Απαραίτητη προϋπόθεση για να κατανοήσει κάποιος τα κείμενα του Ψυχαναλυτή είναι η ανάγνωση και των τριών προηγούμενων αναρτήσεων που με λογοτεχνικό και ιδιαίτερο τρόπο παρουσιάζουν τα κακώς κείμενα της ΠΑ:
http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_493.html (εδώ εκκρεμεί η απάντηση ενός τολμηρού ιπταμένου που τελικά μάλλον είναι άλλος ένας ψευτόμαγκας της εποχής μας)
Οι αναρτήσεις αυτές είναι κωδικοποιημένες εν μέρει πλέον, αφού είναι κατανοητό σε όλους ότι απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και έτσι δεν υπάρχει λόγος να αναφέρονται τα γεγονότα ωμά.
Καλή ανάγνωση
και
δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο υγιής διάλογος είναι απαραίτητη προϋποθέση της δημοκρατίας!
1 Ελπίζω φίλε ΣΜΑΤΖΗ μα μην έγραφες σε ώρα υπηρεσίας 2 Είσαι μειοψηφία και αυτό το δείχνει ο αντι-συναδελφικός τρόπος που σκέπτεσαι 3 Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο μηχανικός μου 4 Ο καλλίτερος φίλος μου ήταν ο μηχανικός μου και ποτέ δεν είχαμε τέτοιες κουβέντες 5 Πάντοτε τον θαύμαζα σαν ανώτερο μυαλό 6 Από 2300 υποψηφίους περάσαμε 120 και γίναμε ιπτάμενοι 50,αρα τεκμαίρεται ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για αρχηγός και όχι μόνο 7 Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι υπάρχουν στην καρδιά μας τι να κάνουμε .Όλοι οι ιπτάμενοι είναι εν δυνάμει μακαρίτες. Αντί να κοιτάς τι γίνεται με τους μισθούς έξω τα βάζεις με το πτητικό και 50-100-150 εκατομμύρια δήθεν για οικονομία. 8 Το όνειρο του κάθε ιπταμένου είναι να πληρώνετε όσο ένας οδηγός μιας αμαξοστοιχίας 9 Το όνειρο του μηχανικού είναι να πληρώνετε όσο ένας ιπτάμενος η όπως φαίνετε από το κείμενο να κοπεί ο μισθός του ιπτάμενου ώστε να εξισωθεί με αυτόν του μηχανικού. Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ 10 Το 90 τοις 100 των ιπταμένων δεν θέλει να φύγει από την πολεμική μοίρα .Ξέρεις καλά ότι τους διώχνουν 11 Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είσαι ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου 12 Αδικίες γίνονται παντού και λιγότερες θέλω να το πιστέψεις αυτό σε εσάς 13 2 στους 10 ιπτάμενους πηγαίνουν εξωτερικό στην καριέρα τους εσείς ? 14 Και για να μην νομίζεις ότι είμαι προνομιούχος. χωρίς κανένα ατύχημα και καμία απολύτως φθορά υλικού κατ αρχαιότητα Επισμηναγός 15 ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΟΥ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ
1 Ελπίζω φίλε ΣΜΑΤΖΗ μα μην έγραφες σε ώρα υπηρεσίας 2 Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο μηχανικός μου 3 Ο καλλίτερος φίλος μου ήταν ο μηχανικός μου και ποτέ δεν είχαμε τέτοιες κουβέντες 4 Πάντοτε τον θαύμαζα σαν ανώτερο μυαλό 5 Από 2300 υποψηφίους περάσαμε 120 και γίναμε ιπτάμενοι 50,αρα τεκμαίρεται ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για αρχηγός και όχι μόνο 6 Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι υπάρχουν στην καρδιά μας τι να κάνουμε .Όλοι οι ιπτάμενοι είναι εν δυνάμει μακαρίτες. Αντί να κοιτάς τι γίνεται με τους μισθούς έξω τα βάζεις με το πτητικό και 50-100-150 εκατομμύρια δήθεν για οικονομία. 7 Το όνειρο του κάθε ιπταμένου είναι να πληρώνετε όσο ένας οδηγός μιας αμαξοστοιχίας 8 Το όνειρο του μηχανικού είναι να πληρώνετε όσο ένας ιπτάμενος η όπως φαίνετε από το κείμενο να κοπεί ο μισθός του ιπτάμενου ώστε να εξισωθεί με αυτόν του μηχανικού. Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ 9 Το 90 τοις 100 των ιπταμένων δεν θέλει να φύγει από την πολεμική μοίρα .Ξέρεις καλά ότι τους διώχνουν 10 Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είσαι ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου 11 ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΟΥ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ
Ζήτα φίλε ψυχαναλυτή κατάργηση της ειδικότητας των ιπταμένων. Να πετάνε κάποιοι από τους ΣΜΑτζήδες. Και οι υπόλοιποι να τα συντηρούν μόνο. Τι πάει να πει ιπτάμενος; Μπορούμε και εμείς. Θέλουμε, είμαστε καλύτεροι, και ξέρουμε και αγγλικά. και δεν φοβόμαστε τον θάνατο. Ακόμη αν σκοτωθούμε να προτείνεις να χρεώνουν το αεροπλάνο στη οικογένεια μας και βέβαια στους σκοτωμένους ούτε τιμές ούτε τίποτα. Τέλος η καπηλεία των νεκρών. Ούτε πτητικά, ούτε ειδική μεταχείριση. Ενοείτε ότι δεν θα παίρνουν οι οικογένειες μας αποζημιώσεις και άλλα τέτοια.
Για να γίνουν αυτά πρέπει να τα εφαρμόσουμε στους εαυτούς μας και όχι σε άλλους. Όταν γίνουμε χειριστές, τότε θα δώσουμε jakets στις άλλες ειδικότητες, και όχι σε εμάς.
Εγώ πιστεύω σε αυτά που λες φίλε. Ελπίζω να τα πιστεύεις και εσύ. έτσι θα αποδείξουμε ότι μπορούμε να γίνουμε αρχηγοί. Τώρα που θα βρούμε χρόνο για μεταπτυχιακά στο management στο εξωτερικό δεν ξέρω, αλλά πρέπει να το προσπαθήσουμε. Θα πετάμε για λίγα χρόνια. Και μετά εξωτερικό. Μετά αρχηγοί.
Στην Ικάρων θα μπαίνει μία κατηγορία. Όχι δύο. θα βγαίνουν όλοι μηχανικοί, κατόπιν θα πετάνε όσοι μπορούν.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι θα θέλουν να πετάξουν. Τι στο καλό... εμείς είχαμε τις δυνατότητες να γίνουμε μηχανικοί... ιπτάμενοι δεν θα μπορέσουμε; και το θέλουμε όλοι ξαναλέω. Τώρα η μυωπία είναι άλλο θέμα. Πάντα πρέπει να φοράμε γυαλιά.
Ανώνυμε χειριστή της 19 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2011 11:19 Μ.Μ. ευχαριστούμε που και σε αυτό το θέμα έδωσες δείγμα γραφής του επιπέδου σας. Εκτός από το να προσπαθείτε να προκαλέσετε παριστάνοντας τους μηχανικούς, είστε ικανοί να σταθείτε σε οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση; Αμφιβάλλω. Υ.Γ.: Jacket είναι, όχι Jaket. Ακόμα και την εντολή αγοράς μάλλον κάποιος άλλος σας την έγραψε.
Αφού ρε φίλε έχεις τόσα προβλήματα με τους ανωτέρους σου και με τους συναδέλφους σου γιατί κάθησες στην Αεροπορία ???
Αφού έχεις τόσα προσόντα και τόσες γνώσεις και τόσες ικανότητες (σε αντιδιαστολή με τους συναδέλφους σου που πετάνε ...) γιατί δεν έφυγες να κάνεις κάτι άλλο έξω ??
Νομίζω δεν είναι τυχαίος τελικά ο τίτλος που έδωσε στο "πόνημά" του.
Ευτυχώς που δεν είμαστε στο επίπεδο σου. Τα αγγλικά τα έμαθες στην βιβλιοθήκη με την δροσούλα όταν εγώ πετούσα .Ο Ναπολέων πολύ καλός αλλά πάντα Ναπολέων για αυτό και τους κατέστρεψε όλους. Είμαι σίγουρος ότι το το μυαλουδάκι σου θα βρει πάλι κάτι προσβλητικό να απαντήσει .
Είμαι ο 19 Ιανουαρίου 2011 11:19 μ.μ. Γιατί με λες ιπτάμενο; Μάλλον δεν μπορείς χωρίς τους Ιπτάμενους εε; Έχεις βάλει σκοπό να τους καθυβρίζεις και να τους μειώνεις. Εγώ έχω σκοπό να ανεβάσω την Π.Α. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Θέλω να κόψω από τον εαυτό μου πρ'ωτα και όχι από τους άλλους. Θέλω να θυσιαστώ και όχι να θυσιάσω άλλους. Θέλω και μπορώ να πετάω. Μια ειδικότητα στην Σχολή. Να δω μετά με ποιους θα τρώγεσαι.... Και θα γίνουμε και αρχηγοί.
αφου λοιπον δεν καταλαβες τα αγγλικα να στο πουμε στα ελληνικα
η "στολη ναπολεων" σε αντιπαραθεση με τη "στολη ΝΑΣΑ" ειναι απλος αλλα ισχυροτατος και πετυχημενος συμβολισμος για την καταντια που εχετε φερει την ΠΑ: οι "πατρικιοι" με τα μπουφαν, καντινες, γραφειαρες κλπ και οι υπολοιποι χωρις φορμες, παπουτσια, γαντια, εργαλεια σε συνεργεια μισογκρεμισμενα κλπ ΑΛΛΑ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ για να πετας ...ΕΣΥ και να γυριζεις πισω
οι συμβολισμοι ξερεις ειναι ισχυρο εργαλειο αρκει να εχεις ματια να δεις ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Δυστυχώς όπως τον Καστοριάδη των γνωρίζουν ποιο πολύ στο εξωτερικό παρά στην Ελλάδα έτσι και αυτά που αναλύεις τόσο λογοτεχνικά, είναι αυτονόητα σε άλλες Αεροπορίες, εδώ είναι αναγκασμένα λόγω συστήματος αφενός να θεωρούνται ΤΑΒΟΟ για τους περισσότερους και αφετέρου λόγω συμφερόντων να φαίνονται ότι αποτυγχάνουν. Έριξες ένα βότσαλο στον νεοελληνικό βούρκο πιθανώς να μυρίσει το μεθάνιο, ελπίζω να καθαρίσουν τα νερά, πάντως πρέπει να αλλάξουμε σαπίσαμε. Καλή προσπάθεια, κουράγιο και μπράβο σου.
Απάντηση στο σχόλιο της 19ης Ιανουαρίου, ώρα 4:51 μετά μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
1 Αγαπητέ φίλε τα κείμενα έχουν γραφεί αποκλειστικά σε προσωπικό χρόνο και ο οποίος μου είναι υπερπολύτιμος. Πιστεύω όμως ότι έχεις καταλάβει ότι έχω “μάτια” και μπορώ να “βλέπω” παντού σε Πολεμικές Μοίρες, επιτελεία Πτερύγων, επιτελεία (ΓΕΑ, ΑΤΑ, ΔΑΥ). Έτσι σίγουρα δεν θα επιθυμούσες να καταθέσω με τι ασχολείται εν ώρα υπηρεσίας η πλειονότητα των 1000+ ιπταμένων του γραφείου, καθότι θα τσαλακωθεί τελειωτικά η ιδανική εικόνα, που έχετε χτίσει με την βοήθεια των πληρωμένων δημοσιογράφων από τις εταιρείες όπλων. Απλά και μόνο από το αποτέλεσμα κρινόμενοι αν είχαν ικανότητες και ήξεραν τι πρέπει να κάνουν, η ΠΑ θα ήταν αντίστοιχα η NASA για την ελληνική πραγματικότητα.
2 Σίγουρα δεν είμαι μόνος με αυτές τις απόψεις και καλύτερα είναι να μην μάθεις των αριθμό αυτών που τις ασπάζονται γιατί θα στεναχωρηθείς περισσότερο. Ορισμός αντισυναδελφικότητας: Προέκυψε ένα ζήτημα με την απαράδεκτη τροποποίηση του νομοσχεδίου και φυσικά ο τρόπος αλλαγής του είναι απαράδεκτος για χειρισμό αξιωματικών επιπέδου αρχηγών. Όλοι οι υπόλοιποι ιπτάμενοι ηγέτες που ασκούν διοίκηση και έχουν θέσεις ευθύνης που είναι; Μίλησε έστω και ένας επίσημα στο προσωπικό του, θα δει ποια είναι τα θέματα που τους προβληματίζουν; Αυτός είναι ο επαγγελματισμός σας και η συναδελφικότητα σας στην πράξη...
3 Μάλλον έχεις μπερδευτεί και ήθελες να πεις “ Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο τεχνικός μου”. Άλλωστε τι πάει να πει ο “μηχανικός μου”, ως έκφραση στην ΠΑ; Ποιος είσαι ο Σουμάχερ; Αυτοί που εργάζονται στην πίστα ονομάζονται τεχνικοί, ενώ οι μηχανικοί στις Μοίρες είναι υπό τον Αρχιμηχανικό και στα επιτελεία υπό τον ΔΥΠ, άρα είσαι άστοχος. Δεν πειράζει η σύγχυση που έχεις είναι αποδεκτή, καθότι ο μικρός βαθμός σου (επισμηναγός) δικαιολογεί σε ένα ιπτάμενο να μην έχει καταλάβει ακόμα ποια είναι η ΠΑ και πως λειτουργεί.
4 Φυσικά και δεν είχατε τέτοιες κουβέντες γιατί εσένα δεν σε συνέφερε να τις ανοίξετε και αυτός δεν ήθελε να σε στεναχωρήσει. Γιατί όμως λες “ήταν”; Τώρα δεν είναι; Γιατί δεν σχολιάζετε μαζί ένα απόγευμα, παρέα με το καφεδάκι το κείμενο, μήπως και καταλάβεις τι γίνεται;
5 Ποτέ δεν πρέπει να θαυμάζουμε ανώτερα μυαλά, αλλά ανθρώπους με ανώτερες αξίες όπως αίσθημα δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια, αλληλοσεβασμός κτλ. Άλλωστε και ένας ευφυέστατος άνθρωπος κάλλιστα μπορεί να είναι εγκληματίας.
6 Φοβερό συμπέρασμα, αγγίζει το επίπεδο της φράσης του Αλογοσκούφη “O άνθρωπος είναι ζώο, ο σκύλος είναι ζώο άρα ο σκύλος είναι άνθρωπος ”!!! Υπάρχουν αμφιβολίες ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για ακόμα και για ΑΕ σε Μοίρα. Αυτές τις αμφιβολίες δεν μπορώ να τις σχολιάσω, απλά σου μεταφέρω τι άποψη κυριαρχεί μεταξύ σας γιατί μάλλον την αγνοείς. Εγώ σίγουρα σου καταθέτω ότι ελάχιστοι έχουν σταθεί ικανοποιητικά ως Μοίραρχοι και ακόμα περισσότεροι ελάχιστοι ως Διοικητές Μονάδων, με το δεδομένο ότι έχουμε μπει στην δεύτερη δεκαετία μετά το 2000. Όσο για αρχηγό Αεροπορίας αυτός δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα και δεν πρόκειται να υπάρξει ΠΟΤΕ όσο κυριαρχεί αυτή η κατάσταση. Επομένως όλοι κάνετε για το θεσμό του υπάρχει σήμερα και ονομάζεται Αρχηγός Ιπταμένων. Ενημερωτικά σου λέω ότι κατά την δεκαετή+ παραμονή μου σε Πτέρυγα Μάχης και ενώ οι επισκέψεις των αρχηγών ήταν ικανοποιητικές θα έλεγα, οι ομιλίες ήταν πάντα σε κλειστά αμφιθέατρα και πάντα για το ιπτάμενο προσωπικό. Εγώ δεν άκουσα ποτέ μα ποτέ μια φράση τους, μια άποψη τους, μια σκέψη τους. Μάλλον και αυτοί ήξεραν ότι δεν είχαν να μου πουν κάτι... Δεν σου μεταφέρω και τα παράπονα ΕΑ, εφοδιαστών κτλ.
7 Τους νεκρούς τους τιμάμε και δεν τους εκμεταλλευόμαστε... Στην συνέχεια εάν πολιτεία εμπιστεύεται την περιουσία της και την υπεράσπιση της σε ανθρώπους που έχουν την ψυχολογία “εν δυνάμει μακαριτών” υπάρχει σημαντικό ζήτημα. Δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται έξω, απλά πλέον κάθε κομμάτι της κοινωνίας είναι επιτακτική ανάγκη να μελετηθεί και να οργανωθεί. Τα 50-100-150 εκατομμύρια δεν είναι για οικονομία, απλά είναι μια άποψη πως θα είναι πολλαπλασιαστές ισχύος και όχι μισθοί συντεχνίας. Άμα θεωρείς ότι ως πιλότος δεν αμείβεσαι ικανοποιητικά πήγαινε ζήτα τα χρήματα σου από τους τρεις που αντιστοιχούν σε σένα είναι ιπτάμενοι και είναι σε γραφείο.
8 Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου και θεωρώ ότι η έκφραση σου είναι πετυχημένη. Ο οδηγός αμαξοστοιχίας είναι χειριστής μηχανής, έχει πετύχει να υπερασπίζει τα συμφέροντα του με απεργίες και τόσο καιρό έκρυβε επιμελώς τις αποδοχές του. Άρα έχετε πολλά κοινά και το μόνο που σας διαφοροποιεί είναι το ύψος των αμοιβών σας. Άρα συνέχισε να ονειρεύεσαι!
9 Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου και σίγουρα δεν έχεις κατανοήσει το νόημα των κειμένων που διάβασες. Το όνειρο του μηχανικού είναι να έχει ένα σοβαρό επαγγελματικό περιβάλλον και μόνο. Επαγγελματικό περιβάλλον που θα του δίνει την δυνατότητα να βελτιώνεται καθημερινά και εκείνος θα επιστρέφει στο σύστημα ακόμα μεγαλύτερη ανταπόδοση, έτσι ώστε να υπάρχει ένας συνεχής κύκλος. Ως προς τις αποδοχές του έχει πλήρη επίγνωση ότι είναι αξιωματικός της ελληνικής πολιτείας και ο μισθός του είναι κοινός με αυτό των αξιωματικών των άλλο δύο σωμάτων. Η απαίτηση κατά σε σένα να κοπεί ο μισθός του ιπταμένου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να καταλάβεις ότι είσαι και εσύ αξιωματικός και έτσι πρέπει να συμπεριφέρεσαι. ΑΡΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ.
10 Το 90% των ιπταμένων δεν έχει τις ικανότητες να προσφέρει εκτός πολεμικής Μοίρας. Το άλλο 10% είναι αυτό που έχει ικανότητες και τους αναγκάζεται να παραιτηθούν, αυτό το διάβασες και στο κείμενο. Απλά δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι άλλο το επάγγελμα του πιλότου και άλλο του αξιωματικού (ο οποίος και κάλλιστα πριν μπορούσε να ήταν πιλότος). Έτσι το επάγγελμα του πιλότου έχει διάρκεια 15 έτη και στην συνέχεια αρχίζουν τα φίλτρα. Ναι ορισμένοι συνεχίζουν να πετάνε και στην συνέχεια, αλλά είναι οι καλύτεροι και αυτοί που έχουν να δώσουν κάτι στους νεότερους. Ναι ορισμένοι φτάνουν στην κορυφή της ιεραρχίας αλλά μετά από συγκεκριμένες διαδρομές. Το να πετάτε για πάντα όλοι δεν υπάρχει σε καμία χώρα, απλά το υπαγορεύει η απλή λογική της ανάγκης ανανέωσης του προσωπικού. Η μια γενιά πρέπει να διαδέχεται στην άλλη. Εσείς είστε έτοιμοι να αφήσετε το πεδίο ελεύθερο στους ικανούς; Μπορείτε να αξιολογήσετε ποιοι είναι τελικά αυτοί που είναι ικανοί; Δικά σας θέματα βρείτε και την λύση στο πρόβλημα σας. Απλά σου λέω ότι οι κομμουνιστικές θεωρίες ότι όλοι είμαστε άξιοι και πετάμε μέχρι να πεθάνουμε ή αμειβόμαστε με επιδόματα όλοι πετάμε δεν πετάμε είναι μόνο μέσα στο μυαλό σας ως επιτυχημένες. Παρατήρηση: Δεν σε διώχνουν από την Μοίρα, απλά σε βάζουν να ξεκινήσεις κάποια διαδρομή ως αξιωματικός για να φτάσεις κάπου. Αν δεν επιθυμείς ή δεν μπορείς να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις θα σε συμβούλευα όχι για το καλό της υπηρεσίας, αλλά για το δικό σου καλό και μόνο να σκεφτείς εάν είναι πιο σώφρον να αποχωρήσεις. Εάν όμως τα ινδάλματα σου είναι τα καμάρια της παράλληλης επετηρίδας τότε σίγουρα η συμβουλή μου είναι χαμένη...
11 Πάλι μπορείς τους μιλήσεις και να σχολιάσετε τα κείμενα, να ανταλλάξετε απόψεις. Μήπως είναι ευκαιρία να τους συναντήσεις και πάλι γιατί μάλλον εκτός τον καλύτερο φίλο τους άλλους εννιά τους έχεις ξεχάσει...
12 Η ίδια η ζωή είναι άδικη! Αλλά εδώ μιλάμε για ανθρώπους που έχουν ορκιστεί και διοικούν. Για ανθρώπους που συνεργάζονται και έχουν κοινό σκοπό.
13 Εξωτερικό: δεν πρέπει να είναι δώρο της υπηρεσίας απλά πρέπει να καλύπτει τις πραγματικές τις ανάγκες. Αγνοείς το γεγονός μάλλον ότι οι αεροπορικοί ακόλουθοι είναι παραπάνω από 40 και είναι ιπτάμενοι. Πόσοι από αυτούς έχουν την απαραίτητη γλωσσομάθεια και τις απαραίτητες γνώσεις για να είναι αποτελεσματικοί; Υπενθυμίζουμε ότι στις κατηγορίες του Σάκη της αεροπορίας τα έγγραφα που του χρέωναν ότι δεν έκανε κάτι ήταν από το 201 ΚΕΦΑ. Τέλος τα μεταπτυχιακά πρέπει να είναι προσανατολισμένα μόνο προς όφελος της υπηρεσίας και να μεταφέρεται η γνώση που αποκτούν κάποιοι εντός υπηρεσίας.
14 Συγνώμη αλλά σε μια σωστά δομημένη αεροπορία ενδεχομένως και αυτός να ήταν ο καταληκτικός βαθμός σου (επισμηναγός).
15 Δαίμονες βλέπουν αυτοί που τους βασανίζουν οι εφιάλτες. Εγώ προσπαθώ να βλέπω την πραγματικότητα. Οι αληθινοί εχθροί υπάρχουν και πρώτα και κύρια πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον κακό εαυτό μας για να αντιμετωπίσουμε και τους άλλους επιτυχημένα. Και για να αντιμετωπίσουμε τον εαυτό μας και να βελτιωθούμε είναι καλύτερα να σχολιάζουμε εάν κάποια άποψη είναι σωστή και επιβάλλεται να υιοθετηθεί, ενώ εάν τοποθετούμαστε αρνητικά οφείλουμε να το τεκμηριώνουμε με στοιχεία.
Τελειώνοντας τα 15 σημεία έκανα ένα απίθανο συνειρμό: α. “Ο καλύτερος συνεργάτης μου ΗΤΑΝ ο μηχανικός μου” αόριστος β. “Ο καλλίτερος φίλος μου HTAN ο μηχανικός μου…” αόριστος γ. “Πάντοτε τον ΘΑΥΜΑΖΑ σαν...” αόριστος δ. “και γίναμε ιπτάμενοι 50” σειρά ιπταμένων 50 άτομα ε. “Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι” σήμα κατατεθέν στην αρθρογραφία συγκεκριμένου ατόμου στ. “ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου” σειρά μηχανικών 10 άτομα ζ. “2 στους 10 ιπτάμενους πηγαίνουν εξωτερικό” ατάκα μεγάλων ιπταμένων η. “κατ αρχαιότητα Επισμηναγός” δένει με όλα τα παραπάνω
Πιθανολογώ με μεγάλες πιθανότητες να είμαι μέσα: είστε απόστρατος και το επίθετο σας αρχίζει από Κ!!!
Απάντηση στα υπόλοιπα σχόλια από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Ο κύριος που φοράει δερμάτινα jacket και δεν γνωρίζει πως γράφονται ας προσπαθήσει να καταλάβει τα εξής: Οι στρατιωτικές αεροπορικές ακαδημίες παράγουν αξιωματικούς. Οι σχολές πιλότων παράγουν πιλότους. Εάν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά http://www.hho.edu.tr/hho_eng.htm
και αν θέλεις να μας αναλύσεις τι εννοεί η φράση “Cadets accomplish their flight trainings as it is mentioned below: 1st year 2 sorties, 2nd year 2 sorties, 3rd year 3 sorties, 4th year 4 sorties” και τελικά τι παράγουν και εκείνοι.
Το επάγγελμα του ιπταμένου με την συγκεκριμένη μορφή είναι ελληνική πατέντα και εάν θέλει κάποιος να μας αποδείξει σε ποια άλλη χώρα στον κόσμο (εννοείται όχι τριτοκοσμική) ισχύουν οι παραδοχές του. Αρχηγοί πάντως με βιογραφικά μόνο πτήσεις, παιδιά και που και που αγγλικά υπάρχουν και αλλού;
Ο κύριος που αναφέρεται σε κόμπλεξ έχει άραγε την δυνατότητα να σχολιάσει επί συγκεκριμένων σημείων; Σημείωση: το “πόνημα” είναι παρουσίαση συγκεκριμένων πληροφοριών που ισχύουν και μάλιστα υπάρχουν και στο internet. Δεν έχει βγει κάτι από το μηδέν από αυτή την άποψη, το μόνο “πρωτότυπο” στοιχείο είναι η παρουσίαση τους. Ως προς την αποχώρηση από την ΠΑ θα ήθελα να τον ενημερώσω ότι είναι ένα από τα πρώτα θέματα στις συζητήσεις των μηχανικών. Αλλά δεν πρέπει να χαρεί γιατί και αρκετοί είναι αυτοί που κλείνοντας την πόρτα πίσω είναι αποφασισμένοι να την κάνουν να κάνει αρκετό θόρυβο. Επομένως θέλει προσοχή γιατί μάλλον κάποιοι θα προσγειωθούν ανώμαλα στο έδαφος της πραγματικότητας.
Αυτός που αναφέρει τον Ναπολέων ομοίως άραγε έχει την δυνατότητα να σχολιάσει επί συγκεκριμένων σημείων και να καταθέσει μια άποψη, συνεισφέροντας στον διάλογο εποικοδομητικά;
Κλείνοντας θα ήθελα να προτείνω και όχι μόνο σε αυτούς που πετούσαν με την δροσούλα και εκείνους που θεωρούν ότι το επίπεδο τους είναι ανώτερο και δεν το κατεβάζουν για να λογομαχήσουν να διαβάσουν την συγκεκριμένη ανάρτηση:
Πιστεύω ότι είναι καλό το army alert να ανεβάσει το παραπάνω κείμενο και να σχολιαστεί από το προσωπικό της ΠΑ. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αντί για 120ΠΕΑ θα μπορούσε να αναγράφεται 110ΠΜ, 111ΠΜ, 112ΠΜ, 113ΠΜ, 114ΠΜ, 115ΠΜ, 116ΠΜ, 117ΠΜ και το νόημα να παραμένει το ίδιο.
Απλά σας ενημερώνω ότι στις πτέρυγες μάχης αυτά τα πράγματα ακούγονται καθημερινά. Αρκετά όμως ορισμένοι από εμάς και λανθασμένα φυσικά έκαναν τους αποσβεστήρες του συστήματος και αυτό πρέπει να σταματήσει. Η χρηστή διοίκηση υπαγορεύει αυτός που διοικεί να είναι διάφανος και έτσι πρέπει να αρχίσετε να αντιμετωπίζετε την πραγματικότητα. Το “ιπτάμενος και gentleman” δεν πρέπει να το δείχνετε μόνο μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες αλλά και να το εφαρμόζετε καθημερινά στην εργασία σας, χωρίς να γράφετε στα παλιότερα των υποδημάτων σας τους συναδέλφους σας αξιωματικούς και υπαξιωματικούς. Άλλωστε και τα οικήματα των Μονάδων δεν κατασκευάστηκαν από το αφορολόγητο επίδομα σας αλλά από το υστέρημα του ελληνικού λαού. Οφείλουν να εξυπηρετούν αξιοκρατικά το σύνολο του προσωπικού της ΠΑ και όχι μόνο την συντεχνία σας.
Όσο για την κατάσταση στην πίστα που περιγράφετε στην συγκεκριμένη ανάρτηση με βάση την “Φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας”, την οποία και κατανόησε μάλλον ο σχολιαστής Αντίφωνος θα ήθελα να κάνω μια πρόταση σε όσους ιπτάμενους έκαναν τον κόπο να σχολιάσουν. Την Δευτέρα πίνοντας το εσπρεσάκι σας στην πολυτελέστατη καντίνα σας να πάρετε μια απόφαση: να δημιουργήσετε μια ομάδα που για ένα-δύο μήνες το μόνο που θα κάνει είναι να επισκεφτεί όλες τις πτέρυγες και τις σμηναρχίες με πολιτικά ρούχα. Εκεί θα αρχίσετε να πηγαίνετε σε συνεργεία και επιστασίες, χωρίς να αποκαλύψετε την πραγματική σας ταυτότητα και να κάνετε συζητήσεις με το προσωπικό εδάφους της ΠΑ. Θα καταγράφετε τα πάντα και να μάθετε επιτέλους ποια είναι τα προβλήματα τους στο επαγγελματικό τους περιβάλλον, τι άποψη έχουν για εσάς και ποιες είναι πλέον οι απαιτήσεις τους και οι προσδοκίες του από την ηγεσία.
Πιστεύω θα σας βοηθήσει να δείτε έναν άλλο κόσμο και να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις και πεποιθήσεις σας. Με γνώμονα πάντα το καλό πάντα της ΠΑ που δηλώνετε ότι αγαπάτε τόσο πολύ, αλλά στην πράξη συμπεριφέρεστε σαν σατράπηδες...
(για όσους δεν γνωρίζουν σατράπης = άτομο που διαχειρίζεται κάποια εξουσία κατά τρόπο όμως έκδηλα αυθαίρετα και καταπιεστικά)
Ρε φίλε Sherlock …. Σε ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις και με κάλυψες πλήρως. Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούμε μέσα στο ΓΕΑ η μάλλον στην ΔΑΥ για να τα συζητήσουμε . Θα ήταν καλύτερα να υποβάλεις την αναφορά σου με τις προτάσεις σου ενυπόγραφα στην υπηρεσία μήπως και προχωρήσουμε λίγο μπροστά. Περιμένω τις προτάσεις σου γιατί θα περάσουν σίγουρα από εμένα.
Καλού κακού συνέχισε να πηγαίνεις στον ψυχαναλυτή γιατί μπορεί και να θεραπευτείς στο τέλος!! Μετά βεβαιότητας και με συμπάθεια σου λέω ότι υφίσταται παθολογικό εύρημα στην περίπτωσή σου, για τον απλό λόγο ότι αφιερώνεις τόσο χρόνο και 61 σελίδες για να πείς ότι οι ιπτάμενοι είναι ιπτάμενοι, ότι οι ιπτάμενοι των επιτελείων είναι απλοί ιπτάμενοι ενώ αυτοί των μοιρών είναι χειριστές κλπ. Συνεχίζεις δε να συγκρίνεις τον επιτελή του Α΄ Κλαδου με του Γ΄Κλάδου, το Γ΄Κλαδάρχη με τον αντίστοιχο Α΄, δηλαδή μπερδεμένα πράγματα αγαπητέ μου. Ψυχιατρική διάγνωση:Ανίκεστος βλάβη της ψυχής σου λόγω υπερβολικής ζήλιας που αγγίζει τα όρια του φθόνου! Σε συμβουλεύω να κοιταχτείς για τον απλό λόγο: Όταν ήσουν υποψήφιος της ΣΜΑ είχες ασφαλώς το δικαίωμα να επιλέξεις και το τμήμα Ιπταμένων. Δεν το έπραξες. Γιατί; Όταν μπήκες στη ΣΜΑ εγνώριζες ότι οι Αρχηγοί της ΠΑ είναι Ιπτάμενοι. Γιατί τότε συμβιβάστηκες; Δεν πρόσεξα, μας είπες πόσα πτητικά εξάμηνα ή δεκαοκτάμηνα έχεις στο ενεργητικό σου και πως τα συμπλήρωσες; Πότε πήρες το πρώτο μεταπτυχιακό σου και σε τι βαθμό; Μήπως Υποσμηναγός ή Σμηναγός, όταν ο χειριστής (το 10% των καλών ιπταμένων) σκοτωνόταν στο Αιγαίο, ενώ εσύ σπούδαζες με κουστουμάκι και με τα λεφτά του ελληνικού λαού, για να φύγεις αντισμήναρχος, δήθεν δυσαρεστημένος απο ... το σύστημα και να κάνεις χρυσές δουλειές έξω από την ΠΑ; Να κοιταχτείς γιατί νομίζεις ότι είσαι εξυπνότερος από τους άλλους για τον απλό λόγο ότι ξέρεις να γράφεις, σπαταλώντας χωρίς ουσία τον πολύτιμο χρόνο σου! Γιατί εάν ήσουν έξυπνος αγαπητέ μου θα αφιέρωνες ένα λεπτό για να μάθεις ότι ο ΗΓΕΤΗΣ είναι απαλλαγμένος από πάθη και οραματίζεται ιδέες και χρησιμοποιεί πρακτικές που τις ασπάζονται όλοι όσοι θέλει να τον ακολουθήσουν. Εσύ δυστυχώς έχεις μείνει στην πρακτική ...'"..Να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα" αφού ούτε Αρχηγός μπορεις να γίνεις, αλλά ούτε καν σαν ιπτάμενος μπορείς να συμπεριφερθείς!!! Βλέπεις το Ιπτάμενος πάει πακέτο με το gentleman!!! Μάθε λοιπόν φίλε μου ότι ο Ιπτάμενος είναι πτυχιούχος από τη ΣΙ, όπως εσύ από τη ΣΜΑ και δεν είναι εποχιακός υπάλληλος. Εάν περνάει τα κριτήρια αξιολόγησής του και τον ετήσιο υγειονομικό έλεγχο θα συνεχίζει να είναι Ιπτάμενος και θα αμείβεται σαν Ιπτάμενος. Μη Θλίβεσαι γιαυτό γιατί εξ άλλου όπως οι περισσότεροι της ειδικότητας σου, με δύο θητείες στο εξωτερικό, ισοφαρίσατε τα πτητκά του κάθε ιπταμένου, χωρίς να υποθηκεύσετε τη ζωή σας μέσα στα σίδερα!!! Να εύχεσαι δε να υπάρχουν ιπτάμενοι για να δικαιολογείς και την ύπαρξη σου στην ΠΑ. Με ειλικρινή συμπάθεια!!
Απάντηση στο σχόλιο της 23ης Ιανουαρίου, ώρα 12:05 μετά μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Αγαπητέ φίλε Kissinger...
αφού είσαι ο σημαντικός παράγοντας και οι αναφορές περνάνε από εσένα μπορείς να αρχίσεις με δική σου πρωτοβουλία να δουλεύεις πάνω στις συγκεκριμένες προτάσεις.
Συγνώμη για την ανωνυμία αλλά η εμπειρία έχει δείξει ότι η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας σε αντίστοιχες περιπτώσεις δρα πάντα εκδικητικά, χωρίς δυστυχώς να επιδιώξει να διορθώσει τα όποια κακώς κείμενα αναφέρονται.
Ως καλός επιτελής φυσικά απαιτείται να ανατρέξεις και στην ιστορία. Έτσι καλό είναι να ξεκινήσεις από την αναφορά του Ταξχου (ΤΑ) Γ. Γούλιου:
Έχουν περάσει παραπάνω από 16 χρόνια από το 1994 μέχρι σήμερα και τι έγινε από πλευράς ΠΑ; Ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχει αναγνωριστεί το πρόβλημα; Απλά η παράγραφος τρία (3) αναδεικνύει το μέγεθος της τραγικότητας.....
Αληθεύει η φημολογία ότι ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ όταν ήταν Α/ΓΕΑ και του παρέδωσαν το συγκεκριμένο gallup, με θέμα “Γιατί φεύγουν νωρίς απ’ την Πολεμική Αεροπορία (Π.Α.) οι Αξκοί της Σ.Μ.Α.;” δήλωσε “οποίος θέλει να φύγει να πάει αλλού”;
Μήπως υπάρχουν και πλήθος αναφορές για διάφορα ζητήματα από το σύνολο των ειδικοτήτων της ΠΑ και όλες εξετάστηκαν από το πρίσμα των ιπταμένων και μόνο, χωρίς να επιλύουν τα ζητήματα στα οποία αναφέρονταν;
Υ.Γ.: Όποιος θέλει να κάνει σημαντικές τομές στην ΠΑ το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσει είναι η απαράδεκτη σύνθεση του ΑΑΣ:
http://www.haf.gr/el/structure/aas.asp
Δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της ΠΑ και μάλλον το Σ δικαιολογεί τον τίτλο του διοικητή του μεγάλου διοικητικού χώρου εντός του Βασιλείου ή της Αυτοκρατορίας των αρχαίων Περσών.
Απάντηση στο σχόλιο της 24ης Ιανουαρίου, ώρα 12:33 προ μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Αγαπητέ φίλε
αρχικά συγχαρητήρια για το σχόλιο σου. Είναι η απόδειξη των αντιλήψεων και της νοοτροπίας που παρουσιάζονται στα κείμενα του ψυχαναλυτή. Πραγματικά σε ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να σχολιάσεις και να μας δείξει πόσο πολύ ριζωμένες είναι αυτές οι αντιλήψεις.
Στην συνέχεια δεν μπορώ να μην σε ρωτήσω με ποια ιδιότητα άραγε έκανες την ψυχιατρική διάγνωση του παθολογικού ευρήματος; Είσαι ειδικός, έχεις περατώσει την προσωπική σου ανάλυση με εποπτεία ή έχουν συνεκτιμηθεί οι προσωπικές σου δεξιότητες στη σκέψη, στην αντίληψη και στους χειρισμούς του ψυχισμού; Ή μήπως απλά είσαι άλλος ένας ιπτάμενος που γνωρίζει τα πάντα και είναι και ψυχίατρος; Δυστυχώς το σύνδρομο του ιπταμένου “ότι ενώ εκείνος δεν ξέρει τι κάνει τα κάνει όλα τέλεια, ενώ πάντα οι άλλοι δεν ξέρουν τι κάνουν” είναι υπαρκτό και μάλλον το αγνοείς ακόμα...
Δυστυχώς στις 61 σελίδες και στα προηγούμενα τρία κείμενα σκοπός δεν είναι να αναλυθεί ότι “οι ιπτάμενοι είναι ιπτάμενοι, ότι οι ιπτάμενοι των επιτελείων είναι απλοί ιπτάμενοι ενώ αυτοί των μοιρών είναι χειριστές κλπ”. Μάλλον δεν έχεις κατανοήσει τα κείμενα και μάλλον πάσχεις από την ασθένεια που πάσχει η πλειονότητα των Ελλήνων: πνευματική τεμπελιά. Μας αρέσει να συζητάμε περί ανέμων και υδάτων και πάντα να συμφωνούμε διαφωνώντας. Το ότι πρέπει να μελετούμε σοβαρά το κάθε θέμα που μας απασχολεί μάλλον μας διαφεύγει...
Όσο για την σύγκριση Α΄ και Γ΄ κλάδου επειδή είσαι ιπτάμενος και πιθανόν να μην γνωρίζεις την δομή της ΠΑ απλά μπορώ να σου πω ότι σήμερα η αεροπορία δεν έχει ανάγκη βελτίωσης ούτε στους πιλότους αλλά ούτε και στους μηχανικούς. Έτσι άνετα κάποιος άλλος μπορεί να πει ότι οι ειδικότητες στις οποίες πρέπει να πέσει το βάρος και να βελτιωθούν το ταχύτερο δυνατό είναι του εφοδιαστή και του διοικητικού.
Στα περί ζήλιας και φθόνου αλλά και στην φράση “Όταν ήσουν υποψήφιος της ΣΜΑ είχες ασφαλώς το δικαίωμα να επιλέξεις και το τμήμα Ιπταμένων. Δεν το έπραξες. Γιατί;” θα σου απαντήσω κάτι που ξέρεις πολύ καλά: δεν υπάρχει μηχανικός που μπορούσε να γίνει ιπτάμενος και δεν έγινε, ενώ αντίθετα υπάρχουν πάρα πολλοί ιπτάμενοι που δεν μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί και δεν έγιναν. Η εξήγηση είναι πολύ απλή, περιέχει αριθμούς και ονομάζεται βάσεις πανελληνίων. Επομένως άλλοι συμβιβάστηκαν και μάλλον τους ενοχλεί το γεγονός. Και μάλλον μπορεί να αγνοείς ότι την τελευταία δεκαετία υπάρχει και ένας άλλος παράγοντας: υπάρχει πλήθος ιπταμένων που όχι μόνο δεν μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί αλλά ούτε και στην ΣΤΥΑ δεν είχαν την δυνατότητα να εισαχθούν. (Παρατήρηση: το επίπεδο των αποφοίτων της ΣΤΥΑ την τελευταία δεκαετία είναι εκπληκτικά υψηλό και αποτελούν στην ουσία την ραχοκοκαλιά της ΠΑ).
Αντίληψη αξιωματικού της ΠΑ στην σημερινή εποχή: “Όταν μπήκες στη ΣΜΑ εγνώριζες ότι οι Αρχηγοί της ΠΑ είναι Ιπτάμενοι. Γιατί τότε συμβιβάστηκες;” Φυσικά και αγνοούσα το γεγονός ότι ο Αρχηγός της ΠΑ δεν είναι Αρχηγός Αεροπορίας αλλά Αρχηγός Ιπταμένων. Εξακολουθώ να γνωρίζω ότι είναι απαραίτητο ο Αρχηγός να προέρχεται από τις τάξεις των πιλότων, αρνούμαι να δεχτώ το γεγονός ότι το επίπεδο των αρχηγών (Α/ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΑ) είναι αυτό που έδειξαν στην μεθόδευση της τροποποίησης του νομοσχεδίου. Ειλικρινά άνθρωποι που χρησιμοποιούν πρόσωπα σαν τον Εμινίδη για να πετύχουν τους σκοπούς τους είναι κατάπτυστοι. Αρχηγοί που δεν σέβονται τους αξιωματικούς τους, δεν μπορούν να καταθέσουν γραπτώς την άποψη τους στα αρμόδια όργανα και δεν μπορούν να τεκμηριωμένα να παρουσιάσουν τις θέσεις τους είναι απλά ανύπαρκτοι. Είναι απλά πρώην χειριστές πτητικών μέσων και απλά ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους στο άθλημα της κομματικής υποτέλειας. Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώνετε. Άλλωστε δικό σας δικαίωμα είναι να τους έχετε και σαν υποδείγματα σας, ο καθένας αποφασίζει τον δρόμο του μόνος του και ανάλογα με τις ικανότητες και τις δυνατότητες του...
Πτητικά: προσωπικά δεν έχω κανένα εξάμηνο ή δεκαοκτάμηνο στο ενεργητικό μου, αλλά αυτό είναι σίγουρα αδιάφορο. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν ταξίδευα με υπηρεσιακό μέσο (C-130) είτε για Ιέρακα, είτε για αποστολή στο εξωτερικό λάμβανα και ως αποζημίωση περίπου 110€ ανά ώρα πτήσης. Δεν είναι προτιμότερο και πιο οικονομικό άραγε να γίνεται η μετακίνηση με πολιτικά μέσα; Η απάντηση είναι απλή και την γνωρίζεις καλά: το όλο σύστημα είναι δομημένο έτσι ώστε κάποιοι ιπτάμενοι από γραφεία να “ενισχύουν” τις μεταφορικές Μοίρες και να συνεχίζουν να λαμβάνουν το επίδομα τους. Τελευταία μάλιστα επειδή ο πληθυσμός των ιπταμένων έχει διογκωθεί αρκετά η “ενίσχυση” μπορεί να γίνει και χωρίς να πετάξει κάποιος. Άρα τα δώρα σας πάλι εξυπηρετούν τους αγαθούς σκοπούς σας.
Μεταπτυχιακά: προσωπικά δεν έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές μέσω της υπηρεσίας και πάλι αυτό είναι αδιάφορο. Άποψη μου είναι ότι τα μεταπτυχιακά πρέπει να είναι προσανατολισμένα μόνο προς όφελος της υπηρεσίας και να μεταφέρεται η γνώση που αποκτούν κάποιοι εντός υπηρεσίας. Είναι θεμιτό σε ένα οργανισμό του μεγέθους της ΠΑ να πραγματοποιείται συνεχής αναβάθμιση των γνώσεων του προσωπικού της. Επίσης άποψη μου είναι καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των μηχανικών κάνει επιπλέον σπουδές (προπτυχιακές, μεταπτυχιακές, διδακτορικές) στον προσωπικό του χρόνο η υπηρεσία μπορούσε κάλλιστα να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες του καθενός με ένα απλό τρόπο: να αποδίδει τα επιδόματα που αντιστοιχούν στο επίπεδο σπουδών. Επιπρόσθετα είναι επιτακτική ανάγκη να λαμβάνει επιπλέον εκπαίδευση το ποσοστό των πιλοτών, που θα κληθεί να ηγηθεί του σώματος. Εκπαίδευση με την ευρεία έννοια που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου και όχι των αποστειρωμένων γνώσεων. Γιατί όμως υπάρχουν τα μεταπτυχιακά για τους μηχανικούς; Η απάντηση είναι απλή: με δύο –τρία μεταπτυχιακά εξωτερικού εξαγοράσεις την υποτέλεια των μηχανικών. Είναι η ανταμοιβή των πρόθυμων, αυτών που υπηρετήσαν το σύστημα σύμφωνα με τις επιταγές των ιπταμένων. Όποιος έχει αντίρρηση μπορεί πολύ απλά να ενημερωθεί για την “αδιάβλητη” διαδικασία επιλογής.
Ανακεφαλαίωση των δύο παραπάνω μεγάλων παραγράφων, έτσι ώστε να εμπεδωθούν καλύτερα: πτητικά τεχνικών και μηχανικών αλλά και μεταπτυχιακά έχουν μόνο ένα σκοπό στην ΠΑ: να συντηρούν την κατάσταση εφ’ όρου ζωής απόδοσης πτητικού επιδόματος επικινδυνότητας στους ιπταμένους της ΠΑ, ακόμα και ως προσαύξηση στην σύνταξη! Η απόδειξη είναι πολύ απλή: στο χέρι σας είναι μέσω του ΑΑΣ να κοπούν και τα δύο, απλά τολμήστε να τα κάνετε και θα δείτε τις επιδράσεις. Άραγε αφού ενοχλούν τόσο πολύ γιατί δεν έχετε εδώ και καιρό φροντίσει να τα εξαφανίσετε;
Δεν νομίζω ότι είμαι εξυπνότερος από τους άλλους, δεν νομίζω ότι ξέρω να γράφω αλλά σίγουρα δεν χρειάζομαι υποδείξεις του τύπου εάν “σπαταλάω χωρίς ουσία τον πολύτιμο χρόνο μου”.
Δεν είμαι έξυπνος αλλά αφιερώνοντας ένα λεπτό μπορώ να σου παραθέσω τον ορισμό του ΗΓΕΤΗ, που μάλλον αγνοείς:
“Ηγέτης είναι εκείνο το άτομο που ασκεί επιρροή πάνω σε άλλους ανθρώπους, κερδίζει την εμπιστοσύνη τους και τους κάνει να τον ακολουθούν εθελοντικά και πρόθυμα”
ενώ ο συγκεκριμένος βασικός και παραδοσιακός ορισμός του ηγέτη συμπληρώνεται με τις σύγχρονες θεωρίες της μετασχηματικής ηγεσίας (transformational leadership) με την φράση
“Ο ηγέτης αμφισβητεί το κατεστημένο και μέσω οράματος και αξιών εμπνέει και οδηγεί τους ανθρώπους και τους οργανισμούς σε πρόοδο, κάνοντας αλλαγές και αφήνοντας κληρονομιά ικανούς διαδόχους”.
Πραγματικά κάνε την αυτοκριτική σου και πες μας εάν έχει υπάρξει ανώτατος ιπτάμενος που να μπορεί να του αποδοθεί ο χαρακτηρισμός ηγέτης της αεροπορίας. Από όσο ξέρω οι μισοί κατηγορούν τους άλλους μισούς. Δυστυχώς η μόνη κοινή φροντίδα των περισσότερων σας είναι η κατσίκα...
Φυσικά δεν υπάρχει “κατσίκα του γείτονα” όταν η ύπαρξη της στηρίζεται σε απάτες και ψέματα, ενώ παράλληλα αποτελεί και τροχοπέδη στην βελτίωση της ΠΑ. Εννοείται ότι ουδέποτε είχα ως στόχο να γίνω αρχηγός της αεροπορίας και εννοείται ότι με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου δεν θα επιθυμούσα να έχω συμπεριφορά ιπταμένου. Δυστυχώς το ότι το gentleman πάει αναγκαστικά πακέτο με το ιπτάμενος πάλι είναι μέσα στο μυαλό σου, αφού ίσως δεν γνωρίζεις αρκετούς gentlemen για να συγκρίνεις.
Τι να πει κανείς για αυτή την φράση: “Μάθε λοιπόν φίλε μου ότι ο Ιπτάμενος είναι πτυχιούχος από τη ΣΙ, όπως εσύ από τη ΣΜΑ και δεν είναι εποχιακός υπάλληλος”. Αγνοείς βασικές έννοιες και υπάρχει μια σύγχυση στο μυαλό σου. Για να μαθαίνεις η ΣΙ είναι ενιαία και έχει μόνο ένα τμήμα πλέον! Άμα καμία φορά έχεις ελεύθερο χρόνο μπορείς να διαβάσεις τον γλαφυρό τρόπο που το περιγράφει ο νόμος 3187/2003 στο Άρθρο 3 “ Στη Σχολή Ικάρων (Σ.Ι.) λειτουργεί Τμήμα Αεροπορικών Επιστημών με κατευθύνσεις Ιπταμένων και Μηχανικών.” Κοινό γεγονός είναι ότι και οι δύο κατευθύνσεις ονομάζονται αρχικά και στην συνέχεια ορκίζονται ως αξιωματικοί. Και στους αξιωματικούς δεν επιτρέπεται η απεργία, μάλλον σου διαφεύγει και αυτό το γεγονός. Επομένως μήπως πραγματικά νομίζεις ότι είσαι εποχιακός υπάλληλος και ανήκεις στην Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ), άλλωστε και εκεί που ο Εμίνιδης παραμιλούσε και δεν ήξερε τι έλεγε για πολιτική αεροπορία μιλούσε...
Τι να σχολιάσει κανείς; Πραγματικά τι να πει κάποιος για αυτό “Εάν περνάει τα κριτήρια αξιολόγησής του και τον ετήσιο υγειονομικό έλεγχο θα συνεχίζει να είναι Ιπτάμενος και θα αμείβεται σαν Ιπτάμενος”. Εδώ απλά και μόνο κοροϊδεύετε ακόμα και τους εαυτούς σας και η πιο γελοία φράση που αναφέρετε είναι το συνταγματικό δικαίωμα του να πετάς...
Στην φράση “με δύο θητείες στο εξωτερικό, ισοφαρίσατε τα πτητικά του κάθε ιπταμένου, χωρίς να υποθηκεύσετε τη ζωή σας μέσα στα σίδερα!!!” μπορείς απλά να σκεφτείς για λίγο:
α. πόσοι είναι με δύο θητείες; πες το ποσοστό να μάθουμε και εμείς.
β. υπάρχουν καίριες θέσεις στο εξωτερικό που ένας ικανός μηχανικός μπορεί να αποφέρει πολλαπλάσιο όφελος για την χώρα με την εργατικότητα του, δεν περίμενα να το γνωρίζεις αυτό, αφού εσύ το βλέπεις σαν ισοφάριση στην απάτη σου.
γ. υπάρχουν πάνω από 40 αεροπορικοί ακόλουθοι στο εξωτερικό και είναι ιπτάμενοι, ούτε αυτό το γνωρίζεις; Μήπως γνωρίζεις εάν παίρνουν πτητικό στο Πακιστάν;
δ. στα σίδερα που αναφέρεις εσύ πλήθος ατόμων έχει αφιερώσει την ζωή του για να τα μετατρέψει σε πτητική μηχανή και να σου δώσει το δικαίωμα να πετάς. Έτσι ισχύει το ανάποδο και εσύ χρωστάς την ύπαρξη σου στην ΠΑ σε κάποιους άλλους, αλλά και αυτό το αγνοείς.
Κλείνοντας με ειλικρινή συμπάθεια θέλω να σου πω ότι την ύπαρξη μου την χρωστάω αποκλειστικά και μόνο στους γονείς μου και την ανάπτυξη του τρόπου σκέψης μου σε συγκεκριμένα άτομα του κοινωνικού μου περίγυρου.
Με ειλικρινή συμπάθεια δεν γνωρίζω όμως για εσένα άμα δικαιολογείται εκτός την φάση της πτήσης η ύπαρξη σου στην ΠΑ. Πάντως στο χέρι σου είναι να προσπαθήσεις να αποδείξεις ότι αξίζεις και εκτός αεροσκάφους, αρκεί να προσπαθήσεις πάρα πολύ γιατί ξεκινάς υπό το μηδέν...
Την 14 Οκτωβρίου 2010, Μονάδες της XXIV Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, εκτέλεσαν άσκηση με πραγματ...
Η Σελίδα μας στο FaceBook
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Το armyalert δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα ιστολόγια και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ - ΔΗΛΩΣΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία
@rmy@lert ΤΕΛΟΣ ?? ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ.
Χτυπήματα κάτω από την ζώνη
Ύποπτη αναφορά του ΓΕΣ για "αυτοδιάθεση" της Μακεδονίας σε ανακοίνωση για τις Εκδηλώσεις Μνήμης από
Έτοιμη η Τουρκική Στρατιά έναντι του Έβρου
Να γιατί ανησυχούμε και διαμαρτυρόμαστε ....
Ποιός θα μας ενημερώσει από το ΓΕΝ ;
"Ύποπτη ή ατυχής ανάρτηση του ΓΕΝ";
ΕΥΓΕ ΧΑΡΥ!!!
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΦΟΡΚΛΟΡΙΚΕΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
Αφγανιστάν: Τα αληθινά γεγονότα πέντε χρόνια μετά
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΟΧΙ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΧΥΡΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ
Στειλτε μας το δικο σας αρθρο
Εάν θέλετε κάτι να γίνει γνωστό, καταγγελίες, παράπονα, απόψεις και σκέψεις σας, αρκεί να μην είναι υβριστικά, εμείς θα το δημοσιεύσουμε. Το email μας armyalert@gmail.com
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ…
-
[image: books] ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.
Μια παρέα νεαρών παιδιών συζήταγε για τα απαγορευμένα ή ύποπτα βιβλία.
Αυτά που κρύβουν κάτι «σκοτ...
Ποια ανάπτυξη και ποιο σχέδιο;
-
Πολύς λόγος για το περιβόητο αναπτυξιακό σχέδιο (αυτό που θα οδηγήσει την
ελληνική οικονομία σε μία βιώσιμη ανάπτυξη) το οποίο κατά εμέ, είναι μία
τρύπα στ...
Είμαστε όλοι πρόσφυγες
-
Μεγάλωσα στα Προσφυγικά των Τρικάλων. Συνοικία ταπεινή, στην άκρη της
πόλης, πλάι στο νοσοκομείο και στα χωράφια. Πλάι στα Γύφτικα και στα
Εργατικά. Εκεί ε...
Οι τα φαιά φορούντες και περί ηθικής λαλούντες.
-
Οι τα φαιά φορούντες και περί ηθικής λαλούντες.
Κωνσταντίνος Καβάφης
οι τα φαιά φορούντες: οι σεμνότυφοι και συχνά υποκριτές ηθικολόγοι,που
κραυγάζουν για...
Bilal (2015)
-
Play Full Bilal in Best QualityNow you can enjoy Bilal in HD format with
duration 105 Min and was released on 2015-01-01 and MPAA rating is 0.
- *Orig...
Αδιαμφισβήτητη η ελληνική αεροπορική κυριαρχία.
-
Rafale νίκησε “κατά κράτος” F-22 Raptor σε άσκηση.
-Η Ελλάδα αποκτά τρομερό πλεονέκτημα έναντι της Τουρκίας .
-Θα κυριαρχεί σε Αιγαίο και Μεσόγειο η «σ...
Θα ήμασταν κι εμείς στο Καζάν, αν...
-
Αν είχαμε κυβέρνηση με Αλέξη πρωθυπουργό, η Ελλάδα θα συμμετείχε στη
διάσκεψη των BRICS, στην πόλη Καζάν της Ρωσίας, παρέα με Κινέζους, Ιρανούς,
Αιθίοπες...
Η ΕΛΛΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
-
ΑΘΗΝΑ 3-7-2020. Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου. Λένε ότι η
εμφάνιση πολλών συμπτώσεων μαζί σχηματίζει μια αλήθεια. Στη ζωή τού Έθνους
δεν υπ...
Κρητικά και ιδίως χανιώτικα επώνυμα στη Νάξο.
-
Είναι ευρέως διαδεδομένη η πεποίθηση ότι η Κρήτη και η Νάξος είναι δύο
νησιά που έχουν ιδιαιτέρως στενές μεταξύ τους ιστορικούς και πολιτισμικούς
δεσμού...
Κέρδισε το αφήγημα του “πατερούλη” Κυριάκου
-
Πολλές ἑρμηνεῖες δόθηκαν γιά τόν μητσοτακικό θρίαμβο τῆς 21ης Μαΐου κι ὅλες
τους ἐξήγησαν ἐν μέρει τό φαινόμενο. Πιστεύω ὅμως πώς δέν τονίστηκε πουθενά
ἡ σ...
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
-
Αυτό ήταν μάγκες...Μετά απο 3 χρόνια το μπλογκ τούτο έφτασε στο τέλος του.
Οι αναρτήσεις θα είναι πολύ περιορισμένες,καθως θα συμμετέχω ενεργα στο
http://e...
Ομοφυλόφιλος είμαι κυρία μου. Όχι σούργελο
-
*Το κείμενο που θα διαβάσετε εδώ, το έλαβα σε μέηλ από διαδικτυακό φίλο, ο
οποίος προφανώς μου απαγόρευσε να χρησιμοποιήσω το όνομα του...*
*Όλες οι άγνωσ...
Όλα τα κράτη έχουν ιστορία, εκτός από ένα
-
Γράφει ο Γιώργος Βενετσάνος
«Όλα τα κράτη έχουν ιστορία, η Τουρκία έχει ποινικό μητρώο», εάν υπάρχει
κάποιος που να αμφιβάλλει για τα ανωτέρω λόγια του ...
Επιστροφή στα βασικά
-
Τα κόμματα σήμερα στην Ελλάδα, δεν έχουν κάποια διακριτή διαφορά. Στον
οικονομικό τομέα έχουν εφαρμόσει, εφαρμόζουν ή θα εφαρμόσουν ότι ακριβώς
τους επιβάλ...
Καλή σας νύχτα......
-
*Οι αταβιστικές και εσπευσμένες αυτές εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015,
ανέδειξαν νικητή και πρωταγωνιστή το «κόμμα» της αποχής (άνω του 45%).
Δηλαδή σημ...
Δεν πρέπει ποτέ να μάθουν οι Έλληνες
-
Δεν πρεπει ποτε να μαθουν οι Ελληνες ότι: Δημόκριτος, Πυθαγόρας, Ηράκλειτος
διατύπωσαν απόλυτα τη θεωρία της Πυρηνικής Φυσικής και της Ειδικής
Σχετικότητο...
Επισκεφθείτε το νέο ιστολογιό μας
-
Αγαπητοί αναγνώστες,
Σας ενημερώνουμε ότι από την 02 Μαρτίου 2020 θα λειτουργούμε στο νέο μας
ιστολόγιο ΕΔΩ: *https://www.staratalogia.gr/*
28 σχόλια:
Απαραίτητη προϋπόθεση για να κατανοήσει κάποιος τα κείμενα του Ψυχαναλυτή είναι η ανάγνωση και των τριών προηγούμενων αναρτήσεων που με λογοτεχνικό και ιδιαίτερο τρόπο παρουσιάζουν τα κακώς κείμενα της ΠΑ:
Ψυχαναλυτής Ι
http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_8779.html
Ψυχαναλυτής ΙΙ
http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_2104.html
Ψυχαναλυτής ΙΙΙ
http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_493.html (εδώ εκκρεμεί η απάντηση ενός τολμηρού ιπταμένου που τελικά μάλλον είναι άλλος ένας ψευτόμαγκας της εποχής μας)
Οι αναρτήσεις αυτές είναι κωδικοποιημένες εν μέρει πλέον, αφού είναι κατανοητό σε όλους ότι απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και έτσι δεν υπάρχει λόγος να αναφέρονται τα γεγονότα ωμά.
Καλή ανάγνωση
και
δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο υγιής διάλογος είναι απαραίτητη προϋποθέση της δημοκρατίας!
1 Ελπίζω φίλε ΣΜΑΤΖΗ μα μην έγραφες σε ώρα υπηρεσίας
2 Είσαι μειοψηφία και αυτό το δείχνει ο αντι-συναδελφικός τρόπος που σκέπτεσαι
3 Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο μηχανικός μου
4 Ο καλλίτερος φίλος μου ήταν ο μηχανικός μου και ποτέ δεν είχαμε τέτοιες κουβέντες
5 Πάντοτε τον θαύμαζα σαν ανώτερο μυαλό
6 Από 2300 υποψηφίους περάσαμε 120 και γίναμε ιπτάμενοι 50,αρα τεκμαίρεται ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για αρχηγός και όχι μόνο
7 Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι υπάρχουν στην καρδιά μας τι να κάνουμε .Όλοι οι ιπτάμενοι είναι εν δυνάμει μακαρίτες. Αντί να κοιτάς τι γίνεται με τους μισθούς έξω τα βάζεις με το πτητικό και 50-100-150 εκατομμύρια δήθεν για οικονομία.
8 Το όνειρο του κάθε ιπταμένου είναι να πληρώνετε όσο ένας οδηγός μιας αμαξοστοιχίας
9 Το όνειρο του μηχανικού είναι να πληρώνετε όσο ένας ιπτάμενος η όπως φαίνετε από το κείμενο να κοπεί ο μισθός του ιπτάμενου ώστε να εξισωθεί με αυτόν του μηχανικού. Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ
10 Το 90 τοις 100 των ιπταμένων δεν θέλει να φύγει από την πολεμική μοίρα .Ξέρεις καλά ότι τους διώχνουν
11 Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είσαι ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου
12 Αδικίες γίνονται παντού και λιγότερες θέλω να το πιστέψεις αυτό σε εσάς
13 2 στους 10 ιπτάμενους πηγαίνουν εξωτερικό στην καριέρα τους εσείς ?
14 Και για να μην νομίζεις ότι είμαι προνομιούχος. χωρίς κανένα ατύχημα και καμία απολύτως φθορά υλικού κατ αρχαιότητα Επισμηναγός
15 ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΟΥ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ
1 Ελπίζω φίλε ΣΜΑΤΖΗ μα μην έγραφες σε ώρα υπηρεσίας
2 Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο μηχανικός μου
3 Ο καλλίτερος φίλος μου ήταν ο μηχανικός μου και ποτέ δεν είχαμε τέτοιες κουβέντες
4 Πάντοτε τον θαύμαζα σαν ανώτερο μυαλό
5 Από 2300 υποψηφίους περάσαμε 120 και γίναμε ιπτάμενοι 50,αρα τεκμαίρεται ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για αρχηγός και όχι μόνο
6 Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι υπάρχουν στην καρδιά μας τι να κάνουμε .Όλοι οι ιπτάμενοι είναι εν δυνάμει μακαρίτες. Αντί να κοιτάς τι γίνεται με τους μισθούς έξω τα βάζεις με το πτητικό και 50-100-150 εκατομμύρια δήθεν για οικονομία.
7 Το όνειρο του κάθε ιπταμένου είναι να πληρώνετε όσο ένας οδηγός μιας αμαξοστοιχίας
8 Το όνειρο του μηχανικού είναι να πληρώνετε όσο ένας ιπτάμενος η όπως φαίνετε από το κείμενο να κοπεί ο μισθός του ιπτάμενου ώστε να εξισωθεί με αυτόν του μηχανικού. Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ
9 Το 90 τοις 100 των ιπταμένων δεν θέλει να φύγει από την πολεμική μοίρα .Ξέρεις καλά ότι τους διώχνουν
10 Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είσαι ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου
11 ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΟΥ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ
αντι απαντησης...και φυσικα μονο για οσους ξερουν αγγλικα πραγματικα και οχι ...αερος
http://www.youtube.com/watch?v=ZnPu-kk_eOA
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
Ζήτα φίλε ψυχαναλυτή κατάργηση της ειδικότητας των ιπταμένων. Να πετάνε κάποιοι από τους ΣΜΑτζήδες.
Και οι υπόλοιποι να τα συντηρούν μόνο.
Τι πάει να πει ιπτάμενος; Μπορούμε και εμείς. Θέλουμε, είμαστε καλύτεροι, και ξέρουμε και αγγλικά.
και δεν φοβόμαστε τον θάνατο. Ακόμη αν σκοτωθούμε να προτείνεις να χρεώνουν το αεροπλάνο στη οικογένεια μας και βέβαια στους σκοτωμένους ούτε τιμές ούτε τίποτα. Τέλος η καπηλεία των νεκρών. Ούτε πτητικά, ούτε ειδική μεταχείριση. Ενοείτε ότι δεν θα παίρνουν οι οικογένειες μας αποζημιώσεις και άλλα τέτοια.
Για να γίνουν αυτά πρέπει να τα εφαρμόσουμε στους εαυτούς μας και όχι σε άλλους. Όταν γίνουμε χειριστές, τότε θα δώσουμε jakets στις άλλες ειδικότητες, και όχι σε εμάς.
Εγώ πιστεύω σε αυτά που λες φίλε. Ελπίζω να τα πιστεύεις και εσύ. έτσι θα αποδείξουμε ότι μπορούμε να γίνουμε αρχηγοί.
Τώρα που θα βρούμε χρόνο για μεταπτυχιακά στο management στο εξωτερικό δεν ξέρω, αλλά πρέπει να το προσπαθήσουμε. Θα πετάμε για λίγα χρόνια. Και μετά εξωτερικό. Μετά αρχηγοί.
Στην Ικάρων θα μπαίνει μία κατηγορία. Όχι δύο.
θα βγαίνουν όλοι μηχανικοί, κατόπιν θα πετάνε όσοι μπορούν.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι θα θέλουν να πετάξουν. Τι στο καλό... εμείς είχαμε τις δυνατότητες να γίνουμε μηχανικοί... ιπτάμενοι δεν θα μπορέσουμε; και το θέλουμε όλοι ξαναλέω. Τώρα η μυωπία είναι άλλο θέμα. Πάντα πρέπει να φοράμε γυαλιά.
Ανώνυμε χειριστή της 19 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2011 11:19 Μ.Μ. ευχαριστούμε που και σε αυτό το θέμα έδωσες δείγμα γραφής του επιπέδου σας.
Εκτός από το να προσπαθείτε να προκαλέσετε παριστάνοντας τους μηχανικούς, είστε ικανοί να σταθείτε σε οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση; Αμφιβάλλω.
Υ.Γ.: Jacket είναι, όχι Jaket. Ακόμα και την εντολή αγοράς μάλλον κάποιος άλλος σας την έγραψε.
Μιλάμε για πολύ κόμπλεξ ο τύπος !!!
Απορώ τι έκανε στην Αεροπορία !!!
Αφού ρε φίλε έχεις τόσα προβλήματα με τους ανωτέρους σου και με τους συναδέλφους σου γιατί κάθησες στην Αεροπορία ???
Αφού έχεις τόσα προσόντα και τόσες γνώσεις και τόσες ικανότητες (σε αντιδιαστολή με τους συναδέλφους σου που πετάνε ...) γιατί δεν έφυγες να κάνεις κάτι άλλο έξω ??
Νομίζω δεν είναι τυχαίος τελικά ο τίτλος που έδωσε στο "πόνημά" του.
ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ του χρειάζεται .....
Ευτυχώς που δεν είμαστε στο επίπεδο σου. Τα αγγλικά τα έμαθες στην βιβλιοθήκη με την δροσούλα όταν εγώ πετούσα .Ο Ναπολέων πολύ καλός αλλά πάντα Ναπολέων για αυτό και τους κατέστρεψε όλους.
Είμαι σίγουρος ότι το το μυαλουδάκι σου θα βρει πάλι κάτι προσβλητικό να απαντήσει .
καθησε για να μπορει να περιφερει τις πλακες σε πολη της επαρχιας.
Αξιος
Είμαι ο 19 Ιανουαρίου 2011 11:19 μ.μ.
Γιατί με λες ιπτάμενο; Μάλλον δεν μπορείς χωρίς τους Ιπτάμενους εε;
Έχεις βάλει σκοπό να τους καθυβρίζεις και να τους μειώνεις.
Εγώ έχω σκοπό να ανεβάσω την Π.Α. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Θέλω να κόψω από τον εαυτό μου πρ'ωτα και όχι από τους άλλους. Θέλω να θυσιαστώ και όχι να θυσιάσω άλλους. Θέλω και μπορώ να πετάω. Μια ειδικότητα στην Σχολή. Να δω μετά με ποιους θα τρώγεσαι.... Και θα γίνουμε και αρχηγοί.
Ανώνυμε 20 Ιανουαρίου 2011 4:16 μ.μ, ποτέ μη λογομαχείς μ’ έναν ηλίθιο. Θα σε υποβιβάσει στο επίπεδό του, όπου θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας.
προς ανωνυμο 8.59μμ
αφου λοιπον δεν καταλαβες τα αγγλικα να στο πουμε στα ελληνικα
η "στολη ναπολεων" σε αντιπαραθεση με τη "στολη ΝΑΣΑ" ειναι απλος αλλα ισχυροτατος και πετυχημενος συμβολισμος για την καταντια που εχετε φερει την ΠΑ: οι "πατρικιοι" με τα μπουφαν, καντινες, γραφειαρες κλπ και οι υπολοιποι χωρις φορμες, παπουτσια, γαντια, εργαλεια σε συνεργεια μισογκρεμισμενα κλπ ΑΛΛΑ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ για να πετας ...ΕΣΥ και να γυριζεις πισω
οι συμβολισμοι ξερεις ειναι ισχυρο εργαλειο αρκει να εχεις ματια να δεις ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
22 Ιαν 1811
Δυστυχώς όπως τον Καστοριάδη των γνωρίζουν ποιο πολύ στο εξωτερικό παρά στην Ελλάδα έτσι και αυτά που αναλύεις τόσο λογοτεχνικά, είναι αυτονόητα σε άλλες Αεροπορίες, εδώ είναι αναγκασμένα λόγω συστήματος αφενός να θεωρούνται ΤΑΒΟΟ για τους περισσότερους και αφετέρου λόγω συμφερόντων να φαίνονται ότι αποτυγχάνουν.
Έριξες ένα βότσαλο στον νεοελληνικό βούρκο πιθανώς να μυρίσει το μεθάνιο, ελπίζω να καθαρίσουν τα νερά, πάντως πρέπει να αλλάξουμε σαπίσαμε.
Καλή προσπάθεια, κουράγιο και μπράβο σου.
Χρήστος Κ
Ήμουν απόλυτα σίγουρος για την απάντησή σου συνάδελφε Ευχαριστώ
Απάντηση στο σχόλιο της 19ης Ιανουαρίου, ώρα 4:51 μετά μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
1 Αγαπητέ φίλε τα κείμενα έχουν γραφεί αποκλειστικά σε προσωπικό χρόνο και ο οποίος μου είναι υπερπολύτιμος. Πιστεύω όμως ότι έχεις καταλάβει ότι έχω “μάτια” και μπορώ να “βλέπω” παντού σε Πολεμικές Μοίρες, επιτελεία Πτερύγων, επιτελεία (ΓΕΑ, ΑΤΑ, ΔΑΥ). Έτσι σίγουρα δεν θα επιθυμούσες να καταθέσω με τι ασχολείται εν ώρα υπηρεσίας η πλειονότητα των 1000+ ιπταμένων του γραφείου, καθότι θα τσαλακωθεί τελειωτικά η ιδανική εικόνα, που έχετε χτίσει με την βοήθεια των πληρωμένων δημοσιογράφων από τις εταιρείες όπλων. Απλά και μόνο από το αποτέλεσμα κρινόμενοι αν είχαν ικανότητες και ήξεραν τι πρέπει να κάνουν, η ΠΑ θα ήταν αντίστοιχα η NASA για την ελληνική πραγματικότητα.
2 Σίγουρα δεν είμαι μόνος με αυτές τις απόψεις και καλύτερα είναι να μην μάθεις των αριθμό αυτών που τις ασπάζονται γιατί θα στεναχωρηθείς περισσότερο. Ορισμός αντισυναδελφικότητας: Προέκυψε ένα ζήτημα με την απαράδεκτη τροποποίηση του νομοσχεδίου και φυσικά ο τρόπος αλλαγής του είναι απαράδεκτος για χειρισμό αξιωματικών επιπέδου αρχηγών. Όλοι οι υπόλοιποι ιπτάμενοι ηγέτες που ασκούν διοίκηση και έχουν θέσεις ευθύνης που είναι; Μίλησε έστω και ένας επίσημα στο προσωπικό του, θα δει ποια είναι τα θέματα που τους προβληματίζουν; Αυτός είναι ο επαγγελματισμός σας και η συναδελφικότητα σας στην πράξη...
3 Μάλλον έχεις μπερδευτεί και ήθελες να πεις “ Ο καλύτερος συνεργάτης μου ήταν ο τεχνικός μου”. Άλλωστε τι πάει να πει ο “μηχανικός μου”, ως έκφραση στην ΠΑ; Ποιος είσαι ο Σουμάχερ; Αυτοί που εργάζονται στην πίστα ονομάζονται τεχνικοί, ενώ οι μηχανικοί στις Μοίρες είναι υπό τον Αρχιμηχανικό και στα επιτελεία υπό τον ΔΥΠ, άρα είσαι άστοχος. Δεν πειράζει η σύγχυση που έχεις είναι αποδεκτή, καθότι ο μικρός βαθμός σου (επισμηναγός) δικαιολογεί σε ένα ιπτάμενο να μην έχει καταλάβει ακόμα ποια είναι η ΠΑ και πως λειτουργεί.
4 Φυσικά και δεν είχατε τέτοιες κουβέντες γιατί εσένα δεν σε συνέφερε να τις ανοίξετε και αυτός δεν ήθελε να σε στεναχωρήσει. Γιατί όμως λες “ήταν”; Τώρα δεν είναι; Γιατί δεν σχολιάζετε μαζί ένα απόγευμα, παρέα με το καφεδάκι το κείμενο, μήπως και καταλάβεις τι γίνεται;
5 Ποτέ δεν πρέπει να θαυμάζουμε ανώτερα μυαλά, αλλά ανθρώπους με ανώτερες αξίες όπως αίσθημα δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια, αλληλοσεβασμός κτλ. Άλλωστε και ένας ευφυέστατος άνθρωπος κάλλιστα μπορεί να είναι εγκληματίας.
Συνεχίζεται..................
Συνέχεια
6 Φοβερό συμπέρασμα, αγγίζει το επίπεδο της φράσης του Αλογοσκούφη “O άνθρωπος είναι ζώο, ο σκύλος είναι ζώο άρα ο σκύλος είναι άνθρωπος ”!!! Υπάρχουν αμφιβολίες ότι και ο τελευταίος σκονισμένος ιπτάμενος από το βάθος του αμφιθεάτρου κάνει για ακόμα και για ΑΕ σε Μοίρα. Αυτές τις αμφιβολίες δεν μπορώ να τις σχολιάσω, απλά σου μεταφέρω τι άποψη κυριαρχεί μεταξύ σας γιατί μάλλον την αγνοείς. Εγώ σίγουρα σου καταθέτω ότι ελάχιστοι έχουν σταθεί ικανοποιητικά ως Μοίραρχοι και ακόμα περισσότεροι ελάχιστοι ως Διοικητές Μονάδων, με το δεδομένο ότι έχουμε μπει στην δεύτερη δεκαετία μετά το 2000. Όσο για αρχηγό Αεροπορίας αυτός δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα και δεν πρόκειται να υπάρξει ΠΟΤΕ όσο κυριαρχεί αυτή η κατάσταση. Επομένως όλοι κάνετε για το θεσμό του υπάρχει σήμερα και ονομάζεται Αρχηγός Ιπταμένων. Ενημερωτικά σου λέω ότι κατά την δεκαετή+ παραμονή μου σε Πτέρυγα Μάχης και ενώ οι επισκέψεις των αρχηγών ήταν ικανοποιητικές θα έλεγα, οι ομιλίες ήταν πάντα σε κλειστά αμφιθέατρα και πάντα για το ιπτάμενο προσωπικό. Εγώ δεν άκουσα ποτέ μα ποτέ μια φράση τους, μια άποψη τους, μια σκέψη τους. Μάλλον και αυτοί ήξεραν ότι δεν είχαν να μου πουν κάτι... Δεν σου μεταφέρω και τα παράπονα ΕΑ, εφοδιαστών κτλ.
7 Τους νεκρούς τους τιμάμε και δεν τους εκμεταλλευόμαστε... Στην συνέχεια εάν πολιτεία εμπιστεύεται την περιουσία της και την υπεράσπιση της σε ανθρώπους που έχουν την ψυχολογία “εν δυνάμει μακαριτών” υπάρχει σημαντικό ζήτημα. Δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται έξω, απλά πλέον κάθε κομμάτι της κοινωνίας είναι επιτακτική ανάγκη να μελετηθεί και να οργανωθεί. Τα 50-100-150 εκατομμύρια δεν είναι για οικονομία, απλά είναι μια άποψη πως θα είναι πολλαπλασιαστές ισχύος και όχι μισθοί συντεχνίας. Άμα θεωρείς ότι ως πιλότος δεν αμείβεσαι ικανοποιητικά πήγαινε ζήτα τα χρήματα σου από τους τρεις που αντιστοιχούν σε σένα είναι ιπτάμενοι και είναι σε γραφείο.
8 Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου και θεωρώ ότι η έκφραση σου είναι πετυχημένη. Ο οδηγός αμαξοστοιχίας είναι χειριστής μηχανής, έχει πετύχει να υπερασπίζει τα συμφέροντα του με απεργίες και τόσο καιρό έκρυβε επιμελώς τις αποδοχές του. Άρα έχετε πολλά κοινά και το μόνο που σας διαφοροποιεί είναι το ύψος των αμοιβών σας. Άρα συνέχισε να ονειρεύεσαι!
9 Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου και σίγουρα δεν έχεις κατανοήσει το νόημα των κειμένων που διάβασες. Το όνειρο του μηχανικού είναι να έχει ένα σοβαρό επαγγελματικό περιβάλλον και μόνο. Επαγγελματικό περιβάλλον που θα του δίνει την δυνατότητα να βελτιώνεται καθημερινά και εκείνος θα επιστρέφει στο σύστημα ακόμα μεγαλύτερη ανταπόδοση, έτσι ώστε να υπάρχει ένας συνεχής κύκλος. Ως προς τις αποδοχές του έχει πλήρη επίγνωση ότι είναι αξιωματικός της ελληνικής πολιτείας και ο μισθός του είναι κοινός με αυτό των αξιωματικών των άλλο δύο σωμάτων. Η απαίτηση κατά σε σένα να κοπεί ο μισθός του ιπταμένου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να καταλάβεις ότι είσαι και εσύ αξιωματικός και έτσι πρέπει να συμπεριφέρεσαι. ΑΡΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ.
Συνεχίζεται..................
Συνέχεια
10 Το 90% των ιπταμένων δεν έχει τις ικανότητες να προσφέρει εκτός πολεμικής Μοίρας. Το άλλο 10% είναι αυτό που έχει ικανότητες και τους αναγκάζεται να παραιτηθούν, αυτό το διάβασες και στο κείμενο. Απλά δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι άλλο το επάγγελμα του πιλότου και άλλο του αξιωματικού (ο οποίος και κάλλιστα πριν μπορούσε να ήταν πιλότος). Έτσι το επάγγελμα του πιλότου έχει διάρκεια 15 έτη και στην συνέχεια αρχίζουν τα φίλτρα. Ναι ορισμένοι συνεχίζουν να πετάνε και στην συνέχεια, αλλά είναι οι καλύτεροι και αυτοί που έχουν να δώσουν κάτι στους νεότερους. Ναι ορισμένοι φτάνουν στην κορυφή της ιεραρχίας αλλά μετά από συγκεκριμένες διαδρομές. Το να πετάτε για πάντα όλοι δεν υπάρχει σε καμία χώρα, απλά το υπαγορεύει η απλή λογική της ανάγκης ανανέωσης του προσωπικού. Η μια γενιά πρέπει να διαδέχεται στην άλλη. Εσείς είστε έτοιμοι να αφήσετε το πεδίο ελεύθερο στους ικανούς; Μπορείτε να αξιολογήσετε ποιοι είναι τελικά αυτοί που είναι ικανοί; Δικά σας θέματα βρείτε και την λύση στο πρόβλημα σας. Απλά σου λέω ότι οι κομμουνιστικές θεωρίες ότι όλοι είμαστε άξιοι και πετάμε μέχρι να πεθάνουμε ή αμειβόμαστε με επιδόματα όλοι πετάμε δεν πετάμε είναι μόνο μέσα στο μυαλό σας ως επιτυχημένες.
Παρατήρηση: Δεν σε διώχνουν από την Μοίρα, απλά σε βάζουν να ξεκινήσεις κάποια διαδρομή ως αξιωματικός για να φτάσεις κάπου. Αν δεν επιθυμείς ή δεν μπορείς να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις θα σε συμβούλευα όχι για το καλό της υπηρεσίας, αλλά για το δικό σου καλό και μόνο να σκεφτείς εάν είναι πιο σώφρον να αποχωρήσεις. Εάν όμως τα ινδάλματα σου είναι τα καμάρια της παράλληλης επετηρίδας τότε σίγουρα η συμβουλή μου είναι χαμένη...
11 Πάλι μπορείς τους μιλήσεις και να σχολιάσετε τα κείμενα, να ανταλλάξετε απόψεις. Μήπως είναι ευκαιρία να τους συναντήσεις και πάλι γιατί μάλλον εκτός τον καλύτερο φίλο τους άλλους εννιά τους έχεις ξεχάσει...
12 Η ίδια η ζωή είναι άδικη! Αλλά εδώ μιλάμε για ανθρώπους που έχουν ορκιστεί και διοικούν. Για ανθρώπους που συνεργάζονται και έχουν κοινό σκοπό.
13 Εξωτερικό: δεν πρέπει να είναι δώρο της υπηρεσίας απλά πρέπει να καλύπτει τις πραγματικές τις ανάγκες. Αγνοείς το γεγονός μάλλον ότι οι αεροπορικοί ακόλουθοι είναι παραπάνω από 40 και είναι ιπτάμενοι. Πόσοι από αυτούς έχουν την απαραίτητη γλωσσομάθεια και τις απαραίτητες γνώσεις για να είναι αποτελεσματικοί; Υπενθυμίζουμε ότι στις κατηγορίες του Σάκη της αεροπορίας τα έγγραφα που του χρέωναν ότι δεν έκανε κάτι ήταν από το 201 ΚΕΦΑ. Τέλος τα μεταπτυχιακά πρέπει να είναι προσανατολισμένα μόνο προς όφελος της υπηρεσίας και να μεταφέρεται η γνώση που αποκτούν κάποιοι εντός υπηρεσίας.
14 Συγνώμη αλλά σε μια σωστά δομημένη αεροπορία ενδεχομένως και αυτός να ήταν ο καταληκτικός βαθμός σου (επισμηναγός).
Συνεχίζεται..................
Συνέχεια
15 Δαίμονες βλέπουν αυτοί που τους βασανίζουν οι εφιάλτες. Εγώ προσπαθώ να βλέπω την πραγματικότητα. Οι αληθινοί εχθροί υπάρχουν και πρώτα και κύρια πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον κακό εαυτό μας για να αντιμετωπίσουμε και τους άλλους επιτυχημένα. Και για να αντιμετωπίσουμε τον εαυτό μας και να βελτιωθούμε είναι καλύτερα να σχολιάζουμε εάν κάποια άποψη είναι σωστή και επιβάλλεται να υιοθετηθεί, ενώ εάν τοποθετούμαστε αρνητικά οφείλουμε να το τεκμηριώνουμε με στοιχεία.
Τελειώνοντας τα 15 σημεία έκανα ένα απίθανο συνειρμό:
α. “Ο καλύτερος συνεργάτης μου ΗΤΑΝ ο μηχανικός μου” αόριστος
β. “Ο καλλίτερος φίλος μου HTAN ο μηχανικός μου…” αόριστος
γ. “Πάντοτε τον ΘΑΥΜΑΖΑ σαν...” αόριστος
δ. “και γίναμε ιπτάμενοι 50” σειρά ιπταμένων 50 άτομα
ε. “Ρε φίλε οι 730 θανόντες ιπτάμενοι συνάδελφοι” σήμα κατατεθέν στην αρθρογραφία συγκεκριμένου ατόμου
στ. “ένας από τους 10 εξαίρετους συμμαθητές μου” σειρά μηχανικών 10 άτομα
ζ. “2 στους 10 ιπτάμενους πηγαίνουν εξωτερικό” ατάκα μεγάλων ιπταμένων
η. “κατ αρχαιότητα Επισμηναγός” δένει με όλα τα παραπάνω
Πιθανολογώ με μεγάλες πιθανότητες να είμαι μέσα: είστε απόστρατος και το επίθετο σας αρχίζει από Κ!!!
Απάντηση στα υπόλοιπα σχόλια από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Ο κύριος που φοράει δερμάτινα jacket και δεν γνωρίζει πως γράφονται ας προσπαθήσει να καταλάβει τα εξής: Οι στρατιωτικές αεροπορικές ακαδημίες παράγουν αξιωματικούς. Οι σχολές πιλότων παράγουν πιλότους. Εάν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά
http://www.hho.edu.tr/hho_eng.htm
και αν θέλεις να μας αναλύσεις τι εννοεί η φράση “Cadets accomplish their flight trainings as it is mentioned below: 1st year 2 sorties, 2nd year 2 sorties, 3rd year 3 sorties, 4th year 4 sorties” και τελικά τι παράγουν και εκείνοι.
Το επάγγελμα του ιπταμένου με την συγκεκριμένη μορφή είναι ελληνική πατέντα και εάν θέλει κάποιος να μας αποδείξει σε ποια άλλη χώρα στον κόσμο (εννοείται όχι τριτοκοσμική) ισχύουν οι παραδοχές του. Αρχηγοί πάντως με βιογραφικά μόνο πτήσεις, παιδιά και που και που αγγλικά υπάρχουν και αλλού;
Ο κύριος που αναφέρεται σε κόμπλεξ έχει άραγε την δυνατότητα να σχολιάσει επί συγκεκριμένων σημείων; Σημείωση: το “πόνημα” είναι παρουσίαση συγκεκριμένων πληροφοριών που ισχύουν και μάλιστα υπάρχουν και στο internet. Δεν έχει βγει κάτι από το μηδέν από αυτή την άποψη, το μόνο “πρωτότυπο” στοιχείο είναι η παρουσίαση τους.
Ως προς την αποχώρηση από την ΠΑ θα ήθελα να τον ενημερώσω ότι είναι ένα από τα πρώτα θέματα στις συζητήσεις των μηχανικών. Αλλά δεν πρέπει να χαρεί γιατί και αρκετοί είναι αυτοί που κλείνοντας την πόρτα πίσω είναι αποφασισμένοι να την κάνουν να κάνει αρκετό θόρυβο. Επομένως θέλει προσοχή γιατί μάλλον κάποιοι θα προσγειωθούν ανώμαλα στο έδαφος της πραγματικότητας.
Αυτός που αναφέρει τον Ναπολέων ομοίως άραγε έχει την δυνατότητα να σχολιάσει επί συγκεκριμένων σημείων και να καταθέσει μια άποψη, συνεισφέροντας στον διάλογο εποικοδομητικά;
Συνεχίζεται...........
Συνέχεια
Κλείνοντας θα ήθελα να προτείνω και όχι μόνο σε αυτούς που πετούσαν με την δροσούλα και εκείνους που θεωρούν ότι το επίπεδο τους είναι ανώτερο και δεν το κατεβάζουν για να λογομαχήσουν να διαβάσουν την συγκεκριμένη ανάρτηση:
http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3885&mode=nested&order=0&thold=1
Πιστεύω ότι είναι καλό το army alert να ανεβάσει το παραπάνω κείμενο και να σχολιαστεί από το προσωπικό της ΠΑ. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αντί για 120ΠΕΑ θα μπορούσε να αναγράφεται 110ΠΜ, 111ΠΜ, 112ΠΜ, 113ΠΜ, 114ΠΜ, 115ΠΜ, 116ΠΜ, 117ΠΜ και το νόημα να παραμένει το ίδιο.
Απλά σας ενημερώνω ότι στις πτέρυγες μάχης αυτά τα πράγματα ακούγονται καθημερινά. Αρκετά όμως ορισμένοι από εμάς και λανθασμένα φυσικά έκαναν τους αποσβεστήρες του συστήματος και αυτό πρέπει να σταματήσει. Η χρηστή διοίκηση υπαγορεύει αυτός που διοικεί να είναι διάφανος και έτσι πρέπει να αρχίσετε να αντιμετωπίζετε την πραγματικότητα. Το “ιπτάμενος και gentleman” δεν πρέπει να το δείχνετε μόνο μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες αλλά και να το εφαρμόζετε καθημερινά στην εργασία σας, χωρίς να γράφετε στα παλιότερα των υποδημάτων σας τους συναδέλφους σας αξιωματικούς και υπαξιωματικούς. Άλλωστε και τα οικήματα των Μονάδων δεν κατασκευάστηκαν από το αφορολόγητο επίδομα σας αλλά από το υστέρημα του ελληνικού λαού. Οφείλουν να εξυπηρετούν αξιοκρατικά το σύνολο του προσωπικού της ΠΑ και όχι μόνο την συντεχνία σας.
Όσο για την κατάσταση στην πίστα που περιγράφετε στην συγκεκριμένη ανάρτηση με βάση την “Φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας”, την οποία και κατανόησε μάλλον ο σχολιαστής Αντίφωνος θα ήθελα να κάνω μια πρόταση σε όσους ιπτάμενους έκαναν τον κόπο να σχολιάσουν. Την Δευτέρα πίνοντας το εσπρεσάκι σας στην πολυτελέστατη καντίνα σας να πάρετε μια απόφαση: να δημιουργήσετε μια ομάδα που για ένα-δύο μήνες το μόνο που θα κάνει είναι να επισκεφτεί όλες τις πτέρυγες και τις σμηναρχίες με πολιτικά ρούχα. Εκεί θα αρχίσετε να πηγαίνετε σε συνεργεία και επιστασίες, χωρίς να αποκαλύψετε την πραγματική σας ταυτότητα και να κάνετε συζητήσεις με το προσωπικό εδάφους της ΠΑ. Θα καταγράφετε τα πάντα και να μάθετε επιτέλους ποια είναι τα προβλήματα τους στο επαγγελματικό τους περιβάλλον, τι άποψη έχουν για εσάς και ποιες είναι πλέον οι απαιτήσεις τους και οι προσδοκίες του από την ηγεσία.
Πιστεύω θα σας βοηθήσει να δείτε έναν άλλο κόσμο και να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις και πεποιθήσεις σας. Με γνώμονα πάντα το καλό πάντα της ΠΑ που δηλώνετε ότι αγαπάτε τόσο πολύ, αλλά στην πράξη συμπεριφέρεστε σαν σατράπηδες...
(για όσους δεν γνωρίζουν σατράπης = άτομο που διαχειρίζεται κάποια εξουσία κατά τρόπο όμως έκδηλα αυθαίρετα και καταπιεστικά)
Ρε φίλε Sherlock ….
Σε ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις και με κάλυψες πλήρως.
Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούμε μέσα στο ΓΕΑ η μάλλον στην ΔΑΥ για να τα συζητήσουμε .
Θα ήταν καλύτερα να υποβάλεις την αναφορά σου με τις προτάσεις σου ενυπόγραφα στην υπηρεσία μήπως και προχωρήσουμε λίγο μπροστά.
Περιμένω τις προτάσεις σου γιατί θα περάσουν σίγουρα από εμένα.
Αγαπητέ φίλε
Καλού κακού συνέχισε να πηγαίνεις στον ψυχαναλυτή γιατί μπορεί και να θεραπευτείς στο τέλος!! Μετά βεβαιότητας και με συμπάθεια σου λέω ότι υφίσταται παθολογικό εύρημα στην περίπτωσή σου, για τον απλό λόγο ότι αφιερώνεις τόσο χρόνο και 61 σελίδες για να πείς ότι οι ιπτάμενοι είναι ιπτάμενοι, ότι οι ιπτάμενοι των επιτελείων είναι απλοί ιπτάμενοι ενώ αυτοί των μοιρών είναι χειριστές κλπ. Συνεχίζεις δε να συγκρίνεις τον επιτελή του Α΄ Κλαδου με του Γ΄Κλάδου, το Γ΄Κλαδάρχη με τον αντίστοιχο Α΄, δηλαδή μπερδεμένα πράγματα αγαπητέ μου. Ψυχιατρική διάγνωση:Ανίκεστος βλάβη της ψυχής σου λόγω υπερβολικής ζήλιας που αγγίζει τα όρια του φθόνου! Σε συμβουλεύω να κοιταχτείς για τον απλό λόγο: Όταν ήσουν υποψήφιος της ΣΜΑ είχες ασφαλώς το δικαίωμα να επιλέξεις και το τμήμα Ιπταμένων. Δεν το έπραξες. Γιατί;
Όταν μπήκες στη ΣΜΑ εγνώριζες ότι οι Αρχηγοί της ΠΑ είναι Ιπτάμενοι. Γιατί τότε συμβιβάστηκες;
Δεν πρόσεξα, μας είπες πόσα πτητικά εξάμηνα ή δεκαοκτάμηνα έχεις στο ενεργητικό σου και πως τα συμπλήρωσες;
Πότε πήρες το πρώτο μεταπτυχιακό σου και σε τι βαθμό; Μήπως Υποσμηναγός ή Σμηναγός, όταν ο χειριστής (το 10% των καλών ιπταμένων) σκοτωνόταν στο Αιγαίο, ενώ εσύ σπούδαζες με κουστουμάκι και με τα λεφτά του ελληνικού λαού, για να φύγεις αντισμήναρχος, δήθεν δυσαρεστημένος απο ... το σύστημα και να κάνεις χρυσές δουλειές έξω από την ΠΑ;
Να κοιταχτείς γιατί νομίζεις ότι είσαι εξυπνότερος από τους άλλους για τον απλό λόγο ότι ξέρεις να γράφεις, σπαταλώντας χωρίς ουσία τον πολύτιμο χρόνο σου! Γιατί εάν ήσουν έξυπνος αγαπητέ μου θα αφιέρωνες ένα λεπτό για να μάθεις ότι ο ΗΓΕΤΗΣ είναι απαλλαγμένος από πάθη και οραματίζεται ιδέες και χρησιμοποιεί πρακτικές που τις ασπάζονται όλοι όσοι θέλει να τον ακολουθήσουν.
Εσύ δυστυχώς έχεις μείνει στην πρακτική ...'"..Να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα" αφού ούτε Αρχηγός μπορεις να γίνεις, αλλά ούτε καν σαν ιπτάμενος μπορείς να συμπεριφερθείς!!!
Βλέπεις το Ιπτάμενος πάει πακέτο με το gentleman!!!
Μάθε λοιπόν φίλε μου ότι ο Ιπτάμενος είναι πτυχιούχος από τη ΣΙ, όπως εσύ από τη ΣΜΑ και δεν είναι εποχιακός υπάλληλος. Εάν περνάει τα κριτήρια αξιολόγησής του και τον ετήσιο υγειονομικό έλεγχο θα συνεχίζει να είναι Ιπτάμενος και θα αμείβεται σαν Ιπτάμενος. Μη Θλίβεσαι γιαυτό γιατί εξ άλλου όπως οι περισσότεροι της ειδικότητας σου, με δύο θητείες στο εξωτερικό, ισοφαρίσατε τα πτητκά του κάθε ιπταμένου, χωρίς να υποθηκεύσετε τη ζωή σας μέσα στα σίδερα!!!
Να εύχεσαι δε να υπάρχουν ιπτάμενοι για να δικαιολογείς και την ύπαρξη σου στην ΠΑ.
Με ειλικρινή συμπάθεια!!
με αφορμη το παραπανω σχολιο (24 Ιανουαρίου 2011 12:33 π.μ.)
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
24 Ιαν 1511...
Απάντηση στο σχόλιο της 23ης Ιανουαρίου, ώρα 12:05 μετά μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Αγαπητέ φίλε Kissinger...
αφού είσαι ο σημαντικός παράγοντας και οι αναφορές περνάνε από εσένα μπορείς να αρχίσεις με δική σου πρωτοβουλία να δουλεύεις πάνω στις συγκεκριμένες προτάσεις.
Συγνώμη για την ανωνυμία αλλά η εμπειρία έχει δείξει ότι η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας σε αντίστοιχες περιπτώσεις δρα πάντα εκδικητικά, χωρίς δυστυχώς να επιδιώξει να διορθώσει τα όποια κακώς κείμενα αναφέρονται.
Ως καλός επιτελής φυσικά απαιτείται να ανατρέξεις και στην ιστορία. Έτσι καλό είναι να ξεκινήσεις από την αναφορά του Ταξχου (ΤΑ) Γ. Γούλιου:
http://www.esma.gr/?p=778
http://www.esma.gr/?p=789
Έχουν περάσει παραπάνω από 16 χρόνια από το 1994 μέχρι σήμερα και τι έγινε από πλευράς ΠΑ; Ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχει αναγνωριστεί το πρόβλημα; Απλά η παράγραφος τρία (3) αναδεικνύει το μέγεθος της τραγικότητας.....
Αληθεύει η φημολογία ότι ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ όταν ήταν Α/ΓΕΑ και του παρέδωσαν το συγκεκριμένο gallup, με θέμα “Γιατί φεύγουν νωρίς απ’ την Πολεμική Αεροπορία (Π.Α.) οι Αξκοί της Σ.Μ.Α.;” δήλωσε “οποίος θέλει να φύγει να πάει αλλού”;
Μήπως υπάρχουν και πλήθος αναφορές για διάφορα ζητήματα από το σύνολο των ειδικοτήτων της ΠΑ και όλες εξετάστηκαν από το πρίσμα των ιπταμένων και μόνο, χωρίς να επιλύουν τα ζητήματα στα οποία αναφέρονταν;
Υ.Γ.: Όποιος θέλει να κάνει σημαντικές τομές στην ΠΑ το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσει είναι η απαράδεκτη σύνθεση του ΑΑΣ:
http://www.haf.gr/el/structure/aas.asp
Δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της ΠΑ και μάλλον το Σ δικαιολογεί τον τίτλο του διοικητή του μεγάλου διοικητικού χώρου εντός του Βασιλείου ή της Αυτοκρατορίας των αρχαίων Περσών.
Απάντηση στο σχόλιο της 24ης Ιανουαρίου, ώρα 12:33 προ μεσημβρίας από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο.
Αγαπητέ φίλε
αρχικά συγχαρητήρια για το σχόλιο σου. Είναι η απόδειξη των αντιλήψεων και της νοοτροπίας που παρουσιάζονται στα κείμενα του ψυχαναλυτή. Πραγματικά σε ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να σχολιάσεις και να μας δείξει πόσο πολύ ριζωμένες είναι αυτές οι αντιλήψεις.
Στην συνέχεια δεν μπορώ να μην σε ρωτήσω με ποια ιδιότητα άραγε έκανες την ψυχιατρική διάγνωση του παθολογικού ευρήματος; Είσαι ειδικός, έχεις περατώσει την προσωπική σου ανάλυση με εποπτεία ή έχουν συνεκτιμηθεί οι προσωπικές σου δεξιότητες στη σκέψη, στην αντίληψη και στους χειρισμούς του ψυχισμού; Ή μήπως απλά είσαι άλλος ένας ιπτάμενος που γνωρίζει τα πάντα και είναι και ψυχίατρος; Δυστυχώς το σύνδρομο του ιπταμένου “ότι ενώ εκείνος δεν ξέρει τι κάνει τα κάνει όλα τέλεια, ενώ πάντα οι άλλοι δεν ξέρουν τι κάνουν” είναι υπαρκτό και μάλλον το αγνοείς ακόμα...
Δυστυχώς στις 61 σελίδες και στα προηγούμενα τρία κείμενα σκοπός δεν είναι να αναλυθεί ότι “οι ιπτάμενοι είναι ιπτάμενοι, ότι οι ιπτάμενοι των επιτελείων είναι απλοί ιπτάμενοι ενώ αυτοί των μοιρών είναι χειριστές κλπ”. Μάλλον δεν έχεις κατανοήσει τα κείμενα και μάλλον πάσχεις από την ασθένεια που πάσχει η πλειονότητα των Ελλήνων: πνευματική τεμπελιά. Μας αρέσει να συζητάμε περί ανέμων και υδάτων και πάντα να συμφωνούμε διαφωνώντας. Το ότι πρέπει να μελετούμε σοβαρά το κάθε θέμα που μας απασχολεί μάλλον μας διαφεύγει...
Όσο για την σύγκριση Α΄ και Γ΄ κλάδου επειδή είσαι ιπτάμενος και πιθανόν να μην γνωρίζεις την δομή της ΠΑ απλά μπορώ να σου πω ότι σήμερα η αεροπορία δεν έχει ανάγκη βελτίωσης ούτε στους πιλότους αλλά ούτε και στους μηχανικούς. Έτσι άνετα κάποιος άλλος μπορεί να πει ότι οι ειδικότητες στις οποίες πρέπει να πέσει το βάρος και να βελτιωθούν το ταχύτερο δυνατό είναι του εφοδιαστή και του διοικητικού.
Στα περί ζήλιας και φθόνου αλλά και στην φράση “Όταν ήσουν υποψήφιος της ΣΜΑ είχες ασφαλώς το δικαίωμα να επιλέξεις και το τμήμα Ιπταμένων. Δεν το έπραξες. Γιατί;” θα σου απαντήσω κάτι που ξέρεις πολύ καλά: δεν υπάρχει μηχανικός που μπορούσε να γίνει ιπτάμενος και δεν έγινε, ενώ αντίθετα υπάρχουν πάρα πολλοί ιπτάμενοι που δεν μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί και δεν έγιναν. Η εξήγηση είναι πολύ απλή, περιέχει αριθμούς και ονομάζεται βάσεις πανελληνίων. Επομένως άλλοι συμβιβάστηκαν και μάλλον τους ενοχλεί το γεγονός. Και μάλλον μπορεί να αγνοείς ότι την τελευταία δεκαετία υπάρχει και ένας άλλος παράγοντας: υπάρχει πλήθος ιπταμένων που όχι μόνο δεν μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί αλλά ούτε και στην ΣΤΥΑ δεν είχαν την δυνατότητα να εισαχθούν. (Παρατήρηση: το επίπεδο των αποφοίτων της ΣΤΥΑ την τελευταία δεκαετία είναι εκπληκτικά υψηλό και αποτελούν στην ουσία την ραχοκοκαλιά της ΠΑ).
Συνεχίζεται.............
Αντίληψη αξιωματικού της ΠΑ στην σημερινή εποχή: “Όταν μπήκες στη ΣΜΑ εγνώριζες ότι οι Αρχηγοί της ΠΑ είναι Ιπτάμενοι. Γιατί τότε συμβιβάστηκες;” Φυσικά και αγνοούσα το γεγονός ότι ο Αρχηγός της ΠΑ δεν είναι Αρχηγός Αεροπορίας αλλά Αρχηγός Ιπταμένων. Εξακολουθώ να γνωρίζω ότι είναι απαραίτητο ο Αρχηγός να προέρχεται από τις τάξεις των πιλότων, αρνούμαι να δεχτώ το γεγονός ότι το επίπεδο των αρχηγών (Α/ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΑ) είναι αυτό που έδειξαν στην μεθόδευση της τροποποίησης του νομοσχεδίου. Ειλικρινά άνθρωποι που χρησιμοποιούν πρόσωπα σαν τον Εμινίδη για να πετύχουν τους σκοπούς τους είναι κατάπτυστοι. Αρχηγοί που δεν σέβονται τους αξιωματικούς τους, δεν μπορούν να καταθέσουν γραπτώς την άποψη τους στα αρμόδια όργανα και δεν μπορούν να τεκμηριωμένα να παρουσιάσουν τις θέσεις τους είναι απλά ανύπαρκτοι. Είναι απλά πρώην χειριστές πτητικών μέσων και απλά ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους στο άθλημα της κομματικής υποτέλειας. Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώνετε. Άλλωστε δικό σας δικαίωμα είναι να τους έχετε και σαν υποδείγματα σας, ο καθένας αποφασίζει τον δρόμο του μόνος του και ανάλογα με τις ικανότητες και τις δυνατότητες του...
Πτητικά: προσωπικά δεν έχω κανένα εξάμηνο ή δεκαοκτάμηνο στο ενεργητικό μου, αλλά αυτό είναι σίγουρα αδιάφορο. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν ταξίδευα με υπηρεσιακό μέσο (C-130) είτε για Ιέρακα, είτε για αποστολή στο εξωτερικό λάμβανα και ως αποζημίωση περίπου 110€ ανά ώρα πτήσης. Δεν είναι προτιμότερο και πιο οικονομικό άραγε να γίνεται η μετακίνηση με πολιτικά μέσα; Η απάντηση είναι απλή και την γνωρίζεις καλά: το όλο σύστημα είναι δομημένο έτσι ώστε κάποιοι ιπτάμενοι από γραφεία να “ενισχύουν” τις μεταφορικές Μοίρες και να συνεχίζουν να λαμβάνουν το επίδομα τους. Τελευταία μάλιστα επειδή ο πληθυσμός των ιπταμένων έχει διογκωθεί αρκετά η “ενίσχυση” μπορεί να γίνει και χωρίς να πετάξει κάποιος. Άρα τα δώρα σας πάλι εξυπηρετούν τους αγαθούς σκοπούς σας.
Μεταπτυχιακά: προσωπικά δεν έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές μέσω της υπηρεσίας και πάλι αυτό είναι αδιάφορο. Άποψη μου είναι ότι τα μεταπτυχιακά πρέπει να είναι προσανατολισμένα μόνο προς όφελος της υπηρεσίας και να μεταφέρεται η γνώση που αποκτούν κάποιοι εντός υπηρεσίας. Είναι θεμιτό σε ένα οργανισμό του μεγέθους της ΠΑ να πραγματοποιείται συνεχής αναβάθμιση των γνώσεων του προσωπικού της. Επίσης άποψη μου είναι καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των μηχανικών κάνει επιπλέον σπουδές (προπτυχιακές, μεταπτυχιακές, διδακτορικές) στον προσωπικό του χρόνο η υπηρεσία μπορούσε κάλλιστα να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες του καθενός με ένα απλό τρόπο: να αποδίδει τα επιδόματα που αντιστοιχούν στο επίπεδο σπουδών. Επιπρόσθετα είναι επιτακτική ανάγκη να λαμβάνει επιπλέον εκπαίδευση το ποσοστό των πιλοτών, που θα κληθεί να ηγηθεί του σώματος. Εκπαίδευση με την ευρεία έννοια που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου και όχι των αποστειρωμένων γνώσεων. Γιατί όμως υπάρχουν τα μεταπτυχιακά για τους μηχανικούς; Η απάντηση είναι απλή: με δύο –τρία μεταπτυχιακά εξωτερικού εξαγοράσεις την υποτέλεια των μηχανικών. Είναι η ανταμοιβή των πρόθυμων, αυτών που υπηρετήσαν το σύστημα σύμφωνα με τις επιταγές των ιπταμένων. Όποιος έχει αντίρρηση μπορεί πολύ απλά να ενημερωθεί για την “αδιάβλητη” διαδικασία επιλογής.
Συνεχίζεται.............
Ανακεφαλαίωση των δύο παραπάνω μεγάλων παραγράφων, έτσι ώστε να εμπεδωθούν καλύτερα: πτητικά τεχνικών και μηχανικών αλλά και μεταπτυχιακά έχουν μόνο ένα σκοπό στην ΠΑ: να συντηρούν την κατάσταση εφ’ όρου ζωής απόδοσης πτητικού επιδόματος επικινδυνότητας στους ιπταμένους της ΠΑ, ακόμα και ως προσαύξηση στην σύνταξη! Η απόδειξη είναι πολύ απλή: στο χέρι σας είναι μέσω του ΑΑΣ να κοπούν και τα δύο, απλά τολμήστε να τα κάνετε και θα δείτε τις επιδράσεις. Άραγε αφού ενοχλούν τόσο πολύ γιατί δεν έχετε εδώ και καιρό φροντίσει να τα εξαφανίσετε;
Δεν νομίζω ότι είμαι εξυπνότερος από τους άλλους, δεν νομίζω ότι ξέρω να γράφω αλλά σίγουρα δεν χρειάζομαι υποδείξεις του τύπου εάν “σπαταλάω χωρίς ουσία τον πολύτιμο χρόνο μου”.
Δεν είμαι έξυπνος αλλά αφιερώνοντας ένα λεπτό μπορώ να σου παραθέσω τον ορισμό του ΗΓΕΤΗ, που μάλλον αγνοείς:
“Ηγέτης είναι εκείνο το άτομο που ασκεί επιρροή πάνω σε άλλους ανθρώπους, κερδίζει την εμπιστοσύνη τους και τους κάνει να τον ακολουθούν εθελοντικά και πρόθυμα”
ενώ ο συγκεκριμένος βασικός και παραδοσιακός ορισμός του ηγέτη συμπληρώνεται με τις σύγχρονες θεωρίες της μετασχηματικής ηγεσίας (transformational leadership) με την φράση
“Ο ηγέτης αμφισβητεί το κατεστημένο και μέσω οράματος και αξιών εμπνέει και οδηγεί τους ανθρώπους και τους οργανισμούς σε πρόοδο, κάνοντας αλλαγές και αφήνοντας κληρονομιά ικανούς διαδόχους”.
Πραγματικά κάνε την αυτοκριτική σου και πες μας εάν έχει υπάρξει ανώτατος ιπτάμενος που να μπορεί να του αποδοθεί ο χαρακτηρισμός ηγέτης της αεροπορίας. Από όσο ξέρω οι μισοί κατηγορούν τους άλλους μισούς. Δυστυχώς η μόνη κοινή φροντίδα των περισσότερων σας είναι η κατσίκα...
Φυσικά δεν υπάρχει “κατσίκα του γείτονα” όταν η ύπαρξη της στηρίζεται σε απάτες και ψέματα, ενώ παράλληλα αποτελεί και τροχοπέδη στην βελτίωση της ΠΑ. Εννοείται ότι ουδέποτε είχα ως στόχο να γίνω αρχηγός της αεροπορίας και εννοείται ότι με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου δεν θα επιθυμούσα να έχω συμπεριφορά ιπταμένου. Δυστυχώς το ότι το gentleman πάει αναγκαστικά πακέτο με το ιπτάμενος πάλι είναι μέσα στο μυαλό σου, αφού ίσως δεν γνωρίζεις αρκετούς gentlemen για να συγκρίνεις.
Συνεχίζεται.............
Τι να πει κανείς για αυτή την φράση: “Μάθε λοιπόν φίλε μου ότι ο Ιπτάμενος είναι πτυχιούχος από τη ΣΙ, όπως εσύ από τη ΣΜΑ και δεν είναι εποχιακός υπάλληλος”. Αγνοείς βασικές έννοιες και υπάρχει μια σύγχυση στο μυαλό σου. Για να μαθαίνεις η ΣΙ είναι ενιαία και έχει μόνο ένα τμήμα πλέον! Άμα καμία φορά έχεις ελεύθερο χρόνο μπορείς να διαβάσεις τον γλαφυρό τρόπο που το περιγράφει ο νόμος 3187/2003 στο Άρθρο 3 “ Στη Σχολή Ικάρων (Σ.Ι.) λειτουργεί Τμήμα Αεροπορικών Επιστημών με κατευθύνσεις Ιπταμένων και Μηχανικών.” Κοινό γεγονός είναι ότι και οι δύο κατευθύνσεις ονομάζονται αρχικά και στην συνέχεια ορκίζονται ως αξιωματικοί. Και στους αξιωματικούς δεν επιτρέπεται η απεργία, μάλλον σου διαφεύγει και αυτό το γεγονός. Επομένως μήπως πραγματικά νομίζεις ότι είσαι εποχιακός υπάλληλος και ανήκεις στην Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ), άλλωστε και εκεί που ο Εμίνιδης παραμιλούσε και δεν ήξερε τι έλεγε για πολιτική αεροπορία μιλούσε...
Τι να σχολιάσει κανείς; Πραγματικά τι να πει κάποιος για αυτό “Εάν περνάει τα κριτήρια αξιολόγησής του και τον ετήσιο υγειονομικό έλεγχο θα συνεχίζει να είναι Ιπτάμενος και θα αμείβεται σαν Ιπτάμενος”. Εδώ απλά και μόνο κοροϊδεύετε ακόμα και τους εαυτούς σας και η πιο γελοία φράση που αναφέρετε είναι το συνταγματικό δικαίωμα του να πετάς...
Στην φράση “με δύο θητείες στο εξωτερικό, ισοφαρίσατε τα πτητικά του κάθε ιπταμένου, χωρίς να υποθηκεύσετε τη ζωή σας μέσα στα σίδερα!!!” μπορείς απλά να σκεφτείς για λίγο:
α. πόσοι είναι με δύο θητείες; πες το ποσοστό να μάθουμε και εμείς.
β. υπάρχουν καίριες θέσεις στο εξωτερικό που ένας ικανός μηχανικός μπορεί να αποφέρει πολλαπλάσιο όφελος για την χώρα με την εργατικότητα του, δεν περίμενα να το γνωρίζεις αυτό, αφού εσύ το βλέπεις σαν ισοφάριση στην απάτη σου.
γ. υπάρχουν πάνω από 40 αεροπορικοί ακόλουθοι στο εξωτερικό και είναι ιπτάμενοι, ούτε αυτό το γνωρίζεις; Μήπως γνωρίζεις εάν παίρνουν πτητικό στο Πακιστάν;
δ. στα σίδερα που αναφέρεις εσύ πλήθος ατόμων έχει αφιερώσει την ζωή του για να τα μετατρέψει σε πτητική μηχανή και να σου δώσει το δικαίωμα να πετάς. Έτσι ισχύει το ανάποδο και εσύ χρωστάς την ύπαρξη σου στην ΠΑ σε κάποιους άλλους, αλλά και αυτό το αγνοείς.
Κλείνοντας με ειλικρινή συμπάθεια θέλω να σου πω ότι την ύπαρξη μου την χρωστάω αποκλειστικά και μόνο στους γονείς μου και την ανάπτυξη του τρόπου σκέψης μου σε συγκεκριμένα άτομα του κοινωνικού μου περίγυρου.
Με ειλικρινή συμπάθεια δεν γνωρίζω όμως για εσένα άμα δικαιολογείται εκτός την φάση της πτήσης η ύπαρξη σου στην ΠΑ. Πάντως στο χέρι σου είναι να προσπαθήσεις να αποδείξεις ότι αξίζεις και εκτός αεροσκάφους, αρκεί να προσπαθήσεις πάρα πολύ γιατί ξεκινάς υπό το μηδέν...
Δημοσίευση σχολίου