ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΛΕΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ
(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΜΜΕΣΗ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ)
Τα παρακάτω μαζί με όσα μέχρι στιγμής έχουν γραφεί ανώνυμα πρέπει ο κύριος Βενιζέλος και ο κύριος Μπεγλίτης να τα ψάξουν σε βάθος και σε πλάτος . Δυστυχώς πέραν της σήψης κρύβονται και σοβαρότατα εγκλήματα, για τα οποία πρέπει να ενημερωθεί τόσο ο κ. Πρωθυπουργός όσο και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας σαν αρχηγός των Ε.Δ. σύμφωνα με το Σύνταγμα.
ΖΗΤΗΜΑ 1: Πτώση αεροσκάφους Α-7 στον Άραξο πριν από 4 χρόνια με χειριστή δοκιμαστή τον γιό του πρώην ΑΤΑ κ.Χατζήρη(έχει πέσει κι άλλο επί Μοιράρχου Θεοχάρη και τα ρίξανε στον χειριστή)
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΤΙΑ: Τα ‘’ΜΑΙΜΟΥ’’ ελαττωματικά “ηλεκτρονικά GYRO” που κάποιο βρώμικο κύκλωμα τα προώθησε για καλύτερα, ενώ οι αποθήκες ήταν γεμάτες με γνήσια. Σήμερα τα αεροπλάνα μετά τα 2 ατυχήματα λειτουργούν με gyro της ‘’μάνας τους’’ χωρίς κανένα πρόβλημα. Η δουλειά στήθηκε έξυπνα. Πουλήθηκαν ‘’ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ’’ ηλεκτρονικά gyro, κάποιοι ποντικοί κέρδισαν δεκάδες εκατομμύρια. Χάσαμε 2 αεροσκάφη παραλίγο να χάσουμε 2 αεροπόρου και κανείς δεν πλήρωσε γι’αυτά.
ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
1ον Ποιοι στήσανε τη δουλειά;
2ον Πόσα χρήματα κόστισε στο ελληνικό δημόσιο η βρώμικη μπίζνα;
3ον Γιατί κουκουλώθηκε η υπόθεση και από ποιούς κυρίως;
4ον Τι γνωρίζει ο νυν ΑΤΑ που διερεύνησε την υπόθεση ;
5ον Τι γνωρίζει ο νυν Α/ΓΕΕΘΑ και ο μηχανικός Θεοφίλου;
6ον Γιατί παραιτήθηκε ο νεαρός σμηναγός από τη ΣΜΑ που κάνει logistics στους γιατρούς χωρίς σύνορα; Μήπως τον πιέσατε κ. Ατματζάκη;
ΖΗΤΗΜΑ 2Ο:ΑΤΥΧΗΜΑ Κ. ΜΠΑΤΣΑΡΗ
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είχε κοιμηθεί ή όχι ο αδικοχαμένος:
ΑΠΑΝΤΣΗ: Εμείς ξέρουμε πως είχε ξεπεράσει τα όρια του crew –rest.Ήταν δηλαδή σαν να πετούσε μεθυσμένος. Γνωρίζουν πολλά οι Ποιμενίδης, Τζουμερκιώτης, Παπαμάλαμας, Θεοχάρης, Βρατσίνης, ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ βεβαίως βεβαίως και πολλοί άλλοι .Μήπως γνωρίζει κάτι ο τότε πρόεδρος διερεύνησης που συμπτωματικά ήταν ο κ. Ατματζάκης. Ο κ. Βαΐτσης μήπως;
- Κύριοι υπουργοί ψάξτε … εκτός από το χρυσάφι χάνονται και ΖΩΕΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ.
Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ Α/ΓΕΑ F-16ΡΗΔΕΣ KAI MHXΑNIKOI ΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΑΝΝ - ΑΚΗ ΜΕ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΙ ΛΕΣ; Ο ΚΛΟΚΟΖΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
13 σχόλια:
Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ Π. Ν ε.α?
ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΩΡΑ?
ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
ΜΑΛΛΟΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΘΑ ΞΕΤΥΛΙΧΘΕΙ.
Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ Π.Α. ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.
Απάντηση στο 5:57. Αφορά ανωτατο Αξιωματικό (εα) της Πολεμικής Αεροπορίας προερχόμενο από τη ΣΙ, τμημα Μηχανικών.
Αναφέρεται και ώς "ο ζωγράφος Θεόφιλος" στις φιλοσοφικές αναζητήσεις των ψυχαναλύσεων.
22 Νοεμβρίου 2010 9:21 μ.μ.
ΟΚ, ΕΛΗΦΘΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. 5:57
Τι δουλειά έχει ο Σύλλογος των Μηχανικών να απαντήσει? Ρωτήστε τον πολύξερο Κλαδάρχη και κάποτε Αρχιμηχανικό του Αιγαίου! Αυτός θα σας λύσει όλες τις απορίες!
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Γ' ΚΛΑΔΑΡΧΗ ΤΟ ΓΕΑ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ;ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΣΜΑ ΠΟΥ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.Η ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΚΤΙΜΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΣΤΗΣΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο Κ.ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΣΤΟ ΓΕΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ.ΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗ Π.Α. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...
Όταν οι μηχανικοί μεταξύ τους φαγώνονται δεν τα βρίσκουν στην μοιρασιά. Ο νυν Κλαδάρχης βλέπω να είναι ο τελευταίος αυτής της ειδικότητας. άλλωστε και η Γ2 πολυ καλά τα πηγαίνει με τον εξαίρετο διευθυντή της
Ο ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ Π.Α. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕΜΙΣΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΜΥΝΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΚΕ, ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΡΗΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ????.
ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ??
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ.
Μην λέτε υπερβολές περί σχέσης της παραίτησης του Μηχανικού Σγου της ΣΜΑ με υπόγειες γνώσεις του για τη προμήθεια των GYRO. Απλά αηδίασε από το όλο σκηνικό που αντιμετώπιζε σαν μηχανικός από τους Ιπταμένους.
Στην παράγραφο 3 της αναφοράς του εν λόγω Υπσγού της ΣΜΑ το 2007 αναφέρονται τα εξής:
“3. Λαμβάνοντας υπόψη το βιογραφικό μου από κατατάξεως στην Π.Α., και σε αντιστοιχία με τις υποπαραγράφους της παραγράφου 2 της παρούσης, σας αναφέρω ότι:
α. Δεν έχω ποτέ ασχοληθεί, σε οποιοδήποτε επίπεδο, με πληροφορίες επιχειρησιακού περιεχομένου είτε με το επιχειρησιακό σύστημα διοίκησης και ελέγχου των πληροφοριών.
β. Δεν έχω ποτέ ασχοληθεί, σε οποιοδήποτε επίπεδο, με σχεδίαση, αξιολόγηση ή έστω και ενημέρωση επί των αποστολών των Α/Φ.
γ. Τα επίπεδα εξουσιοδότησής μου ως τεχνικός και Αξκος ΤΑΜ, αλλά και οι κατά καιρούς τοποθετήσεις στη διάρκεια της σταδιοδρομίας μου, ουδεμία σχέση έχουν με επιχειρησιακά θέματα.
δ. Δεν έχω καμία γνώση, εκπαίδευση, στοιχειώδη πρότερη ενασχόληση και συνεπώς εμπειρία σε παρακολούθηση πτήσεων, αποστολές ασκήσεων και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το κατά πόσο θα αξιολογήσω σωστά ένα άμεσης επιχειρησιακής ενέργειας εισερχόμενο σήμα ή γενικότερα εντολή.
ε. Μετά από το σεμινάριο ενημέρωσης επί τον καθηκόντων του Αξκού ΚΕΠΙΧ, διαπιστώνω ότι τα αντικείμενα της υπηρεσίας αφορούν εντελώς διαφορετικό κλάδο τομέα εργασίας απ΄ αυτόν του Αξκού ΤΑΜ, όπου και εκτιμώ ότι ανακύπτει η αντικειμενική δυσκολία αφομοίωσης των όσων ενημερώθηκα. Επιπλέον η σοβαρότητα του αντικειμένου της εν λόγω υπηρεσίας, κατά τη γνώμη μου, εκφεύγει των πλαισίων της καθοριζόμενης ενημέρωσης και απαιτεί βαθύτερες επιχειρησιακές γνώσεις, οι οποίες εν προκειμένω δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν. “
Για να καταλάβουν όλοι τι συμβαίνει σήμερα μεταξύ μηχανικών και ιπταμένων της ΠΑ...
Το όλο θέμα είχε ξεκινήσει από μια ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ του νυν Α/ΓΕΕΘΑ όταν ήταν Α/ΤΑ και η αναφορά αυτή έγινε όταν ήταν Α/ΓΕΑ.
Για να καταλάβει κάποιος την λειτουργία αυτού του κράτους η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε αυτόν τον άνθρωπο Α/ΓΕΕΘΑ και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τον άφησε στην θέση του μετά την “λευκή” απεργία των ιπταμένων. Επίσης περιέφερε τον κ. Βενιζέλο σαν αιχμάλωτο στις ΠΜ για να ανασκευάσει τις αρχικές του δηλώσεις.
Επίσης το λυπηρό είναι ότι οι δύο νόμοι, το ασφαλιστικό και το περί ιεραρχίας, που θα επηρεάσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις για τα επόμενα χρόνια δυστυχώς ψηφίστηκαν επί των ημερών του.
Σχετικά με τα πορίσματα πρέπει όλα να ξανανοίξουν μόνο και μόνο για τις (ανύπαρκτες) γνώσεις των προέδρων των επιτροπών...
Έτσι καταλήγουμε ότι ο εν λόγω Αξιωματικός της ΣΜΑ αποχώρησε λόγω της απαράδεχτης αντιμετώπισης της συντεχνίας των ιπταμένων της ΠΑ και άλλωστε ισχύει και η ρήση
“Κάθε χώρα έχει και τους ήρωες που της αξίζει”
Αν και έχω ακούσει για την ελαττωματικότητά τους και τον αδιαφανή τρόπο προμήθειας, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τα Gyros των Α-7. Γνωρίζω όμως για αντίστοιχη περίπτωση Gyros F-4 τα οποία προσπάθησαν να προμηθευτούν από το παράθυρο (ο τότε διευθυντής Γ3 και μετέπειτα διευθυντής αντισταθμιστικών στη ΓΔΑΕ) στη ΔΑΥ το 2004 και την οποία προμήθεια "έκοψε" με αιχμηρότατο σχόλιο (φάκελλο) αξιωματικός της ΣΜΑ της Γ6, ο οποίος είναι και αυτός μεταξύ των πρόωρα αποστρατευθέντων αηδιασμένων αξιωματικών και βρίσκεται επίσης στο εξωτερικό τώρα...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ;;ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ;
- ΑΓΑΠΗΤΕ Δ.ΒΕΡΥΚΙΕ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΠΟΛΛΑΤΟ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;
ΕΣΕΙΣ κ. ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΤΕ ΤΟΝ κ.ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ;ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ κ.ΜΠΕΓΛΙΤΗ;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΣΗ "ΑΓΑΠΗ"ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝ-ΑΚΗ ΤΟ'ΧΕΙ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ... !ΕΛΕΟΣ!
ΑΠΟΡΙΑ!...
ΜΗΠΩΣ Η ΚΩΦΩΣΗ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΗΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ - ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ <>;
ΤΕΛΟΥΜΕ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ!!!
ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ;
Δημοσίευση σχολίου