Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Η ανάπαυλα του πολεμιστή

Έσπασε την σιωπή του το HeLLeNiCReVeNgE και με αποκαλυπτικά άρθρα δίνει μερικά από τα αίσχη που έχουν διαπραχθεί, δυστυχώς από θεσμικά πρόσωπα!

Σύντομα θα ολοκληρωθεί η δικαστική έρευνα και θα είμαστε σε θέση να σας αποκαλύψουμε όλο το βρώμικο παιχνίδι,από ποιούς στήθηκε και από ποιούς υποστηρίχθηκε.
Δεν μου επιτρέπεται να αναφερθώ με λεπτομέρεια στα γεγονότα λόγω της συνεχιζόμενης δικαστικής έρευνας για το λόγο αυτό περιμένω την περάτωσή της και κατόπιν θα αναφερθώ λεπτομερώς στην σκευωρία που στήθηκε εις βάρος μου και την προσπάθεια σπίλωσης του ονοματός μου με σκοπό την φίμωση του army alert και όχι μόνο!
Όλα αυτά με έγγραφα μέσα από την επίσημη δικογραφία τα οποία θα δείχνουν μάλιστα πόσα ακόμη Πατριωτικά Blogs έχουν στο στόχαστρο και παρακολουθούνται πλέον του 6μήνου μεταξύ των οποίων και το army alert.
Παραβιάσθηκαν βασικά άρθρα του Συντάγματος και συγκεκριμένα το άρθρο 4 παρ. 1 , περί ισότητας των Ελλήνων ενώπιον του νόμου, και καταλύθηκε κάθε έννοια δικαίου και ισονομίας Δυστυχώς στα όσα φοβερά, και αντιδημοκρατικά συμμετείχαν ένστολοι...

Τέλος να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά όσους συμπαραστάθηκαν και εξακολουθούν να συμπαραστέκονται στον αγώνα του army alert, στον αγώνα μου για ενημέρωση των στελεχών των ενόπλων δυνάμεων, και των Ελλήνων- πατριωτών, ιστολόγους και επώνυμους και ανώνυμους φίλους και φίλες, εαν προσπαθήσω να τους καταγράψω θα ξεχάσω και θα αδικήσω σίγουρα κάποιους. Σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της ψυχής μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ,Γ Ε Ρ Α Μ Ε Τ Σ Α Μ Π Ο Υ Κ Α.....ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ...