Κάπου γράφεται ότι θα έλθουν καιροί που «το άσπρο θα παρουσιάζεται μαύρο,το μαύρο άσπρο,το καλό θα χαρακτηρίζεται κακό,οι καλοί θα είναι ολίγοι, οι ανίκανοι θα ευημερούν,ενώ οι άξιοι και ικανοί θα διώκονται και θα λοιδορούνται».
Ανάλυση Θεολογική ,τουλάχιστον από τον αναρμόδιο γράφοντα ,δεν μπορεί να γίνει.Η αλήθεια,όμως, είναι ότι τα σημάδια είναι τέτοια που δείχνουν ότι οι σημερινοί καιροί είναι «χαλεποί και πονηροί»
Από επίσημα χείλη (τα επισημότερα ίσως) διατυπώθηκε η δήλωση ότι οι πλέον αντιπαραγωγικοί σήμερον είναι οι Ιερείς,οι Στρατιωτικοί και οι Αστυνομικοί (οι ένστολοι γενικά).
Μεγαλύτερη διαστρέβλωση της αληθείας μπορεί να υπάρξει;Ακόμη και στην σημερινή εποχή της απαξίωσης των πάντων,της έκπτωσης των αξιών και της ηθικής κατάπτωσης υπάρχει κάποιος να μην εμπιστεύεται τον κλήρο,τον στρατό και την Αστυνομία;
Παρά την προπαγάνδα και τον πόλεμο ορισμένων-δυστυχώς μειοψηφιών της ελληνικής κοινωνίας-για απαξίωση των θεσμών αυτών (Εκκλησία,Στρατό,Αστυνομία),η εμπιστοσύνη του Ελληνικού Λαού είναι αξιοπρόσεκτη, αφού σε πολλές περιπτώσεις τα ποσοστά υπερβαίνουν και το 60%.
Ο επίσημος Δημόσιος άνδρας που «αξιολόγησε» την παραγωγικότητα των κληρικών και ενστόλων,φαίνεται να ανήκει στο ποσοστό μειοψηφίας,δηλ. σε εκείνους που ΔΕΝ εμπιστεύονται τους συγκεκριμένους θεσμούς.Διότι πως διαφορετικά θα μπορούσε να εμπιστευθεί έναν αντιπαραγωγικό,ένα όχι καλό και αποδοτικό επαγγελματία ή Λειτουργό;
Θα ήταν,όμως,χρήσιμο να είχαμε την επιχειρηματολογία του κ.Αντιπροέδρου, για το καταληκτικό του συμπέρασμα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε π.χ.γιατί οι Ιερείς ( Παπάδες,συνήθως αποκαλούνται,ενώ είναι Ιερείς του Θεού) είναι αντιπαραγωγικοί.
Ουδέν προσφέρουν ή προσέφεραν μέχρι σήμερα στο ΄Εθνος,στην Πατρίδα,στην Κοινωνία;Δεν είναι εκείνοι που φέρουν το τιμημένο ράσο 24 ώρες το 24ωρο,χωρίς ποτέ να ζητήσουν ειδικό επίδομα «επιφυλακής» ή «αυξημένης ευθύνης» ή όπως διαφορετικά μπορεί να χρακτηρισθεί;Δεν είναι εκείνοι που είναι δίπλα στον πονεμένο,τον καταφρονεμένο,τον αδύνατο,αδύναμο,πεινώντα,διψώντα και χρήζοντα βοήθεια συνάνθρωπό μας;Δεν είναι αυτοί που δίνουν παρηγοριά και ελπίδα σ` εκείνους που την έχουν ανάγκη και την στιγμή που έχουν αγνοηθεί ή εγκαταλειφθεί από τους πάντες;Μήπως ,εν πάσει περιπτώσει,είναι οι υψιλόμισθοι ή οι προνομιούχοι των μισθωτών με τα υπερβολικά επιδόματα, υπερωρίες και τα παρόμοια;
Σημείωση:Ο Αρχιερεύς (όχι ο απλός Ιερέας,ο παπάς κατά τον κ.Αντιπρόεδρο),ο Μητροπολίτης δηλαδή, λαμβάνει μισθό πολύ μικρότερο από τον οδηγό μιας Δ.Ε.Κ.Ο.,ο οποίος έχει και λιγότερα χρόνια υπηρεσίας και βέβαια δεν ασκεί λειτούργημα,ούτε φέρει ράσο.!!
Ώστε, τίποτε δεν υπάρχει για να προστεθεί στα αξιολογικά κριτήρια της παραγωγικότητας του Ιερέα; (από τον Μοναχό έως και τον Αρχιεπίσκοπο;)Τόση απαξία,τόση ισοπέδωση,τόση ανευθυνότητα; Με ποιο κριτήριο κρίνεται κάποιος παραγωγικός ή αντιπαραγωγικός;Και σε τελική ανάλυση τα αξιολογικά κριτήρια της παραγωγικότητας είναι μόνο υλικά-οικονομικά ;
Ας περάσουμε τώρα στο δεύτερο κεφάλαιο αξιολόγησης των ενστόλων.
Αντιπαραγωγικός ο Αστυνομικός,ο Πυροσβέστης,ο Λιμενικός,ο Στρατιωτικός εν γένει;
Δεν είναι προσφορά η αυταπάρνηση και η προσωπική θυσία του ένστολου σήμερα;Ξέρει τι θα πεί ΟΧΙ ή δεν εκτελώ ή ΔΕΝ μπορώ να το κάνω, ο ένστολος;
Μπορεί να αρνηθεί τον κίνδυνο; Μπορεί από μόνος του να αποφασίσει εάν πρέπει να εκτελέσει ή να απορρίψει την δ/γή του ανωτέρου του; Η ασφάλεια του πολίτη,η προστασία της περιουσίας,της τιμής,της υπόληψης και της ζωής των πολιτών είναι εκτός των αξιολογικών κριτηρίων της παραγωγικότητας;Η εθνική μας ασφάλεια και ο στρατιώτης ή ο Αξ/κός της Λήμνου και των συνόρων,ο ναύτης,ο αλεξιπτωτιστής,ο υποβρύχιος καταδύτης ,ο Πυροσβέστης που παλεύει στις φλόγες να σώσει ζωές και περιουσίες, καθώς και ο Λιμενικός που ρίπτεται στα κύματα για την διάσωση ναυαγών κλπ. είναι αντιπαραγωγικοί; Θύματα καθήκοντος,εκτός ενστόλων υπάρχουν σήμερα;Ούτε η θυσία της ζωής για την πατρίδα και για το καθήκον δεν αξιολογείται θετικά σήμερα;
Μήπως παραγωγικός,κατά τον κ.Αντιπρόεδρο είναι ΜΟΝΟ εκείνος που εισπράττει για το κράτος;Εν πάσει περιπτώσει εάν είναι έτσι γιατί δυσκολεύεται να τους καταργήσει «άπαξ δια παντός;»!!! Τι χρειάζονται οι αντιπαραγωγικοί;Ας τεθεί σε διωγμό η Εκκλησία και υπό κατάργηση οι ΄Ενοπολες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας για να υπάρξει και παραγωγικότητα και εξοικονόμηση χρημάτων και να επικρατήσει,τάξη ασφάλεια,ειρήνη,αγάπη,αλληλεγγύη και ομόνοια στην χώρα και στην Κοινωνία. «Απλά πράγματα»!!.
Η απαξίωση και η ισοπέδωση των πάντων ΔΕΝ ωφελεί, δεν προάγει,δεν συντελεί στην πρόοδο και στην ευημερία του Λαού μας. Τέτοιοι αφορισμοί και τέτοιες θέσεις από υπεύθυνα πρόσωπα δίνουν λάθος μηνύματα σε δύσκολους καιρούς…
Αν κάτι σήμερα λειτουργεί σωστά-και αυτό το δέχονται και Αρχές και οι πολίτες και η Κοινωνία-είναι η Εκκλησία,οι ΄Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας,Να ευχόμαστε να είναι αντάξιοι των προσδοκιών του λαού μας και να μην τους απαξιώνουμε ρίπτοντες «τον λίθον του ..αναθέματος» απερίσκεπτα.
Σωτ.Αθ.Μουντζούρης
Αστυν.Υποδ/ντής ε.α.
2 σχόλια:
Αγαπητέ Συνάδελφε,
Δεν θα διαφωνήσω με τα γραφόμενα σου - πως θα μπορούσα άλλωστε! Ομως το παιχνίδι χάθηκε από τη στιγμή που ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ μαζί με του κ.κ. Α/ΓΕ δεν απάντησαν την ίδια κιόλας ημέρα "Αντιπαραγωγικός είσαι και φαίνεσαι!" και στη συνέχεια να πάνε σπίτι τους με το κεφάλι ψηλά και τις ΕΔ στην αγκαλιά τους και για πάντα. Από κει και πέρα, η κακόβουλη σπίθα έγινε φωτιά που έκτοτε καίει σιωπηλά χωρίς δυνατότητα πυρόσβεσης. Επειδή ανέκαθεν σημασιά είχε το ποιός τα λέει και ότι το τι λέει, θεωρώ ότι είναι σκόπιμο να πάψουμε να ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο άτομο και να κοιτάξουμε το συμφέρον της Πατρίδος και το πως θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε στην παρούσα κατάσταση. Το προσωπικό των ΕΔ που μοχθεί νυχθημερόν σε ποικιλία συνθηκών και καθηκόντων δεν μπορεί να το αγγίξει κανείς μεγαλόστομος αερολογών άεργος. Η εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού στις ΕΔ και η καταβάθρωση των πολιτικών αποτελεί την καλύτερη απόδειξη. - ΥΓ
Πολύ συγκινητικό άρθρο. Με πήραν τα κλάματα. Ούτε η Μάρθα Βούρτση δεν θα το έγραφε τόσο γλαφυρά!
Η ιστορία αυτή δεν έχει τέλος! Απλά επειδή κάποιοι αντιπαθούν κάποιον άλλον ή απλά θέλουν να τον βλάψουν, αντικρούουν ότι λέει, χωρίς καλά-καλά να έχουν ακούσει αυτό που είπε ή να μπουν στον κόπο να κατανοήσουν τη λογική του.
Τυχαίο ή στοχευμένο;
Δημοσίευση σχολίου