέρακων-μαχητών’ Ιπταμένων της ΠΑ, προκειμένου να μην απολέσουν τα ευνοϊκά κεκτημένα προνόμια της ειδικότητάς τους. Δεν έχει ανάγκη δηλαδή η ΠΑ τα στελέχη ειδικοτήτων μη Ιπταμένων οι οποίοι οδηγούνται στην παραίτηση για λόγους εργασιακής δικαιοσύνης και εύρεσης καλύτερων συνθηκών εργασίας και προσλαμβάνονται από εταιρίες-οργανισμούς που προκαλούν δέος (πρόσφατα παραδείγματα: NASA, EADS-AIRBUS, European Space Agency) και έχει ανάγκη τους Ιπταμένους ΕΟΘ που η ίδια τους υποβαθμίζει και τους αξιοποιεί σε θέσεις που απλά δεν δέχονται να καταλάβουν οι ‘ιέρακες-μαχητές’ Ιπτάμενοι?
ε. Η Ηγεσία των Ιπταμένων δεν ανησύχησε ποτέ για τις μαζικές παραιτήσεις έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών ειδικοτήτων μη Ιπταμένων, ούτε και για το γεγονός ότι οι Ιπτάμενοι προτιμούν να παραμένουν στην ΠΑ ακόμα και Εκτός Οργανικών Θέσεων (ΕΟΘ), υποβαθμισμένοι από το σύστημα των σύγχρονων ‘ιέρακων-μαχητών’ Ιπταμένων της ΠΑ, προκειμένου να μην απολέσουν τα ευνοϊκά κεκτημένα προνόμια της ειδικότητάς τους. Δεν έχει ανάγκη δηλαδή η ΠΑ τα στελέχη ειδικοτήτων μη Ιπταμένων οι οποίοι οδηγούνται στην παραίτηση για λόγους εργασιακής δικαιοσύνης και εύρεσης καλύτερων συνθηκών εργασίας και προσλαμβάνονται από εταιρίες-οργανισμούς που προκαλούν δέος (πρόσφατα παραδείγματα: NASA, EADS-AIRBUS, European Space Agency) και έχει ανάγκη τους Ιπταμένους ΕΟΘ που η ίδια τους υποβαθμίζει και τους αξιοποιεί σε θέσεις που απλά δεν δέχονται να καταλάβουν οι ‘ιέρακες-μαχητές’ Ιπτάμενοι?
Εμείς όμως κύριοι συνάδελφοι, η νέα γενιά της ΠΑ πρέπει επιτέλους να ξεφύγουμε από αγκυλώσεις του παρελθόντος και να αντιληφθούμε ότι το καλό της ΠΑ περνάει μέσα από το καλό όλων των ειδικοτήτων.
Για το λόγο αυτό θα προέτρεπα τους κυρίους Ιπταμένους, αντί να καταφέρονται επί προσωπικού (το οποίο καταδεικνύει ανασφάλεια, αμηχανία και σε αρκετές από τις υποβληθείσες δηκτικές απαντήσεις δεν τιμά την ιδιότητά μας και το χώρο μας) στον κύριο συνάδελφο ΕΑ που απλώς κατέγραψε την προσωπική του άποψη επί υπαρκτών γεγονότων, να προβληματιστούν, όπως κάνω και εγώ εδώ και αρκετά χρόνια για τα κακώς κείμενα της ειδικότητάς μου, και να προτάσσουν πάνω απ' όλα το συμφέρον της ΠΑ, το οποίο πολλές φορές ενδέχεται να μη συμβαδίζει με το συμφέρον της ειδικότητας.
Κλείνοντας, δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε πως η ιστορική μνήμη έχει αποδείξει με οικτρό τρόπο ότι συστήματα των οποίων η λειτουργία βασίζεται σε δομές ‘πατρικίων και πληβείων’ έχουν αποτύχει παταγωδώς και ότι αποτελούν πρακτικές οι οποίες δεν έχουν καμία θέση στην επιτυχή λειτουργία σύγχρονων οργανισμών.
Σας ευχαριστώ πολύ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ…
-
[image: books] ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.
Μια παρέα νεαρών παιδιών συζήταγε για τα απαγορευμένα ή ύποπτα βιβλία.
Αυτά που κρύβουν κάτι «σκοτ...
Πριν από 12 χρόνια
59 σχόλια:
Η Ηγεσια των ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ καλα κανει και φροντιζει τα δικα της παιδια, η Ηγεσια των Μηχανικων τι κανει? Επιτελους καποιος απο αυτους θα αντιδρασει ή θα σκυψουν παλι το κεφαλι στις προσταγες του "αφεντη" ?
"Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΕΣΜΑ
Κατόπιν αιτημάτων της πλειοψηφίας των μελών του συλλόγου, συγκαλείται το Σάββατο 25-Σεπ-2010 στις 10:00 έκτακτη Γενική Συνέλευση στο αμφιθέατρο του 251 ΓΝΑ με σκοπό να συζητηθεί το θέμα του Νόμου περί Ιεραρχίας των Ενόπλων Δυνάμεων."
Απαιτείται καθολική συμμετοχή!
Η Ηγεσία των ΜΗΧ ταυτίζεται με των ΙΠΤ. Από Ταξχο και άνω είναι οπαδοί του "YES SIR". "Κότες λυράτες" όπως έλεγε και ένας συνάδελφος!
Απλή Υπενθύμιση: Η Ηγεσία των Ιπταμένων τυχαίνει να είναι η Ηγεσία του συνόλου του προσωπικού της ΠΑ. Συνεπώς τέτοιου είδους πράξεις εξασφάλισης υπερβολικών προνομίων και διακριτικής μεταχείρισης μιας μερίδας του προσωπικού της ΠΑ (Ιπτάμενοι) είναι κατ' ελάχιστον ανήθικες και παράνομες. Εκτός αν η Ηγεσία είναι πάνω από το Σύνταγμα, τους Νόμους και του Κανονισμούς των ΕΔ.
Τι άλλο πρέπει να γίνει για να ξυπνήσουν κάποιοι; Η περίπτωση με το άρθρο 36 και την κρυφή αλλαγή του στην αρχική κατάσταση του Ν.2439/96 είναι το επιστέγασμα της νοσηρής κατάστασης που επί χρόνια συντηρείται εις βάρος των Μηχανικών της Σχολής Ικάρων (ΣΜΑ). Είναι η δεύτερη φορά τα τελευταία 2 χρόνια που μεθοδεύεται η άθλια αυτή ρύθμιση. Να μας εξηγήσουν οι κατέχοντες την εξουσία (Ιπτάμενοι και Μηχανικοί) πως αιτιολογούν αυτή την διάκριση μεταξύ όλων των αποφοίτων ΑΣΕΙ και των Μηχανικών της Σχολής Ικάρων. Αν οι Μηχανικοί δεν θεωρούνται μάχιμη ειδικότητα ή επιχειρησιακοί ή όπως αλλιώς θέλουν να το ονομάσουν, τότε οι κύριοι κατέχοντες την εξουσία (επαναλαμβάνω: Ιπτάμενοι και "ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ") να σταματήσουν την λειτουργια του Τμήματος Μηχανικών στην Σχολή Ικάρων και να προσλάβουν μέσω ΑΣΕΠ, Διαγωνισμού, κλπ κλπ Μηχανικούς από τα ΑΕΙ-ΤΕΙ-κλπ. Αλλά αυτό δεν τους συμφέρει γιατί θα χαθεί μία πολύ μεγάλη μάζα ανθρώπων οι οποίοι προσφέρουν ουσιαστικά στη λειτουργία της ΠΑ και φυσικά έχουν γαλουχηθεί στην Σχολή Ικάρων να "ακούνε" και να εκτελούν τις διαταγές των Ανωτέρων τους "άνευ αντιλογίας" ακόμα και όταν αυτοί παρατυπούν, παραβιάοντας Διαταγές και Νόμους ίσως.
Για να δειτε πως γινονται οι τροπολογιες http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html
Ρε τι ηγεσία των ιπταμένων και ηγεσία των μηχανικών; Μία δεν πρέπει να είναι η ηγεσία της Π.Α;
Μάλλον είστε από Θεσσαλονίκη.... Μου θυμίζει το "κράτος των Αθηνών"
Το ανέκδοτο "Κάποια φορά και ο πρωκτός θέλησε να κυβερνήσει" το ξέρετε;
Μάλλον το μπλόγκ το έχουν φτιάξει χαμηλόβαθμοι υπαξιωματικοί που θέλουν να αποχτήσουν εξουσία προωθώντας τα συνδικάτα. Για αυτό πάμε κατά διαόλου.
Με το καλό όλοι σας αρχηγοί. Πραγματικά το εύχομαι. Έτσι κι αλλιώς στρατός δεν υπάρχει.
Πολύ σωστό το άρθρο του εν λόγου συναδέλφου (παρότι πάρα πολλοί δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ο όρος συνάδελφος (συν-αδελφός) αλλά αυτά είναι ψηλά γράμματα για παρά πολλούς. Είμαι γέννημα θρέμμα ΠΜ και θα ήθελα να κάνω δύο (2) επισημάνσεις :
1ον Πως θα πάμε μπροστά όταν Ιπτάμενοι (όχι όλοι), αναγνωρίζουν μόνο μία (1) ειδικότητα στην ΠΑ και αυτή είναι όσοι φορούν πράσινη φόρμα (όχι κομματική)? Και 2ον , Πως θα πάμε μπροστά όταν Ιπτάμενοι (ευτυχώς μειοψηφία) λόγω μπαμπά προχωρούν ενώ δεν ξέρουν ούτε ένα υπηρεσιακό έγγραφο να συντάξουν και βάζουν ακόμα και τα παιδιά τους να παίρνουν τηλ τον έκαστο Δκτή για να πάρουν μία άδεια παραπάνω? Όταν αυτοί έχουν να πετάξουν πάνω από δέκα χρόνια , ποιος ο λόγος να λαμβάνουν το πτητικό επίδομα όταν ο συνάδελφος είναι κάθε ημέρα στο Αιγαίο να κυνηγάει τους γείτονες? Δεν είναι αδικία?
Στην ΠΑ υπάρχει μόνο μια ηγεσία, που κάνει και ανέχεται απεργίες, που προωθεί νομοσχέδια με βάση το συμφέρον της.
ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ.
Όλοι οι υπόλοιποι είναι για σφαλιάρες.
Αλλά κανείς δεν λέει ότι άμα είσαι ΑΞΙΟΣ και ΗΡΩΑΣ, το μόνο εύκολο που μπορείς να κάνεις είναι να αποδέχεσαι και τους ΑΛΛΟΥΣ..........
....την παροιμια που λεει.....οταν στον βαλτο ,μαλλωνουν τα βουβαλια......την πληρωνουν τα βατραχια.........αει σιχτιρ ολοι σας.......ενας βατραχος.
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ Κον Α/ΓΕΑ
-Ο ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ Π.Α. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕΜΙΣΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΜΥΝΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΠΩΣ ΡΗΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ????. ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ????
-ΜΕ ΤΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ???
-ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ???
Πλοιρεί τα ίδια κομματικά κριτήρια που πλοιρούν όσοι πήγαν φέτος στο εξωτερικό και δεν έχουν τίτλο γλωσσομάθειας. Αναφέρομαι γενικά για τις ΕΔ.
Εσύ ποιά κριτήρια πλοιρείς?
Τίτλου γλωσσομάθειας ή κομματομάθειας?
Εάν ήσουν στο εξωτερικό τώρα θα είχες ποτέ ασχοληθεί με το θέμα?
Μάλλον όχι.
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΥΕΘΑ
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΑΝΥΕΘΑ
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΑΓΕΕΘΑ
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΑΓΕΣ
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΑΓΕΝ
ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΎΡΙΟ ΑΓΕΑ
Οι αξιωματικοί ανθυπασπιστές και υπαξιωματικοί που τοποθετήθηκαν το 2010 στο εξωτερικό χωρίς να έχουν τίτλο γλωσσομάθειας στην αγγλική (για την τοπική γλώσσα το αφήνω προς στιγμή γιατί ξέρω ότι ζητάω πολλά), με ποιόν τρόπο προάγουν τις εθνικές μας θέσεις στο εξωτερικό όπως ρητά προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις?
Με ποια αξιοκρατικά κριτήρια τοποθετήθηκαν στο εξωτερικό? Μπορείτε να το αποδείξετε?
ΠαΔ 4-30/2008 σας λέει κάτι ή οι ρουσφεταδόροι του ΠΑΣΟΚ δεν σας επιτρέπουν να την εφαρμόσετε?
Κατά αυτόν τον τρόπο αντιλαμβάνεστε την διαφάνεια εσείς και η νέα διακυβέρνηση?
Αν μία ωραία μέρα δημοσιεύονταν τα ονόματα όσων δεν έχουν τίτλο γλωσσομάθειας στην αγγλική και παρόλα αυτά υπηρετούν στο εξωτερικό, τι θα μας λέγατε πάλι για απάντηση? «Υπηρεσιακές Ανάγκες»? Ε δεν το νομίζω. Να δούμε τότε τι έχει να γίνει.
Έχουμε φτάσει στον πάτο του βαρελιού ηθικά και οικονομικά και θέλουμε παρέα. Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα.
κουιζ:
ποσες φορες μετα απο τραγικα ατυχηματα ιπταμενων οι "συναδελφοι" τους ως τυμβωρυχοι πετυχαν ευνοικες ρυθμισεις για τα θεματα της ειδικοτητας (αυξησεις πτητικου, νεες θεσεις ανωτατων, φορολογηση πτητικου κλπ) ?
ποσους εν αποστρατεια ιπταμενους εχουμε στην Ελλαδα με αποδοχες ως να ειχαν γινει ΑΓΕΑ, μετα απο δικαστικη προσφυγη?
δυστυχως η μεγαλη πλειοψηφια των ιπταμενων μεταμορφωνεται απο "ιερακες" σε κατι αλλο κατι τη διαρκεια της ζωης τους...
ΑΞΙΑ , ΓΝΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΦΟΡΑ : αγνωστες λεξεις σε πολλους...
ΚΡΙΜΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΛΛΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ.
Ρε φίλοι συνοδοιπόροι στο internet. Αν η ειδικότητα των Ε.Α είχε απώλειες πάνω στην εκτέλεση του καθήκοντος, και αν μπορούσε βέβαια, θα ζήταγε μείωση, αύξηση ή να παραμείνει ο μισθός τους ως έχει; Μήπως θα ζήταγε αύξηση των μισθών όλων των ειδικοτήτων;
Είναι τυμβωρύχος αυτός που δημιουργεί κίνητρα να πάνε οι βλάκες να γίνουν ιπτάμενοι; (εγώ δεν θα ήθελα)
Γιατί κανείς δεν θίγει το μέγα θέμα του κομματισμού στις Ε.Δ.
Μήπως γιατί εκεί ποντάρουμε όλοι μας;
Γιατί πιάνεται θέματα που δεν έχουν λογική; Ζητήστε αυξήσεις για όλους; Όχι να πεθάνει το σκυλί του γείτονα.
Άλλωστε αν θέλαμε ας θέλαμε να γινόμασταν ιπτάμενοι. Η κοινωνία ας δει το έργο και των άλλων ειδικοτήτων. Κάντε κάτι αντί να κατηγορείτε τους πιλότους. Δεν τους πάω γιατί είναι υπερ άνω όλων, αλλά ας δούμε τι πραγματικά θέλουμε.
Αν τους κοπεί το πτητικό, θα το πάρουμε εμείς;
Υπάρχει κάτι ανώτερο από τα λεφτά σε ένα οργανισμό.
Αυτό λέγετε χρηστή διοίκηση έτσι ώστε να είναι εύρυθμη η λειτουργία ενός οργανισμού.
Όσο για τον κομματισμό στις ΕΔ όσο δεν υπάρχει σωστή πυραμίδα και υπάρχουν ταξίαρχοι χωρίς ικανότητες και βιογραφικό, τόσο το ισχυρό χαρτί του κάθε ανάξιου θα είναι τα κόμματα.
Όποιος έχει αξία έχει και αξιοπρέπεια!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ 19.900 ΜΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Η Ε.Α Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ;
ΠΟΣΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΕΤΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ; ΠΟΣΕΣ ΧΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΟΡΦΑΝΑ;
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ, ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ, ΑΡΑ ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΡΙΣΚΑ. ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΡΙΣΚΟ; ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙEΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΓΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ . ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ Π.Α ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΣ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΙΑΚΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΜΕΣ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΙΚΡΙΑ ΣΟΥ. ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΕ Ο ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΧΑΡΙΣΤΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ??.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!! ΚΡΙΜΑ.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 19 Σεπτεμβρίου 2010 4:55 μ.μ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΕΞ' ΙΔΙΩΝ . ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
Πάλι νεκροκαπηλεία.....
Τι σχέση έχουν οι χήρες και τα ορφανά με την ηγεσία?
Ή μάλλον έχουν επειδή διοικούν λάθος άνθρωποι....
Πάντα ξερόλες που τα ξέρουν όλα.....
Για να είναι εύρυθμη η λειτουργία ενός οργανισμού και πολύ περισσότερο του στρατού, πρέπει πρώτα από όλα, να υπάρχει μια ηγεσία και όλοι να λένε yes sir.
Αυτό που κάνουμε εδώ δεν προάγει την εύρυθμη λειτουργία. Στον στρατό υπάρχει διαβάθμιση. Απλά από τον ελληνικό στρατό λείπει ένας πόλεμος, και μακάρι να μην γίνει, γιατί θα μπει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Και ο στρατός θα πάρει τα πάνω του, πράγμα που οι περισσότεροι εδώ μέσα απευχόμαστε.
Απλά να ξέρουμε τι κάνουμε αυτήν στιγμή και να μην μιλάμε για "χρηστή διοίκηση έτσι ώστε να είναι εύρυθμη η λειτουργία ενός οργανισμού."
Ας είμαστε ειλικρινείς.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 8.29.
ΦΙΛΕ ΙΠΤΑΜΕΝΕ ΚΑΝΕ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΜΟΙΒΕΣΕ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΠΕΤΑΣ Η ΟΧΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΟΜΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΑ ΘΕΡΕΤΡΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΜΟΙΟΒΑΘΜΩΝ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΟΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 9.53
ΕΣΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ , ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ; Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ.
Φιλε, οταν παιρνεις το αεροπλανο για πτηση ποιον εμπιστευσε ? Και ποσες φορες αυτος που στο δινει σε προδωσε ? Για δες τις αιτιες των ατυχηματων.
Κάθε φορά που χάνεται ένα αεροπλάνο και ένας χειριστής ακολουθεί το ίδιο παραμύθι. Κανείς δεν νοιάζεται γι' αυτόν που φεύγει και τους δικούς του που μένουν με το πόνο. Το μόνο που ενδιαφέρει του 'μεγάλους' ή γενικώς αυτούς που δεν πετάνε και δεν ρισκάρουν πλέον είναι πως θα το εκμεταλλευθούν για αύξηση επιδομάτων, βελτίωση της αρχαιότητάς τους, νέες θέσεις εσωτερικού και εξωτερικού, κλπ κλπ. Βελτιώστε αυτά που πρέπει στον τομέα της ασφάλειας πτήσεων που σας αφορά σαν χειριστές ιπταμένων μέσων και αυτό θα είναι ότι καλύτερο θα έχετε κάνει για αυτούς που έρχονται μετά από εσάς. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αλλάξουν και δεν απαιτούν απαραίτητα χρήματα, όπως πολλοί φωνάζουν. Δεν φταίνε οι περικοπές των εξόδων για τα ατυχήματα, αρκεί να δει κανείς πιο παλιά που τα ατυχήματα ήταν πιο πολλά, και τα χρήματα για τις πτήσεις ήταν σαφώς περισσότερα από σήμερα. Οι ισχυρισμοί και οι φωνές είναι λοιπόν αστείες πολλές φορέας αν δεν συνοδεύονται από τεκμηρίωση.
Η νεκρο-καπηλία είναι παλιά δοκιμασμένη καραμέλα, η οποία κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται από τους χειριστές της ΠΑ. Αρκεί να δει κανείς τις περιπτώσεις του ΣΞ και του ΠΝ όπου εκεί οι φωνές και οι πιέσεις από τους χειριστές τους σε ανάλογες περιπτώσεις δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όσο αυτών των χειριστών της ΠΑ. Λες και ο ΣΞ και το ΠΝ δεν έχει απώλειες από πτώσεις αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και για άλλες κατηγορίες στρατιωτικών που και αυτοί πληρώνουν ακριβά το τίμημα του κινδύνου και του ρίσκου, χωρίς ωστόσο να έχουν την διακριτική και πλουσιοπάροχη μεταχείριση των χειριστών της ΠΑ (βλέπε βατραχάνθρωποι, αλεξιπτωτιστές, κλπ).
Αγαπητοί χειριστές ιπταμένων μέσων της ΠΑ σαφώς πρέπει να πληρώνεστε για το ρίσκο που αναλαμβάνετε, ωστόσο όταν το ρίσκο σταματά θα πρέπει να λαμβάνετε αυτό που σας αντιστοιχεί (το ίδιο με τους υπόλοιπους αξιωματικούς της ΠΑ) και όχι το "ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ" όπως πολύ εύστοχα αποκαλείται πλέον στις τάξεις εντός και εκτός του Στρατεύματος.
Αυτό πολύ απλά λέγεται ΙΣΟΝΟΜΙΑ και είναι ενοχλητικό για όσους θεωρούνται και είναι βολεμένοι σε έναν οργανισμό και ένα σύστημα γενικότερα.
Μην εκπλαγείτε αν κάποιοι "κακοί" συνάδελφοι κινηθούν νομικά εναντίον του ΠΤΗΤΙΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ και αφήστε επιτέλους αυτή την ανόητη ιστορία με την "κατσίκα του διπλανού". Αν κάτι δεν είναι δίκαιο ο καθένας από εμάς πρέπει να προσπαθεί να το διορθώσει, είναι υποχρέωσή του ως πολίτης μίας δημοκρατικής χώρας. Συνεπώς η ιστορία της "κατσίκας του διπλανού" είναι βλακώδης ως επιχείρημα.
Η Αεροπορία ως ΌΠΛΟ είναι άκρως τεχνοκρατικό, συνεπώς πολύ απλά εξηγείστε στον φορολογούμενο πολίτη πως ένας χειριστής ιπταμένου μέσου διοικεί έναν τόσο σύνθετο οργανισμό χωρίς το αντίστοιχο νοητικό (εκ των Πανελληνίων Εξετάσεων προκύπτον) και γνωστικό (λόγω εμπειριών και γνώσεων) υπόβαθρο. Χειριστές μπορούν να γίνουν πολλοί, γι' αυτό άλλωστε και στον ΣΞ οι Ιπτάμενοι προέρχονται τόσο από την ΣΣΕ όπως και από τη ΣΜΥ! Δεν κάνει εντύπωση σε κανέναν αυτό; Στην Πολιτική Αεροπορία δε οι πιλότοι είναι απόφοιτοι σχολών πιλότων και όχι Πανεπιστημίων. Συνεπώς, περιμένουμε τα επιχειρήματά σας γιατί ένας ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ ΜΕΣΟΥ πρέπει να διοικεί de facto τον Οργανισμό που λέγεται Πολεμική Αεροπορία, ο οποίος κατά κύριο λόγο είναι ΤΕΧΝΙΚΟΣ-ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΟΣ.
Ευχαριστώ και καλή συνέχεια στο θεάρεστο έργο της αποσύνθεσης της Πολεμικής Αεροπορίας και της Χώρας κατ' επέκτασιν...
Κάθε φορά που χάνεται ένα αεροπλάνο και ένας χειριστής ακολουθεί το ίδιο παραμύθι. Κανείς δεν νοιάζεται γι' αυτόν που φεύγει και τους δικούς του που μένουν με το πόνο. Το μόνο που ενδιαφέρει του 'μεγάλους' ή γενικώς αυτούς που δεν πετάνε και δεν ρισκάρουν πλέον είναι πως θα το εκμεταλλευθούν για αύξηση επιδομάτων, βελτίωση της αρχαιότητάς τους, νέες θέσεις εσωτερικού και εξωτερικού, κλπ κλπ. Βελτιώστε αυτά που πρέπει στον τομέα της ασφάλειας πτήσεων που σας αφορά σαν χειριστές ιπταμένων μέσων και αυτό θα είναι ότι καλύτερο θα έχετε κάνει για αυτούς που έρχονται μετά από εσάς. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αλλάξουν και δεν απαιτούν απαραίτητα χρήματα, όπως πολλοί φωνάζουν. Δεν φταίνε οι περικοπές των εξόδων για τα ατυχήματα, αρκεί να δει κανείς πιο παλιά που τα ατυχήματα ήταν πιο πολλά, και τα χρήματα για τις πτήσεις ήταν σαφώς περισσότερα από σήμερα. Οι ισχυρισμοί και οι φωνές είναι λοιπόν αστείες πολλές φορέας αν δεν συνοδεύονται από τεκμηρίωση.
Η νεκρο-καπηλία είναι παλιά δοκιμασμένη καραμέλα, η οποία κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται από τους χειριστές της ΠΑ. Αρκεί να δει κανείς τις περιπτώσεις του ΣΞ και του ΠΝ όπου εκεί οι φωνές και οι πιέσεις από τους χειριστές τους σε ανάλογες περιπτώσεις δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όσο αυτών των χειριστών της ΠΑ. Λες και ο ΣΞ και το ΠΝ δεν έχει απώλειες από πτώσεις αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και για άλλες κατηγορίες στρατιωτικών που και αυτοί πληρώνουν ακριβά το τίμημα του κινδύνου και του ρίσκου, χωρίς ωστόσο να έχουν την διακριτική και πλουσιοπάροχη μεταχείριση των χειριστών της ΠΑ (βλέπε βατραχάνθρωποι, αλεξιπτωτιστές, κλπ).
...
Κάθε φορά που χάνεται ένα αεροπλάνο και ένας χειριστής ακολουθεί το ίδιο παραμύθι. Κανείς δεν νοιάζεται γι' αυτόν που φεύγει και τους δικούς του που μένουν με το πόνο. Το μόνο που ενδιαφέρει του 'μεγάλους' ή γενικώς αυτούς που δεν πετάνε και δεν ρισκάρουν πλέον είναι πως θα το εκμεταλλευθούν για αύξηση επιδομάτων, βελτίωση της αρχαιότητάς τους, νέες θέσεις εσωτερικού και εξωτερικού, κλπ κλπ. Βελτιώστε αυτά που πρέπει στον τομέα της ασφάλειας πτήσεων που σας αφορά σαν χειριστές ιπταμένων μέσων και αυτό θα είναι ότι καλύτερο θα έχετε κάνει για αυτούς που έρχονται μετά από εσάς. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αλλάξουν και δεν απαιτούν απαραίτητα χρήματα, όπως πολλοί φωνάζουν. Δεν φταίνε οι περικοπές των εξόδων για τα ατυχήματα, αρκεί να δει κανείς πιο παλιά που τα ατυχήματα ήταν πιο πολλά, και τα χρήματα για τις πτήσεις ήταν σαφώς περισσότερα από σήμερα. Οι ισχυρισμοί και οι φωνές είναι λοιπόν αστείες πολλές φορέας αν δεν συνοδεύονται από τεκμηρίωση.
Η νεκρο-καπηλία είναι παλιά δοκιμασμένη καραμέλα, η οποία κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται από τους χειριστές της ΠΑ. Αρκεί να δει κανείς τις περιπτώσεις του ΣΞ και του ΠΝ όπου εκεί οι φωνές και οι πιέσεις από τους χειριστές τους σε ανάλογες περιπτώσεις δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όσο αυτών των χειριστών της ΠΑ. Λες και ο ΣΞ και το ΠΝ δεν έχει απώλειες από πτώσεις αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και για άλλες κατηγορίες στρατιωτικών που και αυτοί πληρώνουν ακριβά το τίμημα του κινδύνου και του ρίσκου, χωρίς ωστόσο να έχουν την διακριτική και πλουσιοπάροχη μεταχείριση των χειριστών της ΠΑ (βλέπε βατραχάνθρωποι, αλεξιπτωτιστές, κλπ).
Αγαπητοί χειριστές ιπταμένων μέσων της ΠΑ σαφώς πρέπει να πληρώνεστε για το ρίσκο που αναλαμβάνετε, ωστόσο όταν το ρίσκο σταματά θα πρέπει να λαμβάνετε αυτό που σας αντιστοιχεί (το ίδιο με τους υπόλοιπους αξιωματικούς της ΠΑ) και όχι το "ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ" όπως πολύ εύστοχα αποκαλείται πλέον στις τάξεις εντός και εκτός του Στρατεύματος.
Αυτό πολύ απλά λέγεται ΙΣΟΝΟΜΙΑ και είναι ενοχλητικό για όσους θεωρούνται και είναι βολεμένοι σε έναν οργανισμό και ένα σύστημα γενικότερα.
Μην εκπλαγείτε αν κάποιοι "κακοί" συνάδελφοι κινηθούν νομικά εναντίον του ΠΤΗΤΙΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ και αφήστε επιτέλους αυτή την ανόητη ιστορία με την "κατσίκα του διπλανού". Αν κάτι δεν είναι δίκαιο ο καθένας από εμάς πρέπει να προσπαθεί να το διορθώσει, είναι υποχρέωσή του ως πολίτης μίας δημοκρατικής χώρας. Συνεπώς η ιστορία της "κατσίκας του διπλανού" είναι βλακώδης ως επιχείρημα.
Η Αεροπορία ως ΌΠΛΟ είναι άκρως τεχνοκρατικό, συνεπώς πολύ απλά εξηγείστε στον φορολογούμενο πολίτη πως ένας χειριστής ιπταμένου μέσου διοικεί έναν τόσο σύνθετο οργανισμό χωρίς το αντίστοιχο νοητικό (εκ των Πανελληνίων Εξετάσεων προκύπτον) και γνωστικό (λόγω εμπειριών και γνώσεων) υπόβαθρο. Χειριστές μπορούν να γίνουν πολλοί, γι' αυτό άλλωστε και στον ΣΞ οι Ιπτάμενοι προέρχονται τόσο από την ΣΣΕ όπως και από τη ΣΜΥ! Δεν κάνει εντύπωση σε κανέναν αυτό; Στην Πολιτική Αεροπορία δε οι πιλότοι είναι απόφοιτοι σχολών πιλότων και όχι Πανεπιστημίων. Συνεπώς, περιμένουμε τα επιχειρήματά σας γιατί ένας ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ ΜΕΣΟΥ πρέπει να διοικεί de facto τον Οργανισμό που λέγεται Πολεμική Αεροπορία, ο οποίος κατά κύριο λόγο είναι ΤΕΧΝΙΚΟΣ-ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΟΣ.
Ευχαριστώ και καλή συνέχεια στο θεάρεστο έργο της αποσύνθεσης της Πολεμικής Αεροπορίας και της Χώρας κατ' επέκτασιν...
Για το σχόλιο του φίλου (προφανώς χειριστή) για "ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙEΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ", το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τουλάχιστον οι μηχανικοί, υποστηρίζουν τις εταιρείες, ΜΕΤΑ την αποστρατεία τους κι όχι σαν κάποιους άλλους....Ο νοών, νοείτο
Όσο για το "ΑΡΑ ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΡΙΣΚΑ", αν κάποιος φίλε, μου έλεγε όταν τέλειωνα το Λύκειο ότι με 19.000+ μόρια, θα είμαι για 35+ χρόνια πληβείος, σε διαβεβαιώνω ότι θα επέλεγα οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα παρά αυτού.
Εκείνο για "ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ" το αφήνω ασχολίαστο, γιατί γέλασα πάρα μα πάρα πολύ..
Το δυστύχημα με την όλη υπόθεση είναι ότι ακόμα και οι νέες γενιές χειριστών, γαλουχούνται με αυτές τις νοοτροπίες και δεν πρόκειται να υπάρξει καμία μα καμία μεταβολή στο σύστημα.
Α, να μην το ξεχάσω. Γιατί συνεδριάζει ο ΕΣΜΑ στο ΓΝΑ ? Μην τυχόν και ανάψουν τα αίματα και χρειαστεί κανένας πτέραρχος άμεση ιατρική βοηθεια...
Φιλάκια στο army alert
(συνεχίστε απτόητοι!!)
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 10.25
ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΤΑ 20.000 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ;ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ; ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ; ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ TH NYXTA ΣTA 500 FT; ΠΕΣΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΕΛΛΕΙΠΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩΝ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΣ , ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΑΝΤΙΠΤΕΡΑΡΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ. ΕΣΥ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΑ ΦΟΒΟΤΑΝΕ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΚΑΡΗ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ F-16, M-2000ΩΣ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΜΕΣΑ , ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΕΑΝ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ , ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 10.25
ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ; ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΧΝΟΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ.
Σε συνεχεια του πιο πανω μια ευλογη ερωτηση. Γιατι ο χειριστης ελικοπτεων της ΠΑ αντιμετωπιζεται διαφορετικα απο τον χειριστη ελιποπτερων του ΣΞ και του ΠΝ, οσον αφορα το πτητικο ? Και αλλο ενα ερωτημα γιατι ο μηχανικος του ΠΝ πρεπει να ειναι αρχαιοτερος του αντιστοιχου ομοιοβαθμου της ΠΑ ?
Τελικα υπαρχει λογικη, η εξακολουθει να ισχυει "όπου σταματαει η λογικη ξεκινα ο στρατος"
Μπράβο 10:25 μ.μ.
καλά τους τάπες.
Άντε να το διαλύσουμε να τελειώνουμε :))
Βέβαια δεν καπηλεύονται παρά μόνο τους νεκρούς τους, και βέβαια μπορεί να είναι και αυτοί αύριο νεκροί.
Αλλά δεν έχει σημασία. Εμείς εκμεταλλευόμαστε ότι μπορούμε και πρέπει να προάγουμε την αντιπαλότητα των ειδικοτήτων. Μόνο έτσι θα διαλυθεί Η Π.Α
Μιας και δεν θα πάει κανείς να γίνει πιλότος, με την πιθανότητα, αν δεν σκοτωθεί, στα 40 χρόνια του να υπηρετήσει σε επιτελείο χωρίς πτητικό, (ούτε εσείς βέβαια, ούτε εγώ θα το ήθελα) προωθήστε δικαστικά αυτήν την κατάργηση. Ούτε στην Αμερική δεν γίνεται αλλά εδώ είναι Ελλάδα. Μπορεί και να γίνει...(Αυτό από παρεμφερή ανάρτηση.)
Μου άρεσε αυτό με την ισονομία. Ένας Σπαρτιάτης στρατηγός είχε πει στους Πέρσες αν θέλουν να κατακτήσουν την Ελλάδα "Επανίσω" δηλαδή να τους κάνουν όλους τους Έλληνες ίσους.
Έτσι οι εφοδιαστές του ΣΥΣΜΕΔ (διαλύθηκε νομίζω δυστυχώς) πρέπει να γίνουν ΑΡΧΗΓΟΙ. Συμφωνώ.
Ρε μήπως να ελπίζω και εγώ....
Σοβαρά τώρα.... τα λέω αυτά διότι σας φοβήθηκε το μάτι μου. Με αυτά τα επιχειρήματα δεν θα καταφέρετε τίποτα.
Προωθήστε τα συνδικάτα. Αυτά προωθούν τον κομματισμό. Αυτός με την σειρά του, θα τα διαλύσει όλα.
Τα συνδικάτα έχουν ως μέλημα τις οικονομικές διεκδικήσεις των κλάδων. Ζητήστε λεφτά και μόνο λεφτά. Μην μπλέκεστε με την καλή λειτουργία των Ε.Δ. Θα φάτε σούπα....
Ήδη αρκετοί πτέραρχοι προέρχονται από ειδικότητες.
Ώς συνδικαλιστές - κομματάρχες θα είστε πιο δυνατοί από τον Αρχηγό.
Μπράβο 10:25 μ.μ.
καλά τους τάπες.
Άντε να το διαλύσουμε να τελειώνουμε :))
Βέβαια δεν καπηλεύονται παρά μόνο τους νεκρούς τους, και βέβαια μπορεί να είναι και αυτοί αύριο νεκροί.
Αλλά δεν έχει σημασία. Εμείς εκμεταλλευόμαστε ότι μπορούμε και πρέπει να προάγουμε την αντιπαλότητα των ειδικοτήτων. Μόνο έτσι θα διαλυθεί Η Π.Α
Μιας και δεν θα πάει κανείς να γίνει πιλότος, με την πιθανότητα, αν δεν σκοτωθεί, στα 40 χρόνια του να υπηρετήσει σε επιτελείο χωρίς πτητικό, (ούτε εσείς βέβαια, ούτε εγώ θα το ήθελα) προωθήστε δικαστικά αυτήν την κατάργηση. Ούτε στην Αμερική δεν γίνεται αλλά εδώ είναι Ελλάδα. Μπορεί και να γίνει...(Αυτό από παρεμφερή ανάρτηση.)
Μου άρεσε αυτό με την ισονομία. Ένας Σπαρτιάτης στρατηγός είχε πει στους Πέρσες αν θέλουν να κατακτήσουν την Ελλάδα "Επανίσω" δηλαδή να τους κάνουν όλους τους Έλληνες ίσους.
Έτσι οι εφοδιαστές του ΣΥΣΜΕΔ (διαλύθηκε νομίζω δυστυχώς) πρέπει να γίνουν ΑΡΧΗΓΟΙ. Συμφωνώ.
Ρε μήπως να ελπίζω και εγώ....
Σοβαρά τώρα.... τα λέω αυτά διότι σας φοβήθηκε το μάτι μου. Με αυτά τα επιχειρήματα δεν θα καταφέρετε τίποτα.
Προωθήστε τα συνδικάτα. Αυτά προωθούν τον κομματισμό. Αυτός με την σειρά του, θα τα διαλύσει όλα.
Τα συνδικάτα έχουν ως μέλημα τις οικονομικές διεκδικήσεις των κλάδων. Ζητήστε λεφτά και μόνο λεφτά. Μην μπλέκεστε με την καλή λειτουργία των Ε.Δ. Θα φάτε σούπα....
Ήδη αρκετοί πτέραρχοι προέρχονται από ειδικότητες.
Ώς συνδικαλιστές - κομματάρχες θα είστε πιο δυνατοί από τον Αρχηγό.
Μπράβο 10:25 μ.μ.
καλά τους τάπες.
Άντε να το διαλύσουμε να τελειώνουμε :))
Βέβαια δεν καπηλεύονται παρά μόνο τους νεκρούς τους, και βέβαια μπορεί να είναι και αυτοί αύριο νεκροί.
Αλλά δεν έχει σημασία. Εμείς εκμεταλλευόμαστε ότι μπορούμε και πρέπει να προάγουμε την αντιπαλότητα των ειδικοτήτων. Μόνο έτσι θα διαλυθεί Η Π.Α
Μιας και δεν θα πάει κανείς να γίνει πιλότος, με την πιθανότητα, αν δεν σκοτωθεί, στα 40 χρόνια του να υπηρετήσει σε επιτελείο χωρίς πτητικό, (ούτε εσείς βέβαια, ούτε εγώ θα το ήθελα) προωθήστε δικαστικά αυτήν την κατάργηση. Ούτε στην Αμερική δεν γίνεται αλλά εδώ είναι Ελλάδα. Μπορεί και να γίνει...(Αυτό από παρεμφερή ανάρτηση.)
Μου άρεσε αυτό με την ισονομία. Ένας Σπαρτιάτης στρατηγός είχε πει στους Πέρσες αν θέλουν να κατακτήσουν την Ελλάδα "Επανίσω" δηλαδή να τους κάνουν όλους τους Έλληνες ίσους.
Έτσι οι εφοδιαστές του ΣΥΣΜΕΔ (διαλύθηκε νομίζω δυστυχώς) πρέπει να γίνουν ΑΡΧΗΓΟΙ. Συμφωνώ.
Ρε μήπως να ελπίζω και εγώ....
Σοβαρά τώρα.... τα λέω αυτά διότι σας φοβήθηκε το μάτι μου. Με αυτά τα επιχειρήματα δεν θα καταφέρετε τίποτα.
Προωθήστε τα συνδικάτα. Αυτά προωθούν τον κομματισμό. Αυτός με την σειρά του, θα τα διαλύσει όλα.
Τα συνδικάτα έχουν ως μέλημα τις οικονομικές διεκδικήσεις των κλάδων. Ζητήστε λεφτά και μόνο λεφτά. Μην μπλέκεστε με την καλή λειτουργία των Ε.Δ. Θα φάτε σούπα....
Ήδη αρκετοί πτέραρχοι προέρχονται από ειδικότητες.
Ώς συνδικαλιστές - κομματάρχες θα είστε πιο δυνατοί από τον Αρχηγό.
Μπράβο 10:25 μ.μ.
καλά τους τα είπες.
Αλλά βέβαια δεν καπηλεύονται άλλους νεκρούς αλλά μόνο δικούς τους, και μπορεί ακόμα και τους ίδιους τους εαυτούς, αν σκοτωθούν.
Για εμάς όμως δεν έχει σημασία. Πρέπει να προωθήσουμε την αντιπαλότητα των ειδικοτήτων.
Και βέβαια μιας και και κανείς πιλότος δεν θα ξαναπάει στην Σχολή Ικάρων, αν στα 40 χρόνια του και αφού την σκαπουλάρει και δεν σκοτωθεί με το αεροπλάνο, πρόκειται να υπηρετήσει σε επιτελείο χωρίς πτητικό, προωθήστε ατό το δικαστήριο να τους κοπεί.
Μου άρεσε και το περί Ισονομίας. Ένας Σπαρτιάτης στρατηγός είχε πει στους Πέρσες ότι για να νικήσουν τους Έλληνες πρέπει "Επανίσω" επιφέρουν την ισότητα μεταξύ των Ελλήνων.
Έτσι λοιπόν οι εφοδιαστές του ΣΥΣΜΕΔ πρέπει να γίνουν Αρχηγοί.
Σταματήστε αυτά τα περί εύρυθμης λειτουργίας και χρηστής διοίκησης, διότι θα φάτε σούπα. Όλοι μας.
Ζητήστε χρήματα. Αυτός είναι ο σκοπός των συνδικάτων. Αυτά με την σειρά τους προάγουν τον κομματισμό, αυτός διαλύει τα πάντα.
Αν είσαι κομματάρχης συνδικαλιστής ....τύφλα να έχει ο Αρχηγός.
Έτσι όλοι μαζί θα πορευτούμε μαζί με το παρόν blog, χέρι, χέρι (χεχεχε) στην διάλυση. Αρκεί να το θέλετε πραγματικά και να μην δειλιάσετε όταν έρθει η ώρα.
Καταπληκτικό blog!!
"Μου άρεσε αυτό με την ισονομία. Ένας Σπαρτιάτης στρατηγός είχε πει στους Πέρσες αν θέλουν να κατακτήσουν την Ελλάδα "Επανίσω" δηλαδή να τους κάνουν όλους τους Έλληνες ίσους."
Αν κάποιος δεν μπορεί να διακρίνει τις έννοιες ΙΣΟΝΟΜΙΑ και ΙΣΟΤΗΤΑ, φαντασθείτε πόσο καλός αρχηγός μπορεί να γίνει! Γι' αυτό σε λίγα χρόνια θα γίνονται αρχηγοί αυτοί που έχουν διδακτορικά στη "Διοίκηση Επιχειρήσεων", μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα στο στράτευμα, γιατί από εσάς, με τις αδικαιολόγητα ελιτίστικες απόψεις σας, ΟΛΩΝ, μηδενός εξαιρουμένου, έχουμε μπουχτίσει. Φτάσατε τη χώρα εδώ που τη φτάσατε, αποτελείτε δεκανίκι του κάθε ανεπαρκούς πολιτικού που σάς φτύνει (αυτιστικούς) και εσείς νομίζετε ότι βρέχει.
Πρώτα από όλα σου ανταποδίδω τον χαρακτηρισμό που άφησες να εννοηθεί, που με έκανες ιπτάμενο, ανώτατο. Σου είπα δεν τους πάω αλλά μιας και μου την είπες, θα στην πω και εγώ.
Παλικάρι μου, ισότητα δεν μπορεί κανείς να ζητήσει έναντι αυτών που διακινδυνεύουν το τομάρι τους κάθε μέρα. Ούτε την θέλεις, είμαι σίγουρος. Ούτε ισονομία λόγω των ιδιαιτεροτήτων της ειδικότητας των ιπταμένων. Πύλη υπηρεσία θα κάνεις εσύ. Και συσσιτιάρχης και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. (Είναι και νόμιμο) Πειθαρχικά βέβαια και νομικά είστε όλοι πολίτες του κράτους στρατιωτικοί. Ισχύει ο νόμος..Εσύ θέλεις να τα κάνεις όλα ίσα. Δεν γίνεται. Θα τους χαιρετάς….
Στην αεροπορία πολεμάνε και σκοτώνονται οι ιπτάμενοι. Αυτοί θα είναι από πάνω όσο ζουν. Αυτοί θα γίνονται αρχηγοί, διότι δίνουν στην πατρίδα το πολυτιμότερο αγαθό, την ίδια τους την ζωή. Και σκοπός του «οργανισμού» (χεχε) είναι ο πόλεμος. Θα τους χαιρετάς και θα τους σέβεσαι και αν είσαι καλός στην δουλειά σου θα διακριθείς στην ειδικότητα σου.
Και μιας και μάλλον είσαι ο ειδικός, θα σου πω τι είναι αξιοκρατία.
Όταν όλοι ξεκινάνε από την αφετηρία ίσοι και κατόπιν στο τέρμα φτάνει ο νικητής. Το θέμα είναι ότι εσύ δεν είσαι καν στην αφετηρία. Οι ιπτάμενοι τρέχουν, και θυσιάζονται. Εσύ πρόσεχε να μην πέσεις από την καρέκλα.
Στις μέρες μας ο νικητής δεν είναι ο καλύτερος δρομέας. Σίγουρα… Αλλά είναι αδικία να είναι και κάποιος που δεν ήταν στην κούρσα καθόλου. Κάποιος που εκ του ασφαλούς κάνει διδακτορικά.
Μπορείς να γίνεις αρχηγός ειδικότητας, αλλά να λυσσάξεις εσύ ειδικά αρχηγός δεν γίνεσαι, όσα διδακτορικά και να πάρεις, μιας και έχεις πολύ χρόνο στο γραφείο, και στο σπίτι που πας κάθε μέρα.
Περισσότερες πιθανότητες έχω εγώ που τους γλύφω. Σωστός;
Δεν ξέρω βέβαια και τι πιστεύεις για την αποστολή του Στρατού γενικότερα, μιας και αναφέρεις ότι οδήγησαν κάποιοι στρατιωτικοί την χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται. Ελπίζω μην πιστεύεις ότι οι στρατιωτικοί συγκυβερνούν με τους πολιτικούς, ή χειρότερα ότι πρέπει να συμμετέχουν;
Βέβαια τα πιστεύω μου είναι αντίθετα με κάθε έννοιας νομιμότητας στο θέμα της καλής λειτουργίας του "οργανισμού" (χεχε), αλλά για να γίνω πλέον υποστηριχτής σου (τέτοιος που είσαι) θα ζοριστείς πολύ. Εκτός κι αν μου υποσχεθείς πλήρη διάλυση όταν γίνεις αρχηγός. Θα είναι μια καλή αρχή.
Καταρχήν, δεν αφορά το σχόλιό μου μόνο τους Ιπταμένους, οι οποίοι, σίγουρα, είναι οι πιο άξιοι για να καταλαμβάνουν τις θέσεις που καταλαμβάνουν. Εγώ γελώ με κάποιους ανθρώπους που χωρίς να έχουν βγάλει το Λύκειο θέλουν να γίνουν Ταξίαρχοι, με κάποιους άλλους που ήταν Ιπτάμενοι για έξι μήνες και ενώ λόγω ανεπάρκειας κόπηκαν, αυτοί συνεχίζουν μέχρι να αποστρατευτούν να φορούν τις φόρμες των Ιπταμένων και με κάποιους άλλους που ενώ βάζουν μέσον για να πάνε σε μεταγωγικά και ελικόπτερα, στη συνέχεια, το παίζουν Αρχηγοί και παλικαράδες.
Τέλος πάντων, σε ό, τι αφορά στη διάκριση μεταξύ ισότητας και ισονομίας φαίνεται ότι αρχίζεις να την καταλαβαίνεις. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσω ότι στις ΕΔ ξεκινούν όλοι από την ίδια αφετηρία αλλά στο τέλος φτάνει πρώτος αυτός που είχε καλύτερη βαθμολογία στη Σχολή πριν 40 χρόνια. Αξιοκρατία χωρίς αξιολόγηση, φυσικά, δεν υφίσταται.
Τέλος, η κάθε Ηγεσία μπορεί να αντιδράσει με ένα και μόνο τρόπο. Με την παραίτησή της. Εννοείτε, ότι κάθε άλλη αντίδραση, λόγω περιορισμένων ικανοτήτων, είναι ανεδαφική.
Ιανουάριος 2010
Ανοιχτή Επιστολή
Στον
Πρωθυπουργό της Ελλάδας
Αξιότιμε
Κύριε Πρωθυπουργέ
Ανήκω στις δεκάδες χιλιάδες των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους σε σας τη διαχείριση του δικού τους οράματος για μια Ελλάδα υπερήφανη και δίκαιη, η οποία δεν θα κατέχει πλέον μια θέση στην παγκόσμια κορυφή της διαφθοράς αλλά θα διεκδικεί επάξια τον καλλίτερο ρόλο στο σύγχρονο στερέωμα ,απαλλαγμένο από μικρότητες και μικροσκοπιμότητες.
Για αυτό το νέο ξεκίνημα σας εκφράζω τα συγχαρητήρια μου γιατί ήδη σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα έχει φανεί η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζετε τις ανησυχίες του κόσμου , προωθώντας καινοτόμες ιδέες αμφίδρομης πληροφόρησης – ενημέρωσης όπως η ιστοσελίδα της ανοιχτής κυβέρνησης κ.ά.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Θα ήθελα και εγώ με τον τρόπο μου να συμβάλλω σε αυτήν την τεράστια προσπάθεια και να επισημάνω κάτι το οποίο ή δεν έχει πέσει στην αντίληψή σας, ή τεχνηέντως κάποιοι κοντινοί σύμβουλοι ή συνεργάτες φροντίζουν να το κρατάνε μυστικό γιατί έτσι τους βολεύει.
Σε αυτά που παρακάτω θα αναφερθώ θα κρατήσω την ανωνυμία μου γιατί πιστεύω ότι ακόμα υπάρχουν μηχανισμοί συμφερόντων , που μπορεί να κινηθούν εναντίον μου δημιουργώντας μου πρόβλημα άσχετα από την αλήθεια του θέματος.
Αφορμή πήρα από το κείμενο που κυκλοφορεί στο internet ,( http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/12/blog-post_6856.html) στο οποίο αναφέρει ότι σε κάποια υποτιθέμενη χώρα με το όνομα Ανανία , μόλις πληροφορήθηκαν οι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας ότι θα φορολογήσουν το πτητικό επίδομα , τότε αρρώστησαν όλοι τυχαία και δεν πετούσε τίποτα ούτε για τις αναχαιτίσεις. Μόλις αναδιπλώθηκε η κυβέρνηση τότε αμέσως έγιναν όλοι καλά και συνεχίστηκαν οι πτήσεις.
Μόλις το διάβασα αυτό ,ένιωσα αγανάκτηση ,οργή, θυμό ,αδικία και άλλα συναισθήματα τα οποία ελεγχόμενα θα μου επιτρέψουν να συνεχίσω την επιστολή μου μέσα σε κόσμια περιθώρια.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Αυτό είναι δυστυχώς ίδιον των καιρών που καθορίζει τις σχέσεις μεταξύ αξιών , ιδανικών και χρήματος.
Ντροπή ! και θα συνεχίσω κύριε Πρωθυπουργέ λέγοντας τα εξής: το πτητικό επίδομα δεν πρέπει να φορολογηθεί σε αυτούς που πετάνε αλλά αντιθέτως να αυξηθεί, όμως μέσα στην γενικότερη αγωνία της οικονομικής κρίσης , αλλά και της δικαιοσύνης , το πτητικό επίδομα πρέπει να καταργηθεί τελείως από όλους τους κατά ευφημισμό ιπταμένους που το λαμβάνουν χωρίς να πετάνε. Και αυτοί , προσέξτε, αποτελούν το 75% του συνόλου της ειδικότητας Ιπταμένου (σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του αρμόδιου φορέα).
Βέβαια προσπαθούν οι κύριοι αυτοί με τις ευλογίες του εκάστοτε αρχηγού της Αεροπορίας να καλύπτουν τις τυπικές διαδικασίες . Φαίνεται λοιπόν στα χαρτιά ότι όλοι αυτοί που έχουν γεμίσει τα γραφεία των επιτελείων (ΑΤΑ, ΔΑΥ ,ΔΑΕ,ΓΕΑ κ.ά.) , του εξωτερικού, των διοικήσεων διαφόρων Μονάδων και άλλων πολλών θέσεων, όχι μόνο ότι πετάνε αλλά παίρνουν και φύλλο πορείας για αυτό.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Και προκαλώ τους συνεργάτες σας να ψάξουν το θέμα σε βάθος φθάνοντας εκεί που θα βγει η αλήθεια , γιατί μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ , αν υπολογιστούν οι μερικές χιλιάδες ευρώ το εξάμηνο (άσχετα από την κατηγορία) που λαμβάνει ο καθένας (επιμένω από το σύνολο του 75%) που πετάει από το γραφείο του.
Ενδεικτικά θα αναφέρω τον προγραμματισμό πτήσεων που τακτικά εκδίδει το ΓΕΑ , για όσους βρίσκονται εκτός μάχιμης Μονάδας , και την εικονική συμπλήρωση στα βιβλία πτήσεων του Αεροδρομίου ( κατά κύριο λόγο της Ελευσίνας), κάτι που σαν διαδικασία καταρρίπτεται με την αντιπαραβολή του καθημερινού προσκλητηρίου των Σχηματισμών, όπου φαίνεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς στις αντίστοιχες ημέρες είναι παρόντες στη δουλειά τους , εκτός βέβαια από αυτούς που λείπουν εκμεταλλευόμενοι και το φύλλο πορείας (για να πάνε να μην πετάξουν) και την απουσία από την υπηρεσία (πολλαπλό δηλ. το όφελος). Υπάρχουν και άλλοι προσκολλημένοι στις Μονάδες που και αυτοί τάχα για διατήρηση της πτητικής ικανότητας πετάνε πραγματικά ελαχιστότατες ώρες και γράφονται………πολύ περισσότερες…….Και πώς να μην γίνονται αυτά όταν όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνουν οι υποτιθέμενοι αρμόδιοι ελέγχοντες σε όλα τα επίπεδα;
Παλαιότερα για να δικαιολογήσουν το πτητικό έμπαιναν σωρηδόν στα μεταφορικά άφη (C-130, ντακότες κ.ά. ) ως φορτίο, για να εκτελέσουν πτήση ίδια με αυτή που εκτελεί ο καθένας με την ολυμπιακή, και εννοείται σε καμιά περίπτωση τις ώρες που προβλέπονται για τη συμπλήρωση του πτητικού.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Και προκαλώ τους συνεργάτες σας να ψάξουν το θέμα σε βάθος φθάνοντας εκεί που θα βγει η αλήθεια , γιατί μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ , αν υπολογιστούν οι μερικές χιλιάδες ευρώ το εξάμηνο (άσχετα από την κατηγορία) που λαμβάνει ο καθένας (επιμένω από το σύνολο του 75%) που πετάει από το γραφείο του.
Ενδεικτικά θα αναφέρω τον προγραμματισμό πτήσεων που τακτικά εκδίδει το ΓΕΑ , για όσους βρίσκονται εκτός μάχιμης Μονάδας , και την εικονική συμπλήρωση στα βιβλία πτήσεων του Αεροδρομίου ( κατά κύριο λόγο της Ελευσίνας), κάτι που σαν διαδικασία καταρρίπτεται με την αντιπαραβολή του καθημερινού προσκλητηρίου των Σχηματισμών, όπου φαίνεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς στις αντίστοιχες ημέρες είναι παρόντες στη δουλειά τους , εκτός βέβαια από αυτούς που λείπουν εκμεταλλευόμενοι και το φύλλο πορείας (για να πάνε να μην πετάξουν) και την απουσία από την υπηρεσία (πολλαπλό δηλ. το όφελος).
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Υπάρχουν και άλλοι προσκολλημένοι στις Μονάδες που και αυτοί τάχα για διατήρηση της πτητικής ικανότητας πετάνε πραγματικά ελαχιστότατες ώρες και γράφονται………πολύ περισσότερες…….Και πώς να μην γίνονται αυτά όταν όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνουν οι υποτιθέμενοι αρμόδιοι ελέγχοντες σε όλα τα επίπεδα;
Παλαιότερα για να δικαιολογήσουν το πτητικό έμπαιναν σωρηδόν στα μεταφορικά άφη (C-130, ντακότες κ.ά. ) ως φορτίο, για να εκτελέσουν πτήση ίδια με αυτή που εκτελεί ο καθένας με την ολυμπιακή, και εννοείται σε καμιά περίπτωση τις ώρες που προβλέπονται για τη συμπλήρωση του πτητικού.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Η δικαιολογία για όλη αυτή την εικονική ,αλλά αληθινή στην τσέπη, πραγματικότητα που πλανάται χρόνια στην Αεροπορία είναι ότι αφού δεν πληρώνονται αρκετά τα χρόνια που πραγματικά πετάνε , τότε θα πληρώνονται συνέχεια μέχρι τα τέλη της καριέρας τους . Ήμαρτον.
Όχι κύριοι υπάρχουν και τα λαμπρά παραδείγματα ισότητας , όχι της Ανανίας αλλά προηγμένων κοινωνιών άλλων κρατών , όπου υπογράφεται σύμβαση με τους ιπτάμενους στην οποία αναγράφεται ότι η πληρωμή του πτητικού τους θα ισχύει για όσο διάστημα αυτοί πραγματικά θα πετάνε.
Για αυτό το πιο δίκαιο , λογικό και σωστό είναι να πληρώνονται παραπάνω αυτοί που κινδυνεύουν στο Αιγαίο , στις φωτιές και αλλού , αλλά από όλους τους υπόλοιπους που εικονικά συμπληρώνουν τα δικαιολογητικά , να καταργηθεί εντελώς.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Το οξύμωρο είναι ότι αυτά τα πτητικά εξάμηνα που δεν πετάνε (γιατί πολλοί φεύγουν από την μάχιμη Μονάδα πριν ακόμα συμπληρώσουν τον μέγιστο αριθμό πτητικών) μετράνε διπλά και ως χρόνια υπηρεσίας και στην αύξηση της σύνταξης.
Επίσης παρατηρείστε το εξής: στατιστικά το ποσοστό των ιπταμένων που παραιτείται νωρίτερα από την συμπλήρωση του χρόνου πλήρους απασχόλησης είναι πάρα πολύ μικρότερο από το ποσοστό του υπόλοιπου προσωπικού άλλων ειδικοτήτων. Βέβαια καλά είναι να παραμένει το προσωπικό στην ενεργό υπηρεσία αλλά τα κίνητρα είναι μόνο για τους ιπτάμενους. Γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιατί αν κατά μέσο όρο ένας ιπτάμενος έχει πετάξει 10-15 χρόνια στην καριέρα του και μετά πηγαίνει σε θέσεις (υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις) γραφείου αλλά θα λαμβάνει πτητικό για τα υπόλοιπα 20 τουλάχιστον χρόνια ,είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος ( και όχι ο μόνος) να θέλει να παραμείνει κάποιος στην Αεροπορία άλλα τόσα χρόνια ,τη στιγμή που δεν κάνει κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους ένστολους.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι θέσεις που λαμβάνουν είναι οι ελιτίστικες (διευθυντές, τμηματάρχες, κλαδάρχες κ.ά.), όπου τον πολύ μόχθο και όγκο εργασίας διεκπεραιώνουν οι βοηθοί τους που είναι άλλων ειδικοτήτων και δεν πρόκειται ποτέ να απολαύσουν ούτε μερικά από τα προνόμιά τους.
Αυτά τα παραπάνω σε συνδυασμό με επιπλέον προνόμια (ειδικές παραπάνω θέσεις στα οικήματα της Π.Α. περασμένες και εναρμονισμένες στην καριέρα ενός ιπταμένου, έτσι ώστε αν θέλει να έχει τη δυνατότητα μέχρι να βγει από την αεροπορία να μην έχει γνωρίσει τη λέξη ενοίκιο , θέσεις εξωτερικού, θέρετρα κ.λ.π.) που απολαμβάνουν οι ιπτάμενοι ,όχι μόνο σε σχέση με συναδέλφους του ίδιου σώματος αλλά και με άλλους των λοιπών κλάδων , έχουν δημιουργήσει εδώ και χρόνια μια άνευ προηγουμένου ταξικότητα η οποία υποθάλπτει βασικές αρχές της δημοκρατίας , όπως ισότητα, ισονομία , ίση μεταχείριση και δικαιοσύνη.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Μπορούν να αναφερθούν δυστυχώς , χιλιάδες παραδείγματα , και πάλι ενδεικτικά θα πω ότι ο ιπτάμενος αξιωματικός στον ίδιο βαθμό με αξιωματικό άλλης ειδικότητας είναι αρχαιότερος , με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δομή της πειθαρχίας και της ίσης μεταχείρισης, και μάλιστα άσχετα αν ο ιπτάμενος έχει εξέλθει της σχολής 4 και 5 και 6 χρόνια μετά.
Η αγωνία και η ανησυχία εντείνεται, γιατί χρόνο με τον χρόνο συσσωρεύεται παραπάνω αδικία και έλλειψη ισονομίας στην ήδη υπάρχουσα συμπυκνωμένη αυτή μορφή απογοήτευσης.
Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να αναφέρω ακόμη μια περίπτωση όπου οι ιπτάμενοι που εκτελούν ετοιμότητες από κάποιο νησί λαμβάνουν τριπλό φύλλο πορείας (και καλά μέχρι εδώ) για εκτέλεση υπηρεσίας , ενώ συνάδελφοι άλλης ειδικότητας που κλήθηκαν να ενισχύσουν ετοιμότητα οπλικού συστήματος στη Σκύρο έτυχαν άλλης μεταχείρισης και αποζημίωσης (και δεν είναι η μοναδική περίπτωση).
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά υπάρχουν τόσες περιπτώσεις και υποπεριπτώσεις άνισης, άδικης συμπεριφοράς και αντιμετώπισης ώστε τολμώ την υπόδειξη για την σύσταση ειδικής επιτροπής από πολιτικούς και στρατιωτικούς άλλων ειδικοτήτων , η οποία χωρίς φόβο ξεπερνώντας όλους τους υπάρχοντες μηχανισμούς ψεύδους , θα αναζητήσει και θα αναδείξει στον Υπουργό Άμυνας τις διαφορές και τα προβλήματα ταξικότητας, ώστε να παταχθούν και να επανέλθει έστω το 2010 , μετά από τόσα χρόνια η πραγματική ουσία της δημοκρατίας στην Αεροπορία. Εννοείται ότι η εις βάθος έρευνα θα πρέπει να βασίζεται στην καχυποψία ότι μάλλον οι εμπλεκόμενοι αποδέκτες, που μπορούν με το χέρι στην καρδιά να πουν αλήθεια για το τι πραγματικά συμβαίνει , δεν θα έχουν διάθεση για πλήρη αποκάλυψη των στοιχείων αυτών γιατί θα θιγούν τα συμφέροντά τους.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Επίσης μια τέτοια έρευνα σίγουρα θα έχει διαρροές , δίνοντας χρονικό περιθώριο ανασύνταξης για νέες ψεύτικες θέσεις , αλλά και υπονόμευσης τη στιγμή που από όσο δυστυχώς γνωρίζω στο οικείο επιτελείο αλλά και σε νευραλγικές θέσεις τοποθετήθηκαν πολλά από τα ίδια άτομα ,σε άλλους αναβαθμισμένους δυστυχώς ρόλους, με εκείνα τα άτομα που λόγω της αλαζονείας, του χαρακτήρα και της συμπεριφοράς τους , απλωμένα σε όλο τον δημόσιο τομέα, έριξαν την τελευταία φορά το ΠΑΣΟΚ από την εξουσία.
Το γραφείο που πρόκειται να συσταθεί όπως αυτό συζητείται στο open.gov ,θα πρέπει να αναφέρονται προβλήματα σχετικά με κατάχρηση εξουσίας, όχι μόνο των σωμάτων ασφαλείας , αλλά και των ενόπλων δυνάμεων για να υπάρχει κάτι πιο σοβαρό από κάποιες ιστοσελίδες οι οποίες πολλές φορές λόγω του περιεχομένου τους, δεν τυγχάνουν της ανάλογης προσοχής άσχετα αν και εκεί περνούν πολλά και σπουδαία μηνύματα, για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σχετικά με την κατάσταση.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Με αυτό τον τρόπο θα περιοριστούν οι αισχρές και αυταρχικές συμπεριφορές κάποιων που λόγω θέσης και βαθμού προσβάλλουν συναδέλφους νομίζοντας ότι μόνο εκείνοι προσφέρουν έργο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα διοικητή σε κάποια μονάδα του Βορείου Αιγαίου του οποίου η αγαπημένη ατάκα είναι « αν ήσουν στην επιχείρηση του Κόκκαλη τότε θα……..;» και συμπληρώνει ανάλογα με την περίπτωση. Και ρωτάει εύλογα κανείς , αν ο κύριος αυτός ήταν στη δουλειά του Κόκκαλη και του κάθε επιχειρηματία , υπήρχε περίπτωση να πληρώνεται πτητικό επίδομα χωρίς να πετάει ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Έτσι λοιπόν μέσα από την καρδιά μου , μια τελευταία παράκληση η οποία είναι και χιλιάδων άλλων συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων , κάτι που θα διαπιστώσετε μέσα από τη διαδικασία της έρευνας: ελέγξτε το θέμα της ταξικότητας μεταξύ ιπταμένων και άλλων ειδικοτήτων σε βάθος. Και όσον αναφορά το πτητικό έργο στη καθημερινότητα αυτό επιτελείται από το 25% της ειδικότητας που είναι ήρωες και πρέπει να απολαμβάνουν μεγαλύτερο και αφορολόγητο εισόδημα, ενώ από το 75% που δεν πετάει και απολαμβάνει κάθε εξάμηνο μερικές χιλιάδες ευρώ επειδή κάποτε ήταν και αυτοί «ήρωες», πρέπει να καταργηθεί τελείως και όχι να ψάχνουμε να κόψουμε κάποια μικρά επιδόματα της τάξεως των 200 ευρώ που απλά βοηθάνε τον μισθό αυτών, που και θιγόμενοι είναι μέσα στο ίδιο τους το σπίτι και προσπαθούν παρόλα αυτά να ζήσουν με αξιοπρέπεια .Λάβετε υπόψη και το γεγονός ότι κανένας από τους υπόλοιπους ένστολους στους άλλους κλάδους που πετάνε τα δικά τους πτητικά μέσα (apatsi , ελικόπτερα κ.α.), αλλά και ιπτάμενοι μηχανικοί και ναυτίλοι της Π.Α. δεν λαμβάνουν εσαεί πτητικό επίδομα, αλλά μόνο για όσο χρονικό διάστημα πραγματικά πετάνε και δεν έχουν μπει στην προαναφερόμενη εικονική διαδικασία. Με συγχωρείτε για τις υποδείξεις, αλλά είναι ανάγκη να προχωρήσετε στις ανάλογες τροποποιήσεις νόμων και διαταγών για να πληρωθεί το αίσθημα του δικαίου.
Συνεχίζεται........
Συνέχεια.............
Γνωρίζοντας κύριε Πρωθυπουργέ ότι το παρών θα το διαβάσουν οι συνεργάτες σας , οι οποίοι σίγουρα είναι άξιοι αφού τους έχετε επιλέξει εσείς , αλλά επειδή μπορεί η επιστολή να χαθεί από άλλους λόγους στον κυκεώνα των καθημερινών παραπόνων που λαμβάνετε, την κοινοποιώ και σε άλλους αποδέκτες ελπίζοντας ότι κάποιος από αυτούς θα ευαισθητοποιηθεί και θα σας το θέσει-υπενθυμίσει ως θέμα προς επίλυση, δηλ.(επιμένω) αυτό της ταξικότητας μεταξύ των ιπταμένων και των συναδέλφων όλων των κλάδων και της εισήγησης εξοικονόμησης πόρων στα ταμεία του κράτους καταργώντας το πτητικό από αυτούς που δεν το δικαιούνται γιατί δεν πετάνε.
Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή σας και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία στο πιο δύσκολο έργο της ζωής σας.
Αναδείξτε ξανά το μεγαλείο της Ελλάδας ανασύροντας το στην επιφάνεια του παγκόσμιου γίγνεσθαι.
Με βαθειά εκτίμηση στο έργο και στο πρόσωπό σας.
Army alert... ανώνυμα δεν γίνετε τίποτα. Σταματήστε να κάνετε ανώνυμα σχόλια και επίσημα κάντε μια καταγγελία να πάτε στα δικαστήρια. Συνάδελφος εδάφους εναντίον συναδέλφου ιπταμένου, νεότερος εναντίον αρχαιότερου.
Εκεί στα δικαστήρια θα λάμψει η αλήθεια, θα φανεί το πόσο πιο άξιοι είναι οι τεχνικοί, ανάμεσα στα στελέχη της Π.Α. Θα φανεί το πόσο αγαπάνε την πατρίδα αυτοί που μένουν στο έδαφος, από την Ελίτ, που κάνει ότι πετάει και καταστρέφει και αεροπλάνα που πληρώνει ο ελληνικός λαός. Οι οικογένειες των σκοτωμένων πρέπει αντί σύνταξης να πληρώσει τα αεροπλάνα στο κράτος.
Μια επανάσταση χρειάζεται. Οι Ιπτάμενοι είναι λιγότεροι. Οι άλλες ειδικότητες και περισσότερους ψήφους έχουν και πρέπει εκ του δημοκρατικού πολιτεύματος να είναι η ελίτ.
Επίσης για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ναι πρέπει ομοίως όλοι οι ιπτάμενοι μηχανικοί και άλλες ειδικότητες που παίρνουν πτητικό, να σταματήσουν να κλέβουν το κράτος. Δεν πετάνε, τους πετάνε. Άσε που τους γράφονται ψεύτικες ώρες πτήσεις, ή πολλές φορές δεν μπαίνουν στο αεροπλάνο καν. Αν έβλεπε ο κόσμος πόσοι εκτός των ιπταμένων παίρνουν πτητικό, θα τράβαγε τα μαλλιά του. Είναι περισσότεροι από τους ιπταμένους, όλους μαζί (Επιτελεία, Μοίρες)
Επώνυμα λοιπόν. Θέλει όμως κότσια. Οι επαναστάτες του πληκτρολογίου είναι ακόμα χειρότεροι από τους ιπταμένους της καρέκλας.
Δημοσίευση σχολίου