Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Περί εκλογών στην ΕΑΑΣ

Μια σύντομη απάντηση στον συνάδελφο Σαράντο χωρίς καμία απολύτως διάθεση αντιπαράθεσης είτε προς αυτόν είτε προς οποιονδήποτε άλλον.
Σχετ. άρθρο: Θα ψηφίσουμε στις Εκλογές της ΕΑΑΣ; Ποιούς;

* Εξέθεσα κάποιες απόψεις μου. Μπορείτε να συμφωνήσετε ή να διαφωνήσετε μαζί μου, με ή έστω και χωρίς επιχειρήματα και θα είμαι ο τελευταίος που θα αποχωρήσω από μια ανταλλαγή απόψεων, ανεξάρτητα και πέρα από όποια συμφωνία ή διαφωνία.
* Διάβασα και ξαναδιάβασα το κείμενο αλλά δεν μπόρεσα να εντοπίσω πού βρίσκεται ο σχολιασμός στον οποίο αναφέρεστε. Βέβαια, δεν κατανοώ την με “ολίγη” ειρωνική διατύπωση (εκ του καναπέος) αλλά δεν θα σας την επιστρέψω, έστω και στο μισό. . .
* Σαφέστατα και δεν μπορώ να απαντήσω στα ερωτήματα που έθεσα, γι αυτό και τα έθεσα. Θα χαρώ πολύ όμως – και το εννοώ το πολύ – αν εσείς έχετε. Και προβληματίζομαι κατά την έννοια του αποστάγματος της λαϊκής σοφίας «όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι».
* Εδώ ειλικρινά, δεν κατάλαβα ποια θέματα εννοείτε όταν λέτε για τα θέματα αυτά. Μπορώ όμως γενικότερα να πω, ότι έκανα ελάχιστα έως τίποτα. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ στις εκλογές της ΕΑΑΣ – λάθος μου μεγάλο – και άφηνα να μας κατσικώνονται οι δεινόσαυροι, όπου αυτοί εξελέγοντο με ψηφοφορία και με ψήφους της κλίκας τους.
* Δεν υπάρχουν νεώτεροι και παλαιότεροι απόστρατοι. Υπάρχουν καλλίτεροι και χειρότεροι και τους ξέρουμε. Και κανένας δεν χρειάζεται ενθάρρυνση από οποιονδήποτε.
* Αν είναι καλά να τα λέω εκ του πληκτρολογίου, τι απ’ αυτά θα άλλαζα εκ της πιάτσας; Τίποτα απολύτως. Και για δουλειά κατέβηκα στην πιάτσα, και συνεχίζω να δουλεύω, και με πληρώνουν για να με συμβουλεύονται. Και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, την προίκα μου την έκανα χωρίς η “Υπηρεσία”, όπως έλεγαν οι παλιοί, να ξοδέψει μια δεκάρα. Αντίθετα πλήρωνα εγώ την Υπηρεσία με χίλιους δυο τρόπους.

Αλλά, ήμουν μόνος μου. Γιατί έτσι είχα αποφασίσει, εγώ το “σταγονίδιο”, όπως βέβαια και τα άλλα “σταγονίδια”.

Συνάδελφε Σαράντο, δεν θέλω να είμαι άλλο μόνος, δεν μπορώ να παλέψω μόνος μου με την αγωνία των παιδιών μου.

Πάμε μαζί να ψηφίσουμε.

ΟΛΟΙ – ΜΑΖΙ – ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΥΣ.

Μόνο έτσι θα ανεβάσουμε την ΕΑΑΣ εκεί που όλοι την θέλουμε να “παίζει”.
Κων-νος Παπανικολάου
Απόστρατος – ΣΣΕ 1973

Δεν υπάρχουν σχόλια: