Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ας ενημερωσει καποιος τον κυριο Θεοχαρατο, οτι ολα αυτα ισως και να συμβαινουν, οχι απο τεχνολογικη ανεπαρκεια των αεροσκαφων ή απο ελλειπη συντηριση, αλλα ισως απο την πτωση του επιπεδου της ποιοτητας των χειριστων μας...
Η αξιοκρατια εχει παει περιπατο εδω και καιρο οχι μονο απο καποιους τομεις της ζωης στην Ελλαδα αλλα απο ολους τελικα.
Ισως και αυτοι (οι ιπταμενοι μας) να χανονται τοσο συχνα γιατι δεν μπορουν να ανταποκριθουν στις υψηλες απιτησεις του συγχρονου εναεριου αγωνα.
Δεν μιλαω για ολους, προς θεου, ουτε θελω να θιξω τους νεκρους, δεν ειναι κανενας μας εκει για να ξερει τι ακριβως εγινε, μιλαω μονο για αυτους που καταφερνουν με τον ενα ή τον αλλο τροπο να επιβεβαιωνουν την ηθικη και αξιακη καταπτωση της χωρας, ακομα και στο πεδιο των ενοπλων δυναμεων.
Μονο που αυτο μερικες φορες τυχαινει να στοιχιζει ακριβα σε ζωες και υλικο.
Στατιστκα το 95% των πτωσεων αεροσκαφων οφειλεται σε σφαλμα χειριστου και τα μαχητικα της Αεροποριας μας δεν ειναι πλεον παλια και αχριστα, μιλαμε για πτωσεις f-16 τωρα τελευταια και ειδκα blk 52 plus τα πιο συγχρονα στην ευρωπη.
Μηπως ομως τα κριτιρια εισαγωγης και αξιοποιησης του εμψυχου υλικου της ΠΑ ειναι ανεπαρκει πλεον ή ξεπερασμενα? μηπως ειναι τοση η διαβρωση του συστηματος που αδιαφορει για την ανθρωπινη ζωη - επενδυση για την ΠΑ? μηπως η απαξιωση που υφισταται το στρατευμα, παιζει και αυτη τον ρολο της? μηπως, μηπως...
Οι ηρωικοι πιλοτοι μας με την λευκη τους απεργια, καταφεραν να παρουν πισω τα φορολογουμενα εισοδηματα τους και με το παραπανω, τα προνομια που τους εχει παραχωρησει η πολιτεια, ειναι πολυ περισσοτερα σε σχεση με ολους τους αλλους στρατιωτικους, σιγουρα κανουν την δυσκολοτερη δουλεια απο ολους μας και σιγουρα δεν αμοιβωνται οπως θα επρεπε, αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για να παρουσιαζονται σαν αλαθητοι απο διαφορους δημοσιογραφους και να απαξιωνεται η τεχνικη υποστηριξη και η ποιοτητα των μεσων που παρεχει η πολιτεια για την εναερια αμυνα της χωρας μας γιατι αυτο ειναι αδικο. Για να πεταξει ενα μαχητικο υπαρχει απο πισω του μια στρατια ανθρωπων που υποστηριζουν αυτο το εργο, αλλιως η αεροπορια μας θα αποτελουνταν απο 500-600 στελεχη οσοι ειναι οι ιπταμενοι δλδ
Αντιθετα αποτελειται απο χιλιαδες.
Μια μοιρα αεροσκαφων f-16 ή mirage 2000, a-7, phantom ονομαζεται πολεμικη γιατι ο ρολος και ο λογος υπαρξης της ειναι ακριβως αυτος και οι ιπταμενοι και οι τεχνικοι της εκπαιδευονται καθημερινα για να ανταποκριθουν 100% στα καθηκοντα τους οταν ερθει αυτη η μια φορα που θα χρειαστει, εστω και αν αυτο συμβαινει καθε μερα, ελεω των εξ'ανατολων γειτωνων μας. Δεν υπαρχουν δυσκολες ασκησεις στις οποιες υποχρεωνεται να παιρνει μερος κανενας, ολα ειναι μερος της καθημερινοτητας μας και η υπερκοπωση ειναι συντροφος ολων εδω και πολλα χρονια στην ΠΑ αλλωστε οι συνεχεις εμπλοκες με τους τουρκους αποτελουν παρελθον κατοπιν πολιτικων εντολων
Παρολα αυτα ομως δεν θα πρεπει να ξεχναμε πως εκει πανω, το πρωτο λαθος μπορει να ειναι και το τελευταιο, και οι ιπταμενοι μας ειναι ανθρωποι και κανουν και αυτοι λαθη που και που...Αυτη ομως η διαπιστωση σε καμια περιπτωση δεν μπορει να υποβαθμησει την προσφορα τους στην πατριδα. Μπορει να συμβαινουν ολα αυτα τα ασχημα και κακα στην χωρα μας, το επιπεδο μας σαν κοινωνια να ειναι χαμηλοτερο του παρελθοντος και τα συχνα ατυχηματα να ειναι απορροια ολων αυτων των συνθηκων και καταστασεων που επικρατουν πλεον στην Ελλαδα του 2010 μετα απο χρονια ζυμωσεων, αλλα αυτοι οι ανθρωποι ακομα κρατουν ψηλα το φρονημα και την εννοια του ελληνισμου κατι που φαινεται καθε μερα απο τα εργα και την ζωη τους.
Θα επρεπε ομως να αναρωτηθουμε τι συμβαινει με τους πιλοτους με μυαλο ανοιχτο και καθαρη κριτικη ματια χωρις να ηρωωποιουμε ή να δαιμονοποιουμε κανεναν...

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΜΟΝΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ,,ΑΡΙΣΤΟΣ,, ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ.
ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 Η ΠΑ ΕΧΑΣΕ 60 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ 35 ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΝΩ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 Η Π.Α ΕΧΑΣΕ 50 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ 38 ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 2004 ΟΠΟΥ ΕΤΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ. ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ 80 ΚΑΙ ΤΟ 90 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ , ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ, ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΑ F-16, ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΥΕΘΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΕΝΩ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΣΕ ΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΥ ΥΛΙΚΟΥ. ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΝ ΥΕΘΑ Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΛΥΕ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ .ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ Ο ΥΕΘΑ;ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΕΛΑΒΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΨΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ;