Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Oι σκέψεις ενός Ευέλπιδος

Δε θέλω να γίνω ΗΡΩΑΣ το μόνο που θέλω είναι να παραμείνω ΕΛΛΗΝΑΣ!!!
ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΦΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.


Εδώ και καιρό το μόνο που ακούω είναι ΓΚΡΙΝΙΑ.
ΚΡΙΣΗ,SIEMENS,ΔΙΑΦΘΟΡΑ είναι μερικά από τα πράγματα τα όποια δε μπορώ να καταλάβω . Δε με αγγίζουν.
Αγαπώ τη δουλεία μου γιατί δε την βλέπω σαν επάγγελμα αλλά ως λειτούργημα.
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό.
Τυχερό που θα φυλάω Θερμοπύλες.
Τυχερό που έχω τη τιμή να υπερασπιστώ τη πατρίδα μου , όχι γιατί με αναγκάζουν αλλά γιατί αυτό πιστεύω πως είναι το σωστό.
ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ κάθε μέρα.ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ κάθε μέρα.ΖΩ και ΑΝΑΠΝΕΩ για να βλέπω την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ να κυματίζει ψηλά στον Ελληνικό ουρανό .
Προσπαθώ να γίνω αντάξιος των προγόνων μας .
Άλλωστε
΄΄ΤΙΜΗ ΜΑΣ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΄΄

Είμαι αυτός που λέω τον εθνικό ύμνο και δακρύζω.
Είμαι αυτός που δεν πρόκειται ποτέ να κλέψω την πατρίδα μου .
Είμαι αυτός που θα έδινε με ευχαρίστηση τη ζωή του για τα ιερά αυτά χώματα .

Κυκλοφορώ ανάμεσα σας.
Ζω ανάμεσα σας .
Θα έδινα τη ζωή μου για εσάς .
Όμως είμαι ο ΄΄ αντιπαραγωγικός αχρείαστος ΄΄ για αρκετούς από εσάς .
Αλλά αυτό δε με νοιάζει , δε με αγγίζει ,όταν η πατρίδα με χρειαστεί θα είμαι εκεί .
Είμαι ένας ακόμα άγνωστος στρατιώτης της Ελλάδας και του Χριστιανισμού .
Είμαι ο Εύελπις του 21ου αιώνα .

Ένας 2ετης Εύελπις .

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μέχρι να σου δώσουν και εσένα τη πρώτη μίζα ......

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια κ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ !
Μετά από 24 χρόνια υπηρεσίας αισθάνομαι πανευτυχής και υπερήφανος, που βλέπω πως υπάρχουν συνεχιστές, πανάξια στελέχη του ένδοξου Ελληνικού Στρατού !
Ένας συνάδελφος, απόφοιτος στη ΣΜΥ τάξη 1989

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό μου "παιδί", σέβομαι και θαυμάζω τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου και σου εύχομαι μια λαμπρή σταδιοδρομία.
Οφείλω όμως να σου πω λίγα λόγια. Στην καριέρα σου θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να πιεις και πικρά ποτήρια από συμπεριφορές και επιλογές συναδέλφων σου. Έτσι είναι η ζωή στο στρατό και σε όλη την κοινωνία μας. Σήμερα ασφαλώς και δεν πρέπει να σε ενοχλούν αυτά. Τώρα πρέπει να προχωράς μπροστά με σκοπό να γίνεις όσο το δυνατόν καλύτερος και γιατί όχι πραγματικά άριστος. Σου εύχομαι "ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ" όπως αναγράφεται στο θυρεό του ΓΕΕΘΑ. Αλλά πρόσεξε. Ο χρόνος θα φέρει τη γνώση, την εμπειρία και την ωριμότητα του χαρακτήρα σου. Και ίσως τότε να σε ενοχλήσουν αυτές νοοτροπίες. Αν και τότε τρίξεις τα δόντια και συνεχίσεις με την ίδια δύναμη πιστεύω ότι αυτό θα είναι καλό για την πατρίδα και για σένα. Εσείς τα νέα στελέχη πρέπει να καλλιεργήσετε ενσυνείδητα την άμιλλα και τον αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ σας. Έτσι θα είστε όλοι καλοί από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Να μην υπάρχουν κακοί. Οι παλαιότερες γενιές φαίνεται ότι απέτυχαν να φέρουν τις απαραίτητες αλλαγές που χρειαζόταν ο στρατός και οι κοινωνία μας. Εσείς προετοιμαστείτε ώστε όταν θα έρθει η ώρα να τα "σαρώσετε όλα", μέσα στα πλαίσια της αξιοπρέπειας προς τον συνάνθρωπο και την τυρρανισμένη πατρίδα μας. Πολεμήστε την ιδιοτέλεια. Εργαστείτε για το "Εμείς" και όχι για το "Εγώ". Η κοινωνία μας σας έχει ανάγκη. Εσείς μόνο μπορείτε να φτιάξετε το μέλλον και να αναδείξετε την Ελλάδα. Εμείς οφείλουμε να σας στηρίζουμε, να σας συμβουλεύουμε σωστά και να αγωνιούμε για την επιτυχία σας. Να μην σας απαξιώνουμε. Οι νέοι στην κοινωνία μας είναι το μέλλον της. Απαλλαγμένοι από αγκυλώσεις και στερεότυπα του παρελθόντος. Ασφαλώς και πρέπει να έχετε κριτική σκέψη και απλά οφείλετε να σεβαστείτε τα Καλά που προηγήθηκαν και που κάποιοι δούλεψαν γι' αυτά. Αλλά οφείλετε να απαλλαγείτε από τα πολλά Κακά που σας άφησαμε σαν παρακαταθήκη οι παλαιότεροι.
Μόνο τότε πιστεύω ότι θα δούμε όλοι τη Σημαία μας να κυματίζει σε ψηλότερο ιστό (και όχι να υποστέλλεται άδοξα) και την πατρίδα μας στη θέση που πραγματικά της αξίζει.
Θωρακίστε τις επόμενες γενιές στελεχών που θα αποτελέσουν το μέλλον της πατρίδας μας.
Η προσπάθειά σας το ξέρω θα είναι δύσκολη, αλλά αποτελεί μονόδρομο για όλους.
Αγαπητό μου "παιδί". Τα σημερινά λόγια και συναισθήματά σου ας αποτελέσουν φάρο για το μέλλον.
Καλό Κουράγιο!

Ανώνυμος είπε...

Προς τον 23 Μαρτιου 07.26:
μην κρίνεις από τον εαυτό σου. Εσυ και κάποια τυπακια σαν εσένα μας έχουν φτάσει εδώ. Ντροπή σου και μόνο για το σχόλιο σου για αυτό το παιδί.
Παλικάρι μου είμαι Υποπλοιαρχος απόφοιτος ΣΝΔ και θέλω να σου πω συγχαρητήρια για το ήθος και τις αρχές σου. Ένα μεγάλο μπράβο και στους γονείς σου. Μην ακούς υποκείμενα που πάντα θα συναντάς στο δρόμο σου κατα καιρούς.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου και σε τιμά αυτό.
Μακάρι να υπάρχουν και άλλοι σαν και εσένα, γιατί η Ελλάδα περιμένει ένα νέο πραξικόπημα να πέσει το πολιτικό σύστημα.
Δυστυχώς μόνο αυτό θα σώσει την κατάσταση μιας και πλέων μιλάμε για Εθνική προδοσία από το πολιτικό μας σύστημα αλλά και αλλοίωση της εθνικής μας ιστορίας και το κακό είναι ότι κανενός δεν ιδρώνει το αυτί του....
Μας κοιμίζουν....!!!!

Ανώνυμος είπε...

Παλικάρι μου , φίλε μου, διπλανέ μου. Μετά από 30 χρόνια στην αρβύλα και την αντι g οφείλω να σου πω μπράβο για το άψογο του χαρακτήρα σου. Προσπάθησε να κρατήσεις αυτές τις θέσεις βαθειά στην καρδιά σου ώστε να μην μολυνθούν από κάτι τύπους με ιδέες όπως του βλακόπρωτου σχολιαστή. Να θυμάσαι σε παρακαλώ τι έγραψες μετά από χρόνια και ίσως έχουμε ελπίδες στο μέλλον αφού εμείς τα κάναμε σκατά……………………………………….
Μπράβο στους γονείς σου

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ Κ ΚΡΙΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ...Κ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΕΤΗΣ...(ΤΟΚΙ)

Ανώνυμος είπε...

προς τον 5:58, μπορεις να μας πεις ποιά είναι τα πράγματα που κρίνει το παιδί??? εγώ δεν είδα να κρίνει αλλά να μιλάει με την καρδιά του.
που ξέρεις ότι δεν είναι δευτεροετής?

Ανώνυμος είπε...

Η σαπίλα και η περιρέουσα νοσηρή ατμόσφαιρα του σήμερα μας έχει κάνει καχύποπτους έναντι παρθένων ψυχών και προγονιαίων συναισθημάτων. Μας έχει κάνει να νομίζουμε ότι είμαστε η μειοψηφία που σκέπτεται έτσι. Μας έχει αφαιρέσει τη δύναμη του συνόλου και μας έχει μετατρέψει σε απλούς θεατές ενός μέλλοντος σκοτεινού. Ομως ΟΧΙ δεν είναι έτσι τα πράγματα και η φλόγα που σιγοκαίει θα γίνει λαίλαπα και τα κάψει όλους εκείνους που με μικρά ή μεγάλα έργα γκρεμίζουν σιγά-σιγά το οικοδόμημα αιώνων. Φωνές όπως του συγκεκριμένου παιδιού είναι σπίθες από τη φλόγα αυτή και δίνουν ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Πάντα η φωτιά είναι ισχυρότερη του αέρα και του νερού που τόσο ακριτα ορισμένοι επιχειρούν να ρίξουν. Καλό κουράγιο για το μέλλον λεβέντη μου! Μπορεί να φαίνεται επώδυνο αλλά η ικανοποίηση της υπερνίκησης των εμποδίων της ζωής δεν πληρώνεται με τίποτα. Μπράβο σου! - ΥΓ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή όποιος δεν είναι χριστιανός (μπορεί να είναι και άθεος βρε αδελφέ) δεν μπορεί να αγαπά την πατρίδα του; Αυτή η σώνει και καλά συσχέτιση της αγάπης για την πατρίδα με τον χριστιανισμό μάλλον με προβληματίζει, πολύ δε περισσότερο όταν την ακούω από το στόμα ενός παιδιού 20 χρονών. Πότε θε ξεπεράσουμε τις καραμλίτσες ότι ο σωστός "πατριώτης" πρέπει να είναι χριστιανός, straigh και οπωσδήποτε όχι αρίστερος;

Ανώνυμος είπε...

Δικαίως υπάρχει πλέον καχυποψία για τα πάντα, όταν έχουμε δει τα παιδιά του Μαη του '68 και του Πολυτεχνείου να μεταμορφώνονται μετά από κάποια χρόνια στους πιο στιγνούς καπιταλιστές. Ωραία τα λόγια του νεαρού και δεν αμφιβάλλω ότι τώρα είναι ειλικρινή, αλλά θα ήθελα να μας ξαναπεί τι έκανε στη ζωή και πως νιώθει και μετά από 10-15 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Νεαρέ μου και γω έτσι ένοιωθα πρίν 27 χρόνια και σε καταλαβαίνω...σου εύχομαι να συνεχίσεις με ιδεαλισμό και αυταπάρνηση.Δεν είναι εύκολο αλλά αξίζει την προσπάθεια.Καλή τύχη και κυρίως δύναμη.

Ανώνυμος είπε...

Τη να πεις σε να παιδί 21 ετών μετά από 29 χρόνια;;;;οτι μας πούλησαν τα ονειρά μας κάποιοι σαν εμάς που βγήκαν από την ιδια Σχολή για να εξυπηρετήσουν τα μικροσυμφέροντα΄ τους;;;oτι μας διαφεντεύουν οι ανικανοι και οι βλάκες;; τα κοματόσκυλα; ο παραιτηθείς Ναυραρχος Δκτης του ναυστάθμου Κρήτης καλά τα ειπε...

Ανώνυμος είπε...

MAΛΑΚΙΕΣ.... ΕΥΕΛΠΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΠΤ. ΠΙΠΕΣ. ΤΠΤ ΑΛΛΟ.