Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Κόκκινη κάρτα στον ΥΕΘΑ για μη γνώση του Κανονισμού Στρατιωτικής Αλληλογραφίας

Κανονισμος Στρατιωτικης Αλληλογραφιας, Κεφαλαιο Γ, Τμημα 9, Αρθρο 9: << Τα Παραρτηματα ενος εγγραφου μπορουν να παρουν βαθμο ασφαλειας χαμηλοτερο απο το βαθμο ασφαλειας του κυριου εγγραφου, αναλογα με το περιεχομενο τους.ΔΕ ΔΥΝΑΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.
Κυριε Διαχειριστα του Blog, και λοιποι συναδελφοι ε.ε. και ε.α, που διαβαζετε αυτες τις γραμμες, εδω εχουμε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ! Ειναι δυνατον Υπουργικη Αποφαση του ΥΠΕΘΑ να παραβιαζει τον ιδιο τον Κανονισμο Στρατ. Αλληλογραφιας; Τι ξεφτιλα ειναι αυτη; Τι ασχετοσυνη; Εγω, οταν εκανα λαθος π.χ. στα διακενα ή στις αποστασεις (σιγα το λαθος δηλαδη) σε μια μη Υπηρεσιακη Αναφορα μου ετρωγα μεχρι και ποινες... Κι εδω ο Υπουργος Εθνικης Αμυνης, η κεφαλη των ελληνικων ΕΔ, παραβιαζει εν ψυχρω τον Κανονισμο, και μαλιστα σε θεμα, που αφορα Διαβαθμιση Ασφαλειας, ειναι σοβαρο δηλαδη, και οχι διαδικαστικο-  τυπολατρικο .
Πιστευω, οτι αξιζει το θεμα να παρει διαστασεις, να διαδοθει στη μπλογκοσφαιρα. Παρακαλω τον διαχειριστή , εαν κρινει σκοπιμο να δημιουργησει σχετικη αναρτηση, για να το μαθουν οσο γινεται περισσοτεροι συναδελφοι.
Αληθεια κυριε Βενιζελο, εχετε ξεφυλλισει ποτε σας τον Κανονισμο Στρατιωτικης Αλληλογραφιας; Η μαλλον (για να μη σας βαζω τοσο δυσκολα) ξερετε τι ειναι αυτο το πραγμα, που λεγεται Κανονισμος Στρατιωτικης Αλληλογραφιας;

5 σχόλια:

daton είπε...

Δουλειά του Υπουργού δεν είναι να γνωρίζει τον κανονισμό στρατιωτικής αλληλογραφίας! Δουλειά του είναι να περικόπτει το μέρισμα ΜΤΣ ,να δούμε βέβαια τι θα αποφανθεί και η νομική επιστήμη επί του θέματος.

Nomikos είπε...

Ο Κανονισμός Στρατιωτικής Αλληλογραφίας, έχει την ισχύν ουσιαστικού νόμου, είναι δλδ κανονιστική πράξη προερχόμενη απο όργανα της Διοίκησης κατ' εξουσιοδότηση τυπικού νόμου. Οι αποφάσεις του Υπουργού έχουν ισχύν και αυτές ουσιαστικού νόμου, της αυτής τυπικής ισχύος με τον κανονισμό. Ως εκ τούτου δεν δεσμεύεται ο υπουργός απο τον Κανονισμό αλλά μόνον απο τυπικό νόμο και έτσι οι πράξεις του ως ειδικοτέρες και μεταγενέστερες του κανονισμού εξειδικεύουν απλά το νόημα του, μη ερχόμενες σε αντίθεση με το κανονιστικού του περιεχόμενο το οποίο απευθύνεται στα κατώτερα του Υπουργού υπηρεσιακά κλιμάκια.

Ανώνυμος είπε...

ρε φίλε των 9:35 σε κατάλαβες;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ νομικέ μη κάνεις τον έξυπνο. Ή δεν έχεις καταλάβει την ουσία της ανάρτησης γιατί δεν είσαι στρατιωτικός ή προσπαθείς να μπερδέψεις το κόσμο.

Αυτά που γράφεις είναι σωστά, αλλά δε μιλάμε για τη ισχύ εν προκειμένω της υπουργικής απόφασης που προφανώς ισχύει, ΑΛΛΑ αν ισχύει για μας τους στρατιωτικούς και τη εσωτερική αλληλογραφία μας ο κανονισμός ή όχι, γιατί έχει παραβιαστεί Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ. Ειδάλλως να αρχίσουμε και μεις να αυτοσχεδιάζουμε.

Θα μπορούσε ίσως κάποιος να ισχυριστεί ότι η υπουργική απόφαση(το έγγραφο) δεν είναι στρατιωτικό έγγραφο για να χειριστεί σύμφωνα με το Κανον. Στρατιωτ.Αλληλογρ. Αυτό είναι ένα θέμα που σηκώνει συζήτηση.
Αν δεχθούμε όμως ότι είναι έτσι δεν θα έπρεπε να επισυναφθούν τα απόρρητα παραρτήματα.Θα έπρεπε να εκδοθεί μόνο το κύριο μέρος. Κατόπιν να εκδοθεί ερμηνευτική Διαταγή απόρρητη από τον Α΄ΓΓΕΘΑ και να επισυναφθούν τα παραρτήματα.

Για αυτό ας μη προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τον καθηγητή υεθα, είναι λογικό να μη τα ξέρει όλα, καθώς ουδείς πάνσοφος.

Νομικός είπε...

λόγω του δαίμονα του πληκτρολογίου δεν έγινα κατανοητός και εμφανίστηκε λανθασμένα το κείμενο.

Επανέρχομαι λοιπόν και σας επισημαίνω ότι ο Υπουργός κατά την άσκηση της κανονιστικής του αρμοδιότητας δεν δεσμεύεται απο τις διατάξεις του Κανονισμού Στρ. Αλλη/φιας, αλλά μόνον απο προηγούμενο εξουσιοδοτικό νόμου που του δίνει την δυνατότητα για ενέργεια (αρχή της νομιμότητας και της ιεραρχίας Κανόνων Δικαίου).

Ο Κανονισμός απο την άλλη καταλαμβάνει όλα τα υφιστάμενα του Υπουργού κλιμάκια, διότι προέρχεται απο όργανο ανώτερο απο αυτά, (σσ Υπουργό) αλλά κατώτερο απο νόμο Βουλής (σσ τυπικός νόμος). Ως εκ τούτου το αν θα έπρεπε να επισυναφθούν απόρρητα θα πρέπει να εξεταστεί για τον μεν Υπουργό, όχι βάσει του Κανονισμού, αλλά βάση της υπάρχουσας νομοθεσίας περί απορρήτων, διότι αυτή είναι υπερκείμενη του Υπουργού (νόμοι ψηφισθέντες απο Βουλή) και τον δεσμεύει στην άσκηση της αρμοδιότητας του ως προηγουμένως αναφέρθηκε.

Για τα δε υφιστάμενα κλιμάκια, ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ κοκ θα πρέπει να εξεταστεί βάσει πρώτον της υπάρχουσας νομοθεσίας και δεύτερον του Κανονισμού ως ειδικότερου ουσιαστικού νόμου αυτής (ουσιαστικός νόμος διότι εκδόθηκε απο τον ΥΕΘΑ άρα έχει ίδια τυπική ισχύ με Υπουργική Απόφαση).